Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista

Ei ton halvempaa korkoa taida saada kun 12kk euriborikin on vielä melkein 4%. Huono aikaa ostaa auto nyt. Toisaalta jos korot laskee tulevaisuudessa niin kukaan ei kiellä kilpailuttamasta tuota lainaa uudestaan ts. maksamalla pois uudella lainalla missä paremmat ehdot.

Tällänen ei kyllä yleensä onnistu. Ne halvat lainat oli nollakorkojen aikaankin leivottuna siihen autokauppaan. Ihan mistä vaan jos menit kyselemään pätkää niin kyllä sille hintaa silti tuli. Pitäs vaihtaa autoa samalla ja vaihto hommissa liike kyllä ottaa aina omansa.

18k€ velkaa @ 5v noilla ehdoilla ilman jämäriä tekee 3600€ rahoituskuluja. Not great, not terrible...

Vähän samoja rahoitus speksejä mutustellut itse. Eikä oikein nappaa.
 
Mazdalla on hyvä rahoitustarjous menossa, vaikka ihan uuden kuutosen napsauttaisit.
 
Riippuu kuinka kauan kysyjä aikoo omistaa ja kuinka paljon arvottaa (todennäköisesti) huolettomalle auton omistamiselle vaikkapa kuuden vuoden ajanjaksolle.

Jos halvalla haluais päästä 626 muutamalla tonnilla alle ja paaliin jos iso vika sattuu kohdalle.
 
Hedinillä Kugaa tarjouksessa ja halvalla rahoituksella


Nyt rajoitettu erä uusia Ford Kuga 2,5 -malleja:

- huippuedullisella rahoituskorolla 0,6 % + 190 € perustamiskulu sekä 12 €/kk laskutuslisä

- talvirenkaat (Nokian HKPL 10 SUV 17"/225/65) etuhintaan 590 €. Arvo 2.633 €, etusi 2.043 €

- huoltosopimus 48 kk/ 80.000 km veloituksetta! Etusi 840 €.

Edut ovat voimassa rajoitettuun erään autoja 31.3.2024 asti. Uuden Kugan saat meiltä nopeaan toimitukseen.

Kertaluoton rahoitusesimerkki: Ford Kuga 2.5 ST-Line X Business Edition Ladattava hybridi (PHEV) 225 hv, hinta 49.816,49 € (sis. toim.kulut), käsiraha 5.200,00 €, sopimusaika 60 kk, kuukausierä 459,00 €, luoton määrä yht. 44.806,49 € (sis. perustamismaksun 190,00 €), viimeinen suurempi erä 19.397,96 €. Kuukausierä sisältää koron 0,6 %, perustamismaksun 190,00 € ja käsittelykulun 12,00 €/kk. Luottokustannukset yht. 1.874,51 €, luoton ja luottokustannusten yhteismäärä 46.491,00 €, todellinen luottohinta 51.691,00 € ja todellinen vuosikorko 1,17 %. Rahoitustarjoukset voimassa uusiin asiakastilauksiin 1.-29.2.2042. Rekisteröinti viimeistään 31.3.2024.
 
Autolähde 0,99% (2% todellinen) osaan kiinalaisista

kinky.JPG


 
Käytetyn auton osto edessä. Ostohousut jo melkein jalassa. Lainanosuus ~18k€.
Lainan avausmaksu 339€, korko 4,99% + 15€/kk käsittelymaksuja. Näistä ei voi kuulemma tinkiä, kun ei ole autokaupan vaan rahoittajan normi hintoja. Vai pystyykö? :)
Käytettyjä on maailma täys. Ilmoita myyjälle, että noilla parameteilla ei nyt onnistu. Liikaa hintaa/kuluja. Jos ei tarjous parane, niin sitten joudut valitsemaan mitä teet. Parasta olisi, jos löydät toisen samanlaisen ja lähdet kilpailuttamaan myyjiä vastakkain. Vaikka se toinen oliskin sitten sellainen, että et oikeasti sitä yksilöä halua. Viivan alle jäävä se myyjälläkin vain merkkaa, sama missä muodossa lapussa ne lukee. Toki jos meinaat vaihtaa tiheämmässä tahdissa, niin ostohinnan ale on parempi kuin alennus lainaehtoihin.
 
Ostin auton ennen joulua ja ei rahoitusehdoista kukaan tullut vastaan. Ainoa tinkimisen paikka oli vaihtoautosta saatava hyvitys. Kiritin kolmea autoliikettä vastakkain aika valtava ero tuli kyllä, hyvityksissä oli eroa 4000e huonoimman ja parhaimman välillä. Korot ja käsittelykulut olivat käytännössä ihan samoissa, 15-19e/kk (joka on mielestäni aivan hitosti liikaa). Noh toisaalta paras tarjous oli niin hyvä, ettei lopulta rahoitusta jäänyt montaa kuukautta ja pystyin nyt pitkin hampain tuon 15e/kk sulattamaan.
 
Käytettyjä on maailma täys. Ilmoita myyjälle, että noilla parameteilla ei nyt onnistu. Liikaa hintaa/kuluja. Jos ei tarjous parane, niin sitten joudut valitsemaan mitä teet. Parasta olisi, jos löydät toisen samanlaisen ja lähdet kilpailuttamaan myyjiä vastakkain. Vaikka se toinen oliskin sitten sellainen, että et oikeasti sitä yksilöä halua. Viivan alle jäävä se myyjälläkin vain merkkaa, sama missä muodossa lapussa ne lukee. Toki jos meinaat vaihtaa tiheämmässä tahdissa, niin ostohinnan ale on parempi kuin alennus lainaehtoihin.

Se on aivan sama onko korko 12% vai 0% jos kokonaisuutena tarjous on hyvä.

Kärjistettynä, kuvitellaan että kokonaisbudjetti on 45 000e, rahoitus vaikka 72kk ilman jäännöserää.

Jos auto A maksaa 40 000e ja luottokustannuksia on 5000e, mutta auto B maksaa 44500e ja luottokustannukset 500e niin kannattaa ottaa se korkeakorkoisempi tarjous. Jos vaihdat ennen kuin rahoitus päättyy, et maksa niitä luottokustannuksia rahoituksen loppuun saakka ja se kauppa on kokonaisuutena edullisempi.

Syy siihen että rahoituksista ei tingitä on monasti se että jo ihan pelkästään kaupan rakenteen seuraaminen on ainakin nyrkkipajoissa helpompaa kun voidaan seurata rautakatetta, eikä tarvitse ennustella keskimääräisiä luottoaikoja ja korkoerotuottoja. Tämä on myyjälle ja palkkauksenkin kannalta selkeämpää kun kate lasketaan yhdestä tai kahdesta muuttujasta.
Eri asia sitten kamuxit yms. joissa varmasti on näihin kehittyneet softat.
 
Se on aivan sama onko korko 12% vai 0% jos kokonaisuutena tarjous on hyvä.

Kärjistettynä, kuvitellaan että kokonaisbudjetti on 45 000e, rahoitus vaikka 72kk ilman jäännöserää.

Jos auto A maksaa 40 000e ja luottokustannuksia on 5000e, mutta auto B maksaa 44500e ja luottokustannukset 500e niin kannattaa ottaa se korkeakorkoisempi tarjous. Jos vaihdat ennen kuin rahoitus päättyy, et maksa niitä luottokustannuksia rahoituksen loppuun saakka ja se kauppa on kokonaisuutena edullisempi.

Syy siihen että rahoituksista ei tingitä on monasti se että jo ihan pelkästään kaupan rakenteen seuraaminen on ainakin nyrkkipajoissa helpompaa kun voidaan seurata rautakatetta, eikä tarvitse ennustella keskimääräisiä luottoaikoja ja korkoerotuottoja. Tämä on myyjälle ja palkkauksenkin kannalta selkeämpää kun kate lasketaan yhdestä tai kahdesta muuttujasta.
Eri asia sitten kamuxit yms. joissa varmasti on näihin kehittyneet softat.
Oliko sinulla joku syy toistaa eri sanoin mitä totesin :confused:
 
Oli tarkoitus vähän selkeämmin ilmaista mitä tarkoitit, mutta lainasin näköjään vahingossa teikäläistä enkä alkuperäistä kysyjää.
 
Syy siihen että rahoituksista ei tingitä on monasti se että jo ihan pelkästään kaupan rakenteen seuraaminen on ainakin nyrkkipajoissa helpompaa kun voidaan seurata rautakatetta, eikä tarvitse ennustella keskimääräisiä luottoaikoja ja korkoerotuottoja. Tämä on myyjälle ja palkkauksenkin kannalta selkeämpää kun kate lasketaan yhdestä tai kahdesta muuttujasta.
Eri asia sitten kamuxit yms. joissa varmasti on näihin kehittyneet softat.

Eikö lähes poikkeuksetta rahoitukset järjestä erilliset rahoitusliikkeet, autokauppiaat toimivat vain asiamiehinä tms. välissä?
 
Eikö lähes poikkeuksetta rahoitukset järjestä erilliset rahoitusliikkeet, autokauppiaat toimivat vain asiamiehinä tms. välissä?
Se "parempi rahoitus" toteutetaan lähes poikkeuksetta niin, että autoliikkeeltä liikkuu tavalla tai toisella rahaa rahoitusliikkelle korvauksena markkinahintaa halvemman rahoituksen myöntämisestä. Eritoten tänä päivänä pyörivät kiinteät matalat korot ovat näin tehtyjä. Toisin sanoen vain yhdenlainen ALE.

Tokikin ison ketjun neuvotteluvara voi olla niin hyvä, että pankki voi suostua hieman markkinaehtoja huonompiin ehtoihin eli kateprosenttiin saadakseen liikevaihtoa ja edes sitä pientä katetta.
 
Laitoin uteliaisuuttani tarjouspyynnön vm2022 autosta rinta-joupille jossa auton hinta oli 20k ja rahoitettava osuus olisi 14k.
Nopeasti vastasivat.
korko 6,50%
todellinen vuosikorko 9,11%
luottokustannukset 5 981eur

Auto jäi näillä koroilla liikkeeseen.
 
Jep.. tämmösissä tapauksissa turha pyytää edes tarjousta edes, koskee lähinnä näitä rinta juoppoja, kamuxia ja sakaa. Muilla tuntuu aina välillä olevan koko kantaa koskevia kamppiksia sekä autokohtaisia tarjouksia.
Totta. Löytyyhän tuolta liikkeistä tälläkin hetkellä 0,9-1,9% korolla kampanjoita uusista autoista hintaluokassa 20-24k. Noh, tässä on kevät ja ja kesä hyvää aikaa katsella tarjouksia.
 
Käytetyn auton osto edessä. Ostohousut jo melkein jalassa. Lainanosuus ~18k€.
Lainan avausmaksu 339€, korko 4,99% + 15€/kk käsittelymaksuja. Näistä ei voi kuulemma tinkiä, kun ei ole autokaupan vaan rahoittajan normi hintoja. Vai pystyykö? :)
Hurjan kuuloinen on.
 
Itellä kans käytetyn vaihto käytettyyn edessä
Aikalailla samoissa pyörivät nuo tarjoukset, paras taitaa olla nyt:
25ke vaihtohyvitys, 249e avaus, 12e/kk käsittely ja 6% kokonaiskorko

Noh en kyl pidä autoa kun maks 3v niin ei paha.

Älyttömin oli just tollanen yli 9%, sanoin kyl myyjälle ettei oo tätä päivää tollanen korko.
 
Eikös nämä 3-6% suuruiset korot autoa ostaessa ole varmasti ihan normaaleja lukuja ja ne 0-2% epänormaaleja, mihin ihmiset kerkesivät tottumaan tuossa 0-korko aikana.

Luulisi, että jos tulevaisuudessa tarjotaan vielä jotain 1% korkoja, niin se on sitten tavalla tai toisella leivottu siihen hintaan se loppu (muutama prosentti).
 
Laitoin uteliaisuuttani tarjouspyynnön vm2022 autosta rinta-joupille jossa auton hinta oli 20k ja rahoitettava osuus olisi 14k.
Nopeasti vastasivat.
korko 6,50%
todellinen vuosikorko 9,11%
luottokustannukset 5 981eur

Auto jäi näillä koroilla liikkeeseen.

Omassa Avensiksessa oli korko 8% luokkaa ja todellinen varmaan yli 10. Mutta se oli vuosi 2001.
 
Eikös nämä 3-6% suuruiset korot autoa ostaessa ole varmasti ihan normaaleja lukuja ja ne 0-2% epänormaaleja, mihin ihmiset kerkesivät tottumaan tuossa 0-korko aikana.

Luulisi, että jos tulevaisuudessa tarjotaan vielä jotain 1% korkoja, niin se on sitten tavalla tai toisella leivottu siihen hintaan se loppu (muutama prosentti).

Näinhän se on. Lainaraha on nyt niin kallista, että tuo 5% korkotaso on aika normaali tällä hetkellä.

Kaikki 0-1% tarjoukset tarkoittavat lyhykäisyydessään:

- Autokauppa on jumissa ja pakko saada tavaraa liikkeelle
- Auton hintaan on leivottu lainoituksessa menetetty raha. ( Pienempi korko ja korkeampi myyntihinta)

Tämä ei tarkoita etteikö näitä tarjouksia kannattaisi kytätä. Kyllä jos autokauppa tarpeeksi sakkaa, niin alkaa tulla näitä 1% tarjouksia jotta saadaan autoa ulos hallista. Vielä noita ei hirveästi näy.
 
Euribor on myös muuttanut nämä talon vakuudelle haetut lainatkin huonoiksi.

Itselläkin todellinen korko noin 6%. Onneksi summa ei ole iso.

Sorttereista sun muista ei ole kokemusta miten niiden korot nykyään. Joskus pari vuotta sitten kysyin muistaakseni noin 10000€ lainaa ja silloin oli todellinen korko jotain 6-7%.

Kauas on tultu siitä kun vaimon silloisen Fiestan sai todellisella 0% korolla ja vieläpä vaihtoauton hinnoittelussa liike oli paras.
 
Mistä nykypäivänä edes jokseenkin järkevillä koroilla hakea autolainaa/rahoitusta jos liikkeestä ei haluaisi ottaa. Varsinkin käytettyjen kanssa kombo 1) Hyvä auto yksilö 2) Asiallinen hinta 3) Järkevä rahoitus. On lähes aina valitse kaksi, saati jos haluaisi lähteä ulkomaiden markkinoille.
 
Mistä nykypäivänä edes jokseenkin järkevillä koroilla hakea autolainaa/rahoitusta jos liikkeestä ei haluaisi ottaa. Varsinkin käytettyjen kanssa kombo 1) Hyvä auto yksilö 2) Asiallinen hinta 3) Järkevä rahoitus. On lähes aina valitse kaksi, saati jos haluaisi lähteä ulkomaiden markkinoille.
Varmaan joltain rikkaalta sukulaiselta voisi saada pienellä korolla goodwillinä. Pankeista ei näinä korkoaikoina saa lainaa pienellä korolla.
 
Ei pienellä mutta onko edes jokseenkin järkevällä eli 5-7 % todellinen vuosikorko luokassa.
Edukkainta lainaa saa jos on reaalivakuuksia, kuten metsää, asunto(ja) ja/tai arvopapereita. Pankista saa halvinta lainaa asunnon peruskorjaukseen, mutta tällä nimikkeellä anotun lainan voi surutta käyttää vaikka Ässäarpoihin tai Kamuxilta hankittavaan autonraatoon. Jos on pantattavia arvopapereita, sijoituslainan marginaalit ovat kivijalkapankeissa reilussa prosentissa. Tämäkään raha ei yleensä ole korvamerkittyä, sen voi käyttää peltilehmänkin hankintaan. Ilman reaalivakuuksia ei taida saada nykymaailmassa lainaa alle 7% vuosikorolla.
 
Lainat rikkaalta sukulaiselta otetaan yleensä korottomana.
En ainakaan itse kehtaisi pyytää mutta tarjoamalla 5% pyytäessä niin olisi mukavampi kysäistä. Itse en ainakaan lainaa alle 10% kavereille.

Tämäkään raha ei yleensä ole korvamerkittyä, sen voi käyttää peltilehmänkin hankintaan.
Olen kuullut mutta tiedä en että verottaja on noista joskus voinut jotain kuitteja pyytää mutta sekin varmaan loppuu nyt kun asuntolainan korkovähennysoikeus loppuu. Edit: Huono lainaus. Tarkoitin niitä remonttilainoja, jotka lisätään asuntolainaan.

Jos auto on edes jollakin tapaa tärkeä työnpuolesta niin aina kannattaa kysyä työnantajalta sitä lainaa. Ei ole mitenkään ennenkuulumatonta, että työnantaja vippailee hyville työntekijöille rahaa. Sanoisin että monesti työnantaja voi olla se halvin paikka saada lainaa mutta se voi olla myös se epämieluisin paikka kysyä. Asia on tietenkin eri jos on jossain verorahoin pyöritetyssä paikkaa töissä.
 
Mites noihi saksalaisiin ts. saksasta haettaviin autoihin voi saada rahoitusta autokaupan tyyliin? Rahoituskumppani? Mut miten se homma oikein pelittää, ku se auto on siellä saksassa? Miten se saadaan "autolainan vakuudeksi"? Käsittääkseni saksalaisille pitää kerralla maksaa.
Saksassa on mielenkiintoisia hintoja joidenkin kohdalla..
 
Mites noihi saksalaisiin ts. saksasta haettaviin autoihin voi saada rahoitusta autokaupan tyyliin? Rahoituskumppani? Mut miten se homma oikein pelittää, ku se auto on siellä saksassa? Miten se saadaan "autolainan vakuudeksi"? Käsittääkseni saksalaisille pitää kerralla maksaa.
Saksassa on mielenkiintoisia hintoja joidenkin kohdalla..
Siellä esim id3-malleja n. 18k€
 
Mites noihi saksalaisiin ts. saksasta haettaviin autoihin voi saada rahoitusta autokaupan tyyliin? Rahoituskumppani? Mut miten se homma oikein pelittää, ku se auto on siellä saksassa? Miten se saadaan "autolainan vakuudeksi"? Käsittääkseni saksalaisille pitää kerralla maksaa.
Saksassa on mielenkiintoisia hintoja joidenkin kohdalla..

Jos itse haet niin hieman on haasteellista, pankista vakuudellista tai vakuudetonta lainaa vain. Jos rahoituksen missä auto vakuutena niin täytyy kääntyä tuontipalveluiden tarjoajien pariin. Näiden kanssa saa taas maksella välityspalkkioita, tuontikuluja ja suurinosa taitaa hoitaa rekisteröinnitkin samalle näistäkin palkkiot ottaen.

Ns. budjetilla ylimääräiset kulut minimoiden rahat täytyy käytännössä löytyä omalta tililtä, kun kaupoille lähdetään.

En tiedä onnistuisiko luottokort(e)illa vivuttaminen ja suomeen tuodessa hakisi rahoituksen mitä tarjotaan yksityisten välisiin kauppoihin ja vakuutena oleva auto tarkastetaan katsatusasemalla tms.
 
Mistä nykypäivänä edes jokseenkin järkevillä koroilla hakea autolainaa/rahoitusta jos liikkeestä ei haluaisi ottaa. Varsinkin käytettyjen kanssa kombo 1) Hyvä auto yksilö 2) Asiallinen hinta 3) Järkevä rahoitus. On lähes aina valitse kaksi, saati jos haluaisi lähteä ulkomaiden markkinoille.

No tällä hetkellä ei oikein mistään ja ehkä ainut on kulutuslaina pankista jos ns käteisellä sen auton meinaa hankkia. Korot tietysti on mitä on kun euribor niin korkealla.
 
Tvk:t näytti BYDeillä olevan 2-4% kun kävin katselemassa sivuston.
 
Nissanilla LEAF, Juke, X-Trail, ja Qashqai -malleihin rahoitustarjous 0,49% + kulut 190€ + 9€/kk, eli halvinta mitä nähnyt pitkään aikaan ja kulutkin maltilliset.

Kertaluoton rahoitusesimerkki: Nissan Qashqai Acenta 140 6M/T, hinta 29 990,00 € (sis. toim. kulut), käsiraha 3 000,00 €, sopimusaika 60 kk, kuukausierä 279,00 €, luoton määrä yht. 27 180,00 € (sis. perustamismaksun 190,00 €), viimeinen suurempi erä 11 727,30 €. Kuukausierä sisältää koron 0,49 %, perustamismaksun 190,00 € ja käsittelykulun 9,00 €/kk. Luottokustannukset yht. 1 207,30 €, luoton ja luottokustannusten yhteismäärä 28 197,30 €, todellinen luottohinta 31 197,30 € ja todellinen vuosikorko 1,25 %. Edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Palvelun tuottaa Santander Consumer Finance Oy, Risto Rytin tie 33, 00570 Helsinki. Tarjous on voimassa yksityishenkilöille uusiin tilaus- ja kauppasopimuksiin 31.3.2024 asti. Autot tulee rekisteröidä 31.3.2024 mennessä.
 
Semmoinenkin tuli mieleen kun itse myös ostohousuja sovitellut että olkaapa tarkkoina näiden "reiskan tuonti&myynti" ym. yritysten kanssa koska jos huhuissa yhtään perää voi olla ettei koko yritystä ole enää viikon päästä.

Konkursseja vissiin aika paljon alalla.
 
autolahde.fi

Autolähteen Korkofestarit alk. 0,99 %! Tarjouksessa kaikki vaihtoautot + BYD + Maxus. Katso tiedot & valikoima: Autolahde.fi

Screenshot_20240224_190900_Chrome.jpg
Tvk:t näytti BYDeillä olevan 2-4% kun kävin katselemassa sivuston.

Joo ei noita pelkkiä korkoprosentteja kannata tuijottaa, kun sitä pientä korkoa kompensoidaan paisutetuilla perustamis- ja kk-kuluilla.

Tämä pätee melkein kaikkiin rahoittajiin/liikkeisiin, mitenkään tuota yksittäistä kauppaa mollaamatta.

Esim:

KSL:N MUKAISET RAHOITUSLASKELMAT
Korkofestivaalit 20–29.2.2024
BYD Atto3 & Dolphin, Maxukset
Auton hinta 38 690,00 €, toimituskulut 750 €, vaihtoauto/käsiraha 7500,00 €, perustamiskulu 349 €, sopimusaika 72 kk, käsittelymaksu 15 €/erä, korko 0,99 %, kk-erä 285,19 €. Viimeinen suurempi erä 14500,00 €. Todellinen vuosikorko 2,01 %. Auton todellinen luottohinta 42 263.36 €.
BYD Tang & Han:
Auton hinta 62 900 €, toimituskulut 750 €, vaihtoauto/käsiraha 6500,00 €, perustamiskulu 349 €, sopimusaika 72 kk, käsittelymaksu 15 €/erä, korko 1,99 %, kk-erä 578 €. Viimeinen suurempi erä 22077€. Todellinen vuosikorko 2,62 %. Auton todellinen luottohinta 70 450.92
BYD Seal, kaikki vaihtoautot:
Auton hinta 51900 €, toimituskulut 750 €, vaihtoauto/käsiraha 5000,00 €, perustamiskulu 495 €, sopimusaika 72 kk, käsittelymaksu 19 €/erä, korko 2,99 %, kk-erä 488 €. Viimeinen suurempi erä 21100€. Todellinen vuosikorko 3.97%. Auton todellinen luottohinta 61 270.38
 
Jos vaan saa todelliset alle 5% niin nykyisella inflaatiolla se on ilmaista lainaa.

Ilmaista lainaa ei ole :kahvi:

Se on sitten eri keskustelu se, että missä kohtaa se korkotaso on markkinoihin nähden hyvä.

Pointti pätee silti, että kannattaa tarkistaa todellinen vuosikorko ja päättää vasta sitten. Noissa nollakoroissa tai 0,99% koroissa on yleensä aina joku juju ja tällä hetkellä se on ne kk-kulut + perustamiskulun suuruus.

Eli käytännössä ennen kuin ostaa auton, pyytää myyjältä kuluttajansuojalain mukaista rahoituslaskelmaa tälle nimenomaiselle autolle.
 
Takuuta vai rahoitusta kun pelkaat?

Ihan vaan yleisesti totesin. Kovat korot, kauppa ei käy, sähköautot, tuontiautot jne jne. Näissä piilee monia asioita jotka pahimmassa tapauksessa tulevat kalliiksi ostajalle. Tai ainakin päänsärkyä ja huolia.

Sen mitä nyt itse katsellut niin jos vaan pystyy lykkäämään kauppaa ja selviää kevään "kuumeesta" niin parempi odottaa.

Toki jos rahaa uuteen niin sieltä kyllä löytyy.
 
Uusista max 3% todellista korkoa tarjoaa ainakin Nissan, Hyundai, Kia, Skoda, Ford, Opel.

Nämä siis myös "pieniin" bensa autoihin ja tosiaan ihan nopealla vilkaisulla merkin sivuilta. Liikkeet sitten vielä erikseen.

Näyttää siltä että kauppaa halutaan uusissa tehdä koska mielestäni todella monella näitä tarjouksia samaan aikaan.
 
Uusista max 3% todellista korkoa tarjoaa ainakin Nissan, Hyundai, Kia, Skoda, Ford, Opel.

Nämä siis myös "pieniin" bensa autoihin ja tosiaan ihan nopealla vilkaisulla merkin sivuilta. Liikkeet sitten vielä erikseen.

Näyttää siltä että kauppaa halutaan uusissa tehdä koska mielestäni todella monella näitä tarjouksia samaan aikaan.

Saman havainnon tein myös tässä lähiaikoina. Jonkun aikaa tuli autoja vilkuiltua, sekä uusia, lähes uusia että käytettyjä ja nyt vuodenvaihteen tienoilla alkoi kampanjat pyöriä monessa suunnassa ja rahaa sai taas halvemmalla kuin pitkään aikaan.
 
Nissanilla LEAF, Juke, X-Trail, ja Qashqai -malleihin rahoitustarjous 0,49% + kulut 190€ + 9€/kk, eli halvinta mitä nähnyt pitkään aikaan ja kulutkin maltilliset.

Tuo LEAF sai chademo - CCS adapterin (n.1000€), joten varsinkin käytettynä "bargain" kakkosautoksi.
 
Verkkis tuli korossa vastaan. Auto joka kiinnostaa, tipahti koroko 7,9% -> 1.9%. Ensi viikolla pitänee mennä potkimaan renkaita. Saas nähdä pääseekö kaupoille.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 385
Viestejä
4 493 618
Jäsenet
74 123
Uusin jäsen
Eezy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom