Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, ja voi mennä pidempäänkin. Itse en vaan viitsi enää lotota mustan jään kanssa, kun parikin kollegaa on rutannut autonsa aamuyöstä sen ansiosta.
Ja tiedossa varmaan on, että jos iso osa autoilijoista ei ajaisi nastoilla, niin kitkakuskit eivät pääsisi mihinkään, koska ne nastat rouhivat sen jään siihen kuntoon, että kitkoilla pääsee edes jonnekin?Nastojen käyttö on muuten aikamoinen ympäristöterrori. Kuluttaa pirusti tienpintaa jne. Tästä on hyvä juttu Yleltä, MOT: Nasta juttu (löytyy areenasta).
Ja tiedossa varmaan on, että jos iso osa autoilijoista ei ajaisi nastoilla, niin kitkakuskit eivät pääsisi mihinkään, koska ne nastat rouhivat sen jään siihen kuntoon, että kitkoilla pääsee edes jonnekin?
Suola vasta haitallista ympäristölle onkin ja sitä rouhintaa odotellessa... Tiekarhuja kun ei enää tunnu olevan juuri yhtään tai ainakaan sen jääkerroksen rouhinta ei tien hoitoa kiinnosta.Minimaalinen hyöty haittoihin nähden. (Suolaus), auraus ja rouhinta riittää.
Hieman otsikon sivusta, mutta nuo alumiiniset venttiilinhatut on sitten yksi maailman epäonnistuneimmista keksinnöistä. Itsekkin olen moisiin kerran sortunut, kun katsoin että olisipas nuo kivan näköiset. Laitoin vielä talvirenkaisiin minäkin, jotta oikein saivat korroosiolla itsensä jumiin.Emännän autoon meni just nastat alle. Oman auton vaihtorumba vielä odottelee, pitäisi keksiä miten saan jumissa olevat alumiiniset venttiilinhatut pois talvirenkaista. Mietin jo koko tubeless venttiilivarren vaihtoa. Toinen ratkaisu olisi dremelöidä alumiinihattu sivusta auki, mutta epäilen sen onnistumista
Riittäisi kun joka neljännellä olisi nastat. Nythän nastat on kolmella neljästä.Ja tiedossa varmaan on, että jos iso osa autoilijoista ei ajaisi nastoilla, niin kitkakuskit eivät pääsisi mihinkään, koska ne nastat rouhivat sen jään siihen kuntoon, että kitkoilla pääsee edes jonnekin?
Minulla olivat n. 170km päässä. Silti ovat jo alla.Renkaat oisi säilössä 80 kilometrin päässä, ehkä jonain päivänä sinne asti
Iskin varmuuden vuoksi vaimon autoon, kun näyttäisi räntää lupailevan. Torstaille onkin sitte jo vesisadetta ja +7.
Väittävät, että "ilma" karkaa renkaista hitaammin jos sen täyttää typellä ja siten koska paineet pysyvät tasaisempina se kuluu tasaisemmin mikä nostanee renkaan kestoikää. Efekti varmaan häviää, jos sinne tungetaan tavallista ilmaa joukkoon?Kumipää Vianorilla varoitti että nyt talvirenkaat on sitten "kaasurenkaat", oletan että tarkoitti typellä täytettyjä, ja ettei niitä saisi normibensiksellä täytellä jos talven aikana tyhjenevät, koijattiinko apinaa vai oliko totuudensiemen? Firman auto että ihan riemusta kiljuen menen paineita tasaamaan rengasliikkeeseen jos näin on, mutta ihmetytti vain uusien talvirenkaiden kanssa moinen varoitus?
Kumipää Vianorilla varoitti että nyt talvirenkaat on sitten "kaasurenkaat", oletan että tarkoitti typellä täytettyjä, ja ettei niitä saisi normibensiksellä täytellä jos talven aikana tyhjenevät, koijattiinko apinaa vai oliko totuudensiemen? Firman auto että ihan riemusta kiljuen menen paineita tasaamaan rengasliikkeeseen jos näin on, mutta ihmetytti vain uusien talvirenkaiden kanssa moinen varoitus?