Topsu7
Bwoah
Oon eronnut jo vuonna 2005. Muita eronneita?
Muistaakseni jesse ei vaadi, kuin uskoa siinä viime hetkellä. Se nyt on vaan sitten vähän riskaabeliä odotella sitä viimeistä hetkeä . Kannattaa ainakin vilkaista nopeat ohjeet, niin ehtii ennen kallioleikkausta hoitamaan homman.Mistä eroan kirkosta? Auttakaaa plz ja joudunko helvettiin?
Meinaatko että olisikin niin ettei keksitystä vouhotuksesta eroaminen ei merkkaisikaan muuta kuin vähemmän sponsorointia ko. lahkolle ?Ero kävi Lusifeerin vuonna 1991 eivätkä ole takaisin pyydelleet enkä ole perään katsellut.
Rahastahan tässä on ensisijaisesti kyse. Tosin silloin kun minä erosin kirkosta ajat olivat hyvin erilaiset: kirkolla oli kirstut täynnä rahaa ja lisää tuli ovista ja ikkunoista. Mitään eroa-kirkosta-kansanliikettä ja massakatoa ei ollut, eikä kirkon tarvinnut järjestää mitään pr-tempauksia joilla tuoda itseään tykö. Sen verran yksittäisen seurakunnan jäsenen eroaminen evankelisluterilaisesta yhteisöstä kuitenkin kirkkoa vaivasi, että jouduin käymään kirkkoherran luona "keskustelemassa" erostani, ennenkuin suostuivat vaihtamaan kirjat väestörekisteriin.Meinaatko että olisikin niin ettei keksitystä vouhotuksesta eroaminen ei merkkaisikaan muuta kuin vähemmän sponsorointia ko. lahkolle ?
Vahva tämä, onneksi vaimokin ymmärsi jo aikaa sitten erota kirkostaErosin jo aikaa sitten. Eroaisin uudestaankin, jos voisin.
Tämä tässä näin. Erosin pari vuotta sitten jonkun kohun yhteydessä.Uskonto on jokaisen oma asia ja lapsia niihin ei pidä sotkea. Aikuisena sitten päättäkään jokainen mihin uskoo. Minä uskon moottoripyöriin.
Totta. Ei lapsia eikä poliittista päätöksentekoa. Omien uskonkäsitysten pakkotuputtaminen toisille on täysin verrattavissa pahoinpitelyyn.Uskonto on jokaisen oma asia ja lapsia niihin ei pidä sotkea.