Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Vanhin lasku, jonka olen maksanut, taisi olla 8 vuotta. Ihan oma moka. Ostin työn/palvelun, jota maksettiin edistymisen mukaan osissa. Kun homma oli valmis, jäin kuvitelmaan, että olin maksanut kaiken. Viimeinen lasku ei koskaan tullut perille. Laskuttaja ei karhunnut jostain syystä. Myöhemmin tarvitsin kirjallisen todisteen, että työ aikoinaan oli sovitusti tehty. Siinä yhteydessä kävi ilmi, että en ollut maksanut viimeistä erää - en ollut sopimustakaan katsonut enää allekirjoituksen jälkeen, niin maksupostit muistin väärin. Ei siinä mitään, maksoin alkup sovitun loppusumman ja sain kuitin, että homma ok. Lasku taisi olla noin 2000e. Hetken kyllä harmitti, kun oli jäänyt hoitamatta aikanaan. Laskuttaja oli hieman kiukkuinen, mutta en ymmärrä miksi ei ollut kaivanut ajantasaisia yhteystietoja ja ilmoitellut, että loppulasku on maksamatta. (vaihdoin noihin aikoihin duunia, niin vanha sähköpostiosoite, jonne laskut tulivat, ei enää ollut käytössä).
Kolme vuottahan kuluttajille taitaa normisti olla se aika, jonka jälkeen saatava vanhenee. Tässä tapauksessa maksoin kyllä kun ihan oma virhe oli.
En tiedä miten olet sitä maksanut osittain. Jokainen pienikin maksu laskuttajalle aloittaa uuden kolmivuotisen
 
Ryssät vituttanut aina, mutta tullut viime aikoina uutuutena mukaan myös jenkit. No, kai se tavallaan on että vaihtelu virkistää.
 
Vanhin lasku, jonka olen maksanut, taisi olla 8 vuotta. Ihan oma moka. Ostin työn/palvelun, jota maksettiin edistymisen mukaan osissa. Kun homma oli valmis, jäin kuvitelmaan, että olin maksanut kaiken. Viimeinen lasku ei koskaan tullut perille. Laskuttaja ei karhunnut jostain syystä. Myöhemmin tarvitsin kirjallisen todisteen, että työ aikoinaan oli sovitusti tehty. Siinä yhteydessä kävi ilmi, että en ollut maksanut viimeistä erää - en ollut sopimustakaan katsonut enää allekirjoituksen jälkeen, niin maksupostit muistin väärin. Ei siinä mitään, maksoin alkup sovitun loppusumman ja sain kuitin, että homma ok. Lasku taisi olla noin 2000e. Hetken kyllä harmitti, kun oli jäänyt hoitamatta aikanaan. Laskuttaja oli hieman kiukkuinen, mutta en ymmärrä miksi ei ollut kaivanut ajantasaisia yhteystietoja ja ilmoitellut, että loppulasku on maksamatta. (vaihdoin noihin aikoihin duunia, niin vanha sähköpostiosoite, jonne laskut tulivat, ei enää ollut käytössä).
Kolme vuottahan kuluttajille taitaa normisti olla se aika, jonka jälkeen saatava vanhenee. Tässä tapauksessa maksoin kyllä kun ihan oma virhe oli.
On laskutettavan vastuulla pitää huolta siitä, että omat yhteystiedot ovat ajan tasalla laskuttajan suuntaan. Ei ole todellakaan laskuttajan tehtävä alkaa selvittelemään, onko sähköpostiosoitteesi tai kotiosoitteesi muuttunut, ja mikähän se uusi osoite mahtaisi olla.
 
On laskutettavan vastuulla pitää huolta siitä, että omat yhteystiedot ovat ajan tasalla laskuttajan suuntaan. Ei ole todellakaan laskuttajan tehtävä alkaa selvittelemään, onko sähköpostiosoitteesi tai kotiosoitteesi muuttunut, ja mikähän se uusi osoite mahtaisi olla.
Tässä tapauksessa oli kyllä laskuttajalla postiosoitekin tiedossa. kertoi viimeisen laskun joskus lähettäneensä postitsekin, mutta ei koskaan tullut perille minulle asti jostain syystä. Vaihtui muuten tuossa välissä itsellä puhelinnumerokin, niin sekään ei varmaan edistänyt asiaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
267 977
Viestejä
4 634 410
Jäsenet
76 136
Uusin jäsen
ToivoTheTruce

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom