Eräs talvi jouduin pysäköimään hammaslääkärikeskuksen täpötäydelle parkkipaikalle jossa ainoa vapaa ruutu oli jonkun katumaasturi-Audin vieressä joka oli pysäköinyt niin vinoon että vaikka jätin oikealle minimit että viereinen ehkä jopa pääsee sisään, jouduin itse könyämään muutaman sentin ovenraosta pihalle kun kaksiovisessa on vähän pidemmät ovet. Siinä ulos ujuttautuessa sitten jalka lipesi jäisellä maalla ja vedin turvat siihen autojen väliin siten että takin hihassa ollut nappi hutaisi n. 3cm kevyen naarmun Audin oveen. En vittuillessaankaan jättänyt mitään lappuja tuosta koska vitutti välinpitämätön parkkeeraustyyli ja siitä päätellen auton omistaja on joku mulkku joka olisi maksattanut joka hiusnaarmunkin maalauksen mulla jolla hätäseen on varaa pitää autoa.Olen kuullut semmoistakin, että ovea avatessa ovi on hiukan kopsahtanut toiseen autoon ja vaikka mitään jälkeä ei ole näkyvissä, niin on jätetty yhteystiedot pyyhkijän alle. Sitten tämä uhri on yrittänyt kusettaa kaikki lommot ja naarmut koko auton kyljen matkalta.
Olen jättänyt yhteystiedot kun peruutin peräkoukun takana olevan puskuriin ja siihen jäi kyllä varsin näkyvä jälki. Kuvat tietty otin.
Sitten taas yhden emännän kanssa oltiin kaupoilla ja jostain kiivastuneena hän pamautti oven auki sen enempiä katsomatta kun jotain mulle äksyili, niin suoraanhan se meni jonkun Mazdan kylkeen ja terävä lommo siihen ilmestyi. Tuossa tilanteessa ei olisi tullut mieleenkään olla jättämättä lappua vaikka emännyys meinasi että vahinkohan se vaan oli, ei kai nyt mitään jätetä. Tässä tilanteessa auton omistaja vielä soitti perään ja naureskeli koko hommalle ja sanoi ettei häntä kiinnosta hittoakaan pienet sota-arvet käyttöautossa, kun ei edes maali lohjennut että lähtisi ruostumaan (siitä kohtaa). Eli rehellisyys kannatti tässä.