Komplett.fi kokemuksia (verkkokauppa sulkeutui 5.12.2018)

Mitähän tässä pitäisi tehdä. Oli takuujuttu komplettin kanssa ja päätyivät palauttamaan rahat. Ovat muka jo kuukausi sitten korttipalautuksen tehnyt, mutta rahat ei näy tilillä. Danskeen asiasta otin yhteyttä, eikä heillä näy mitään. Kompletin aspa vain väittää, että rahat on lähtenyt ja kortinumero on oikein. Osto tapahtui, kun tämä vielä suomessa toimi, joten luottokorttimaksuakaan ei voi enää riitauttaa.
 
Mitähän tässä pitäisi tehdä. Oli takuujuttu komplettin kanssa ja päätyivät palauttamaan rahat. Ovat muka jo kuukausi sitten korttipalautuksen tehnyt, mutta rahat ei näy tilillä. Danskeen asiasta otin yhteyttä, eikä heillä näy mitään. Kompletin aspa vain väittää, että rahat on lähtenyt ja kortinumero on oikein. Osto tapahtui, kun tämä vielä suomessa toimi, joten luottokorttimaksuakaan ei voi enää riitauttaa.
Mulla meni suurinpiirtein kuukausi, että sain lopulta rahat tilille. Tossa viime sivulla oon sepostanu mitä kaikkea ehti tapahtua
 
Minulla palautettiin rahat kanssa takuucasessa tuossa loppuvuodesta ja meni ehkä pari arkipäivää maksuilmoituksesta. Olin vielä maksanut luottokortilla, joka oli kuoletettu tuotteen oston jälkeen. Ilmeisesti oli hyvää tuuria!
 
Kylläpä kesti rahojen saannissa. En tiedä mitä hittoa säätivät. Moneen kertaan vain väittivät, että rahat on lähtenyt. Sitten sanoivat, että tällä viikolla tulee. Eipä tullut vielä seuraavallakaan. Nyt perjantaina sitten vasta saivat rahat tililleni siirrettyä. Eihän tuossa mennytkään, kuin pari kuukautta :tdown: :poop:

Liekö konkurssikypsä putiikki vai mitä helvettiä. En kyllä suosittele tuolta mitään ostamaan.
 
Mulla näytönohjain hajosi tuossa viime kuun alkupuolella ja valitettavasti se oli ostettu Kompletista. Noh otin siinä samantien yhteyttä heidän asiakaspalveluun ja tein reklamaation, josta on nyt aikaa kuukausi. Olen chatin kautta ottanut useamman kerran myös yhteyttä ja he ovat joka kerta luvanneet laittaa asian eteenpäin. Mitään ei ole vielä kuulunut, joten saapi nähdä miten käy kun takuukin kortista pian loppuu.
 
saapi nähdä miten käy kun takuukin kortista pian loppuu.

Ei sillä periaatteessa ole väliä, koska olet tehnyt ensimmäisen yhteydenoton silloin kun takuu on voimassa. Olettaisin ainakin että siitä on jonkinlainen todiste olemassa, sähköposti tms?

Muuten toki takuuhommatkin pitäisi saada hoidettua kohtalaisessa ajassa ja (vaikkapa koronan takia kuljetuksien viivästyessä) asiakas pitäisi pitää ajan tasalla missä mennään... Siinä ei ole ainakaan onnistunut.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 691
Viestejä
4 543 968
Jäsenet
74 830
Uusin jäsen
kakkahätä83

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom