Kerro vitsi

Hans sanoi vaimolleen Annalle nussivansa tätä myöhemmin illalla perseeseen.

"Jaahans" sanoi Anna

Isovanhemmat ovat saapuneet viikonlopun ajaksi miespuolisen lapsenlapsensa koiran hoitajaksi. Kun he käyvät vielä läpi käytännön asioita, Ukki huomaa vessassa olevassa purkissa sinisiä pillereitä. Ukki kysyy lapsenlapseltaan "Onko nämä mitä luulen...? Et kai sää nuori mies näitä vielä tarvitse?" johon lapsenlapsi vastaa että "Joo, en tarvitse, ostin läpällä testiksi kun kaverilla oli. Toimivat muuten aika hyvin..."

Ukki kysyi että "Eikö nämä ole aika kalliita, mitä yksi maksaa?" johon lapsenlapsi vastasi että "Suht kalliita, kympin maksaa yksi pilleri". Ukki sanoi silmää iskien että "riippuen vähän millä tuulella Muori on, saattaa yksi pilleri kadota viikonlopun aikana... jos näin käy niin laitan kympin tyynysi alle"

Sunnuntaina lapsenlapsi palaa kotiin ja isovanhemmat lähtevät kotiin, illalla nukkumaan mennessä hän huomaa tyynynsä alla 110 euroa. Hän laittaa WhatsAppia-viestiä Ukille: "Hei Ukki, taisit kuulla väärin, yksi pilleri maksaa siis kympin".
Hetken päästä Ukilta tuli vastaus: "En kuullut väärin, se kymppi on multa ja satanen Muorilta!"

Kaksi miestä on lopettelemassa päivän työvuoroa. Toinen ehdottaa että hei, mitä jos käydään vetämässä yhdet oluet työpäivän jälkeen?
- Sopii kyllä, mutta ihan oikeasti sitten vain yhdet jotta ehdin ajoissa kotiin. En kestä jos menen kotiin vähänkin illemmalla ja vaimo on jo ehtinyt mennä nukkumaan.
- Aijaa, no mitäs... ?
- No hän on niin uskomattoman herkkäuninen. Herää joka ikinen kerta kiukkuisena! Olen kokeillut vaikka mitä, jopa niin että annan auton rullata sammutettuna pihalle ilman valoja, musiikit sammutan jo kilometri ennen kotia, tuntuu että kotioven avaamisessakin menee minuutti, yritän riisua vaatteet hitaasti ja rauhallisesti ja tämän lisäks--

Toinen keskeytti: sulla on aivan väärä tapa! Vähänkin illemmalla mä menen kotiin kaahaten musiikit huutaen pitkät päällä, oven avaan normaalisti, joskus vahingossa painan ovikelloakin, eteisessä saatan vetää pari säkeistöä vielä vähän Kake Randelinia, sen jälkeen menen keittiöön ja huudan vaimolle: mä syön vähän nyt, käyn suihkussa sen jälkeen, sopiiko jos otat suihin vielä tänään?

Ja usko tai älä, joka kerta suihkun jälkeen vaimo nukkunut todella sikeästi...

Statistiikka

Viestiketjuista
275 427
Jäsenet
77 325
Uusin jäsen
benjam

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom