Niin no, se sinun näkökulmasi oli olkiukkoilu siitä, kuinka kaikki muut tänne kirjoittavat ovat nillittäviä oman alansa ammattilaisia, jotka aiheuttavat muille vain sietämättömiä väittelypommituksia. Olipa tosi neutraali ja rakentava "näkökulma".
En minä halua sotkea yhtään mitään, vaan juuri päinvastoin. Luitko edes edellisiä viestejä?
Niiden Nord Streamin kaasuputkien sabotointi nyt vaan liittyy yksi yhteen Venäjän hyökkäysotaan Ukrainassa. Voi olla, että kuvittelet niistä jotain muuta, mutta ei se siitä mielikuvilla miksikään muutu. Tuossa aiemmassa viestissä tästä huolimatta esitin, että se voisi olla jatkossakin yksi niistä ehdottamistani erillisistä ketjuista, mikäli se tarpeelliseksi katsotaan, olin minä asiasta mitä mieltä tahansa. Vastaavia kommentteja on näkynyt monelta muultakin, eli ei se minun päähänpisto ole.
Yhden pienen, hetkellistä keskustelua aiheuttavan osan erottaminen tuntuu vähän samalta kuin jos vaikka koronaketjussa olisi yhtäkkiä päätetty, että kaikki keskustelu Prisman kesäkuun ajan voimassa olevista koronatoimenpiteistä pitää käydä omassa ketjussaan ja kaikilta muilta osin keskustelu jatkuu ennallaan.