Uskomatonta... Miten sillä on vielä pokkaa tuollaista sanoa, vaikka THL:n mukaan todellisia tartuntoja on Suomessa todennäköisesti luokkaa 10.000.. Ei tämä homma ole enää missään kontrollissa ja suorassa kytköksissä ulkomaanmatkailuun. Eikä niitä koronoita todellakaan siis "todeta" enää kellään, kuten ei todeta sullakaan, riippumatta siitä onko sulla sitä vai ei. Jos oletaan, että sulla on se, ja tartuttaisit sen eteenpäin johonkin, niin samat lorutko se lääkäri sille seuraavallekin lurittelee? Ilmeisesti, varmaankin.Itse oon nyt toistapäivää kuumeessa, yskä, kurkkukipee ja henkee ahdistaa. Lääkärin kanssa juttelin puhelimessa ja hän tiesi kertoa suoraan että ei ole syytä epäillä koronaa, koska en ole ollut ulkomailla enkä ole ollut lähikontaktissa kenenkään kanssa jolla on todettu koronaa.
Itse kirjoittelin tänne aiemmin että epäilin saaneeni tartunnan hammaslääkärissä viime viikolla, ja ehkä mä jonkin tartunnan sainkin, mutta voi olla ettei tämä kuitenkaan ollut korona. Yskää ei ole ollut eikä oireet muutenkaan ehkä ihan täsmää.
Jostain muuten luin, että korona vie haju- ja makuaistin jopa 2/3 sairastuneista, joten onko sulla muuten sellainen oire?
Ja vielä tuohon Tomjonesin viittaaman rouvan köhimiseen liittyen, niin kyllä maar olisi hengityssuojaimien käytöstä hyötyä, vaikka THL kuinka julistaa, että ei ole näyttöä, ei ole näyttöä!! Eri asia sitten on se, että mistä ihmiset niitä yht' äkkiä saisi! Niinpä niin! Toinen asia on sitten se, että kannattaako enää juuri metroa käyttää ellei ole aivan pakko, ja sanoisin, että ei kannata... Ei ainakaan ilman juurikin tuota hengityssuojainta.
Viimeksi muokattu: