Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista

Olen tuolta yrittänyt ostaa pari kertaa Hyundain ja viimeksi kolme vuotta sitten vaimolle i20 tarjouksessa hävisivät useita tonneja (väliraha) mitä Huittisten Autotalo Pelttari tarjosi. Ero tuli suoraan talvirengassarjasta, lämppäristä ja "lisäalennuksista"

PP autosta yritin myös mutta eivät pärjänneet silloin.

Nyt kysyin alustavia hyvityksiä vanhasta Dieselistä ja heti näytti siltä että jos kauppaa hierotaan Pelttari vie voiton selvästi.

Tämä siis vain uusissa. Käytettyä en ole kysynyt ja tosiaan olen ostanut vain Yhden Hyundain heiltä.
Parilla neuvottelukierroksella kun käy, niin hinta kyllä tippuu siihen, että muilla ei ole mihin vastata. Ainakin maahantuomissaan merkeissä on luontevaa, että pystyvät alimpaan kokonaishintaan (jos haluavat). Heidän eka tarjous oli surkea.

e: Ainakin ilman vaihtaria siis.
 
Parilla neuvottelukierroksella kun käy, niin hinta kyllä tippuu siihen, että muilla ei ole mihin vastata. Ainakin maahantuomissaan merkeissä on luontevaa, että pystyvät alimpaan kokonaishintaan (jos haluavat). Heidän eka tarjous oli surkea.

e: Ainakin ilman vaihtaria siis.


Hyvä tietää. Ihmettelin silloin kun ei "mitään yritystä" tehdä kauppaa. Toki tuo oli pahaa aikaa ja Pelttarin myyjä oli hyvinkin sillä asenteella että tehdään kauppa.
 
Hyvä tietää. Ihmettelin silloin kun ei "mitään yritystä" tehdä kauppaa. Toki tuo oli pahaa aikaa ja Pelttarin myyjä oli hyvinkin sillä asenteella että tehdään kauppa.
Riippuu varmasti tosi paljon myyjästäkin. Yksi nyt jo ilmeisesti kenkää saanut myyjä oli sitä tasoa, että se kun moikkas niin sanoin vaan hei hei ja kävelin seuraavalle.
 
Pikku autoja katsellut ja törmäsin SEAT Ibiza 1.5 Evo FR 150hp malliin. Siis uuteen 2024 malliin. Äkkiä kysymään ja vastaus "Ei ole tulossa Suomeen"

Kiinnosti kun Seatissa ollut se 5v/100tkm takuu. No pitää taas etsiä seuraavaa merkkiä ja mallia mitä miettiä olusen kanssa. :kippis:
 
Pikku autoja katsellut ja törmäsin SEAT Ibiza 1.5 Evo FR 150hp malliin. Siis uuteen 2024 malliin. Äkkiä kysymään ja vastaus "Ei ole tulossa Suomeen"

Kiinnosti kun Seatissa ollut se 5v/100tkm takuu. No pitää taas etsiä seuraavaa merkkiä ja mallia mitä miettiä olusen kanssa. :kippis:

VW Polossa on vissiin sama tilanne? Olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa, että hinnastossa on maininta, ettei uusia tehdastilauksia. Mielsin asian aiemmin sirupulaksi, mutta eikös sitä Poloa kuitenkin Euroopan muille markkinoille tehdä yhä...
 
VW Polossa on vissiin sama tilanne? Olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa, että hinnastossa on maininta, ettei uusia tehdastilauksia. Mielsin asian aiemmin sirupulaksi, mutta eikös sitä Poloa kuitenkin Euroopan muille markkinoille tehdä yhä...

On juu sama tilanne.

Skoda Fabia on vissiin ainut jota ehkä saa. En ole kysynyt mikä tilanne oikeasti. Fiesta on ainakin lopetettu kokonaan.

Siksi katsellut kun vaihtoa pitäisi miettiä ja ajan sen 35tkm vuodessa, pikkuauto riittäisi aivan hyvin jos vähän edes tehoa ja hyvä ajaa isoa tietä.

Hybridit ja sähköt törkeissä hinnoissa uutena. Nyt Hyundain dieselillä ajan ja taitaa käydä niin että ajan tolla niin kauan kuin liikkuu.
 
 
On juu sama tilanne.

Skoda Fabia on vissiin ainut jota ehkä saa. En ole kysynyt mikä tilanne oikeasti. Fiesta on ainakin lopetettu kokonaan.

Siksi katsellut kun vaihtoa pitäisi miettiä ja ajan sen 35tkm vuodessa, pikkuauto riittäisi aivan hyvin jos vähän edes tehoa ja hyvä ajaa isoa tietä.

Hybridit ja sähköt törkeissä hinnoissa uutena. Nyt Hyundain dieselillä ajan ja taitaa käydä niin että ajan tolla niin kauan kuin liikkuu.

Harmillista. Uudella pikkuautolla voi tosiaan saada halpoja kilometrejä. Tai jos ei halpoja, niin ainakin kustannuksiltaan ennustettavia, kun takuu on voimassa ensimmäiset vuodet ja kun ensimmäinen ostaja nauttii senkin jälkeen goodwilliä jonkin aikaa.

Mutta oletko harkinnut sähköautoa? Citroen e-C3:een saa lisätakuun, jolloin takuu kestää yhteensä 5 vuotta / 200 tkm, ja mielestäni se halvempi 25k€ versiokin näyttää speksien puolesta varsin asialliselta. Talvikokemuksiahan siitä ei tosin vielä ole.
 
Harmillista. Uudella pikkuautolla voi tosiaan saada halpoja kilometrejä. Tai jos ei halpoja, niin ainakin kustannuksiltaan ennustettavia, kun takuu on voimassa ensimmäiset vuodet ja kun ensimmäinen ostaja nauttii senkin jälkeen goodwilliä jonkin aikaa.

Mutta oletko harkinnut sähköautoa? Citroen e-C3:een saa lisätakuun, jolloin takuu kestää yhteensä 5 vuotta / 200 tkm, ja mielestäni se halvempi 25k€ versiokin näyttää speksien puolesta varsin asialliselta. Talvikokemuksiahan siitä ei tosin vielä ole.


En ole täyssähköjä muuten kuin tarjouksia seuraamalla.

Cupra tai Seat Leon käytettynä phev versiona houkutti vähän mutta huoltojen hinnat sai lähes pyörtymään (60ja 120tkm)

Vaimolla on i20 Hyundai mutta miksi eivät laita sitä 1.5 konetta tähän pikku hynyyn. Kia sama juttu.

No katsellaan ja annetaan kevät auringon nousta.

Ps. Auto Bassadonella on synttärit vkl ja liike auki molempina päivinä. Saa makkaraakin mutta olutta ei taida olla :whistling:

 
VW Polossa on vissiin sama tilanne? Olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa, että hinnastossa on maininta, ettei uusia tehdastilauksia. Mielsin asian aiemmin sirupulaksi, mutta eikös sitä Poloa kuitenkin Euroopan muille markkinoille tehdä yhä...
Vahvalla mutulla… veikkaisin että tuo tarkoittaa sitä että uutta tehdastilausta ei pysty tekemään, mutta tehtaalla/maahantuojalla on jossain tilaus/varausputkessa speksattuja autoja, joita voivat myydä, vaikka niitä tarkkaan ottaen ei kai ole vielä olemassa. Vaikka hinnastossa lukee ei tilauksia, se ei tarkoita, että autoja ei pysty ostamaan.
 
Kai tämän voi laittaa tännekin - saa nähdä, mikä on toimitusaika:



2008 Edition PureTech 100
alkaen 23 990 € (sis. toimituskulut 600 €). CO2 päästöt 126 g/km, EU-keskikulutus 5,4 l/100 km. Rahoitusesimerkki: Hinta 23 990 €, käsiraha 2 670 €, rahoitettava osuus 21 665 € (sis. perustamiskulun 345€), sopimusaika 84 kk, käsittelymaksu 14 €/erä, korko 0,9 %, kk-erä 199,29 €. Viimeinen suurempi erä 7 200 €. Todellinen vuosikorko 2,42 %. Luottokustannukset yht. 2 075,75 €, todellinen luottohinta 26 410,75 €.



2008 Edition PureTech 130 EAT8-automaatti alkaen 25 990 € (sis. toimituskulut 600 €). CO2 päästöt 136 g/km, EU-keskikulutus 5,9 l/100 km. Rahoitusesimerkki: Hinta 25 990 €, käsiraha 2 670 €, rahoitettava osuus 23 665 € (sis. perustamiskulun 345€), sopimusaika 84 kk, käsittelymaksu 14 €/erä, korko 0,9 %, kk-erä 218,66 €. Viimeinen suurempi erä 7 670 €. Todellinen vuosikorko 2,30 %. Luottokustannukset yht. 2 154,04 €, todellinen luottohinta 28 489,04 €.



Rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen rahoitusturvalla. Palvelun tuottaa DNB Auto Finance Oy, Urho Kekkosen katu 7B, 00100 Helsinki. Kuvien autot erikoisvarustein. Edition etusi 3 765 €. Takuu 3 vuotta tai 100 000 km. Tarjous voimassa 10.-14.4.2024, ei voi yhdistää muihin etuihin. Kampanja-autoja saatavilla rajattu 85 kpl erä (manuaalivaihteisia 15 kpl, automaattivaihteisia 70 kpl).
 
Sähköpösöä melko pienellä korolla. Vaikea kuitenkin sanoa, miten vertautuu tuohon aiempaan hullupösö-kampanjaan, kun en ole perehtynyt siihen.

229 €/kk, 84 kk, todellinen vuosikorko 2,44 %.

 
Sähköpösöä melko pienellä korolla. Vaikea kuitenkin sanoa, miten vertautuu tuohon aiempaan hullupösö-kampanjaan, kun en ole perehtynyt siihen.

229 €/kk, 84 kk, todellinen vuosikorko 2,44 %.


9.kpl ja kuukauden päästä tulee viesti "vielä saatavilla" sitten heinäkuussa "kesäkauden tarjous talvikumit aluvanteilla 690€ "

Vähän vitsillä mutta tuli vaan nuo Hediniin Mg viestit mieleen (varmaan on vieläkin hyvin saatavilla)

Saa nähdä miten uusien sähkäreiden kauppa kehittyy. Käytetyt lataushybridit taitaa olla se ryhmä joiden hinta vaan "nousee"
 
Sähköpösöä melko pienellä korolla. Vaikea kuitenkin sanoa, miten vertautuu tuohon aiempaan hullupösö-kampanjaan, kun en ole perehtynyt siihen.

229 €/kk, 84 kk, todellinen vuosikorko 2,44 %.


Taitaa olla pienempi auto ja kalliimpi hinta
 
Jos sähköautolle tarvetta, mutta kilometrejä kertyy vain vähän niin tarjolla olisi myös Nissan Leafia 339 €/kk (48 kk/40 tkm), sisältäen talvirenkaat ilman käsirahaa. Pikaisen laskutoimituksen perusteella kotona ladattaessa voisi säästää käyttökuluissa ehkä n. 100 €/kk vertailtaessa polttomoottoriautoon.

Rahoitustarjous myös varsin hyvä vertailtaessa useimpiin muihin (korko 0,49 %, käsittelykulut 9 €/kk, todellinen vuosikorko 1,48 %)

 
Tuollainen satasen säästö kuukaudessa polttoainekuluissa ei ole mitään jos laskee Leafin arvonlaskun. Lataushybridillä menisin jos Leaf on vaihtoehto.
 
Jos sähköautolle tarvetta, mutta kilometrejä kertyy vain vähän niin tarjolla olisi myös Nissan Leafia 339 €/kk (48 kk/40 tkm), sisältäen talvirenkaat ilman käsirahaa. Pikaisen laskutoimituksen perusteella kotona ladattaessa voisi säästää käyttökuluissa ehkä n. 100 €/kk vertailtaessa polttomoottoriautoon.

Rahoitustarjous myös varsin hyvä vertailtaessa useimpiin muihin (korko 0,49 %, käsittelykulut 9 €/kk, todellinen vuosikorko 1,48 %)


Leasing on kyllä ainakin niin surkea etten edes pahimmalle vihamiehelle suosittelisi. Ei toki vedä vertoja ison T:n huoltoliisarille.
 
Tuollainen satasen säästö kuukaudessa polttoainekuluissa ei ole mitään jos laskee Leafin arvonlaskun. Lataushybridillä menisin jos Leaf on vaihtoehto.

Toi on liisari jotta arvonlasku ei ole kuluttajan murheena.

Leasing on kyllä ainakin niin surkea etten edes pahimmalle vihamiehelle suosittelisi. Ei toki vedä vertoja ison T:n huoltoliisarille.

Miksi näin? Jos vaan kilsat riittää niin stressittömämpi vaihtoehto kuin ottaa se potentiaalinen sähkärin arvonlaskun murhe itselleen?
 
Onko muuten muilla tarjolla tätä "taattu hyvitys" rahoitusta kuin Toyotalla?
 
Toi on liisari jotta arvonlasku ei ole kuluttajan murheena.



Miksi näin? Jos vaan kilsat riittää niin stressittömämpi vaihtoehto kuin ottaa se potentiaalinen sähkärin arvonlaskun murhe itselleen?

No siis jos pitää saada sähköauto/Nissan Leaf hinnalla millä hyvänsä eli alhaisin €/kk niin ei varmaan parempia vaihtoehtoja paljoa ole. Mutta onhan tuossa taas suhteellisuudentaju hukkunut jonnekin kun haetaan "satasen säästöä polttoainekuluissa per kk".

Jos fossiiliset ei ole pois suljettu niin mm. entinen Autoverkkokauppa on tarjonnut ja tarjoaa edelleen uutta ja käytettyä vaikka vuodeksi tai pidemmäksi ajaksi tai sopimuksen mukaan. Etusivulla lisää muita tarjouksia.

 
Rahoitustarjous myös varsin hyvä vertailtaessa useimpiin muihin (korko 0,49 %, käsittelykulut 9 €/kk, todellinen vuosikorko 1,48 %
Mitä teen väärin, kun tuosta sun laittamasta linkistä klikkaamalla tarjotaan seuraavanlaista diiliä:
Nissan Leaf N-Connecta MY22 39 kWh LED FI rahoitettava osuus talvirenkaineen toimituskuluineen 27 266,58 €, sopimusaika 48 kk/40 tkm, korko 4,95 %, kuukausierä 338,99 €. Poikkeava viimeinen erä 16 388 €. KSL:n mukaisen luoton ja luottokustannusten yhteismäärä 32 335,75 €. Todellinen vuosikorko 6,32 %. Kuukausierä sisältää luotonperustamismaksun 299 € ja käsittelymaksua 15 €/kk.
 
No siis jos pitää saada sähköauto/Nissan Leaf hinnalla millä hyvänsä eli alhaisin €/kk niin ei varmaan parempia vaihtoehtoja paljoa ole. Mutta onhan tuossa taas suhteellisuudentaju hukkunut jonnekin kun haetaan "satasen säästöä polttoainekuluissa per kk".

Jos fossiiliset ei ole pois suljettu niin mm. entinen Autoverkkokauppa on tarjonnut ja tarjoaa edelleen uutta ja käytettyä vaikka vuodeksi tai pidemmäksi ajaksi tai sopimuksen mukaan. Etusivulla lisää muita tarjouksia.


Tosiaan jos polttikset on vaihtoehto niin silloin on aika paljon valinanvaraa. Jos ei niin sitten tuo leaf on suht edullinen esim jos vertaa tuolta uusivuodeksi kun ottaa vaan sähköautot niin halvin on fiat 500e @ 399€/kk. Kona olisi varmaan lähinnä tiloiltaan astaava 549€/kk. Toki siinä 4v sitoutuminen ja 10tkm/v. Mutta jos kilsat riittää ja haluaa sähköauton ilman riskiä arvonlaskusta...
 
Miksi näin? Jos vaan kilsat riittää niin stressittömämpi vaihtoehto kuin ottaa se potentiaalinen sähkärin arvonlaskun murhe itselleen?
Sopimus on vähän pitkä (neljä vuotta) ja kilsat matalat (10 tkm/vuosi). Liisarimaksuista kertyy sopparikaudella vähän päälle 16 ke.

Jos olisin tollasta Leafia ostamassa, niin ostaisin käytettynä, eivät ole kovin pahan hintaisia käytettynä etenkään noi 39 kWh mallit.

Edit. Sinänsä toi liisari on edullisesti hinnoiteltu, eli jos katsoo neljä vuotta vanhojen n. 40 tkm ajettujen hintoja, niin n. 16 ke niistä pyydellään, joten liisarin hinta on about arvonaleneman verran.
 
Viimeksi muokattu:
Leaffista ei nyt muutenkaan kannata kauheasti maksaa. Joo nyt saa 2k€ hintaisen CCS adapterin että saa ladattua matkan päällä, mutta latausteho on silti surkea ja akun lämmönhallinta on mallia ei ole. Ja tuo on pieniakkuinen malli niin kovin monikäyttöinen ei ole.

Tosiaan liian matalat kilsat liisarissa ellei jostain kumman syystä välttämättä halua uutta pikkuakkuista leaffia alle.

Jos tänä vuonna on 252 työpäivää, se tarkoittaisi että 10tkm vuoteen tulee jo täyteen vajaa 40km eestaas työmatkalla, eli todellakin ajon pitää olla vähäistä
 
En näe yhtään mitään järkeä tuossa Leafin liisaridiilissä. Chademo katoaa pikkuhiljaa pois pikalatureilta, ehkä jopa nopeastikin (2-3v) joten jäljelle jää kotilataus ja hidaslataus.

Ja 10k/v on todella vähän, noilla kilsoilla pieni bensakone on varmasti halvempi huoltoineen kaikkineen. Jos on ihan pakko saada sähkis niin sitten käytettyä alle.
 
Leaffista ei nyt muutenkaan kannata kauheasti maksaa. Joo nyt saa 2k€ hintaisen CCS adapterin että saa ladattua matkan päällä, mutta latausteho on silti surkea ja akun lämmönhallinta on mallia ei ole. Ja tuo on pieniakkuinen malli niin kovin monikäyttöinen ei ole.
Offtopic, tavallaan, mutta ehkä syytä huomioida jos halpa Leaf+adapterikombo mielessä… eli: adapteri alibabasta aiheuttaa jotain hässäkkää latausasemalle, kuka maksaa? Markkinoillesaattaja/maahantuoja, eli ilmeisesti artisti. Myykö sitä joku ns. virallinen kauppa vai onko pienissäkin ongelmatilanteissa keskustelukumppani alibaba tai joku paja Shenzenissä? Kytket itse maahantuomaasi kiinalaista suuritehoista elektroniikkaa sähköverkkoon ja kolmannen osapuolen latausasemaan, kotivakuutus ei taida auttaa. Tiedä todellisista riskeistä, hieno konsepti, mutta vastuuasiat kannattaa miettiä.
 
En näe yhtään mitään järkeä tuossa Leafin liisaridiilissä. Chademo katoaa pikkuhiljaa pois pikalatureilta, ehkä jopa nopeastikin (2-3v) joten jäljelle jää kotilataus ja hidaslataus.

Ja 10k/v on todella vähän, noilla kilsoilla pieni bensakone on varmasti halvempi huoltoineen kaikkineen. Jos on ihan pakko saada sähkis niin sitten käytettyä alle.
No laitapa linkki vastaavan kokoisesta bensa-autosta, jolla liisarimaksu noin 260e/kk tai vähemmän (eli säästö bensoissa huomioitu).

Leaf on ihan pätevä kakkosautoksi mitä ladataan vain kotona. Kakkosautolle nuo kilsatkin riittää yleensä helposti. Monilla kuten meillä riittää yhdelle ainoallekin autolle.
 
No laitapa linkki vastaavan kokoisesta bensa-autosta, jolla liisarimaksu noin 260e/kk tai vähemmän (eli säästö bensoissa huomioitu).

Leaf on ihan pätevä kakkosautoksi mitä ladataan vain kotona. Kakkosautolle nuo kilsatkin riittää yleensä helposti. Monilla kuten meillä riittää yhdelle ainoallekin autolle.

Mistäs tämä 260€ nyt ilmestyi? Leaf liisarin 100€/kk säästö polttoaineissa 10k kilometreillä ei ollut mitään järkeä. Tuon voi itsekukin pyöritellä peruskoulun laskutoimituksilla et mikä on polttoaineen litrahinta pikkukipolla, joka syö vaikka 6l/100km jos säästää 1200€ vuodessa siirtymällä sähköön? Vai menikö minulla nyt jotain laskussa väärin...

Näitä esimerkkilaskelmia kun tekee niin varmaan olisi ihan hyvä olla ne lähtöarvot mukana ettei nyt joku aivopieru vääristä laskelmia ja joku oikeasti mene tommosta hankkimaan rahaa säästäkseen.
 

Okei ei ole ihan uusi, 2023 vuosimallia mutta CCS varustettu 39kWh kona 384€/kk vähintään 24kk mutta 15tkm vuodessa.

Tuolla uskaltaa mennä pidemmälle kun ei tartte hikoilla että löytyykö laturia.

Tämä tosiaan joka mittarilla parempi diili kuin leaffi vaikka 50€ kalliimpi.
 
Mistäs tämä 260€ nyt ilmestyi? Leaf liisarin 100€/kk säästö polttoaineissa 10k kilometreillä ei ollut mitään järkeä. Tuon voi itsekukin pyöritellä peruskoulun laskutoimituksilla et mikä on polttoaineen litrahinta pikkukipolla, joka syö vaikka 6l/100km jos säästää 1200€ vuodessa siirtymällä sähköön? Vai menikö minulla nyt jotain laskussa väärin...

Näitä esimerkkilaskelmia kun tekee niin varmaan olisi ihan hyvä olla ne lähtöarvot mukana ettei nyt joku aivopieru vääristä laskelmia ja joku oikeasti mene tommosta hankkimaan rahaa säästäkseen.
:confused:

2e/l hinnalla 6l/100km tekee 1200e/v. Jos Leaf kuluttaa 20kWh/100km, tekee se 2000kWh/v. 10c hinnalla 200e/v => säästö 1000e/v => 83e/kk
339e/kk - 83e/kk = 256e/kk

Kuten itsekin sanoit kyseessä olevan peruskoulumatikan, niin en ajatellut että sitä pitä alkaa auki laskemaan.
 
:confused:

2e/l hinnalla 6l/100km tekee 1200e/v. Jos Leaf kuluttaa 20kWh/100km, tekee se 2000kWh/v. 10c hinnalla 200e/v => säästö 1000e/v => 83e/kk
339e/kk - 83e/kk = 256e/kk

Kuten itsekin sanoit kyseessä olevan peruskoulumatikan, niin en ajatellut että sitä pitä alkaa auki laskemaan.

Peruskoulun laskuilla näin on ja siitä päästäänkiin et paljonko se polttoaine siellä pumpulla maksaa ja mitä se ladatun sähkön kokonaiskustannus siirtoineen&kuukausimaksuineen on. Jälkimmäisessä on toki sit vaihtelua sopimuksien ja siirtoyhtiöiden mukaan. Menee jo ketjun aiheesta ohi mut on hyvä pitää mukana todelliset kustannukset tai arviot pohjata esim. mitä pumppuhinta ollut keskimäärin edellisenä vuonna.
 
No siis jos pitää saada sähköauto/Nissan Leaf hinnalla millä hyvänsä eli alhaisin €/kk niin ei varmaan parempia vaihtoehtoja paljoa ole. Mutta onhan tuossa taas suhteellisuudentaju hukkunut jonnekin kun haetaan "satasen säästöä polttoainekuluissa per kk".

Jos fossiiliset ei ole pois suljettu niin mm. entinen Autoverkkokauppa on tarjonnut ja tarjoaa edelleen uutta ja käytettyä vaikka vuodeksi tai pidemmäksi ajaksi tai sopimuksen mukaan. Etusivulla lisää muita tarjouksia.

Pointtina ei ollut satasen säästö polttoainekuluissa, vaan se että, mikäli tuosta 339 eurosta voisi vähentää satasen vrt. polttiskulut, niin vastaavan kokoista polttista ei taida saada liisattua 239 euroon.
 
Lisättäköön vielä sen verran, että eihän tuosta Leafista tietenkään ole miksikään matkantekoautoksi, joten chademolla ei ole kaikille varmaankaan väliä. Auto saattaisi kuitenkin sopia hyvin kakkosautoksi kaupunkikäyttöön. Neljän vuoden soppari olisi toki pitkä, mutta huolta ei olisi korjauskustannuksista, ja renkaatkin kestäisivät varmaan koko sopimusajan. Itse en ole kuitenkaan tuollaista hankkimassa ainakaan liisattuna. Joku 15 ke:n hintainen kohtuu vähän ajettu käytetty Leaf voisi ehkä toimia vaihtoehtona.
 
Toki jos oikeasti on noin pienet kilsat niin 50€/kk on säästöä sekin siihen konaan verrattuna.

Itse en ehkä osaa ajatella sitä kun tulee moninkertaisesti enemmän ajettua, eikä ole mitään kakkosautoja ikinä ollut vaan samalla autolla kaikki ajot. Niin ei osu silleen omaan logiikkaan vaan
 
Lisättäköön vielä sen verran, että eihän tuosta Leafista tietenkään ole miksikään matkantekoautoksi, joten chademolla ei ole kaikille varmaankaan väliä.

No jos tuossa olisi edes 50KW CCS niin kyllähän sillä matkaa tekisi, ei nyt mitään Lapin reissuja -30C tuiskeessa mutta sellasta Helsinki-Tampere settiä menisi kivasti jos vaan saisi ladattua vaikka tunnissa auton.
 
Jos kulut pelottaa niin ei tuo Toyota Yaris limited edition mallikaan paha ole.

Kilometrit saa valita, taattu hyvitys ja Max 5v soppari. Nyt näkyi oleva talvirengas kampanjakin 690€ setti.

Noin 290-300€/kk 5v sopparilla ja 20tkm/vuosi kilsoilla.

Eihän tuo leasing ole mutta kuitenkin käytännössä ei huolta arvosta.

Toki 5v on pitkä aika
 
Latausasemien tavanomaisten käyttöehtojen mukaan adapterien käyttö on yksiselitteisesti kielletty. Eiköhän tuo jää artistin maksettavaksi, kun ottaa huomioon että noiden korjaus voi maksaa kymmeniä tuhansia en välttämättä kokeilisi onneani jollain Alibaban virityksellä. Eri asia käyttää jotain Teslan adapteria, maksaja kun on tiedossa ainakin jollain tasolla.
Jos ehdoissa kielletään adapterien käyttö niin miten Teslan adapteri poikkeaa tästä?
 
Siellä on xbilillä taas 0%korot+0kulut kampanja menossa kaikkiin autoihin, ei tietoa kuinka kauan mutta tiedoksi!

Itsellä jäi hyvä fiilis kaupoista ainakin. Ainoa miinus oli että vanhan auton rekisteröinti pois kesti melkein kuukauden mutta maksoivat minulle siltä ajalta autoveron+vakuutusmaksut mitkä pyysin korvauksena ja rahat on jo tilillä joten hyvää palvelua! :)
 
Siellä on xbilillä taas 0%korot+0kulut kampanja menossa kaikkiin autoihin, ei tietoa kuinka kauan mutta tiedoksi!

Itsellä jäi hyvä fiilis kaupoista ainakin. Ainoa miinus oli että vanhan auton rekisteröinti pois kesti melkein kuukauden mutta maksoivat minulle siltä ajalta autoveron+vakuutusmaksut mitkä pyysin korvauksena ja rahat on jo tilillä joten hyvää palvelua! :)
Mihinköhän autoon tuo 0+0 on? Mainos kertoo alkaen, mutta jokaisen auton mitä katsoi ei ollut tuosta mitään mainintaa.
 
Mihinköhän autoon tuo 0+0 on? Mainos kertoo alkaen, mutta jokaisen auton mitä katsoi ei ollut tuosta mitään mainintaa.
Selaat niitä auton tietoja alaspäin niin siellä tiedoissa lukee tosta KEVÄÄN HULLUT PÄIVÄT ALKOIVAT! KORKO 0% + KULUT 0€!!!!
Näytti olevan joka autossa minkä katsoin.
 
Hetkinen Xbil rahoitus 29€/kk käsittelymaksu o_O Todellinen on reilut 5%

Kannattaa katsoa tarkkaan että onko oikea 0%. En ole itse lukenut kuin mainoksen....

Tosin netistä löytyi tämä 0+0 myös.....pitääkin selata tarkemmin....


Kampanja
 
Viimeksi muokattu:
Mihinköhän autoon tuo 0+0 on? Mainos kertoo alkaen, mutta jokaisen auton mitä katsoi ei ollut tuosta mitään mainintaa.
Itse kun ostin auton n. kuukausi sitten kyseisellä kampanjalla (oli silloin n. 1,5vk pituinen kampanja) niin katsoin mieleisen auton sivuilta ja kysyin onko 0€ korot ja kulut tässä, vastasivat kyllä ja siitä lähdettiin rakentamaan kauppoja.

edit.
Ja tosiaan oli minulla ainakin täysin koroton ja kuluton ja toimituskin Vantaalta Joensuuhun ilmainen, ainoa kulu mikä löytyi oli toimistomaksu 399€.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 257
Viestejä
4 486 906
Jäsenet
74 127
Uusin jäsen
rkj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom