Koronavirus SARS-CoV-2 ja sen aiheuttama tauti COVID-19 (Yleinen keskustelu)

Linkkasin videon käsittääkseni ihan sääntöjen mukaan jossa viittasin videolla näkyvään tilastoon. Sinä et vaivautunut edes katsomaan videolta kohtaa, mihin tein suoran linkin, mutta koet hyväksi ideaksi suoltaa useamman viestin verran offtopiccia? Jos sinulla ei ole mitään todellista kommentoitavaa, etkä halua edes katsoa videota, niin eikö olisi parempi vain olla hiljaa?

Ja kun olet huolissasi tuosta polarisoituneesta binäärimaailmasta: eikö sinua huolestuta, että lukuisat ihmiset suoltavat tuohonkin videoon satoja viestejä rokotevastaista agendaa, vaikka itse videon sisältö kertoo itse asiassa päinvastaista? Minun mielestäni tuo on nimenomaan sitä typerää öyhöttämistä, kun ollaan päätetty että kyllä se rokote on nyt ylikuolleisuuden takana ja kaikenlaiset päinvastaiset tilastot sivutetaan sujuvasti. Sanot vastustavasi disinformaatiota ja epärehellisyyttä, joten eikö sen pitäisi päteä tässäkin asiassa?

Jotenkin nyt vaan jää sellainen kuva, että on ihan ookoo jos ihmiset suoltavat antivaxx-propagandaa netissä, mutta viranomaisten sanomisiin ei ole luottamista, kun menivät tuhmeliinit tekemään kaikenlaisia ikäviä rajoituksia pandemian aikana.
Huolestuttaa tietysti, siksi sinulta kysyinkin kun selvästi asiasta tiedät.

Itse lasken ainakin pahimpiin tappajiin rajoitukset edelleen. Ne jatkuivat (etenkin muualla kuin Suomessa) yllättävän kauan, ja niiden passivoiva ja liikuntaa vähentävä vaikutus tappoi luultavasti huomattavan määrän etenkin vanhempia ihmisiä erinäisien kerrannaisvaikutusten kautta. Ja mainittiin se tuossa höpöukon esittelemässä paperissakin yhdeksi pääsyyksi, nimellä social dislocation.
Tää oli kyl kans.. mäkkäriin sai mennä mut kuntosalille ei.

Terveyssyiden vuoksi.

Kyllähän nimenomaan kuntosalit oli Suomessa hyvin pitkälti auki pandemian ajan. Ja kampaamot yms.. Baareissa oli tiukempia rajoituksia.
Miksi levität disinformaatiota? Olit tuolloinkin keskusteluissa mukana kun aluehallintovirastot rajoittivat kuntosalien saavutettavuutta. Myöhemmin korkein oikeus totesi rajoitukset lailliseksi. Näistä on julkisissa rekistereissä paljonkin aineistoa joten sanavalintasi "pitkälti auki" vaatii huiman paljon perusteluja ollakseen mitenkään relevantti argumentti.

Miksi levität disinformaatiota? Olit tuolloinkin keskusteluissa mukana kun aluehallintovirastot rajoittivat kuntosalien saavutettavuutta. Myöhemmin korkein oikeus totesi rajoitukset lailliseksi. Näistä on julkisissa rekistereissä paljonkin aineistoa joten sanavalintasi "pitkälti auki" vaatii huiman paljon perusteluja ollakseen mitenkään relevantti argumentti.
"Saavutettavuutta" eli oli rajoituksia asiakasmäärissä yms. Mutta pitkälti olivat auki kuitenkin.

Rajoituksia oli varmasti mäkkärissäkin sisätiloissa.

1500 m2 -kokoisella salilla jossa itse treenaan sai aika pitkän ajan olla vain 10 asiakasta kerrallaan. Vähän vain rajoitettiin saavutettavuutta joo.

Oletettu pandemia ja muutama sikaniska jotka eivät osaa olla paikallaan tai treenata kotona , lähtökohtaisesti idiootteja.

En tiedä mikä on keskustelukenttä tuollaisille lokeille jotka syövät lajitovereitaan

ig sporttijuomaa?

Yleisesti ikävä kyllä normaalia luontoa mutta pandemioiden aikana pitää vähän yrittää

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
267 749
Jäsenet
76 101
Uusin jäsen
Kooba

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom