Yleisesti ottaen juhannus ja muut juhlat eivät aiheuta silmävammoja samassa suhteessa.Tolla perusteella myös juhannus ja muut juhlat olisi kiellettävä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleisesti ottaen juhannus ja muut juhlat eivät aiheuta silmävammoja samassa suhteessa.Tolla perusteella myös juhannus ja muut juhlat olisi kiellettävä.
No, juhannuksena hukutaan mutta eihän se toki ole sama kuin silmävamma.Yleisesti ottaen juhannus ja muut juhlat eivät aiheuta silmävammoja samassa suhteessa.
Etanoli tuossa on taustalla, omasta puolesta senkin voisi kieltää ja heittää levittäjät ja tuottajat vankilaan. Tämäkin ottaa päähän että sitä ei kohdella esim. heroiinin kaltaisesti.
Hukkuminen juhannuksena liittyy usein alkoholiin.No, juhannuksena hukutaan mutta eihän se toki ole sama kuin silmävamma.
Mitä sitten? Et ole kuitenkaan ollut alkoholia banaamassa.Hukkuminen juhannuksena liittyy usein alkoholiin.
Tämä menee jo ohi sen mihin alkuperäisesti kommentoin. Jätän asian tähän ja toivotan Hyvää Uutta Vuotta kaikille.Mitä sitten? Et ole kuitenkaan ollut alkoholia banaamassa.
Jätän itsekin tähän mutta viimeisenä kysymyksenä että onko se raketti mikä silmävamman aiheuttaa vai alkoholi.. Hyvää Uutta Vuotta Kaikille!Tämä menee jo ohi sen mihin alkuperäisesti kommentoin. Jätän asian tähän ja toivotan Hyvää Uutta Vuotta kaikille.
Eläinten hankinta lemmikiksi. Vittuttaa se että tuollainen teko tekee omistajasta jotenkin paremman ihmisen tai muiden pitäisi jotenkin huomioida tuollainen täysin itsekäs päätös. Ja sitten vielä kehdataan tämän oman mokan jälkeen itkeä aina joka ikinen vuosi siitä että hankittu eläin pelkää pauketta. Ihan kuin tämä ei olisi jo hankittaessa olisi ollut tiedossa. Ja jos se on ongelma niin sen eläimen voi helposti viedä piikille. Eli ratkaisukin on helppo joka säästää vieläpä rahaa ja ympäristöä.
Hyvää Uutta Vuotta!Jätän itsekin tähän mutta viimeisenä kysymyksenä että onko se raketti mikä silmävamman aiheuttaa vai alkoholi.. Hyvää Uutta Vuotta Kaikille!
Mä en puhu sulle ennen ens vuottaHyvää Uutta Vuotta!
Pidetään silmistä ja muutenkin itsestämme huolta ja jatketaan asiallista kommentointia jälleen 2022.
Iloitaan kuitenkin raketeista!
Komisario Hannu Väänäsen mukaan ihmiset ovat ampuneet sivullisia, autoja, rakennuksia ja toisiaan raketeilla Lohjalla, Raaseporissa, Kirkkonummella ja Espoossa.
Ilotulitteita ammuttiin ihmisiä kohti Helsingissä, ryöstöä yrittänyt ”juhlii poliisivankilassa” – IS seurasi uudenvuoden juhlintaa
IS seuraa, kuinka vuosi 2022 otetaan vastaan Suomessa.www.is.fi
Sanoisin että jos nyt kerran vuodessa yksi päivä paukuteltaisiin ja paukkuherkkien elukoiden omistajat sen verran joustaisivat, tai sitten kielletään myös koirien haukunta 364 päivänä vuodesta.
Itselläni on nykyään kovin ristiriitaiset fiilikset ilotulitteista. Olihan se kiva junnuna papaateilla ja kiinalaisilla räjäytellä "tinasotilaita" tai siis muovifiguureja ja jotain pikkuautoja sun muuta. Toisaalta en ole enää moneen vuoteen pistänyt latiakaan niihin kun homma tuntuu vain rahantuhlaukselta. Toisaalta taas onhan sitä kiva kerran vuodessa juhlia ja katsella kivan näköisiä ilotulitteita ja vastaavasti taas tiedän useammankin eläimen jotka pelkäävät paukkuja.
Sitten taas tuo johon kaikki ilotulitteita suosivat vetoavat eli kyllä itseäkin ärsyttää naapurin koira joka välillä ulisee ja haukkuu potentiaalisesti 365 päivää vuodessa ja ilotulitteita ainakin laillisesti saa paukutella vain vissiin 8 vai 12h tms.
Sanoisin että jos nyt kerran vuodessa yksi päivä paukuteltaisiin ja paukkuherkkien elukoiden omistajat sen verran joustaisivat, tai sitten kielletään myös koirien haukunta 364 päivänä vuodesta.
Ja minä en ymmärrä miksi pitää haukkua 365 päivää vuodessa. Sama asia. Ilotulitus on kerran vuodessa, haukkuminen ja vinkuminen joka päivä.Tuo eläin ei ymmärrä teidän paukutteluista tai joustamisista mitään. Mä voin joustaa vaikka 365-päivää vuodessa.
Ei tämä ole mun joustamisista kiinni.
Pääsääntöisesti koirat eivät hauku koko ajan. Eivät ainakaan 24/7/365 kertaa vuodessa jatkuvasti. Joten paskapuhetta se.Ja minä en ymmärrä miksi pitää haukkua 365 päivää vuodessa. Sama asia. Ilotulitus on kerran vuodessa, haukkuminen ja vinkuminen joka päivä.
Ja ymmärrän kyllä että jos omistaja kouluttaa eläimensä olemaan haukkumatta turhasta niin se on ihan ok, mutta nykyään jotkut tuntuvat oikein yllyttävän omia elukoita haukkumaan tietyissä tilanteissa joka ei mene minun jakeluun sitten millään. "Se on niin söpö kun se räksyttää ja poksuttaa..."
Juu, normaalisti koulutetut koirat eivät haukukaan. Tuossa vaan naapurissa on yksi koira joka aloittaa about joka arkiaamu haukkumisen tai ulinan noin 7:15 ja lopettaa noin 16:45 joten osuu aika hyvin siihen aikaan kun omistajat ovat töissä. Olen laittanut omistajille postiluukusta parikin lappua asiasta muta mitään ei ole tapahtunut, samoin olen kertonut taloyhtiön hallitukselle asiasta. Ovat kuulemma olleet yhetydessä asukkaisiin mutta ei edelleenkään vaikutusta. Itse koiraahan en tässä syyllistä vaan omistajia jotka eivät ole kouluttaneet koiraansa olemaan haukkumatta kun on yksin.Pääsääntöisesti koirat eivät hauku koko ajan. Eivät ainakaan 24/7/365 kertaa vuodessa jatkuvasti. Joten paskapuhetta se.
Ongelmakoiria on ja itse voisin myös nirhata ne 24/7 haukkuvat rakit.Juu, normaalisti koulutetut koirat eivät haukukaan. Tuossa vaan naapurissa on yksi koira joka aloittaa about joka arkiaamu haukkumisen tai ulinan noin 7:15 ja lopettaa noin 16:45 joten osuu aika hyvin siihen aikaan kun omistajat ovat töissä. Olen laittanut omistajille postiluukusta parikin lappua asiasta muta mitään ei ole tapahtunut, samoin olen kertonut taloyhtiön hallitukselle asiasta. Ovat kuulemma olleet yhetydessä asukkaisiin mutta ei edelleenkään vaikutusta. Itse koiraahan en tässä syyllistä vaan omistajia jotka eivät ole kouluttaneet koiraansa olemaan haukkumatta kun on yksin.
Aiemmin samassa asunnossa oli edellisellä asukkaalla myös koira mutta siitä ei ollut häiriötä kuin lätkäkisojen aikana, kyseinen koira kun ei voinut sietää jostain syystä lätkää alkuunkaan. Mutta kun tiesi syyn niin homma oli ihan fine, ne oli ne tietyt päivät kun tuli lätkämatsi ja kyseinen koira hermostui siitä.
Juu, eikä tuo itseänikään sinänsä haittaa 95% ajasta mutta kun nyt on ollut aika paljon etätöissä niin tuntuu että tuo rakki päättää oikein erityisesti ruveta räksyttämään juuri silloin kun pitäisi itse saada keskityttyä johonkin asiaan. Normaalisti kun ei ole mitään keskittymistä vaativaa niin tuohon räksytykseen ei niin edes kiinnitä huomiota mutta silloin kun pitäisi ihan oikeasti keskittyä niin tuo kyllä raivostuttaa. Jos tuo olisi satunnaista niin en niin vittuuntuisi mutta kun tosiaan etätöissä olen tuohon kiinnittänyt huomiota niin olen huomannut että tuo on aikalailla päivittäistä ja jatkuvaa.Ongelmakoiria on ja itse voisin myös nirhata ne 24/7 haukkuvat rakit.
Uskallatko kertoa alan? Ei tietenkään ole pakko .
Kylymä, on se tainnut joskus tänne kirjoiteltua ennenkin. Saaga jatkui tänään firman osalta. Tekivät melko selväksi että suksippa kuule kuuseen. Antakoot monoa mielummin jos ei nyt joku miellyttävän oloinen työtarjous vastaan kävele. Pari kk irtisanomisaikaa kuitenkin. Ja lomia pitämättä ihan riittävästi.
Naapurin "Suomipopbileet" eli yksin kännissä täysillä luukuttanut aamuyöstä asti suomipoppia, välillä huutaa puhelimeen ja laittaa hiljaisemmalle ja sitten taas täysille. Ajattelin, että moista stereotyyppistä juntti-suomalaista ei ole edes olemassa (tai ainakin ne on sijoitettu johonkin kaupungin vuokrafarmeihin) ennen kuin tuo muutti tähän - oma "kupla" kattaa kuitenkin porukkaa vassari-sähkäristä ja persu-työttömästä lääkäreihin ja tekniikan tohtoreihin. Onneksi ei omaa subbaria, niin sai sentään nukuttua, kun ensin löysi korvatulpat.
Omakotitaloalueelle muuttaminen ei takaa sitä, ettei amisbemarijuntteja asu naapurissa. Kunta hajasijoittaa laitostuneita, jotta riesa jakautuisi tasaisesti – tai jotain.Naapurin "Suomipopbileet" eli yksin kännissä täysillä luukuttanut aamuyöstä asti suomipoppia, välillä huutaa puhelimeen ja laittaa hiljaisemmalle ja sitten taas täysille. Ajattelin, että moista stereotyyppistä juntti-suomalaista ei ole edes olemassa (tai ainakin ne on sijoitettu johonkin kaupungin vuokrafarmeihin) ennen kuin tuo muutti tähän - oma "kupla" kattaa kuitenkin porukkaa vassari-sähkäristä ja persu-työttömästä lääkäreihin ja tekniikan tohtoreihin. Onneksi ei omaa subbaria, niin sai sentään nukuttua, kun ensin löysi korvatulpat.
Harvinaisen vittumaista kyllä, huudattiko kauan ja minkälaista settiä tuli?Naapurin "Suomipopbileet" eli yksin kännissä täysillä luukuttanut aamuyöstä asti suomipoppia, välillä huutaa puhelimeen ja laittaa hiljaisemmalle ja sitten taas täysille. Ajattelin, että moista stereotyyppistä juntti-suomalaista ei ole edes olemassa (tai ainakin ne on sijoitettu johonkin kaupungin vuokrafarmeihin) ennen kuin tuo muutti tähän - oma "kupla" kattaa kuitenkin porukkaa vassari-sähkäristä ja persu-työttömästä lääkäreihin ja tekniikan tohtoreihin. Onneksi ei omaa subbaria, niin sai sentään nukuttua, kun ensin löysi korvatulpat.
En ymmärrä miksi ihmisten pitää tulla juuri hiihtoladulle kävelemään huoh. Joka talvinen ongelma nykypäivänä
Joillakin paikkakunnilla syynä saattaa olla että paikkakunnan ainoa kuntoilureitti on siinä hiihtoladun kohdalla joten ihmiset vanhasta tottumuksesta (tai jostain muusta syystä) menevät samaan paikkaan kävelemään. Tuntuu että muutenkin joissakin paikoissa on nykyään entistä huonommin ulkoliikuntapaikkoja joten useammat tunkevat samaan paikkaan.En ymmärrä miksi ihmisten pitää tulla juuri hiihtoladulle kävelemään huoh. Joka talvinen ongelma nykypäivänä
Joillakin paikkakunnilla syynä saattaa olla että paikkakunnan ainoa kuntoilureitti on siinä hiihtoladun kohdalla joten ihmiset vanhasta tottumuksesta (tai jostain muusta syystä) menevät samaan paikkaan kävelemään. Tuntuu että muutenkin joissakin paikoissa on nykyään entistä huonommin ulkoliikuntapaikkoja joten useammat tunkevat samaan paikkaan.
Tämä kyllä kiteyttää komeasti sen, miksi ei sähköautot kiinnosta tippaakaan, ainakaan vielä.Tesla kuskit. Mikä vittu siinä on, että pitää notkua Lidlin pikalatureilla koko ajan. Ja nimenomaan notkua, ei latailla kaupankäynnin aikana niin kuin muut normaalit ihmiset. Ihan järjestäen on pikalaturilla Tesla, jossa kuski sisällä selailemassa kännykkää. Joskus herrat ulostautuvat kyllä kauppaankin asti, mutta jatkavat ilman muuta istuskelua reissunkin jälkeen. Joskus eivät vaivaudu sisälle asti, ainakaan sen 30 min aikana kun itse kytkeydyn type2-pistokkeeseen, pyörähdän 30 min kaupassa, ja kytkeydyn irti. Siellä ne edelleen istuvat. Uskomattomia pellejä. Vastaavaa käytöstä en ole huomannut yhdenkään muun sähköautomerkin edustajilta. Upposiko jokainen lantti autoon?
Toinen vituttamaan pistänyt asia tänään eräällä latauspisteellä, joka on suorastaan sunnittelun kukkanen - kaksi ruutua latauskaapin edessä, mutta vinoittain ja kaappi sijaitsee enemmän ensimmäisen ruudun edessä - meikäläisen autossa latausluukku on edessä, joten päätin parkkeerata ikään kuin ruutujen väliin, jotta saan vedettyä pikalaturin autoon asti. Huomioin kuitenkin viereisen type2 latauspaikan, eikä autoni siis ollut toisen ruudun päällä vaan ehkä reilun metrin ulkopuolella eli nähdäkseni ihan reilusti. Ei ollut. Tottakai siihen änki kyrpä vitullisella XC90:lla, ja alkoi vielä valittamaan että tässäpä on 2 eikä 3 paikkaa, miksi olet noin parkissa? Totesin, että ei johto riitä tuohon, siksi tälläinen ratkaisu mutta edelleenkin en ole sillä ykköspaikalla. "Mutta kun minun on vähän vaikea ajaa tähän tällei". Vittu, no kyynel saatana, vittuakos ostit noin ison auton. Mies toki teatraalisesti vielä peruutteli siitä pois varmaan 5 min kääntäen vähän sinne tänne, vaikka olisi voinut odotella minun lähtevän helposti, jonka jälkeen itsekin olisi päässyt paljon helpommalla. Uskomaton idiootti. Olisipa jäänyt siihen avautumaan vielä pidemmäksi aikaa, niin olisin päästänyt jo edelliset Tesla vihatkin hänen syykseen.
Onneksi on perinteinen bensa-auto, niin ei tarvitse edes miettiä moisia. Pari minuuttia ja tankki on täynnä, voi taas edetä satoja kilometreja.Tesla kuskit. Mikä vittu siinä on, että pitää notkua Lidlin pikalatureilla koko ajan. Ja nimenomaan notkua, ei latailla kaupankäynnin aikana niin kuin muut normaalit ihmiset. Ihan järjestäen on pikalaturilla Tesla, jossa kuski sisällä selailemassa kännykkää. Joskus herrat ulostautuvat kyllä kauppaankin asti, mutta jatkavat ilman muuta istuskelua reissunkin jälkeen. Joskus eivät vaivaudu sisälle asti, ainakaan sen 30 min aikana kun itse kytkeydyn type2-pistokkeeseen, pyörähdän 30 min kaupassa, ja kytkeydyn irti. Siellä ne edelleen istuvat. Uskomattomia pellejä. Vastaavaa käytöstä en ole huomannut yhdenkään muun sähköautomerkin edustajilta. Upposiko jokainen lantti autoon?
Toinen vituttamaan pistänyt asia tänään eräällä latauspisteellä, joka on suorastaan sunnittelun kukkanen - kaksi ruutua latauskaapin edessä, mutta vinoittain ja kaappi sijaitsee enemmän ensimmäisen ruudun edessä - meikäläisen autossa latausluukku on edessä, joten päätin parkkeerata ikään kuin ruutujen väliin, jotta saan vedettyä pikalaturin autoon asti. Huomioin kuitenkin viereisen type2 latauspaikan, eikä autoni siis ollut toisen ruudun päällä vaan ehkä reilun metrin ulkopuolella eli nähdäkseni ihan reilusti. Ei ollut. Tottakai siihen änki kyrpä vitullisella XC90:lla, ja alkoi vielä valittamaan että tässäpä on 2 eikä 3 paikkaa, miksi olet noin parkissa? Totesin, että ei johto riitä tuohon, siksi tälläinen ratkaisu mutta edelleenkin en ole sillä ykköspaikalla. "Mutta kun minun on vähän vaikea ajaa tähän tällei". Vittu, no kyynel saatana, vittuakos ostit noin ison auton. Mies toki teatraalisesti vielä peruutteli siitä pois varmaan 5 min kääntäen vähän sinne tänne, vaikka olisi voinut odotella minun lähtevän helposti, jonka jälkeen itsekin olisi päässyt paljon helpommalla. Uskomaton idiootti. Olisipa jäänyt siihen avautumaan vielä pidemmäksi aikaa, niin olisin päästänyt jo edelliset Tesla vihatkin hänen syykseen.
Juurikin tämä.Tämä kyllä kiteyttää komeasti sen, miksi ei sähköautot kiinnosta tippaakaan, ainakaan vielä.
Käyttäjät menee samaan kategoriaan kuin spandexhomot.
Minä Minä Minä....
Alle 1000km rangen omaavien patteriautojen kuskit on järjestään vajaamielisiä.
taisit olla se perseenreikä joka ajoi länäriä 60km/h koska akkumopo?Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Onko sille jokin syy miksi Teslat ei saisi ladata tuossa lidlin pihassa? Tai miksi ei saisi ladata myös istuessa autossa? En omaa patteriautoa, mutta jos omistaisin, lataisin juurikin noin tai toki kävisin kaupassa samalla. Mutta miksi siis pitää lähteä heti kun on reissun tehnyt? Mäkin lataisin tuossa uimahallin pihassa. Se kun sattuu olemaan 300m omalta kotiovelta.Tesla kuskit. Mikä vittu siinä on, että pitää notkua Lidlin pikalatureilla koko ajan. Ja nimenomaan notkua, ei latailla kaupankäynnin aikana niin kuin muut normaalit ihmiset. Ihan järjestäen on pikalaturilla Tesla, jossa kuski sisällä selailemassa kännykkää. Joskus herrat ulostautuvat kyllä kauppaankin asti, mutta jatkavat ilman muuta istuskelua reissunkin jälkeen. Joskus eivät vaivaudu sisälle asti, ainakaan sen 30 min aikana kun itse kytkeydyn type2-pistokkeeseen, pyörähdän 30 min kaupassa, ja kytkeydyn irti. Siellä ne edelleen istuvat. Uskomattomia pellejä. Vastaavaa käytöstä en ole huomannut yhdenkään muun sähköautomerkin edustajilta. Upposiko jokainen lantti autoon?
Onko sille jokin syy miksi Teslat ei saisi ladata tuossa lidlin pihassa? Tai miksi ei saisi ladata myös istuessa autossa? En omaa patteriautoa, mutta jos omistaisin, lataisin juurikin noin tai toki kävisin kaupassa samalla. Mutta miksi siis pitää lähteä heti kun on reissun tehnyt? Mäkin lataisin tuossa uimahallin pihassa. Se kun sattuu olemaan 300m omalta kotiovelta.
Mitä en ymmärrä? Onko tässä tilanne se, että Teslakuskilla sattuu olemaan enemmän katetta tilillä, niin olet sen fiatin kanssa kateellinen? Vai onko jäänyt lidlissä lataukset tekemättä kun ainoan laturin vei tesla?
Toisaalta kun lataa Lidlin tolpalla niin on varaa ostaa TeslaJos ei ole varaa ladata kuin Lidlin tolpalla niin jostain kannattaa silloin luopua.