Keskustelua TechBBS-foorumin säännöistä ja moderoinnista

Alkuperäinen viestihän on vielä itseasiassa täällä ja siinä sekä minun viestissäni kysellään artesaanipizzeroiden käyttämästä jauhosta, jota voisi käyttää oman taikinan muotoiluun johon sitten vastasinkin. Mutta jätän tämän keskustelun nyt tähän oli miten oli.
Minusta nämä poistot ovat asiallisia koska pitsan tekoon ei kuulu niiden syöminen, tai pitsakulttuuri tai mikään mikä liitty pitsaan ravintoloissa tai keittiön ulkopuolella. Pitsan leikkaaminenkin on jo sitä syömispuolta. Jos haluaisi että keskustelu olisi laajempaa, pitää sisällyttää otsikkoon sallitut osat. Vaikka aloittaja ei olekaan mode, hän kuitenkin määrittää keskustelun tiukat rajat, usein tajuamattaan...

Tuo henkilö kenestä ärsyynnyin on ollut toistuvasti ylimielinen ja ilkeä. Rikoin tarkoituksella sääntöjä halutessani vähän näpäyttää hänhäntä
Hih. Vai että oikein näpäyttää :D
Ja ennenkuin unohtuu.. :facepalm:

Joku roti nyt perhana... ja ei, en ignooraa. Ei kuulu tapoihini millään foorumilla. Vaikka syytä ehkä olisikin.
Toisaalta trollirn kanssa välillä kiva pelatakin :P

OTtä varmaan tähän topicciin, mutta kun minusta jauhetaan niin kai vastatakin saan.

OTtä varmaan tähän topicciin, mutta kun minusta jauhetaan niin kai vastatakin saan.

Kymppi vetoa, ettei kukaan meistä valittanut mitään ylläpidolle.

Minusta on vähän ikävää, että viestit vaan poistuvat ja ok, siinä kutsuttiin ehkä mailman:ia nimillä ja turhaan - mutta teikä kyllä kestää sen. Itsekin olen kanssasi eri mieltä joistain asioista, mutta kunhan asiat väittelee - eikä ihmiset - olen täysin ok asian kanssa.

Statistiikka

Viestiketjuista
276 839
Jäsenet
77 540
Uusin jäsen
Eetu kumpuniemi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom