Jonkinlaista pakkomielteista Suomen oman BLM- tapauksen hakemista on ollut myös esillä tuolla Silakkaliikkeessä seä Rasmuksen sivuilla. Ensin oli tämä Teuvalla sattunut ulkomaalaistaustaisen kaverin pahoinpitely, jonka antifasistiksi tunnustautunut Dimitri Ollikainen lavensi päivityksissään rasistiseksi vihateoksi, jolle annettiin sitten oikein oma nimikin, eli Teuvan lynkkaus.
Vähän myöhemmin käytiin samoilla sivuilla läpi junasta heitetyn mustan naisen tapausta, jossa viranomaisten hanakka käytös nostettiin seipään nokkaan, vaikka junasta heitetty nainen oli koettanut matkustaa liputta.
Vaikka oikeastaan Rasmus foorumin kaltaisista tahoista ei pitäisi edes puhua, on tuo niin sakeaa tuubaa täytyy silti todeta, että näille tahoille on tyypillistä täysin kritiikittömästi uskoa jokaista toisen väristä ihmistä, on tarina sitten minkälainen tahansa. Tuolla ruskeamman hipiäisen henkilön kertoma tarina on aina totta, ja muunväristen sanomat valhetta, vaikka todisteet olisivat mitä. Itse pidän tuota jo yksissään osoituksena siitä että lepakoita vintiltä löyty. Minusta tuo on myös rasismia jos jokin.
Kun eivät ole muuta keksineet suomalaisten kollektiivisiksi synneiksi pyritään saamaan jokin mystinen Saamelaisten sortaminen. Oikeastihan noita ei Saamelaiset kiinnosta pätkänkään vertaa, kunhan vaan yrittävät tuosta löytää edes jotain jota käyttäisivät lyömäaseena. Toki kaikki mitä tuolla sektorilla on vuosisatojen vaiheessa tapahtunut ei ole ollut nykymittapuun mukaan oikein, mutta toisaalta täytyy muistaa että aika oli mitä oli.
Ei siitä ole pitkääkään kun erään herrasmiehen kunniaksi jaettiin vielä mitalleja tässä maassa joka lausui mm. seuraavaa meistä suomalaisista:
"Ruotsia puhuva sivistynyt luokka kuuluu ruotsalaiseen kansallisuuteen, joka näin ollen oli ollut ja on edelleenkin valtiaskansa."
"Suomalaiset eivät olleet voineet, rotunsa jäsenkansaa kun olivat, luoda ennen ruotsalaisten valloitusta mitään omintakeista kulttuuria"
"Historiasta tiedämme, että niillä kansoilla, jotka kuuluvat turaanilaiseen kansansukuun, ei ole mitään erikoisia luonnonlahjoja itsenäiseen edistymiseen sivistyksen eikä viljelyksen alalla."
"Elleivät suomalaiset ja unkarilaiset olisi jo kehityksensä varhaisessa vaiheessa joutuneet tekemisiin itseään sivistyskykyisempien kansojen kanssa, olisivat ne raakalaisimmat kaikista."
"Ei mikään muu kansa Euroopassa ole osoittanut niin vähän taipumusta itsenäiseen asemaan kansojen joukossa kuin suomalainen ja ylipäänsä koko turaanilainen suku."
"Älyllisessä suhteessa suomalaiset eivät vielä vetäneet vertoja muille kansoille."
"Ruotsalaisen talonpojan mielestä suomalainen ammattitoveri on alempi olento, erämaiden pölkkypää, joka kaikissa suhteissa on hänestä jäljessä."
Olen hiljattain saanut sukututkimuksen valmiiksi ja mielenkiinnosta teetin myös DNA testin. DNA testin mukaan olen ensimmäisten Eurooppaan/skandinaviaan tulleiden ihmisten suora jälkeläinen. Joten tuossa mielessä minua alkuperäisempää henkilöä saa hakea. Suvun jälkiä löytyi tästä maasta varmistetusti yli 700 vuotta, todennäköisesti paljon pitemmältä ajalta. Yhden sukuhaaran tarina loppui tuossa ylläkin mainitussa Hailuodon
verilöylyssä, ja muitakin ikäviä kohtaloja kyllä tämän maan puolesta sukuni kohdannut. Joten minun puolestani jokainen joka yrittää vihjaista jostain "valkoisen miehen synneistä" tai syyttää minua jostain vuosisatojen sorrosta voi kyllä haistaa pitkän paskan (anteeksi jo etukäteen karkean kielen käyttö).