Kauppojen parkkipaikkojen kunto
Jumalauta mitä kyntöpeltoo auto hyppii ja pomppii ku kenguru.
Suomen oloihin tehty; Hummer taikka panssarivaunu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauppojen parkkipaikkojen kunto
Jumalauta mitä kyntöpeltoo auto hyppii ja pomppii ku kenguru.
Erään edellisen asumuksen talohuollon taso oli sitäluokkaa että harkitsin kulkineeksi Toyotan LandcruiseriaSuomen oloihin tehty; Hummer taikka panssarivaunu![]()
Eikös se ole aina ollut vähän niin, että "omia" saa haukkua, mutta vahingossakaan ei kannata toisen "omia" edes mainitaMiksi ihmisiä vatuttaa? olen tuumaillut että koska ihminen=inhimillinen niin siksi ihmistä vituttaa.
robo ei ole inhimillinen eikä sitä koskaan vituta, robolla ei ole aivoja vaikka yritetään.
itse on huomannut että huonosti nukuttu yö on vaarallinen, sitten on nuppi kovana ja naapurit vaarassa, pakko vetää uutta unta taikka on jo vaaraksi muille kun lähtee liikenteeseen..
Naisista en kommentoi pennin vertaa, olen sinkku 50vee, kaveri on sinkku 50v, toinen on sinkku 80v, toinen sinkku 70v.
Kaverien naiset ovat pyhiä, en tiedä miksi ja mikä on, ensin kaveri haukkuu eukkonsa, sitten kun teet sen virheen että menet kaverin vitutustulvaan mukaan että niin ovatkin niin sitten kaveri vetää herneen nenäänsä että mitäs sää meinaat? se on mun eukko ja mä rakastan sitä
Olen tullut siihen lopputulokseen että vaikka liitoissa tapahtuu mitä niin ne kuuluu ns. rakkaudeen ja pysy-poissa meidän elämästä kyltti on nakattu kavereiden väliin, no can do tapaukset nää![]()
Eikös se ole aina ollut vähän niin, että "omia" saa haukkua, mutta vahingossakaan ei kannata toisen "omia" edes mainita![]()
Minulla exä on rikkonut sopimusta koko vuoden ajan, eli yhdessä sovitun sopimuksen mukaan meillä pitäisi olla 50-50 oikeus tavata lapsia vuorollaan kummankin luona, mutta käytännössä olen tavannut lapsiani vain joka toinen viikonloppu ja hän haluaisi niin menevän jatkossakin.Eksä meinaa rikkoa tapaamissopimusta ja olla luovuttamatta lasta sopimuksen mukaan koska "lapsen etu ja psyyke".
Meillä on tulossa uusi kierros jo muutenkin tapaamissopimuksen uusimiseksi, niin miksi lähteä riskeeraamaan?
Mulle tuli sama kun 50 alueella 60. Se vitutti myös. Ihan järjetön sakko rikkomukseen nähden.8 km/h ylitys 60 km/h alueella ja rikesakko 170 €. Ei sillä ettenkö ylinopeutta olisi selvästi ajanut, mutta sakon suuruus on kyllä järjetön. Noh, johan tässä 13 vuotta ehti autoillakin ennen ensimmäistä ylinopeussakkoa.
8 km/h ylitys 60 km/h alueella ja rikesakko 170 €. Ei sillä ettenkö ylinopeutta olisi selvästi ajanut, mutta sakon suuruus on kyllä järjetön. Noh, johan tässä 13 vuotta ehti autoillakin ennen ensimmäistä ylinopeussakkoa.
Valtio saa rahaa, sehän näissä tuntuu olevan tarkoituksena. Eli ajatelkaa positiivisesti että olette auttaneet rahavaikeuksissa olevaa valtiotamme. Liikennerikkomukset on helppo tapa nyhtää rahaa kun "automaattimaisesti" pystytään pienellä vaivalla kirjoittamaan lappuja. Lisäksi suurin osa liikenteessä ajelijoista omistaa jotain niin silloin korvaaminen sattuu.Mulle tuli sama kun 50 alueella 60. Se vitutti myös. Ihan järjetön sakko rikkomukseen nähden.
Valtio saa rahaa, sehän näissä tuntuu olevan tarkoituksena. Eli ajatelkaa positiivisesti että olette auttaneet rahavaikeuksissa olevaa valtiotamme. Liikennerikkomukset on helppo tapa nyhtää rahaa kun "automaattimaisesti" pystytään pienellä vaivalla kirjoittamaan lappuja. Lisäksi suurin osa liikenteessä ajelijoista omistaa jotain niin silloin korvaaminen sattuu.
Toisaalta jos miettii että joku hajottaa autoja/julkisia paikkoja tai varastaa jostain tai muuta vastaavaa niin siitä ei valtio helposti saa rahaa, vaikka rikkeinä ainakin omasta mielestä isompia ja selkeämpiä kuin pieni ylinopeus.. Mutta nuo asiat pitäisi tutkia ja toisaalta tekijänä on kuitenkin joku pers'aukinen joten häneltä ei oteta rahaakaan (päinvastoin,joka kuukausi edelleen annetaan se 500€ kouraan). --> oikeudenmukaisuus, missä pelaa?
Suomi = esimerkillinen mallivaltioNykyään sakot ei ole sitä varten että turvattaisiin liikennettä vaan että rahoitetaan valtion kassaa. Näin on muutamakin henkilö sanonut uutistoimittajille.![]()
Sitä mä oon aina miettinyt, että oisko niihin nyt niin kova urakka asennella joku tasoanturi (vaikka "kukku" narunpäähän) noihin säiliöihin niin ei tarvisi aina yllättyä?
Valtio saa rahaa, sehän näissä tuntuu olevan tarkoituksena...
Nykyään sakot ei ole sitä varten että turvattaisiin liikennettä vaan että rahoitetaan valtion kassaa. Näin on muutamakin henkilö sanonut uutistoimittajille.![]()
@Myrkky anopilla ja appiukolla on kans mittarianturi paskana joten appiukolla on ihan vaan mittatikku jolla se välillä kattoo öljyn tason.
Ko. asiaan täysin syyttömän luontokappaleen omistaja todennäköisesti syyttäisi sinua ympäristörikoksesta ja jatkaisi omaa toimintaansa joka on täysin kritiikin yläpuolella.Miksi ihmiset kusettavat koiransa ihmisten portinpieleen? Kun kadulla olisi tilaa vaikka kuinka paljon talojen väleissäkin, niin pitää ihmisten portinpieleen kusettaa? Joka päivä ilmestyy keltainen läiskä samaan paikkaan. Jumalauta että ihmiset osaavat olla idiootteja. Jättäisiköhän koira kusematta jos valelisi vaikka bensaa, tai tärpättiä kyseiseen paikkaan? Luulisi ettei halua tehdä tarpeitaan jos paikassa lemuaa vahva bensiinin haju?
Ei ole pannussa sähkövastusta? Ite pidän omassa sähkövastusta 60c, jos loppuu ja noin sen kyllä huomaa kun ei niin lämmintä mutta saa edes sinne päin lämpimän suihkun.Aamulla kylmä suihku = lämmitysöljy loppu. Ja sehän loppuu aina vkl tai pyhinäOnneks on löpöä tai dieseliä jotain 30L kannussa niin hetken taas pärjää
![]()
Oletko kokeillut laittaa kamferitippoja joka portin varteen? Viimeksi kokeilin niin koira nuuhkas ja häntä painui alas ja kusi isäntä ja koiransa jatkoi matkaansa.Joo, todennäköisesti näin. En silti lakkaa ihmettelemästä miten ääliöitä jotkut ihmiset voivat olla. Tällekään älypäälle ei ole ilmeisesti juolahtanutkaan mieleen ettei talon isäntä välttämättä pidä siitä että portinpieli on jatkuvasti keltaisena kusesta. Tuskin tuollaiselle mikään puhekaan auttaa. Idiootti mikä idiootti. Alkoi jo niin vituttaa että meinasin haudata muutaman myrkkysyötin paikalle, kun tätä on tosiaan jatkunut jo vuosikausia, mutta olkoot. Pitänee yrittää keksiä jotain muuta.
Ei ole pannussa sähkövastusta? Ite pidän omassa sähkövastusta 60c, jos loppuu ja noin sen kyllä huomaa kun ei niin lämmintä mutta saa edes sinne päin lämpimän suihkun.
Joo, todennäköisesti näin. En silti lakkaa ihmettelemästä miten ääliöitä jotkut ihmiset voivat olla. Tällekään älypäälle ei ole ilmeisesti juolahtanutkaan mieleen ettei talon isäntä välttämättä pidä siitä että portinpieli on jatkuvasti keltaisena kusesta. Tuskin tuollaiselle mikään puhekaan auttaa. Idiootti mikä idiootti. Alkoi jo niin vituttaa että meinasin haudata muutaman myrkkysyötin paikalle, kun tätä on tosiaan jatkunut jo vuosikausia, mutta olkoot. Pitänee yrittää keksiä jotain muuta.
Tämmöinen tapaus tuli rapusta ulos eräänä päivä koirien kanssa, lenkille menossa. Heti rappua vastapäisen dösärin nurkkaan piti sitten kusettaa koirat.
Suomi on kuulemma vapaa maa ja mitä kaikkea. Totesin vaan että niin on, saa työntää vaikka pakastettuja kusipötkylöitä naapurin postiluukusta jos tekee mieli.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.