Hmm, miksi mun pitäis lähde antaa kun minä nimenomaan kysyin, että pitääkö tuo paikkaansa vain kaksi rokotetta kelpaa ja rokotetta ei saa jos on sairastanut? Kautium vastasi ja en nyt lähtenyt sitä lähdettä kyseenalaistamaan. Kannattaa vaikka lukea pari aiempaa viestiä ennenkuin alat huutelemaan turhaan.Ootko sä tästä varma? Onko sulla heittää joku virallinen lähde, jossa kerrotaan että koronapassiin käy vain 2 rokotusta? Ei mitään sitaattia vaan kunnon lähde. Ihmettelen, kun näissä puhutaan vain EU:n koronatodistuksen käyttämistä koronapassina - ilman mitään kavennuksia kriteereihin:
Koronatodistus
Koronatodistuksen saat ladattua ja tulostettua OmaKannasta. Koronatodistusta ei enää tarvita matkustamiseen kuin poikkeustapauksissa.www.kanta.fi
Koronapassi tuli myös Pirkanmaalle – Tässä yksinkertaiset ohjeet, kuinka saat sen käyttöön
Koronapassi tuli Suomessa voimaan lauantaista 16. lokakuuta lähtien. Koronapassia voidaan edellyttää silloin, jos alueella on voimassa esimerkiksi yleisömääriä tai aukioloaikoja koskevia rajoituksia. Pirkanmaalla ravintoloita koskevia rajoituksia tuli voimaan 17. marraskuuta.www.aamulehti.fi
Mä sanoisin, että olet väärässä näiden perusteella. Kuten on haastateltu henkilö. Hänellä pitäisi olla voimassa oleva passi koska on sairastanut. Ja toinen piikki EI ole vaatimus passille, jos täyttää muut ehdot. Vai onko nää kaikki linkit väärässä?