Suurin osa ihmisistä ovat täysin sokeita toisten ihmisten huomioimiselle. Se tietenkin vituttaa koska itse yrittää elää siten, että elämän toimintoja tekee muutkin kuin minä itse. Siksi vituttaa ja on vaikea ymmärtää kanssaihmisiä.
Esimerkkejä joita on helppo havaita arjessa:
- kävelet kadulla ja edellä menee kaksi ihmistä. Menevät siten, että koko saatanan jalkakäytävän leveys ei meinaa riittää ja ohi ei pääse vasemmalta, oikealta tai keskeltä. Sama juttu lastenvaunuja työntävien kassa.
- koirien ulkoiluttajat ja vitun flexit. Koira sinkoilee vasemmalta oikealle hajujälkien perässä. Yritä siinä esim fillarilla ohi ajamatta yli viattoman eläimen.. Tähän vielä lisäksi se, että jos soitat kelloa fillarista tai rykäisee kovemmalla äänellä niin se idiootti taluttaja kiskaisee raivona sen viattoman lemmikkinsä pantaa niin että koira varmasti huomaa kurkussaan olevan pannan. Ihan niinkuin se olisi sen eläimen vika.
- kauppareissut, bussipysäkit, junamatkat ja kaikki julkiset paikat....voi vittujen kevät... ihmiset kävelevät vastaan ja edellä siten kuin omistaisivat koko maailman. Pienissä aivonystyröissä ei välähdä kertaakaan että voisko väistää edes pikkuisen? Enkä nyt tarkoita, että minua(kaan) pitäisi väistää vaan sitä ettei millään tavalla osoiteta huomioivan toista nopealla katseella jolloin kumpikin tietäisi kummalta puolen menee kumpikin. Kukaan ei huomioi sitä onko toisella molemmissa käsissä painavat kauppakassit, onko fiksua nuoremman väistää vanhusta, onko fiksua väistää sitä raskaana olevaa perheenäitiä lapsiensa kanssa jne.. listaa vois jatkaa vaikka kuinka.
Tietenkin jos näiltä ihmisiltä kysyttäisiin omista käytöstavoista niin vastaus olisi luultavasti yhtä harhainen kuin nämäkin toiminnot.