- Liittynyt
- 29.10.2016
- Viestejä
- 4 104
Onko kukaan joutunut palauttamaan prossua, jos tuleekin parempi tarjous tms. Onko sinettien aukaisu ongelma?
Toistaiseksi todella hyvin ainekin ASPA:n puolesta, tosi hyvää ja helppoa palvelua. Itellä menossa näyttis RMA-palautukseen coilwhinen takia ja kerkesin jo tilaamaan ja saamaan uuden tilalle, Komplett lupasi laittaa alkuperäisestä rahat takaisin heti kun saavat sen käsiinsä.Onko kellään kokemusta miten asiakaspalautukset skulaa komplettille?
Sama täällä, jeesikääMistähän komplett saa uuden salasanan? Oon joko sokea tai jottain
Mistähän komplett saa uuden salasanan? Oon joko sokea tai jottain
En löytäny niin tein toiselle sähköpostille tilin, mutta tulkaa ihmeessä joku kertoo siltiSama täällä, jeesikää
Täällä pohdittiin samaa, mutta Suomi-aspan ollessa kiinni sai komplett.se -chatin kautta passun resetoitua. Sivuhuomiona, tämä kävi tietoturvaa ajatellen ehkä vähän turhankin helposti .En löytäny niin tein toiselle sähköpostille tilin, mutta tulkaa ihmeessä joku kertoo silti
Norjalainen.Onko tämä muuten ruotsalainen tms firma?
YTJ - Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä - YrityshakuOnko tämä muuten ruotsalainen tms firma?
Tarjous meni itseltäni ohi mutta olen seurannut mielenkiinnosta sivusta tätä. En muista, että kukaan olisi kertonut saaneensa tuota vielä.. Toimitusaikoja on ilmeisesti kokoajan viivytetty kuitenkin eteenpäin. Mikä sulla oli alkuperäinen toimitusaika? Jos monta kertaa on siirretty niin luulisi, että pikkuhiljaa kohtuullinen toimitusaika alkaa menemään ohitse ja voisi kysellä korvaavaa tuotetta (jos siis on jotain vastaavaa 1070Ti varastossa). Vähän tosin epäilen, että eivät siihen hintaan toista vastaavaa toimita.Onko täälä kuulunut joulukuun 1070 ti toimituksista kellekkää mitään? Maaliskuun loppupuolelle arvio, ja pahalle näyttää.
Alkuperäinen taisi olla tammikuun alulle, 2vk välein vaihtunut eri aikaa. Ongelmana kun tuola ti ole mitään 1070 ti saatavillaTarjous meni itseltäni ohi mutta olen seurannut mielenkiinnosta sivusta tätä. En muista, että kukaan olisi kertonut saaneensa tuota vielä.. Toimitusaikoja on ilmeisesti kokoajan viivytetty kuitenkin eteenpäin. Mikä sulla oli alkuperäinen toimitusaika? Jos monta kertaa on siirretty niin luulisi, että pikkuhiljaa kohtuullinen toimitusaika alkaa menemään ohitse ja voisi kysellä korvaavaa tuotetta (jos siis on jotain vastaavaa 1070Ti varastossa). Vähän tosin epäilen, että eivät siihen hintaan toista vastaavaa toimita.
Ompa tuota ongelmaa kaikissa kaupoissa nyt. Saa varmaan ainakin sen kuukauden vielä odottaa, niin voi ehkä saada jostain kaupasta kortin ostettua.Alkuperäinen taisi olla tammikuun alulle, 2vk välein vaihtunut eri aikaa. Ongelmana kun tuola ti ole mitään 1070 ti saatavilla
Uusi kone tuossa nyt joulusta odottanut näytönohjainta, niin ei tuollaiset toimitusajat tokein terveitä ole.
Tämähän oli tammikuussa tarjouksessa 199€ jolloin itse tilasin.Lähti aoc q3279vwf tilaukseen, saa nähdä tuleeko vielä tällä viikolla
Jep, oli silloin hyvässä tarjouksessa mutta valitettavasti meni itseltä täysin ohi Pelailtua tulee jonkun verran mutta pääsääntöistä käyttöä se ei ole, arvostelujen perusteella on enemmän kuin riittävä omaan käyttöön ja pahimmat häntimiset saa pois säätämällä asetuksia, eipä ole silti nykyiselläkään halppis VA paneelilla tuo haitannut eli en usko edes huomaavani tuotaTämähän oli tammikuussa tarjouksessa 199€ jolloin itse tilasin.
Ihan tyytyväinen olen ollut näyttöön, peleissä pientä häntimistä.
Ja tämä saapui aamulla 10 aikaan eli neljä päivää meni toimituksiin. Postnord oli onnistunut hieman pakettia runnomaan mutta saapui kuitenkin ehjänä, on kyllä hintaisekseen äärimmäisen hyvä laite!Lähti aoc q3279vwf tilaukseen, saa nähdä tuleeko vielä tällä viikolla
Jos tilaisit koneen osina, niin tämmöisiä kustannuksia ei tulisi..En jaksanut koko ketjua lukea läpi, onko tämä tullut jo ilmi täällä, mutta tiedoksi kaikille, jotka meinaa Komplett-PC:n tilata:
kovasti mainostavat 45 päivän palautusoikeutta ja ilmaista palautusta, mutta todellisuudessa perivät palautuksessa asennuskustannukset (100-200€). Tätä eivät mainosta kyllä missään, löytyy kyllä kun etsii palautusoikeuden syövereistä. Sinänsä vaan ärsyttävää, että jos mieli muuttuu, niin kalliiksi tulee. Vaikka koko lähetyslaatikkoa ei kerkeisi avaamaan, niin tämä tulee maksettavaksi jos takasin joutuu lähettämään.
Muuten olen kyseisen puljun toimintaan tyytyväinen. Todella nopea vaste asiakaspalvelussa (illalla jos kysyt jotain, seuraavana päivänä klo 12 tulee yleensä vastaus) ja muutenkin ystävällistä toimintaa. Tuon asennuksista koituvan maksunkin kyllä ymmärrän, mutta silti mielestäni voisi olla jossain selvemmin maininta tuohon. Jää helposti kuva, että kun on tekstit "ilmainen palautusoikeus" "45 päivän palautusoikeus", että tosiaan ei olisi mitään tämmöistä summaa, mitä sitten ei saakkaan palautuksen yhteydessä takasin. Voi olla muillakin firmoilla sama juttu, en ole aiemmin näitä valmiiksi kasattuja tilannut.
Niin ja sekin vähän ärsytti, että kun yritin tämän saman tekstin laittaa Kompletin suomenkielisille facebook-sivuille, sitä ei julkaistu siellä. Sivuilla näkyy kyllä, että 1 kommentti on jätetty, mutta kun siitä painaa, tulee teksti: "Osuvimmat kommentit on valittu, joten osa kommenteista on ehkä suodatettu pois."
En siis tarkoita, että he tekisivät tuossa jotain väärin, oma vikahan se oli, kun en lukenut tarkasti ehtoja, mutta ajattelin vaan ihmiselle tämän tiedoksi tuoda, jotta osaavat varautua. Eikös täällä nimenomaan kokemuksia haluttu tuotavan esille.Jos tilaisit koneen osina, niin tämmöisiä kustannuksia ei tulisi..
Aika selvä tilanne, että voivat vedota siihen, että sinulle on tehty custom-tuote ja siksi palautusoikeutta on rajoitettu.
Luulisi olevan itsestäänselvyys että omaan käyttöön räätälöidylle tuotteelle ei päde samat palautusehdot, aivan sama mistä tilaa.
Esimerkiksi Jimms mainitsee seuraavasti:
Peruuttamisoikeus ei lisäksi koske tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan asiakkaan vaatimusten mukaisesti tai selvästi asiakkaan henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi (esim. asiakasta varten kokoonpannut tietokoneet tai jäähdytyskokonaisuudet)
Nimenomaan, tätä itsekin hain! Hyvä, että joku sai kiinni.Kyse tässä taisi kuitenkin olla siitä, että esim. tässä: Komplett Gamer Premium i135 - Komplett Gamer Premium ihan mainostamalla mainostetaan "ILMAINEN PALAUTUS ja 45 PÄIVÄN PALAUTUSOIKEUS", kun taas esim. Jimmssin koneissa: Jimm's LanTrek 2018, pelitietokone - 1 439,00€ ei mainintoja palautusoikeuksista tai ehdoista ole. Kyllä minunkin mielestäni on itsestäänselvää, että palveluna tehty tuote ei ole palvelun osuuden osalta palautuskelpoinen. Enpä silti hirveämmin kehuisi Komplettin tapaa tuoda esiin tuota palautusoikeutta. IMO joko nuo ilmaisen palautuksen ja 45pv palautusoikeuden mainokset voisi ottaa pois noista custom koneista tai sitten niihin voisi lisätä tarkennuksen siitä, että palvelun hinta veloitetaan palautuksessa.
Täällä palautusehdoissaan mainitsevat vielä: "45 päivän palautusoikeus koskee kaikkia yksityishenkilöitä, seuraavin poikkeuksin: Komplett PC (luokitellaan tilaustuotteeksi)..." Joten miksi he edes mainostavat palautusoikeutta noissa kyseisissä tuotteissa?
Sama. Nyt olis eri valmistajan kortteja varastossa?Joulukuun 27 tilattua näyttistä odotellaan, eivät tiedä vieläkään koska saavat...
Täälä zotac tammikuus vaihdettiin toiseksi, ja nyt postis tulos kolmas malli katotaa mikä tulooSama. Nyt olis eri valmistajan kortteja varastossa?
Sellainen vuoden pyrähdys oliKomplett Suomi on sitten Kompletted: SULJETTU