Kodin yleiskaapelointi ja RJ45 läpi talon - keskustelua ja vinkkejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lexy
  • Aloitettu Aloitettu
Hmm, kaapeleita on piirrustusten mukaan 18kpl. Kuinhan kätsyä on nysvätä 30cm pitkien kaapeleiden karvoja kiinni kiinteisiin liittimiin... Tosin ei mun tarvii saada kaikkia kiinni, 4-6kpl riittää alkuun, jos vaan kaapelit on sillain merkitty, että pääsee valikoimaan tärkeimmät.

Taidanpa alkuun metsästää noita tollless naarasliittimiä ja sit katsoa laittaako paneelia väliin.
Kannattaa ne keystone-liittimet laittaa. Normaali 1U kytkentäpaneeli käy myös esim. tällaiseen seinäkiinnikkeeseen: https://www.reichelt.com/fi/en/shop/product/19_wall_mount_3_u_vertical_black-339240

On myös esim. tämmöisiä olemassa: KERMAN PANEELI KERMAN RJ45 6xKEYSTONE RUUVIKIINN. | CAT6 yleiskaapelointituotteet

Itse asiassa Kilkenbladin laittamasta linkistä löytyy parempia vaihtoehtoja kuin tuo linkkaamani Deltaco.

Esimerkiksi vaikka tämä:

Tai sitten tämä:

Itse asiassa Kilkenbladin laittamasta linkistä löytyy parempia vaihtoehtoja kuin tuo linkkaamani Deltaco.

Esimerkiksi vaikka tämä:

Tai sitten tämä:
Noni, nämä vaikuttavat asiallisilta. Jahka arki koittaa niin kyselen yhdeltä tutulta tukkurilta aiemmin mainittuja Excelin lowprofile-liittimiä. Ja olisko paneelejakin.

Rasiassa lukee T568A ja rasian pään kytkennätkin näyttäis vastaavan tuota.

Saas nähä joutuuko sitten vielä kytkinkaupoille. 8-porttinen löytyy kyllä alkuun.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 274
Jäsenet
74 777
Uusin jäsen
TL123

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom