• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Keskustelua Suomen maahanmuutosta, maahanmuuttopolitiikasta ja niihin liittyvistä ilmiöistä (KR 2.0)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Vähemmistöön kuuluvana oon joskus kannattanut näitä tiettyjä puolueita. Valitettavasti nämä puolueet eivät ole koskaan tehneet mitään oman vähemmistöni eteen, koska vähemmistöjen etujen ajaminen tuntuu olevan näille puolueille pelkkää politiikointia ja kannatuksen haalimista. Minun syrjityn ja sulkeutuneen vähemmistön etuja ajamalla ei voi poliittisesti saavuttaa juuri mitään. Sen vuoksi ketään ei kiinnosta.

Nämä puolueet ovat kuitenkin tuoneet maahan ihmisiä, jotka ymmärtää kaltaisiani vielä vähemmän kuin kantasuomalaiset. Heihin kohdistuvasta rasismista ollaan kovasti huolissaan, mutta minun kohteluni ei kiinnosta ketään.

Alla olevat kuvat ovat klippejä oikeista videoista ja kertovat, missä todellisuudessa elän. Vastaavaa materiaalia löytyy runsaasti.
Ottamatta kantaa sen enemmän...

Kannattaisi varmaan itseään arvottaa jollakin muulla tavalla kuin "vähemmistö"-statuksella.

Statistiikka

Viestiketjuista
271 808
Jäsenet
76 797
Uusin jäsen
sewe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom