Komplett.fi kokemuksia (verkkokauppa sulkeutui 5.12.2018)

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Mitähän tässä pitäisi tehdä. Oli takuujuttu komplettin kanssa ja päätyivät palauttamaan rahat. Ovat muka jo kuukausi sitten korttipalautuksen tehnyt, mutta rahat ei näy tilillä. Danskeen asiasta otin yhteyttä, eikä heillä näy mitään. Kompletin aspa vain väittää, että rahat on lähtenyt ja kortinumero on oikein. Osto tapahtui, kun tämä vielä suomessa toimi, joten luottokorttimaksuakaan ei voi enää riitauttaa.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
600
Mitähän tässä pitäisi tehdä. Oli takuujuttu komplettin kanssa ja päätyivät palauttamaan rahat. Ovat muka jo kuukausi sitten korttipalautuksen tehnyt, mutta rahat ei näy tilillä. Danskeen asiasta otin yhteyttä, eikä heillä näy mitään. Kompletin aspa vain väittää, että rahat on lähtenyt ja kortinumero on oikein. Osto tapahtui, kun tämä vielä suomessa toimi, joten luottokorttimaksuakaan ei voi enää riitauttaa.
Mulla meni suurinpiirtein kuukausi, että sain lopulta rahat tilille. Tossa viime sivulla oon sepostanu mitä kaikkea ehti tapahtua
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
110
Minulla palautettiin rahat kanssa takuucasessa tuossa loppuvuodesta ja meni ehkä pari arkipäivää maksuilmoituksesta. Olin vielä maksanut luottokortilla, joka oli kuoletettu tuotteen oston jälkeen. Ilmeisesti oli hyvää tuuria!
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Kylläpä kesti rahojen saannissa. En tiedä mitä hittoa säätivät. Moneen kertaan vain väittivät, että rahat on lähtenyt. Sitten sanoivat, että tällä viikolla tulee. Eipä tullut vielä seuraavallakaan. Nyt perjantaina sitten vasta saivat rahat tililleni siirrettyä. Eihän tuossa mennytkään, kuin pari kuukautta :tdown: :poop:

Liekö konkurssikypsä putiikki vai mitä helvettiä. En kyllä suosittele tuolta mitään ostamaan.
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
436
Mulla näytönohjain hajosi tuossa viime kuun alkupuolella ja valitettavasti se oli ostettu Kompletista. Noh otin siinä samantien yhteyttä heidän asiakaspalveluun ja tein reklamaation, josta on nyt aikaa kuukausi. Olen chatin kautta ottanut useamman kerran myös yhteyttä ja he ovat joka kerta luvanneet laittaa asian eteenpäin. Mitään ei ole vielä kuulunut, joten saapi nähdä miten käy kun takuukin kortista pian loppuu.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 806
saapi nähdä miten käy kun takuukin kortista pian loppuu.
Ei sillä periaatteessa ole väliä, koska olet tehnyt ensimmäisen yhteydenoton silloin kun takuu on voimassa. Olettaisin ainakin että siitä on jonkinlainen todiste olemassa, sähköposti tms?

Muuten toki takuuhommatkin pitäisi saada hoidettua kohtalaisessa ajassa ja (vaikkapa koronan takia kuljetuksien viivästyessä) asiakas pitäisi pitää ajan tasalla missä mennään... Siinä ei ole ainakaan onnistunut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 412
Viestejä
4 194 571
Jäsenet
70 728
Uusin jäsen
pvarjone

Hinta.fi

Ylös Bottom