Että sille listalle päätyy sanoja sen takia, että joku järki-ihminen ajattelee niiden sille kuuluvan.Mitä riskejä tässä näet/koet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Että sille listalle päätyy sanoja sen takia, että joku järki-ihminen ajattelee niiden sille kuuluvan.Mitä riskejä tässä näet/koet?
Tuossa viestissä mistä varoitus tuli pitäisikin saada halventaa. Ei se oo mistään kotosin mennä toisten maahan pieksemään niiden skidejä.No sitä jälkimmäistä käytetään herkästi foorumeilla, kun halutaan halventaa. Ei siitä sen enempää.
Sanoja on mahdollisuus kiertää hienosanaisemmin. Ei se estä itse keskustelua foorumilla. Voit lukea vaikka iltapäivälehdistä, mitä sanoja käytetään verkkossa tapahtuvassa viestinnässä.Että sille listalle päätyy sanoja sen takia, että joku järki-ihminen ajattelee niiden sille kuuluvan.
Myös puhuminen "läskeistä" lihavuusepidemia-ketjussa herätti itsessäni paheksuntaa. Ihminen voi olla tukeva jo nuoruusvaiheessa. Minä olin tukeva ja minua ei kukaan koskaan julkisesti haukkunut "läskiksi". Ihmisillä on kumma taipumus kärjistää asioita, kun voi puhua anonyymina. Tiedän monia viehättäviä ihmisiä, jotka ovat hieman tukevia. Polittiikka kiinnostaa itseäni, mutta kyseistä threadia en ole uskaltanut edes avata.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.