Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mazdalla on hyvä rahoitustarjous menossa, vaikka ihan uuden kuutosen napsauttaisit.
Nyt rajoitettu erä uusia Ford Kuga 2,5 -malleja:
- huippuedullisella rahoituskorolla 0,6 % + 190 € perustamiskulu sekä 12 €/kk laskutuslisä
- talvirenkaat (Nokian HKPL 10 SUV 17"/225/65) etuhintaan 590 €. Arvo 2.633 €, etusi 2.043 €
- huoltosopimus 48 kk/ 80.000 km veloituksetta! Etusi 840 €.
Edut ovat voimassa rajoitettuun erään autoja 31.3.2024 asti. Uuden Kugan saat meiltä nopeaan toimitukseen.
Kertaluoton rahoitusesimerkki: Ford Kuga 2.5 ST-Line X Business Edition Ladattava hybridi (PHEV) 225 hv, hinta 49.816,49 € (sis. toim.kulut), käsiraha 5.200,00 €, sopimusaika 60 kk, kuukausierä 459,00 €, luoton määrä yht. 44.806,49 € (sis. perustamismaksun 190,00 €), viimeinen suurempi erä 19.397,96 €. Kuukausierä sisältää koron 0,6 %, perustamismaksun 190,00 € ja käsittelykulun 12,00 €/kk. Luottokustannukset yht. 1.874,51 €, luoton ja luottokustannusten yhteismäärä 46.491,00 €, todellinen luottohinta 51.691,00 € ja todellinen vuosikorko 1,17 %. Rahoitustarjoukset voimassa uusiin asiakastilauksiin 1.-29.2.2042. Rekisteröinti viimeistään 31.3.2024.
Käytettyjä on maailma täys. Ilmoita myyjälle, että noilla parameteilla ei nyt onnistu. Liikaa hintaa/kuluja. Jos ei tarjous parane, niin sitten joudut valitsemaan mitä teet. Parasta olisi, jos löydät toisen samanlaisen ja lähdet kilpailuttamaan myyjiä vastakkain. Vaikka se toinen oliskin sitten sellainen, että et oikeasti sitä yksilöä halua. Viivan alle jäävä se myyjälläkin vain merkkaa, sama missä muodossa lapussa ne lukee. Toki jos meinaat vaihtaa tiheämmässä tahdissa, niin ostohinnan ale on parempi kuin alennus lainaehtoihin.Käytetyn auton osto edessä. Ostohousut jo melkein jalassa. Lainanosuus ~18k€.
Lainan avausmaksu 339€, korko 4,99% + 15€/kk käsittelymaksuja. Näistä ei voi kuulemma tinkiä, kun ei ole autokaupan vaan rahoittajan normi hintoja. Vai pystyykö?
Käytettyjä on maailma täys. Ilmoita myyjälle, että noilla parameteilla ei nyt onnistu. Liikaa hintaa/kuluja. Jos ei tarjous parane, niin sitten joudut valitsemaan mitä teet. Parasta olisi, jos löydät toisen samanlaisen ja lähdet kilpailuttamaan myyjiä vastakkain. Vaikka se toinen oliskin sitten sellainen, että et oikeasti sitä yksilöä halua. Viivan alle jäävä se myyjälläkin vain merkkaa, sama missä muodossa lapussa ne lukee. Toki jos meinaat vaihtaa tiheämmässä tahdissa, niin ostohinnan ale on parempi kuin alennus lainaehtoihin.
Oliko sinulla joku syy toistaa eri sanoin mitä totesinSe on aivan sama onko korko 12% vai 0% jos kokonaisuutena tarjous on hyvä.
Kärjistettynä, kuvitellaan että kokonaisbudjetti on 45 000e, rahoitus vaikka 72kk ilman jäännöserää.
Jos auto A maksaa 40 000e ja luottokustannuksia on 5000e, mutta auto B maksaa 44500e ja luottokustannukset 500e niin kannattaa ottaa se korkeakorkoisempi tarjous. Jos vaihdat ennen kuin rahoitus päättyy, et maksa niitä luottokustannuksia rahoituksen loppuun saakka ja se kauppa on kokonaisuutena edullisempi.
Syy siihen että rahoituksista ei tingitä on monasti se että jo ihan pelkästään kaupan rakenteen seuraaminen on ainakin nyrkkipajoissa helpompaa kun voidaan seurata rautakatetta, eikä tarvitse ennustella keskimääräisiä luottoaikoja ja korkoerotuottoja. Tämä on myyjälle ja palkkauksenkin kannalta selkeämpää kun kate lasketaan yhdestä tai kahdesta muuttujasta.
Eri asia sitten kamuxit yms. joissa varmasti on näihin kehittyneet softat.
Syy siihen että rahoituksista ei tingitä on monasti se että jo ihan pelkästään kaupan rakenteen seuraaminen on ainakin nyrkkipajoissa helpompaa kun voidaan seurata rautakatetta, eikä tarvitse ennustella keskimääräisiä luottoaikoja ja korkoerotuottoja. Tämä on myyjälle ja palkkauksenkin kannalta selkeämpää kun kate lasketaan yhdestä tai kahdesta muuttujasta.
Eri asia sitten kamuxit yms. joissa varmasti on näihin kehittyneet softat.
Se "parempi rahoitus" toteutetaan lähes poikkeuksetta niin, että autoliikkeeltä liikkuu tavalla tai toisella rahaa rahoitusliikkelle korvauksena markkinahintaa halvemman rahoituksen myöntämisestä. Eritoten tänä päivänä pyörivät kiinteät matalat korot ovat näin tehtyjä. Toisin sanoen vain yhdenlainen ALE.Eikö lähes poikkeuksetta rahoitukset järjestä erilliset rahoitusliikkeet, autokauppiaat toimivat vain asiamiehinä tms. välissä?
luottokustannukset 5 981eur
72kk. Sam kuin nykyisessä korottomassa ja ilman kuluja olevassa autossa jossa vajaa vuosi vielä pätkää maksamatta.Pitkä laina-aika?
Jep.. tämmösissä tapauksissa turha pyytää tarjousta edes, koskee lähinnä näitä rinta juoppoja, kamuxia ja sakaa. Muilla tuntuu aina välillä olevan koko kantaa koskevia kamppiksia sekä autokohtaisia tarjouksia.
Totta. Löytyyhän tuolta liikkeistä tälläkin hetkellä 0,9-1,9% korolla kampanjoita uusista autoista hintaluokassa 20-24k. Noh, tässä on kevät ja ja kesä hyvää aikaa katsella tarjouksia.Jep.. tämmösissä tapauksissa turha pyytää edes tarjousta edes, koskee lähinnä näitä rinta juoppoja, kamuxia ja sakaa. Muilla tuntuu aina välillä olevan koko kantaa koskevia kamppiksia sekä autokohtaisia tarjouksia.
Hurjan kuuloinen on.Käytetyn auton osto edessä. Ostohousut jo melkein jalassa. Lainanosuus ~18k€.
Lainan avausmaksu 339€, korko 4,99% + 15€/kk käsittelymaksuja. Näistä ei voi kuulemma tinkiä, kun ei ole autokaupan vaan rahoittajan normi hintoja. Vai pystyykö?
Laitoin uteliaisuuttani tarjouspyynnön vm2022 autosta rinta-joupille jossa auton hinta oli 20k ja rahoitettava osuus olisi 14k.
Nopeasti vastasivat.
korko 6,50%
todellinen vuosikorko 9,11%
luottokustannukset 5 981eur
Auto jäi näillä koroilla liikkeeseen.
Eikös nämä 3-6% suuruiset korot autoa ostaessa ole varmasti ihan normaaleja lukuja ja ne 0-2% epänormaaleja, mihin ihmiset kerkesivät tottumaan tuossa 0-korko aikana.
Luulisi, että jos tulevaisuudessa tarjotaan vielä jotain 1% korkoja, niin se on sitten tavalla tai toisella leivottu siihen hintaan se loppu (muutama prosentti).
Varmaan joltain rikkaalta sukulaiselta voisi saada pienellä korolla goodwillinä. Pankeista ei näinä korkoaikoina saa lainaa pienellä korolla.Mistä nykypäivänä edes jokseenkin järkevillä koroilla hakea autolainaa/rahoitusta jos liikkeestä ei haluaisi ottaa. Varsinkin käytettyjen kanssa kombo 1) Hyvä auto yksilö 2) Asiallinen hinta 3) Järkevä rahoitus. On lähes aina valitse kaksi, saati jos haluaisi lähteä ulkomaiden markkinoille.
Varmaan joltain rikkaalta sukulaiselta voisi saada pienellä korolla goodwillinä. Pankeista ei näinä korkoaikoina saa lainaa pienellä korolla.
Varmaan joltain rikkaalta sukulaiselta voisi saada pienellä korolla goodwillinä. Pankeista ei näinä korkoaikoina saa lainaa pienellä korolla.
Edukkainta lainaa saa jos on reaalivakuuksia, kuten metsää, asunto(ja) ja/tai arvopapereita. Pankista saa halvinta lainaa asunnon peruskorjaukseen, mutta tällä nimikkeellä anotun lainan voi surutta käyttää vaikka Ässäarpoihin tai Kamuxilta hankittavaan autonraatoon. Jos on pantattavia arvopapereita, sijoituslainan marginaalit ovat kivijalkapankeissa reilussa prosentissa. Tämäkään raha ei yleensä ole korvamerkittyä, sen voi käyttää peltilehmänkin hankintaan. Ilman reaalivakuuksia ei taida saada nykymaailmassa lainaa alle 7% vuosikorolla.Ei pienellä mutta onko edes jokseenkin järkevällä eli 5-7 % todellinen vuosikorko luokassa.
En ainakaan itse kehtaisi pyytää mutta tarjoamalla 5% pyytäessä niin olisi mukavampi kysäistä. Itse en ainakaan lainaa alle 10% kavereille.Lainat rikkaalta sukulaiselta otetaan yleensä korottomana.
Olen kuullut mutta tiedä en että verottaja on noista joskus voinut jotain kuitteja pyytää mutta sekin varmaan loppuu nyt kun asuntolainan korkovähennysoikeus loppuu. Edit: Huono lainaus. Tarkoitin niitä remonttilainoja, jotka lisätään asuntolainaan.Tämäkään raha ei yleensä ole korvamerkittyä, sen voi käyttää peltilehmänkin hankintaan.
Siellä esim id3-malleja n. 18k€Mites noihi saksalaisiin ts. saksasta haettaviin autoihin voi saada rahoitusta autokaupan tyyliin? Rahoituskumppani? Mut miten se homma oikein pelittää, ku se auto on siellä saksassa? Miten se saadaan "autolainan vakuudeksi"? Käsittääkseni saksalaisille pitää kerralla maksaa.
Saksassa on mielenkiintoisia hintoja joidenkin kohdalla..
Mites noihi saksalaisiin ts. saksasta haettaviin autoihin voi saada rahoitusta autokaupan tyyliin? Rahoituskumppani? Mut miten se homma oikein pelittää, ku se auto on siellä saksassa? Miten se saadaan "autolainan vakuudeksi"? Käsittääkseni saksalaisille pitää kerralla maksaa.
Saksassa on mielenkiintoisia hintoja joidenkin kohdalla..
Mistä nykypäivänä edes jokseenkin järkevillä koroilla hakea autolainaa/rahoitusta jos liikkeestä ei haluaisi ottaa. Varsinkin käytettyjen kanssa kombo 1) Hyvä auto yksilö 2) Asiallinen hinta 3) Järkevä rahoitus. On lähes aina valitse kaksi, saati jos haluaisi lähteä ulkomaiden markkinoille.
Kertaluoton rahoitusesimerkki: Nissan Qashqai Acenta 140 6M/T, hinta 29 990,00 € (sis. toim. kulut), käsiraha 3 000,00 €, sopimusaika 60 kk, kuukausierä 279,00 €, luoton määrä yht. 27 180,00 € (sis. perustamismaksun 190,00 €), viimeinen suurempi erä 11 727,30 €. Kuukausierä sisältää koron 0,49 %, perustamismaksun 190,00 € ja käsittelykulun 9,00 €/kk. Luottokustannukset yht. 1 207,30 €, luoton ja luottokustannusten yhteismäärä 28 197,30 €, todellinen luottohinta 31 197,30 € ja todellinen vuosikorko 1,25 %. Edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Palvelun tuottaa Santander Consumer Finance Oy, Risto Rytin tie 33, 00570 Helsinki. Tarjous on voimassa yksityishenkilöille uusiin tilaus- ja kauppasopimuksiin 31.3.2024 asti. Autot tulee rekisteröidä 31.3.2024 mennessä.
autolahde.fi
Autolähteen Korkofestarit alk. 0,99 %! Tarjouksessa kaikki vaihtoautot + BYD + Maxus. Katso tiedot & valikoima: Autolahde.fi
Tvk:t näytti BYDeillä olevan 2-4% kun kävin katselemassa sivuston.
KSL:N MUKAISET RAHOITUSLASKELMAT
Korkofestivaalit 20–29.2.2024
BYD Atto3 & Dolphin, Maxukset
Auton hinta 38 690,00 €, toimituskulut 750 €, vaihtoauto/käsiraha 7500,00 €, perustamiskulu 349 €, sopimusaika 72 kk, käsittelymaksu 15 €/erä, korko 0,99 %, kk-erä 285,19 €. Viimeinen suurempi erä 14500,00 €. Todellinen vuosikorko 2,01 %. Auton todellinen luottohinta 42 263.36 €.
BYD Tang & Han:
Auton hinta 62 900 €, toimituskulut 750 €, vaihtoauto/käsiraha 6500,00 €, perustamiskulu 349 €, sopimusaika 72 kk, käsittelymaksu 15 €/erä, korko 1,99 %, kk-erä 578 €. Viimeinen suurempi erä 22077€. Todellinen vuosikorko 2,62 %. Auton todellinen luottohinta 70 450.92
BYD Seal, kaikki vaihtoautot:
Auton hinta 51900 €, toimituskulut 750 €, vaihtoauto/käsiraha 5000,00 €, perustamiskulu 495 €, sopimusaika 72 kk, käsittelymaksu 19 €/erä, korko 2,99 %, kk-erä 488 €. Viimeinen suurempi erä 21100€. Todellinen vuosikorko 3.97%. Auton todellinen luottohinta 61 270.38
Takuuta vai rahoitusta kun pelkaat?Konkursseja vissiin aika paljon alalla.
Jos vaan saa todelliset alle 5% niin nykyisella inflaatiolla se on ilmaista lainaa.Joo ei noita pelkkiä korkoprosentteja kannata tuijottaa,
Jos vaan saa todelliset alle 5% niin nykyisella inflaatiolla se on ilmaista lainaa.
Takuuta vai rahoitusta kun pelkaat?
Uusista max 3% todellista korkoa tarjoaa ainakin Nissan, Hyundai, Kia, Skoda, Ford, Opel.
Nämä siis myös "pieniin" bensa autoihin ja tosiaan ihan nopealla vilkaisulla merkin sivuilta. Liikkeet sitten vielä erikseen.
Näyttää siltä että kauppaa halutaan uusissa tehdä koska mielestäni todella monella näitä tarjouksia samaan aikaan.
Nissanilla LEAF, Juke, X-Trail, ja Qashqai -malleihin rahoitustarjous 0,49% + kulut 190€ + 9€/kk, eli halvinta mitä nähnyt pitkään aikaan ja kulutkin maltilliset.
Tuo LEAF sai chademo - CCS adapterin (n.1000€), joten varsinkin käytettynä "bargain" kakkosautoksi.
Ei ne sitä ikänä hyväksy saati virallista kun eivät itse kehittäneet eikä ole Datsunin logoa saatu laittaa paketin kylkeen, mutta näkyypä tuo härveli toimivan kun Datsunistifoorumia olen käyny vilkuilemassa.Siis virallisen tai "hyväksytyn" adapterin? Vai joku kiinanpommi?