Kesärenkaat - yleisketju

Uskaltaa. Voi olla vähän tukevampi, mutta eroa tuskin huomaisi, vaikka olis varikkotiimi joka pulttais vastaavat vanteet vastaavilla normirenkailla alle muutaman kierroksen jälkeen.
Katsoin vanhoja renkaita ja näköjään nekin olivat Extra Load mallia. Harmi tietysti, että piti ottaa 205/65 R16 profiililla 215/60 R16 sijaan. 60 profiilin Hankookit maksoivat yli 100€/rengas ja Yokohamatkin maksoivat 82€/kpl. Säästöä tuli kuitenkin 100€ setille. Aluvanteille laitto on tähän asti maksanut 60€, joten pidän 300€ hintaa uusille renkaille vanteille asennettuna varsin edullisena.

Rehvid24 on kyllä tuttu sekä Reff, mutta ei tuo kyseinen lafka.

Mikäpä siinä, käytä luottokorttia jos arveluttaa. Näyttää kyllä ihan toimivalta yritykseltä, on osoitteet, y-tunnukset, yhteysosoitteet.

Lukemani perusteella täällä ollaan erittäin tyytyväisiä GY Eagle F1 AS 6 -renkaisiin. Itsellä ollut nyt niitä kaksi sarjaa 2017 vuoden E-mersun alla koossa 245/40R19 ja sarja on kestänyt keskimäärin noin 15tkm. Ajotapa on rauhallinen, niin en ymmärrä miksi nuo eivät kestä kuin puolet siitä mitä muilla. Suunnitelmissa olisi vaihtaa seuraavaksi merkkiä Kumhoon esim HS52, joka on saanut hyviä arvosanoja kestävyydestä.

Lukemani perusteella täällä ollaan erittäin tyytyväisiä GY Eagle F1 AS 6 -renkaisiin. Itsellä ollut nyt niitä kaksi sarjaa 2017 vuoden E-mersun alla koossa 245/40R19 ja sarja on kestänyt keskimäärin noin 15tkm. Ajotapa on rauhallinen, niin en ymmärrä miksi nuo eivät kestä kuin puolet siitä mitä muilla. Suunnitelmissa olisi vaihtaa seuraavaksi merkkiä Kumhoon esim HS52, joka on saanut hyviä arvosanoja kestävyydestä.
Itse mietin Misukoita, Contia ja myös noita, mutta sitten tuli nämä Kumhot vastaan. Vaikuttaisi hyvältä ja vielä edukkaalta. En tosin ole vielä uskaltanut vetää liipaisimesta.

Kumho PS72 löytyy ainakin? 137€. En ole varma löytyykö HS52 tuota kokoa?

Halpis rengas olisi 83€.
Mulla on nuo pykälää pienemmässä koossa 235/45R18. Ihan hyvät minusta nuokin, mutta vasta 1000km olen niillä ajellut.

Mulla olis heittää siihen sulle Barum 225 40 R18 Bravuris 6 XL FR EV kun unohdetaan tuo välimallin koko ja kasvatetaan sentillä leveyttä niin löytyy valikoimaa ihan eri tavalla.
Kumho on myös halvempi tuossa koossa. Ei ehkä ole haittaa hieman leveämmästä? Suojaisi ainakin vannetta hieman paremmin.

86€.

Edit:

Aika edullisesti huippu rengas. 107€.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
303 445
Jäsenet
82 343
Uusin jäsen
Jarno_6

Hinta.fi