Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä muakin vituttais jos olisi vega tulossa. Mopo jo uutena.Kone on näyttistä vaille kasassa ja se näyttis on tuossa 5 metrin päässä muiden pakettien seassa kun ei lähinoutopikapakettipisteen kapasiteetti riitä hyllyttämään niitä. Tosin voin kyllä kuvitella kun johononkin R-kioskille käy joka aamu paku tuomassa 3 rullakkoa lootia niin tukkoonhan se menee. Anelin Vegaa myyjättäreltä mutta ei löytynyt. Nyt juon kaljaa.
Se nyt tympii että ens viikkoon menee enkä ollut ajatellut juoda kaljaa tänä viikonloppuna.
Kone on näyttistä vaille kasassa ja se näyttis on tuossa 5 metrin päässä muiden pakettien seassa kun ei lähinoutopikapakettipisteen kapasiteetti riitä hyllyttämään niitä. Tosin voin kyllä kuvitella kun johononkin R-kioskille käy joka aamu paku tuomassa 3 rullakkoa lootia niin tukkoonhan se menee. Anelin Vegaa myyjättäreltä mutta ei löytynyt. Nyt juon kaljaa.
Se nyt tympii että ens viikkoon menee enkä ollut ajatellut juoda kaljaa tänä viikonloppuna.
Oliskin näyttis jo postissa, odotellut omaa näyttistä jo pari viikkoa ja tuskin on enää tän vuoden puolella tulossa varastoon.
Jep, harvemmin nuo paskahousut valitsee uhrikseen jotain 2 metristä 140 kiloista voimanostajaa. Katsoivat, että sinua voi uhata väkivallalla ilman seuraamuksia. Hyvä kuitenkin, että pidit puolesi.Vitun sankarit, puhetta riittää, mutta siihen se jää.
Kävelin torin poikki, kun joku parivaljakko tulee pummimaan tupakkaa. Vastaan rehdisti: "ei", ja sitten pitikin jo saada parikymppiä. Sama vastaus, ja lähden kävelemään pois. Huuto kuuluu perään; "haluutko turpaan"
Yritti poloiset pojat pakottaa tätä 65kg "miestä" automaatille, josta sitten riuhtaisin itseni irti ja totesin että, taitaa kaverit olla siinä kunnossa ettei onnistu mikään muu kuin nyt vittuun painuminen. Olin jo ihan valmis juoksemaan, mutta nämä tosi elämän sankarit lähtivätkin itse vetämään
Hyvä, koska en todellakaan ole mikään tappelija
Toki pienet ja suuret murheet aiheuttavat jostain helvetin syystä samaan tapaan ahdistusta, eli en ole eri mieltä. Minua kuitenkin vakava sairaus enemmänkin kuin vituttaisi, ja tämä vitutus postipaketista ei kai ollut ihan "pari päivää myöhässä" vaan pompotettiin koko viikko. Voi siinäkin jonkun toimeentulo tai perhe-elämä kärsiä pahasti, jos on just se viimeinen korsi kamelin selkään.Jaksamista ja voimia.
Jännä miten toista ”vituttaa” kun postipaketti tulee pari päivää myöhässä, ja toista syöpä. Ollaan tosiaan totuttu liian hyvään kun jonkun turhakkeen odottamisestakin nousee ”vitutus”.
Hyvät ajat luo heikkoja ihmisiä.
Poistoon vaan! Itse poistatin kuukauden sisään kaikki 4 viime vuonna.Viisauden hammas vihdoin ja viimein rupesi viikonloppuna vihoittelemaan, ja jatkuu vaan. Toisella puolella rivistö on myös visari mutta se ei haittaa mitään, ehkäpä tämä kaveri päätti tulehtua.
Aina on ihmisiä jotka aloittavat argumentoinin "kun aina ennenkin...". Miksi mokomat ei kulje töihin hevosella kun aina ennenkin...Ihmiset, jotka eivät ole kuulleet esimerkiksi ctrl+f :stä tai eivät halua käyttää sitä. Ei tartte auttaa, minä selaan koko dokumentin läpi
Hyvä!Niin, niitä vedetään kokoajan. Tässä just valmistelen sadan kilsan pätkää.
Malttia, eskoseni.
Ei puhuta kovinkaan uudesta alueesta, 30-40v. Ja siksi just ihmettelen kun 3km päässä yleensä sähköt on kun tältä alueelta on poissa. Siinä 3km päässä on kyllä koulu, että vaikuttaneekohan se siihen miksi sinne asti yleensä sähköt pysyvätOnko uusikin asuinalue? Noiden kiireellisyysaste menee ihan järjestelmällisesti sen mukaan miten vanhaa verkko on ja miten paljon vikoja siellä on nykyisellään. Yleensä noissa koitetaan myös mennä järki edellä, eli vaikka on suunniteltu tietty alue kaapeloitavaksi niin siihen tulee joskus mukaan paikkoja jotka kannattaa tehdä samalla.
Esim. monesti tuoreet lähiöt on pitkään ilmajohtojen varassa, kun asuinalueet rakentuu nopeampaan tahtiin mitä verkkoyhtiö ehtii investoida kaapelointiin. Lopputuloksena on moderni asuinalue jossa katkeaa joka myrskyssä sähköt.
Vituttaa kun yritän käyttää selaimen "find as you type" -toimintoa, mutta sivusto onkin automaagisesti aktivoinut oman hakukenttänsä. No, klikkaan (toivottavasti) tyhjää tilaa sivulla ja yritän hakua uudestaan, mutta nyt haku löytääkin juuri hakukenttään kirjoittamani sanan.
Vituttaa käyttää välillä Chromea, jossa ei kyseistä toimintoa oletuksena ole.
Ah, näitä ensimmäisen maailman ongelmia.
mtv katsomo ja samsungin smartti, ei toimi subi vaikka olisi 100Meganen linja, koska smartin katsomo softa on vm.2016 ja subin esemes. joulukalenteri se the, nykii ja töpsittää, enpä katto sitte...
Meinasin vähän pleikalla pelailla pitkästä aikaa, ja tää saatana vaan päivittää sitä ja tätä eikä valmista tule.
Toki isompikin asia vituttaa mutta eipä siitä sen enempää.
Nyt jotain sekoilua, alkoi päivittämään jotain, jonka päivittänyt, ei päivittänytkään vaan alkoi lataamaan - ja joo, nyt näyttäis toimivan. Eihän tässä mennyt kun jotain tunti ihmetellessä. Game on...
Pleikkari kannattaa pitää siinä standby tilassa niin se latailee itsekseen kaiken valmiiksi ja homma on kunnossa kun pelata tekisi mieli.
Vatuttaa Joulun kärsimysnäytelmä, Kaikilla kiire ei minnekkään, naama väkisin naurattuna mennään skitsoina pitkin kauppoja ja hermot pinnassa, välillä joltain palaa sitten päreet
Mä en tähän touhuun osallistu sitten ei niin millään tavalla, radiostakin löysin kanavan missä ei takuulla soiteta joululaja, kaverin löytö. Ei stressiä
Ja nyt kun sitä vapautta on lisätty 0,8 %-yksikköä niin alkoi jo nillitys siitä että kieltolaki olis oikeampi ratkaisu. Kaikki historiaa lukeneethan tietää miten hyvin se toimikin...Suomen alkoholiholhous vituttaa. Vaikka holhousta saatiinkin livennettyä 0,8 %, niin kaukana ollaan täys vapaudesta.
Tähän liittyen itseä pännii välillä porukka joka kävelee vasemmalla puolella tietä. Mikä juttu tämä on?Suurin osa ihmisistä ovat täysin sokeita toisten ihmisten huomioimiselle. Se tietenkin vituttaa koska itse yrittää elää siten, että elämän toimintoja tekee muutkin kuin minä itse. Siksi vituttaa ja on vaikea ymmärtää kanssaihmisiä.
Esimerkkejä joita on helppo havaita arjessa:
- kävelet kadulla ja edellä menee kaksi ihmistä. Menevät siten, että koko saatanan jalkakäytävän leveys ei meinaa riittää ja ohi ei pääse vasemmalta, oikealta tai keskeltä. Sama juttu lastenvaunuja työntävien kassa.
- koirien ulkoiluttajat ja vitun flexit. Koira sinkoilee vasemmalta oikealle hajujälkien perässä. Yritä siinä esim fillarilla ohi ajamatta yli viattoman eläimen.. Tähän vielä lisäksi se, että jos soitat kelloa fillarista tai rykäisee kovemmalla äänellä niin se idiootti taluttaja kiskaisee raivona sen viattoman lemmikkinsä pantaa niin että koira varmasti huomaa kurkussaan olevan pannan. Ihan niinkuin se olisi sen eläimen vika.
- kauppareissut, bussipysäkit, junamatkat ja kaikki julkiset paikat....voi vittujen kevät... ihmiset kävelevät vastaan ja edellä siten kuin omistaisivat koko maailman. Pienissä aivonystyröissä ei välähdä kertaakaan että voisko väistää edes pikkuisen? Enkä nyt tarkoita, että minua(kaan) pitäisi väistää vaan sitä ettei millään tavalla osoiteta huomioivan toista nopealla katseella jolloin kumpikin tietäisi kummalta puolen menee kumpikin. Kukaan ei huomioi sitä onko toisella molemmissa käsissä painavat kauppakassit, onko fiksua nuoremman väistää vanhusta, onko fiksua väistää sitä raskaana olevaa perheenäitiä lapsiensa kanssa jne.. listaa vois jatkaa vaikka kuinka.
Tietenkin jos näiltä ihmisiltä kysyttäisiin omista käytöstavoista niin vastaus olisi luultavasti yhtä harhainen kuin nämäkin toiminnot.
- kauppareissut, bussipysäkit, junamatkat ja kaikki julkiset paikat....voi vittujen kevät... ihmiset kävelevät vastaan ja edellä siten kuin omistaisivat koko maailman. Pienissä aivonystyröissä ei välähdä kertaakaan että voisko väistää edes pikkuisen? Enkä nyt tarkoita, että minua(kaan) pitäisi väistää vaan sitä ettei millään tavalla osoiteta huomioivan toista nopealla katseella jolloin kumpikin tietäisi kummalta puolen menee kumpikin. Kukaan ei huomioi sitä onko toisella molemmissa käsissä painavat kauppakassit, onko fiksua nuoremman väistää vanhusta, onko fiksua väistää sitä raskaana olevaa perheenäitiä lapsiensa kanssa jne.. listaa vois jatkaa vaikka kuinka.