Minkähän takia mulle tuli nyt tästä viestistä varoitus, mutta viestissä mainitulla käyttäjälle ei näistä hänen eilisistä provoiluistaan?
mun viesti:
eiliset:
mun viesti:
Kotimaan politiikka
No niin, nyt on Ylilaudalla sitten uutta videota jaossa. Tällä videolla joku tuntematon komea nuori mies nuoleskelee pääministeri Marinin kaulaa baarissa. Missä mahtaa olla aviomies, kotona lasten kanssa? https://v.ylilauta.org/bc/bf/bcbf47c1116666e7.mp4 Eipä tuossa kauaa mennyt. Voipi...
bbs.io-tech.fi
eiliset:
Kotimaan politiikka
Kepulle todella herkullinen tilanne nyt pistää Marin vaihtoon. Oma kannatus matelee ennätysalhaalla ja solisalirattien kannatus lepää Marinin varassa. Siinä riittää muilla puolueilla jaettavaa kannatusta kun Marin katoaa kartalta. Kenties yhtä legendaarisella lapulla pistää Marinin vaihtoon...
bbs.io-tech.fi
Kotimaan politiikka
Kepulle todella herkullinen tilanne nyt pistää Marin vaihtoon. Oma kannatus matelee ennätysalhaalla ja solisalirattien kannatus lepää Marinin varassa. Siinä riittää muilla puolueilla jaettavaa kannatusta kun Marin katoaa kartalta. Kenties yhtä legendaarisella lapulla pistää Marinin vaihtoon...
bbs.io-tech.fi
Kotimaan politiikka
bbs.io-tech.fi