- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 495
Ford ja Kia varastoautot 1%+kulut rahoituksella.
Kiinteä 1 % + kulut - jopa ilman käsirahaa! | J. Rinta-Jouppi
Kiinteä 1 % + kulut - jopa ilman käsirahaa! | J. Rinta-Jouppi
Ei tästäkään mitenkään niin hirveän kauaa ole ja kamuxit ja sakat menneet tällä kokoajan.No, odotellaan nyt puoli vuotta - vuosi niin eiköhän kauppa taas käy. Muistan ajat kun 8,9% oli ihan normi korko ja kyllä sitä autokauppaa silloinkin tehtiin. Nyt korot ovat vain nousseet niin nopeasti että uunommatkin ovat pelästyneet kun on eletty niin kauan poikkeuksellisen pienen koron aikaa.
Ennemmin tai myöhemmin ihmisten on autoja taas alettava vaihtaa, kun kyseessä kuitenkin on kulutushyödyke joka ei kestä loputtomiin.
Nojaa, eiköhän jokainen jota hiemankin epäilyttää ole vaihtanut asuntolainansa koron mikäli ei jo ollut kiinteään tasaerään mikä nyt on tietysti kurja korkeiden korkojen aikaan kun ei oikeen lyhene mutta eipähän kaada taloutta.Asuntolainojen korot kaataa loppuvuodesta jo kotitalouksia, kulutusjuhlat saapuu päätökseensä kuten ysärin alussa; Me joilla on nippu kunnossa saamme juhlapäivät, mutta taloutensa väärin mitoittaneet menettävät välimaastossa paljon - kaikki. Koko Eurooppa on jo sakkaamassa velkojensa kanssa, tämä ei ole mikään pieni yskäys ja jos energian hinta kohoaa ens talvena taas niin...
/profetia
" Auton kokonaishinta 52 790 €, käsiraha 5 279 €, luottosuhteen perustamiskulu 70 €, sopimusaika 60 kk, käsittelymaksu 7 €/erä, korko 2,99%, rahoitettava osuus 47 581 €, kk-erä 518 €. Viimeinen suurempi maksuerä 22 700 €. Todellinen vuosikorko 3,31%. Luottokustannukset yhteensä 6 296 €, auton todellinen luottohinta 59 086 €. "Pitää nähdä se todellinen vuosikorko, mutta tässä tilanteessa hyvinkin edullisemmasta päästä rahoituksia.
| |
Lukitse 2,99 % korko Model Y Long Range tai Model 3 Long Range All-Wheel Drive malliin. |
Koskee vain varastoautoja ei uusia tilauksia.Tuli spostia Teslalta:
Hyödy 2,99 % korosta
Lukitse 2,99 % korko Model Y Long Range tai Model 3 Long Range All-Wheel Drive malliin.
Melkein kiehtoisi tuo Y.
Mutta kyllä vain oletusasetuksilla todellinen korko sitten pompsahtaa kun on käsittelymaksua jne.
"Auton kokonaishinta 48 790 €, käsiraha 4 879 €, luottosuhteen perustamiskulu 70 €, sopimusaika 60 kk, käsittelymaksu 7 €/erä, korko 5,15%, rahoitettava osuus 43 981 €, kk-erä 541 €. Viimeinen suurempi maksuerä 20 980 €. Todellinen vuosikorko 5,58%. Luottokustannukset yhteensä 9 499 €, auton todellinen luottohinta 58 289 €."
Juu, se oli tiedossa. En ole Teslaa edes harkinnut aiemmin. Mutta tuo tarjous sai tarkistamaan mitä maksaisi. Ei aiheuttanut hirveitä ostohaluja, ainakaan vielä. En edes tiedä mitä Tesla tarjoaa koroksi uusille tilauksille juuri nyt.Koskee vain varastoautoja ei uusia tilauksia.
3/Y LR.
Tuo minkä otit viestiin on se uusien korko.Juu, se oli tiedossa. En ole Teslaa edes harkinnut aiemmin. Mutta tuo tarjous sai tarkistamaan mitä maksaisi. Ei aiheuttanut hirveitä ostohaluja, ainakaan vielä. En edes tiedä mitä Tesla tarjoaa koroksi uusille tilauksille juuri nyt.
Valkoinen Y LRAuton kokonaishinta 59 290 €, käsiraha 5 929 €, luottosuhteen perustamiskulu 70 €, sopimusaika 60 kk, käsittelymaksu 7 €/erä, korko 2,99%, rahoitettava osuus 53 431 €, kk-erä 581 €. Viimeinen suurempi maksuerä 25 495 €. Todellinen vuosikorko 3,28%. Luottokustannukset yhteensä 7 010 €, auton todellinen luottohinta 66 300 €. Rahoituksen tarjoaa DNB Auto Finance Oy, Urho Kekkosen katu 7B, 00100 Helsinki. Rahoitus edellyttää myönteisen luottopäätöksen sekä rahoitus- ja kaskovakuutuksen. Suositeltava korkein jäännösarvo 10 000 kilometrin vuotuiselle ajomäärälle, Tesla ei takaa jäännösarvoa.
Edit. Koskee myös uutta tilausta mutta pitäisi saada silti ennen 30.6.2023.Auton kokonaishinta 55 590 €, käsiraha 5 559 €, luottosuhteen perustamiskulu 70 €, sopimusaika 60 kk, käsittelymaksu 7 €/erä, korko 2,99%, rahoitettava osuus 50 101 €, kk-erä 546 €. Viimeinen suurempi maksuerä 23 904 €. Todellinen vuosikorko 3,30%. Luottokustannukset yhteensä 6 603 €, auton todellinen luottohinta 62 193 €. Rahoituksen tarjoaa DNB Auto Finance Oy, Urho Kekkosen katu 7B, 00100 Helsinki. Rahoitus edellyttää myönteisen luottopäätöksen sekä rahoitus- ja kaskovakuutuksen. Suositeltava korkein jäännösarvo 10 000 kilometrin vuotuiselle ajomäärälle, Tesla ei takaa jäännösarvoa.
Kysyt mitä maksaa perustus ja sen jälkeen katsot että perutko vai et. Ota halvempi.Polestarilla olisi nyt 0,99% tarjous nopeesti toimitettaviin autoihin. Tulisi n. 100€/kk halvemmaksi kuin odottamani C40 jonka saan heinäkuussa. Nimiä ei ole papereihin kirjoitettu mutta muodollinen "hyväksyn tarjouksen" viesti on käyty myyjän kanssa sähköpostitse mikä lienee ihan pätevä sitoutuminen kauppaan. Jos haluankin perua kaupan niin mitä mahtaa autoliike periä minulta? Tietysti jos pollen hommaan niin joudun tämän nykyisen myymään suoralla kaupalla ja silloin ei siitä niin paljoa saa kuin vaihtamalla uuteen. Tällöin mulla saattaa olla vähäsen lainaa enemmän mitä autosta maksetaan.
Polestar pommittaa kovilla. Eikö kauppa käy ja pian vielä kovempia tarjouksia, eli hintaa alas ja "tankki täyteen" tms ?Polestarilla olisi nyt 0,99% tarjous nopeesti toimitettaviin autoihin. Tulisi n. 100€/kk halvemmaksi kuin odottamani C40 jonka saan heinäkuussa. Nimiä ei ole papereihin kirjoitettu mutta muodollinen "hyväksyn tarjouksen" viesti on käyty myyjän kanssa sähköpostitse mikä lienee ihan pätevä sitoutuminen kauppaan. Jos haluankin perua kaupan niin mitä mahtaa autoliike periä minulta? Tietysti jos pollen hommaan niin joudun tämän nykyisen myymään suoralla kaupalla ja silloin ei siitä niin paljoa saa kuin vaihtamalla uuteen. Tällöin mulla saattaa olla vähäsen lainaa enemmän mitä autosta maksetaan.
Taitaa olla kuolonkorinaa T: satojen miljoonien tappiot.Polestar pommittaa kovilla. Eikö kauppa käy ja pian vielä kovempia tarjouksia, eli hintaa alas ja "tankki täyteen" tms ?
Noh… täytyy muistaa mikä Polestar on. Kyseessä on lähtökohtaisesti Volvosta eriytetty sport/luksus brändi, joka myy 50-70k€ Volvo S40:stä, Coupe EX90/XC90:stä, sekä omaa super kallista hybridi coupea (varmaan joku S90 johdannainen).Taitaa olla kuolonkorinaa T: satojen miljoonien tappiot.
Viimein kun sai myyjän kiinni, tarjous koski uutta Kia mallistoa. Eli vain uusia autoja.Länsiauton kaveri tarjoamassa 1% korkoa max 40k € rahoitukselle. Mahdollisesti myös käytetyille? Kuvissa toki vain uusia pelejä. Harvinaisempi tarjous tässä maailmantilanteessa kuitenkin. Ilmoitus Facebookissa:
Hyundai/Kia-sähköautoilijat | Kaipaileeko kukaan autonpäivitystä kesälle
LänsiAuto
Joo niin siinä tuppaa käymään. Nyt kun EX30 on julkaistu ja tilauskirjat auki niin noita nopeesti toimitettavia polleja tulee varmaan lisää vaan tarjolle-->haluavat niitä pois käsistä niin tarjouksia varmaan pukkaaPolestar pommittaa kovilla. Eikö kauppa käy ja pian vielä kovempia tarjouksia, eli hintaa alas ja "tankki täyteen" tms ?
| |
Jokainen kesäkuussa toimitettava Model 3 on nyt saatavilla 2,99 % korolla. Model 3 -mallissa on vakiona Autopilot, esi-ilmastointi, ohjelmistopäivitykset ja paljon muuta. Löydä sopiva auto sinulle ja hae rahoitusta kätevästi kotoasi. Hyötyäksesi, tee tilaus nopeasti kun varastoa on vielä jäljellä ja nouda autosi viimeistään 30. kesäkuuta 2023*. | |
|
No näköjään, empäs huomannut. Kiitos huomautuksesta.Tämä olin alunperin laitettu tänne samalle sivulle toisen käyttäjän toimesta.
Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista
Olet nyt kahdesti spämmännyt saman, oletko Teslalla töissä vai itse Elon Musk?
Aiemmat tarjoukset koski vain Long Rangeja, nyt mukana myös perusmallit 3:sen osalta. Luetaampa viestit tarkemmin.Tämä olin alunperin laitettu tänne samalle sivulle toisen käyttäjän toimesta.
Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista
Olet nyt kahdesti spämmännyt saman, oletko Teslalla töissä vai itse Elon Musk?
Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista
Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista
Hieman hämää kun puhutaan farkkuautomaatista, mutta aukilasketussa esimerkissä manuaali eikä mainintaa farmarimallistaUusi Ford Focus, Puma ja Kuga nyt erittäin edullisella rahoituksella 0,99% | Hedin Automotive Ford
Uusi Ford Focus, Puma ja Kuga nyt erittäin edullisella rahoituksella 0,99%www.hedinautomotive.fi
Hediniltä Focusta, Pumaa ja Kugaa 0,99% korolla sekä perustamiskulu 190e ja käsittelykulut 12e/kk.
Esimerkissä 60kk laina-aika. Rahoitustarjous voimassa 16.6.-31.7.2023. Edellyttää rekisteröintiä 30.8.2023 mennessä.
Autosta on allekirjoitettu kauppasopimus ison autokauppaketjun kanssa. Sopimukseen on kirjattu rahoituksen tiedot ja korkoehdot. Luottopäätös haettiin myyjäliikkeen kautta eli tämä prosessi meni suoraan heidän kauttaan. Rahoittajana OP. Varsinaisessa kauppasopimuksessa ei ole rahoituksen ehtoja liitteenä, vaikka muuten onkin liitettä riittävästi, mutta tarkistin rahoitusyhtiön sivuiltakin yleisistä ehdoista asian laitaa, enkä huomannut mitään mainintaa määräaikaisesta luottopäätöksestä tai että korko fiksataankin vasta luovutushetkellä.Mitä siinä rahoitussopparissa sanotaan, siinä kerrotaan onko mahdollista. Mikä rahoitusyhtiö?
Autoalan keskusliiton pohjaa kuitenkin varmaaan käytetty? Minulla ainakin lukee sopimuksessa korko-% selvästi ja yksiselitteisesti ilman mitään muttia. Hankala tuosta on autoliikkeen enää mihinkään venkoilla. Se on sitten toinen juttu, jos olet vetänyt nimesi toiseen ristiriitaiseen paperiin, jossa sallitaan ehtojen muuttaminen. Siinä kohtaa lähtisin kuluttajaneuvonnan kanssa keskustelemaan.Onko kokemuksia siitä, miten autokaupat ja rahoitusyhtiöt kunnioittavat sopimuksien korkoehtoja kun toimitus on venynyt sähköauton tapauksessa? Tilasin reilu vuosi sitten sähköauton liikkeestä, johon rahoitusyhtiön kautta rahoituspuoli kuntoon sopivalla korolla eli haettiin luottopäätökset ja sopimukseen korkoehdot. Nyt auto sitten olisi tulossa, niin rahoitusyhtiö nostamassa korkoehdon tämän päivän tasolle eli ihan reipas korotus kyseessä. Missään vaiheessa sopimusprosessia ei ole ollut mainintaa, että korkoa voi nostaa myöhemmin tai että päätös olisi määräaikainen.
Autokauppa ja rahoitusyhtiö olisivat nostamassa käsiä pystyyn asiassa. Syyttelevät toisiaan asiassa. Mitähän tämän kanssa kannattaa tai voi tehdä, vai onko sopimuksen purku edessä?
Juu, kyseessä on juuri Autoalan keskusliiton pohja jossa asia on minunkin mielestäni hyvin yksiselitteistä. Muuhun dokkariin en ole nimeä laittanut. Laitoinkin tästä jo rahoitusyhtiönkin suuntaan jo selvityspyyntöä, jos joutuu kuluttajaneuvonnan kanssa vääntämään asiaa.Autoalan keskusliiton pohjaa kuitenkin varmaaan käytetty? Minulla ainakin lukee sopimuksessa korko-% selvästi ja yksiselitteisesti ilman mitään muttia. Hankala tuosta on autoliikkeen enää mihinkään venkoilla. Se on sitten toinen juttu, jos olet vetänyt nimesi toiseen ristiriitaiseen paperiin, jossa sallitaan ehtojen muuttaminen. Siinä kohtaa lähtisin kuluttajaneuvonnan kanssa keskustelemaan.
Sulla lienee autoliikkeestä saamasi tarjouskin tallella, missä on rahoitustarjous mukana? Se + siitä seurannut tilaus tekevät aika selväksi mitä on oikeasti haluttu sopia. (Pro-tip: pyydä tarjous aina sähköpostilla ja hyväksy se kirjallisesti.) Lähtökohtaisesti autoliikkeen kyllä pitäisi ottaa se pää pois perseestään ja kunnioittaa tekemäänsä sopimusta.Juu, kyseessä on juuri Autoalan keskusliiton pohja jossa asia on minunkin mielestäni hyvin yksiselitteistä. Muuhun dokkariin en ole nimeä laittanut. Laitoinkin tästä jo rahoitusyhtiönkin suuntaan jo selvityspyyntöä, jos joutuu kuluttajaneuvonnan kanssa vääntämään asiaa.
Voitko kertoa mikä auto on kyseessä? Liikettä ei varmaan tarvitse (kannata?) kertoa.Onko kokemuksia siitä, miten autokaupat ja rahoitusyhtiöt kunnioittavat sopimuksien korkoehtoja kun toimitus on venynyt sähköauton tapauksessa? Tilasin reilu vuosi sitten sähköauton liikkeestä, johon rahoitusyhtiön kautta rahoituspuoli kuntoon sopivalla korolla eli haettiin luottopäätökset ja sopimukseen korkoehdot. Nyt auto sitten olisi tulossa, niin rahoitusyhtiö nostamassa korkoehdon tämän päivän tasolle eli ihan reipas korotus kyseessä. Missään vaiheessa sopimusprosessia ei ole ollut mainintaa, että korkoa voi nostaa myöhemmin tai että päätös olisi määräaikainen.
Autokauppa ja rahoitusyhtiö olisivat nostamassa käsiä pystyyn asiassa. Syyttelevät toisiaan asiassa. Mitähän tämän kanssa kannattaa tai voi tehdä, vai onko sopimuksen purku edessä?
Kaikki on tallella sähköisesti. Olivat yllättävänkin tiukkana asiasta kun keskustelin asiasta. Yhteyshenkilö on tosiaan lomilla, mutta asiaa oli jo kuulemani mukaan pikaisesti ehditty pohtia jonkin verran ylemmällä tasolla sekä rahoitusyhtiön kanssa. Olen vähän itsekin yllättänyt naiivina ihmisenä, että sopimus on selkeä mutta silti isot ja tunnetut organisaatiot tässä venkoilevatSulla lienee autoliikkeestä saamasi tarjouskin tallella, missä on rahoitustarjous mukana? Se + siitä seurannut tilaus tekevät aika selväksi mitä on oikeasti haluttu sopia. (Pro-tip: pyydä tarjous aina sähköpostilla ja hyväksy se kirjallisesti.) Lähtökohtaisesti autoliikkeen kyllä pitäisi ottaa se pää pois perseestään ja kunnioittaa tekemäänsä sopimusta.
e: Hyvällä tuurilla kyse on jostain kesätyöntekijän sekoilusta. Nyt on prime-time sille.
Ymmärrän itsekin tämän rahoitusyhtiön vinkkelistä. Missään vaiheessa tosiaan myyjä ei ole asiasta maininnut ja tietenkään sopimuksissakaan ei ole mainintaa. Tässä tapauksessa autoliike syyttää rahoitusyhtiötä ja rahoitusyhtiö autoliikettä (joka on liikkeen kumppani, mutta ei tarjoa tässä tapauksessa autoliikkeen "omaa" rahoitusta)Nuo halvat korot pitäisi tehdä käytännössä niin että luottopäätös päivitetään 3kk välein jolloin alun perin tehty luottohakemus pysyy voimassa.
Jos myyjäliike ei ole sitä tajunnut tehdä mutta on silti myynyt halvalla korolla, niin kyllä se myyjäliikkeen tappioksi koituu eikä siitä oikein pääse irti venkoilemaan.
BMW i4 M50 kyseessä.Voitko kertoa mikä auto on kyseessä? Liikettä ei varmaan tarvitse (kannata?) kertoa.
Itselläkin tulossa elokuussa 3/2022 tilattu auto ja kanssa vähän arveluttaa miten pitävät kiinni sopimuksesta kun mukana vielä vaihtoauto mistä luvattu kohtuullisen hyvä hyvitys.
Myyjäkin ehtinyt jo vaihtamaan työnantajaa ja sopimuksessa ei ehtoja lue.