Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä ei korkotarjous enää parane.
Porukkahan täällä toivoo jopa pidempiä kuin 72kk aikoja.Ei tuossa nuo luvut oikein muutenkaan täsmää. Ei käsirahaa, 72kk 245,96e kuukausierä + 13641,92e viimeinen erä ei oikein osu auton ilmoitettuun hintaan vaan jää useamman tonnin vajaaksi. Muutenkin tuon tyyppinen tarjous pienellä kuukausierällä ja nolla käsirahalla on varmin tapa päästä tilanteeseen, että rahoituksen päättyessä auton arvo on viimeistä erää heikompi. Pahimmillaan tilanne on varmaan siinä parin vuoden kohdalla kun arvosta sulanut hyvä siivu, mutta velka lyhenee olematonta tahtia.
Nissan LEAF 39 kWh -mallistoon kampanjahinta ja edullinen rahoitustarjous.
LEAF 39 kWh –mallisto kampanjahintaan alkaen 29 990 € (sis. toim. 600 €) tai 0,49 % korolla (+kulut) alkaen 279 €/kk.[1][2]
[2] Kertaluoton rahoitusesimerkki: Nissan LEAF 39 kWh N-Connecta, hinta 29 990,00 € (sis. toim. kulut), käsiraha 3 000,00 €, sopimusaika 60 kk, kuukausierä 279,00 €, luoton määrä yht. 27 180,00 € (sis. perustamismaksun 190,00 €), viimeinen suurempi erä 11 727,30 €. Kuukausierä sisältää koron 0,49 %, perustamismaksun 190,00 € ja käsittelykulun 9,00 €/kk. Luottokustannukset yht. 1 207,30 €, luoton ja luottokustannusten yhteismäärä 28 197,30 €, todellinen luottohinta 31 197,30 € ja todellinen vuosikorko 1,25 %. Edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Palvelun tuottaa Santander Consumer Finance Oy, Risto Rytin tie 33, 00570 Helsinki. Tarjous on voimassa yksityishenkilöille uusiin tilaus- ja kauppasopimuksiin 30.6.2024 asti. Autot rekisteröitävä 30.6.2024 mennessä.
Tarjous on voimassa yksityishenkilöille uusiin tilaus- ja kauppasopimuksiin 30.6.2024 asti. Autot rekisteröitävä 30.6.2024 mennessä.
Tuo antaisi ymmärtää että on vanha tarjous?
NISSAN LEAF KESÄN PARHAASEEN KAMPANJAHINTAAN
Rajoitettu erä Nissan LEAF -malleja todella edulliseen kampanjahintaan vain 24 990 €.
Jaa
Tilava täyssähköinen perheauto
Nyt, jos koskaan, on hyvä aika nauttia täysin sähkötoimisen moottorin välittömästä väännöstä. LEAFin akun saa ajokuntoon jo noin 60 minuutin latauksella, ja toimintamatkan ollessa jopa 396 km.
Nissan LEAFiin kuuluvat älykkään ajamisen teknologiat, kuten e-Pedal ja ProPILOT Assist. Teknologioiden avulla pääset nauttimaan energisestä ja jännittävästä ajokokemuksesta. Täyssähköinen Nissan LEAF on täydellinen esimerkki Nissan Intelligent Mobilitysta.
Tyylikkäät, aerodynaamiset linjat, ainutlaatuinen kelluva kattolinja ja tunnusomainen V- Motion-säleikkö tekevät Nissan LEAFista näyttävän. Ole rohkea ja valmistaudu seikkailuun.
Lue lisää Nissan Leafistä | Katso hinnasto
Nyt saat Nissan LEAF -täyssähköauton huimaan kampanjahintaan
Nissan LEAF 39 kWh N-Connecta kampanjahintaan alkaen 24 990 € (sis. toim. kulut 600 €)
Vain meiltä, vain rajoitetun ajan! Toimi siis pian!
VARAA KOEAJO TAI PYYDÄ TARJOUS
Katso tästä lähimmän Nissan-myynnin yhteystiedot:
Konala, Helsinki – Airport, Vantaa – Tampere – Raisio
Kampanjahinta voimassa yksityishenkilöille uusiin tilaus- ja kauppasopimuksiin 30.9.2024 asti. Kampanjahintaan ei voi yhdistää rahoitustarjousta.
Tämän takia se tarjous kysytään useammasta paikasta ja kokonaishinnalla pusketaan liikkeet toisiaan vastaan.Tuolla Levorannan sivuillahan on vielä vanhakin ”tarjous” olemassa. Siinä tuo Focuksen hinta samoilla spekseillä on 31.242€ mutta korko 0,99% + kulut. Siitäpä sitä voi sitten laskeskella että paljonko sillä todellisella nollakorkotarjouksella voittaa…
Jos lainaa saa aidosti kulutta ja korotta, niin mikä ettei vaikka 1200 kk pistettäisi?Porukkahan täällä toivoo jopa pidempiä kuin 72kk aikoja.
Kyllä mutta tulee myös huomioida arvonalenema, että ei jää loukkuun jos pitääkin päästä eroon.Jos lainaa saa aidosti kulutta ja korotta, niin mikä ettei vaikka 1200 kk pistettäisi?
Itse sain 23500€ tarjouksen uudesta Leafista tuossa jokunen viikko takaperin. Valmistus lopetettu ja nyt myydään vikat yksilöt pois. Tuohon hintaan siis pieniakkuinen N-Connecta perusvärillä ilman mitään lisävarusteita. Toiset renkaat sitten toki tuohon päälle. Tähän sitten paras rahoitus taisi olla jotain 5% luokkaa + kulut.Voihan vitalis?! Just eilen näin mielestäni jossakin sivupalkissa Leaf-mainoksen, tosin vielä halvemmalla...
Taisi olla tämä Autokeskuksen 24 990€... Toki hynät pitää löytyä omasta taskusta, rahoitustarjousta ei voi yhdistää.
Itse sain 23500€ tarjouksen uudesta Leafista tuossa jokunen viikko takaperin. Valmistus lopetettu ja nyt myydään vikat yksilöt pois. Tuohon hintaan siis pieniakkuinen N-Connecta perusvärillä ilman mitään lisävarusteita. Toiset renkaat sitten toki tuohon päälle. Tähän sitten paras rahoitus taisi olla jotain 5% luokkaa + kulut.
myyköhän ne sitten myös isompi akkuiset tarjoushintaan? Onko niissäkin tuo chademo hidasteena?Itse sain 23500€ tarjouksen uudesta Leafista tuossa jokunen viikko takaperin. Valmistus lopetettu ja nyt myydään vikat yksilöt pois. Tuohon hintaan siis pieniakkuinen N-Connecta perusvärillä ilman mitään lisävarusteita. Toiset renkaat sitten toki tuohon päälle. Tähän sitten paras rahoitus taisi olla jotain 5% luokkaa + kulut.
On niissäkin myös.myyköhän ne sitten myös isompi akkuiset tarjoushintaan? Onko niissäkin tuo chademo hidasteena?
Itse päädyin kuitenkin alle 2 vuotta käytettyyn, koska hyvästä uuden auton tarjouksesta huolimatta hintaeroa "lähes uuteen" tuli reilu 8k€ (tai yli 9k€ jos käytetyn lisävarusteet otetaan myös huomioon).Melko edullista. Käypäinen vaihtoehto Chademosta huolimatta, jos kotilatauksen varassa ajelee.
myyköhän ne sitten myös isompi akkuiset tarjoushintaan? Onko niissäkin tuo chademo hidasteena?
Bassadonelta saisi i10:n #uusivuodeksi-sopparilla 199€/kk.
Hyundai i10 - Uusi auto | autobassadone.fi
Pienillä asioilla on suuri merkitys – raikas ja ilmeikäs suunnittelu sekä laaja kattaus huipputeknologiaa tekevät i10:stä älykkään kumppanin. i10:n py...www.autobassadone.fi
Oletko vilkaissut mitä moottoreita i10, i20 ja i30 malleissa?
Kaikki tehokkaimmat pudonneet pois ja i20 mallinkin kohdalla "ei tehdastilauksia"
En tiedä onko joku puutteellinen hinnasto mutta ainakin eilen vielä väitti tämmöistä.
Täällä on ostettu kaksi autoa ja osa autojen hinnasta on rahoituksella.
Toiseen saatiin 4,99% ja toiseen 5,49%
Molemmissa 15e/kk käsittelymaksu.
Autot noin 20k:n arvoisia.
On ollut normaalia jo noin 10v. Jopa 25e/kk nähty. Joskus 15v sitten oli 3-9e/kk.Onko tuo normaalia, että autorahoitusten kuukausikulut on noin suuret? Se nostaa vuosikoron aika kovaksi helposti.
Aika ryöttäinen tvk. Millainen auto, mitä etsitään?
Kun uusiakin saa melkein ilmaisella rahoituksella niin verrataanpa porukassa, että mikä tulis järkevämmäksi.
Suurempi viimeinen erä vaikuttaa siten että jos verrataan samanlaiseen rahoitukseen, mutta tasaerin, pääomavelkaa on pidemmän aikaa enemmän, joten koron osuuskin on silloin isompi.
Autorahoituksissahan se koron osuus maksusta on suurin heti alkuun ja luonnollisesti silloin isoin osa korostakin tulee maksuun kun pääomavelka on suurimmillaan. Jos autoa vaihtaa esim 6kk tai 12kk välein, ei silloin ole suurta merkitystä onko jäännöserä 15 vai 25% kun koron osuus on joka tapauksessa iso. Mutta jos pidät autoa sinne kauden loppuun asti, sillä jonkinlainen merkitys alkaa ollakin.
Tuollaisilla koroilla se laina kannattaa lyhentää vain niin nopeasti kuin pystyy. Eli:Tarkoitus on pitää autoa nyt ainakin ~2 vuotta, ehkä pidempäänkin ehkä ei. Kumpi vaihtoehto sinusta kuulostaa noista järkevämmältä, jos pitää tuon ~2 vuotta? Löytyyköhän jostain suoraan laskuri, mikä osais suoraan laskea nuo luottokustannukset per kuukausi Voisi sillä vertailla miten kustannukset jakautuvat luoton ajalle ja missä kohtaa menee raja, että toinen muuttuu halvemmaksi kuin toinen.
Jos mahdollista, niin maksa koko auto kerralla ja säästät sen 3 tonnia rahoituskuluja, etenkin jos meinaat pitää sitä vain hetken tai maksaa muuten nopeasti. Todennäköisesti ei ole mahdollisuutta siihen kun rahoitusta/lainaa mietit. Itse juuri kakkos auto maksettiin suoraan juuri samasta syystä kun todellinen vuosikorko oli 11-12%.Mielipidettä kaivataan, ei ole laina-asiat ominta osaamisaluetta. Tyttökaveri löysi auton ja nyt vertaillaan rahoitusvaihtoehtoja. Autoliikkeen tarjous on:
Auton hinta kaikkine kuluineen 2500€ käsirahan jälkeen: 11 298€
Perustamismaksu: 349€
Korko: 7,50%
Kuukausierät 48kk: 260,65€ + 15€ = 285,65€/kk
Viimeinen suurempi erä: 1 429,80€
Luottokustannukset yhteensä 3 102,34€
Todellinen vuosikorko: 12,13%
Onko tässä nyt kokonaiskustannukset 11 298€ + 3 102,34€ = 14 400,34€
Vertailun vuoksi katsottiin jos ottaisi suoraan OP:stä vakuudettoman lainan (11 300€):
Ei perustamismaksua (OP:n asiakas)
Kuukausierä: 280€
Laina-aika: 4v 3kk
Korko: 5,95% + 3 kk Euribor, nyt tulisi 9,52%
Luotonhoitomaksut: 6€/kk
Todellinen vuosikorko: 11,06%
Arvioidut kokonaiskustannukset: 14 141€, eli luottokustannukset ilmeisesti 2 841€ (14 141 - 11 300)
Kallista lainaa molemmat, mutta suoraan pankista ilmeisesti halvempi (jos Euribor nyt ei ampaise taivaisiin). En oikein hahmota, että miten tuo viimeinen suurempi kuukausierä vaikuttaa tuohon kuvioon? Että onko kokonaisuutena hintaeroa vaan tuo ~260€ 4 vuoden aikana, vai jätänkö jotain nyt huomioimatta?
Onko muuten mitään muita etuja rahoitus suoraan autoliikkeestä vs. laina pankista ja ostaminen omaksi? Ainakin vakuutuksen kanssa vapaampaa, kun auto ostetaan suoraan omaksi eikä rahoitusyhtiö omista sitä. Muita käytännön eroja?
Alkuun mietittiin juurikin noita diilejä. Ei vaan oikein tunnu löytyvän sopivaa järkevään hintaan, tuollaista Hyundai i20:stä käytiin katsomassa, muttei tuntunut sopivalta. Tyttökaverille eka auto, niin vakuutus noihin on myös aika suolaisen hintainen, niin yllättävän kalliiksi tulee nuokin kokonaisuudessaan.Mites tuossa tilanteessa tuntuis nuo uusi vuodeksi tai melkein uusi vuodeksi diilit, ehkäpä tuo jälkimmäinen tässä tapauksessa.
Peugeot 208 2022 - Vaihtoauto | autobassadone.fi
Vaihtoauto Peugeot 208 - Katso lisää ja tilaa suoraan verkosta.www.autobassadone.fi
Saattaa olla, että mahdolliset ylimääräiset lyhennykset onnistuvat helpommin pankkilainaan kuin rahoitukseen. Pankkilainaan helpoimmillaan omassa verkkopankissa. Pankit on myös hyviä huolehtimaan siitä, että lainaerät tulevat automaattisesti maksettua. Ei tarvitse maksella erikseen rahoitusyhtiön lappuja.Onko muuten mitään muita etuja rahoitus suoraan autoliikkeestä vs. laina pankista ja ostaminen omaksi? Ainakin vakuutuksen kanssa vapaampaa, kun auto ostetaan suoraan omaksi eikä rahoitusyhtiö omista sitä. Muita käytännön eroja?
Juuri näin, kolarin jälkeen suoraan hinausautolla vaan paaluun.Pankin vakuudettomassa luotossa kannattaa huomioidä, että auto kun ei ole lainan vakuutena ja sen omistaa itse voi vetää riskillä ja ei ottaa kaskovakuutusta ja säästää siinä sitten. Toki siinä sitten isommassa kolarissa jää laina mutta ei enää ole ehjää autoa ja kallis korjaus omaan piikkiin. Rahoituksella auto on rahoitusyhtiön omaisuutta ja itse on vain haltijana ja rahoitusyhtiö vaatii siihen kaskon.
Pankin vakuudettomassa luotossa kannattaa huomioidä, että auto kun ei ole lainan vakuutena ja sen omistaa itse voi vetää riskillä ja ei ottaa kaskovakuutusta ja säästää siinä sitten. Toki siinä sitten isommassa kolarissa jää laina mutta ei enää ole ehjää autoa ja kallis korjaus omaan piikkiin. Rahoituksella auto on rahoitusyhtiön omaisuutta ja itse on vain haltijana ja rahoitusyhtiö vaatii siihen kaskon.
Mulla ei ole täyskaskoa ollut kyllä herra ties koska. Varmaan yhden 10 000e säästänyt sillä vuosien varrella. Kalleimmissa vehkeissä on toki ollut, mutta olen tuollaisilla 20-25te autoillakin ajellut ilman kaskoa enkä ole asiasta kauheasti ressannut. Nyt aletaan olla siinä tilanteessa ettei sitä oikein kannata enää ottaakaan, kun on jo noin iso säästö tullut.
Ihan listahintainen tuo näyttää olevan, autossa on ainakin parilla tonnilla normi titaniumin päälle varusteita (tai ero korkeintaan jotain pari sataa).Mikähän tällaisessa tarjouksessa mahtaa olla jujuna? Ford Focus 1.0 EcoBoost Hybrid Powershift 155hv (kevythybridi) A7 Titanium Wagon JNJ-460
Ei aloitusmaksua eikä toimituskuluja, korko pyöreät 0%. Auton hinta on toki pari tonnia kalliimpi kuin valmistajan listahinta, mutta ei siitä todelliseksi vuosikoroksi ihan kauheasti jää esim. 48kk maksuilla. Kuukausittaisia luoton-/tilinhoitomaksuja tuossa ei taideta mainita, joten voiko olettaa ettei niitäkään sitten ole.
Vielä se valmistajan hinnasto: https://www.ford.fi/content/dam/gux...18/PL-Ford_Focus_Asiakashinnasto_MV2022.5.pdf
Ei helvetti. 36 000e litraisesta focuksesta.
Siis kuka noita oikein ostaa?
Minkäs teet, kaikki kallistuu. Siksi joku siis ehkä maksaa litraisesta Focuksesta, ei helvetti, 36 000 euroa.