Tämä ei kerro mitään yhtään mistään. Mikä motiivi on kertoa tällaista meta faktaa..?kaikki rokottamattomat jotka tiedän tän taudin sairastaneen nii on tosi helpolla päässyt.. ja niitä on äkkiälaskettuna 30-35
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Tämä ei kerro mitään yhtään mistään. Mikä motiivi on kertoa tällaista meta faktaa..?kaikki rokottamattomat jotka tiedän tän taudin sairastaneen nii on tosi helpolla päässyt.. ja niitä on äkkiälaskettuna 30-35
Sama kuin rokotetut huutaa kuinka rokotteen ansiosta sairastin vain lievän koronanTämä ei kerro mitään yhtään mistään. Mikä motiivi on kertoa tällaista meta faktaa..?
Omasta kokemuksesta kertominen on ok. Se että kertoo tietävänsä ison kansanjoukon jutuista ei itseasiassa kerro mitään.Sama kuin rokotetut huutaa kuinka rokotteen ansiosta sairastin vain lievän koronan![]()
Facebookin "rokotekriittiset" tms valikoituneet nettitutut ei anna kovin puolueetonta kuvaa.kaikki rokottamattomat jotka tiedän tän taudin sairastaneen nii on tosi helpolla päässyt.. ja niitä on äkkiälaskettuna 30-35
Facebookin "rokotekriittiset" tms valikoituneet nettitutut ei anna kovin puolueetonta kuvaa.
Omista tutuista taas ne muutaama rokottamaton on ollut aika rikki ja ihan teholta asti pahimmillaan jouduttu hakemaan vauhtia elävien kirjoihin. Rokotetut taas kaikki pärjänneet kotihoidossa, vaikka heitä on lukumääräisesti moninkertaisesti ja ovat keskimäärin vanhempia ja sairaampia.
Facebookin "rokotekriittiset" tms valikoituneet nettitutut ei anna kovin puolueetonta kuvaa.
Omista tutuista taas ne muutaama rokottamaton on ollut aika rikki ja ihan teholta asti pahimmillaan jouduttu hakemaan vauhtia elävien kirjoihin. Rokotetut taas kaikki pärjänneet kotihoidossa, vaikka heitä on lukumääräisesti moninkertaisesti ja ovat keskimäärin vanhempia ja sairaampia.
Omasta kokemuksesta kertominen on ok. Se että kertoo tietävänsä ison kansanjoukon jutuista ei itseasiassa kerro mitään.
Ihmisille myytiin rokote niin että estää tartunnat ja jos saat koronan et huomaa sitä.
Tuli monelle yllätyksenä että kumpikaan ei toteutunut.

On ja myöskin uskottava tarina. Anekdootit kavereista ja kavereiden kavereista eivät ole koskaan sitä.Niin, puoliso ollut koko ajan korona osastolla töissä tämän koronan ajan ja hän sanonut koko ajan samaa että siellä näkyy niin hyväkuntoisia rokotettuja ja rokottamattomia osastolla, mutta yksi mikä yhdistää sitten niitä tehopotilaita tai melkein sinne joutuvia on huonot elintavat ja lihavuus. Ei auta vaikka olisi kolme rokotetta, mutta tupakointi, alkoholi ja lihavuus niin siellä olet hyvin suurella todennäköisyydellä.
Onko tämä riittävän omasta kokemuksesta kerrottua?
Itse ja puoliso sairastettiin korona rokottamattomina 3pvä flunssana
Eikö koskaan hiivi mieleen hetkeksikään ajatus että tuollaisen soopan levittäminen on täysin moraalitonta.Niin, puoliso ollut koko ajan korona osastolla töissä tämän koronan ajan ja hän sanonut koko ajan samaa että siellä näkyy niin hyväkuntoisia rokotettuja ja rokottamattomia osastolla, mutta yksi mikä yhdistää sitten niitä tehopotilaita tai melkein sinne joutuvia on huonot elintavat ja lihavuus. Ei auta vaikka olisi kolme rokotetta, mutta tupakointi, alkoholi ja lihavuus niin siellä olet hyvin suurella todennäköisyydellä.
Onko tämä riittävän omasta kokemuksesta kerrottua?
Itse ja puoliso sairastettiin korona rokottamattomina 3pvä flunssana
Eikö koskaan hiivi mieleen hetkeksikään ajatus että tuollaisen soopan levittäminen on täysin moraalitonta.
Kun lehdet 2020 kirjoitti isoin otsikoin että toimiva rokote koronaa vastaan on löydetty ja nyt kun siitä mainitsee niin tulee varoitusta, hienosti!
Laitetaan vielä kuva
Siteeraatko vielä sen kohdan ja laitat linkin, missä puhutaan otsikon mukaisesta steriloivasta immuniteetin rokotteesta?Kun lehdet 2020 kirjoitti isoin otsikoin että toimiva rokote koronaa vastaan on löydetty ja nyt kun siitä mainitsee niin tulee varoitusta, hienosti!![]()
Herätys nyt. Tuo on vuodelta 2020 kun liikkeellä oli eri virus.
No ei näköjään ollut mitään hyötyä noista rokotteista.. ite kans sairastin koronan pari viikkoa sitten ja vielä kyl hengästyy urheillessa
Pointti asiassa oli että kun alunalkaen alettiin puhumaan että nyt on löytynyt toimiva rokoite joka antaa suojan koronaa vastaan.
Kyllä se rokote saattaa yhä suojata erittäin tehokkaasti alkuperäiseltä Wuhanin virukselta, jota vastaan se on suunniteltukin... Sitä ei oikeastaan vaan voida tietää, eikä sillä ole mitään merkitystäkään, sattuneesta syystä.Pointti asiassa oli että kun alunalkaen alettiin puhumaan että nyt on löytynyt toimiva rokoite joka antaa suojan koronaa vastaan. Kyllä minä sen tiedän että nopeasti ääni muuttui kellossa ja alettiin puhumaan vain 95% suojasta mikä putosi 70%, sitten keksittiin toinen ja kolmas rokote millä suoja saatiin taas ylös.
Silti huomannut että joillain jäännyt ihme käsitys että rokote suojaa koronalta kuten mittari sanoi vaikka näin ei ole.
Ehkä johtuu ylimielisyydestäni mutta arvioin tietäväni aiheesta enemmän kuin keskimääräinen sairaanhoitajien sukulainen tai eläkkeellä olevan lääkärin lapsi.Kerro ihmeessä kuinka monta vastaavaa tapausta tunnet?
Puoliso on sairaanhoitaja, sisko on sairaanhoitaja, hänen miehensä on ensihoitaja/palomies, mutsi on eläkkeellä oleva lääkäri, puolet suvusta on sairaalassa töissä. Sattuu olemaan melko paljon kontaktipintaa julkiseen terveydenhuoltoon ja sairaaloihin.
Missä mä taas olen suoltanut rokotevastaista propagandaa?Ehkä johtuu ylimielisyydestäni mutta arvioin tietäväni aiheesta enemmän kuin keskimääräinen sairaanhoitajien sukulainen tai eläkkeellä olevan lääkärin lapsi.
Mutta siis kiinnostaa ihan uteliaisuudesta että eikö koskaan hiivi mieleen että toimii moraalittomasti suoltaessaan rokotevastaista propagandaa, vaikka kaikki tutkimus ja data osoittaa että sillä saa aikaan vain inhimillistä kärsimystä ja pahimmillaan kuolemaa jos onnistuu "käännytystyössään".
Missä mä taas olen suoltanut rokotevastaista propagandaa?
Mä olen ehkä sen kymmenen kertaa sanonut että rokote on hyvä sitä tarvitseville, fakta on silti se ettei kaikki sitä tarvitse, mitä vielä haluat?
Joko Suomessa on todella suuri tehohoitokapasiteetti tai aika vähän lihavia tupakoivia juomareita.Ei auta vaikka olisi kolme rokotetta, mutta tupakointi, alkoholi ja lihavuus niin siellä olet hyvin suurella todennäköisyydellä.
Missä mä taas olen suoltanut rokotevastaista propagandaa?
Kerta vielä: Johdat tahallasi ihmisiä harhaan ja luot rokotevastaista ilmapiiriä heittelemällä noita "myytiin meille näillä valheilla"-kehitelmiäsi. Ei myyty. Kukaan ei koskaan sanonut, ettei tartuntaa voi rokotettunakin saada tai että rokotettu ei huomaa koronaa sen saadessaan, kuten tuossa yllä väitit (ja sait rankun). Samoin kerrottiin ihan avoimesti, että virus voi muuttua ja väistää rokotteita. Ja silti rokote suojaa edelleen oikein hyvin vakavilta tautitapauksilta eikä kukaan pätkääkään tilastotieteestä ymmärtävä voi sitä kiistää vaikka olisi sukulaisena mikä lähihoitaja.
No ei näköjään ollut mitään hyötyä noista rokotteista.. ite kans sairastin koronan pari viikkoa sitten ja vielä kyl hengästyy urheillessa
Sieltä se korona tuli itselle:
Keskiviikkona altistus. Samassa palaverissa (1,5 h) koronapositiivisen kanssa.
Lauantaina kurkun karheutta ja pientä painetta rinnassa. Hieman yskää. Testi negatiivinen (nenätesti)
Sunnuntaina edelleen kurkun kutinaa, vähän nenän tukkosuutta. Kuiva yskä. Testi negatiivinen (nenätesti)
Maanantaina ei enää tuntemuksia kurkussa eikä nenässä juurikaan. Kova kuiva yskä jatkuu. Testi positiivinen (sylky ja nenätestit - molemmat)
Ainakin tähän asti tuntuu helpolta. Kolme rokotetta plakkarissa.

Tuossa kuvassahan lukee, että steriloivaa immuniteettia on hyvin vaikea saavuttaa.Kun lehdet 2020 kirjoitti isoin otsikoin että toimiva rokote koronaa vastaan on löydetty ja nyt kun siitä mainitsee niin tulee varoitusta, hienosti!
Laitetaan vielä kuva

Sieltä se korona tuli itselle:
Keskiviikkona altistus. Samassa palaverissa (1,5 h) koronapositiivisen kanssa.
Lauantaina kurkun karheutta ja pientä painetta rinnassa. Hieman yskää. Testi negatiivinen (nenätesti)
Sunnuntaina edelleen kurkun kutinaa, vähän nenän tukkosuutta. Kuiva yskä. Testi negatiivinen (nenätesti)
Maanantaina ei enää tuntemuksia kurkussa eikä nenässä juurikaan. Kova kuiva yskä jatkuu. Testi positiivinen (sylky ja nenätestit - molemmat)
Ainakin tähän asti tuntuu helpolta. Kolme rokotetta plakkarissa.
Onko se se 5 päivää ekoista oireista ja sen jälkeen työkykyinen työnantajan kanssa sovittaessa? Tuo koronatestin ajankohta ei vaikuta siihen vissiin?
Eli periaatteessa voisin mennä sunnuntaina hommiin, vaikka huomenna olisikin positiivinen korona testillä? Oman olon niin salliessa toki..
Milloin positiivisen testituloksen jälkeen voi palata työpaikalle?
Jos sinulla on kotitestillä tai terveydenhuollon testillä varmistettu koronavirustauti, suositus on, että pysyttelet kotona, kunnes olet ollut oireeton 2 vuorokauden ajan ja oireiden alusta on kulunut vähintään 5 vuorokautta.
Katso tarkat ohjeet Koronataudin jälkeen -sivulta
![]()
Koronavirus SARS-CoV-2 ja koronavirustauti COVID-19 - THL
Koronaviruksen oireet, tarttuminen ja ehkäisy. Mitä teen, jos altistun? Miten toimin, jos sairastun?thl.fi
Tässä vielä väsymystä jäljellä taudin jälkeen.
Ei rokotuksia.
Puoltoista päivää reilummin kuumetta, pääkipu, silmien kipu. Testien takia piti vielä puolipäivää reissailla pahimman olon aikana.
Normaalia ärhäkämpi flunssa. Väsymystä huomattava määrä.
Niin juu. Onkos kukaan muu saanut verenohennetta? Ja soittoja peräänkin? Kovasti pikkukunta tuntuu kantavan huolta asukkaistaan![]()
Eipä oikein nukkumisesta tule mitään kun yskittää ja kurkku täynnä limaa, että välillä joutuu nousemaan istumaan ja kakomaan. 3 sairaspäivä tämä. Eilen kotitesti ainakin vielä negatiivinen, mutta samassa taloudessa useita positiivisia. Voimat ovat olleet 404, vaikka varsinainen kuume uupuu. Kurkku myös kipeä ja kovat ilmavaivat.
Edit. Tänään nähtävästi vasta oli nostanut lämpöä 37,5c.
Taas negatiivinen tulos kotitestistä. Mielenkiintoista kun tässä on 5 henkilöllä positiivinen tulos ja minulla suunnilleen samanlainen oirekuva. Mutta nuo meidän testit ei näytä minulle mitään.Kannattaa Boson nimisellä kotitestillä tehdä testi, ne on tarkempia testejä. Yleensä kun kuume noussut, niin testin pitäisi näyttää myös positiivista.
Itellä sama tilanne, eli ensin kotitestillä positiivisen tuloksen saaneen ja virallisella PCR-testillä positiiviseksi todetun henkilön kanssa saman katon alla useamman päivän, mutta omat pikatestit (kahta eri testiä, Lidlin sekä Boson) näyttävät negatiivista, vaikka itsellä on selviä flunssan oireita. Siis kylläkin ihan normaalin flunssan, ei mielestäni mitään koronaoireita, eli toisin sanoen ei kuumetta, päänsärkyä, yskää, väsymystä. Lähinnä lievää kurkkukipua, korvat lukossa ja tukkoisuutta. Voisiko olla, ettei kaikilla noi pikatestit anna positiivista millään ja/tai tämä on sitten ihan pelkkä flunssa.Taas negatiivinen tulos kotitestistä. Mielenkiintoista kun tässä on 5 henkilöllä positiivinen tulos ja minulla suunnilleen samanlainen oirekuva. Mutta nuo meidän testit ei näytä minulle mitään.
Ihan mielenkiinnosta, että miksi haluat saada kotitestistä positiivisen tuloksen, kun on käytännössä päivänselvää, että sullakin on korona?Taas negatiivinen tulos kotitestistä. Mielenkiintoista kun tässä on 5 henkilöllä positiivinen tulos ja minulla suunnilleen samanlainen oirekuva. Mutta nuo meidän testit ei näytä minulle mitään.
Ihan mielenkiinnosta aloin testata, kun näytti nuo testit negatiivista, kun kuitenkin erittäin todennäköisesti on korona. Luulisi jossain vaiheessa tuollaisen testin vaihtuvan positiiviseksi.Ihan mielenkiinnosta, että miksi haluat saada kotitestistä positiivisen tuloksen, kun on käytännössä päivänselvää, että sullakin on korona?
Itellä sama tilanne, eli ensin kotitestillä positiivisen tuloksen saaneen ja virallisella PCR-testillä positiiviseksi todetun henkilön kanssa saman katon alla useamman päivän, mutta omat pikatestit (kahta eri testiä, Lidlin sekä Boson) näyttävät negatiivista, vaikka itsellä on selviä flunssan oireita. Siis kylläkin ihan normaalin flunssan, ei mielestäni mitään koronaoireita, eli toisin sanoen ei kuumetta, päänsärkyä, yskää, väsymystä. Lähinnä lievää kurkkukipua, korvat lukossa ja tukkoisuutta. Voisiko olla, ettei kaikilla noi pikatestit anna positiivista millään ja/tai tämä on sitten ihan pelkkä flunssa.
Taas negatiivinen tulos kotitestistä. Mielenkiintoista kun tässä on 5 henkilöllä positiivinen tulos ja minulla suunnilleen samanlainen oirekuva. Mutta nuo meidän testit ei näytä minulle mitään.
Itellä sama tilanne, eli ensin kotitestillä positiivisen tuloksen saaneen ja virallisella PCR-testillä positiiviseksi todetun henkilön kanssa saman katon alla useamman päivän, mutta omat pikatestit (kahta eri testiä, Lidlin sekä Boson) näyttävät negatiivista, vaikka itsellä on selviä flunssan oireita. Siis kylläkin ihan normaalin flunssan, ei mielestäni mitään koronaoireita, eli toisin sanoen ei kuumetta, päänsärkyä, yskää, väsymystä. Lähinnä lievää kurkkukipua, korvat lukossa ja tukkoisuutta. Voisiko olla, ettei kaikilla noi pikatestit anna positiivista millään ja/tai tämä on sitten ihan pelkkä flunssa.
Joo, kolme kertaa rokotettu, tammikuussa otettu kolmas piikki. Voihan se olla, ettei korona tullut nyt, vaan ihan tavallinen flunssa joko sattumalta jostain muualta tai sivuosumana koronaa sairastaneelta (kai sitä voi useampaa virusta kantaa). Otin noiden nenätestien lisäksi vielä sylkitestinkin, mutta negaa antoi sekin. Nyt alkaa jo oireetkin katoamaan, joten tuskinpa ainakaan virusmäärät tästä enää nousevat, joten jää ikuiseksi arvoitukseksi oliko korona vai ei.Oletko rokotettu? Pitää taas muistuttaa, että "rokote ei suojaa tartunnoilta" ei pidä paikkaansa vaan vastaa enemmän sitä "maalivahti ei estä maaleja"-väitettä. Osalla estää.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.