- Liittynyt
- 29.03.2017
- Viestejä
- 1 746
Ei se vaarin ole 50k autoa luototettaessa vaatia 10k kasirahaa koska muuten se auton arvo on kokoajan matalampi kuin velka.
Varmaan näin jos rahoituksella ottaisi. Leasing ei ole tarvinnut tämmöisiä miettiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se vaarin ole 50k autoa luototettaessa vaatia 10k kasirahaa koska muuten se auton arvo on kokoajan matalampi kuin velka.
Aikamoista. Johtuu varmaan positiivisesta luottorekisteristä. 4 500 € bruttotuloista jää käteen noin 3 300 €. Tuosta jos maksaa 500 € leasingia, tekee se 15% tuloista. Vaikka se minusta on suhteellisesti liian paljon, monilla velallisilla on moninverroin autolainaa maksettavanaJaa jaa. Polestar 2:sta ei näköjää saa drivalia tyypin mukaan alle 4500€ kk tuloilla. Tähän ainakin kaatui oma polestaari haave.
Aikamoista. Johtuu varmaan positiivisesta luottorekisteristä. 4 500 € bruttotuloista jää käteen noin 3 300 €. Tuosta jos maksaa 500 € leasingia, tekee se 15% tuloista. Vaikka se minusta on suhteellisesti liian paljon, monilla velallisilla on moninverroin autolainaa maksettavana
Tuolla logiikalla Polestar 3 vaatisi noin 9 000 euron tulot Vaikka en ole vuoteen töissä käynytkään niin toki heitin luottohakemuksen kuukausituloja kysyttäessä 5-numeroisen summan Ilmeisesti kannatti, huomioiden valtavat luottokorttilimiittini ja lainat.
500e/kk on liikaa esim. 4ke tienaavalle?
Ei oo ensimmäinen kerta kun automyyjät ei vaan halua myydä autoja jostain kumman syystä
Varallisuuttahan ei näe mistään rekisteristä. Verotettavia tuloja tarkasteltaessa todellisista tuloista voi puuttua jopa 75%, lisäksi verottajalla näkyvät tulotiedot ovat tyypillisesti 18 kk jäljessä nykyhetkeä. Systeemi on siis hyvin puutteellinen, mutta parempaakaan vaihtoehtoa ei ole.Ei kai ne nyt suoraan bruttotuloista katso? Drivalia tuskin itse rahoittaa näitä liisareita eli siellä on joku pankki taustalla joka tekee aina luottopäätöksen, siellä yleensä tsekataan koko tilanne eli katotaan luottorekisterit, velat, varallisuudet yms.
Varallisuuttahan ei näe mistään rekisteristä. Verotettavia tuloja tarkasteltaessa todellisista tuloista voi puuttua jopa 75%, lisäksi verottajalla näkyvät tulotiedot ovat tyypillisesti 18 kk jäljessä nykyhetkeä. Systeemi on siis hyvin puutteellinen, mutta parempaakaan vaihtoehtoa ei ole.
Kyllä, mutta eihän sinne mene kuin palkat ja aina ei nekään niin ei sitä mihinkään voi käyttää. Kyllä ne tulot asiakkaan oman ilmoituksen mukaisesti pitää huomioida.Eikö nykyään tulorekisteri ole jo about 1kk viiveellä?
En tiedä miten nuo nyt erityyppisiä ovat? About saman kokoisia mutta toinen on neliveto.Nyt on hurja pyörittely:
Polestar 2 Dual Motor 2 Long Range 588 euroa @ 24 kk
Vs.
Tesla Model 3 RW 39.900 € 1.9 % korolla.
Tiedän, että eri tyyppiset autot. Toinen melkein +20 tonnia listahinnasta. Koitan pähkäillä, kumpi on arvonalenemamielessä turvallisempi veto.
Polestarin varma kustannus noin 14 tonnia 2 vuoteen. Voisiko Model 3:n arvo laskea myös 39 t€ -> 25 t€ kahdessa vuodessa 30 tkm ajettuna?
Toisaalta Teslan etuna, että olisi auto myös 2 vuoden päästäkin käsissä. Paha paha... Jos jollain fiksu näkemys niin antaa tulla Kiitos etukäteen!
Polestar 2 Dual Motor 2 Long Range 588 euroa @ 24 kk
Vs.
Tesla Model 3 RW 39.900 € 1.9 % korolla.
Tiedän, että eri tyyppiset autot. Toinen melkein +20 tonnia listahinnasta. Koitan pähkäillä, kumpi on arvonalenemamielessä turvallisempi veto.
Polestarin varma kustannus noin 14 tonnia 2 vuoteen. Voisiko Model 3:n arvo laskea myös 39 t€ -> 25 t€ kahdessa vuodessa 30 tkm ajettuna?
Toisaalta Teslan etuna, että olisi auto myös 2 vuoden päästäkin käsissä. Paha paha... Jos jollain fiksu näkemys niin antaa tulla Kiitos etukäteen!
En tiedä miten nuo nyt erityyppisiä ovat? About saman kokoisia mutta toinen on neliveto.
Kyllä, teslan arvo voi ja todennäköisesti tippuukin tuon suunnileen vastaavan hinnan.
Tietysti turvallisempi veto on sellainen millä on kiinteä arvonalenema. Tesla jos tuo tuon kahden vuoden aikana uuden vielä edullisemman alkaenmallin kolmosen niin normialeneman lisäksi tippuu sillä hetkellä extraa miten paljon uusi karvalakki onkaan halvempi.
Model 3 rwd maksoi -22 54k joten aivan hurja arvonalenemahan tuossa esimerkkiautossa on ollut. Tuohon päälle vielä myyjäliikkeen kate.En noin suuren arvonalenemaan usko, sillä se tarkoittaisi, että Tesla M3:sten arvonaleneman pitäisi nykyisestään merkittävästi kiihtyä.
Tällä hetkellä halvin vuoden -22 Tesla Model 3 jossa kilsoja 30 tkm, maksaa 32900€ (https://www.nettiauto.com/tesla/model-3/14618852) ja näistä saa tingattua sen 1keur alennusta eli jos nyt maksaa 2,5v vanha model 3 n. 31900€ ja kyseessä on vieläpä vanha malli, jonka jälkeen tullut autosta parempi versio.
Eli en usko 39 t€ -> 25 t€ kahdessa vuodessa 30 tkm ajettuna
En noin suuren arvonalenemaan usko, sillä se tarkoittaisi, että Tesla M3:sten arvonaleneman pitäisi nykyisestään merkittävästi kiihtyä.
Tällä hetkellä halvin vuoden -22 Tesla Model 3 jossa kilsoja 30 tkm, maksaa 32900€ (https://www.nettiauto.com/tesla/model-3/14618852) ja näistä saa tingattua sen 1keur alennusta eli jos nyt maksaa 2,5v vanha model 3 n. 31900€ ja kyseessä on vieläpä vanha malli, jonka jälkeen tullut autosta parempi versio.
Eli en usko 39 t€ -> 25 t€ kahdessa vuodessa 30 tkm ajettuna
Model 3 rwd maksoi -22 54k joten aivan hurja arvonalenemahan tuossa esimerkkiautossa on ollut. Tuohon päälle vielä myyjäliikkeen kate.
Ei mitenkään kaukaa haettua etteikö hyvinkin siis tippuisi tuon 39->25
Toisaalta Teslan etuna, että olisi auto myös 2 vuoden päästäkin käsissä. Paha paha... Jos jollain fiksu näkemys niin antaa tulla Kiitos etukäteen!