Kaksi miestä on lopettelemassa päivän työvuoroa. Toinen ehdottaa että hei, mitä jos käydään vetämässä yhdet oluet työpäivän jälkeen?
- Sopii kyllä, mutta ihan oikeasti sitten vain yhdet jotta ehdin ajoissa kotiin. En kestä jos menen kotiin vähänkin illemmalla ja vaimo on jo ehtinyt mennä nukkumaan.
- Aijaa, no mitäs... ?
- No hän on niin uskomattoman herkkäuninen. Herää joka ikinen kerta kiukkuisena! Olen kokeillut vaikka mitä, jopa niin että annan auton rullata sammutettuna pihalle ilman valoja, musiikit sammutan jo kilometri ennen kotia, tuntuu että kotioven avaamisessakin menee minuutti, yritän riisua vaatteet hitaasti ja rauhallisesti ja tämän lisäks--
Toinen keskeytti: sulla on aivan väärä tapa! Vähänkin illemmalla mä menen kotiin kaahaten musiikit huutaen pitkät päällä, oven avaan normaalisti, joskus vahingossa painan ovikelloakin, eteisessä saatan vetää pari säkeistöä vielä vähän Kake Randelinia, sen jälkeen menen keittiöön ja huudan vaimolle: mä syön vähän nyt, käyn suihkussa sen jälkeen, sopiiko jos otat suihin vielä tänään?
Ja usko tai älä, joka kerta suihkun jälkeen vaimo nukkunut todella sikeästi...