Vituttaa Tampereen yliopisto ja diplomityöhön arvotun ohjaavan opettajan saamattomuus. Heinäkuussa laitoin hänelle diplomityön viimeisiä kommentteja/lisäyksiä varten sähköpostitse, eikä tätä ole vielä tähän päivään mennessä kuulunut takaisin. Ainoa mitä on sieltä suunnalta kuulunut, on pahoittelut että ei ole vielä kerennyt asiaan paneutumaan. Viimeisinpään sähköpostiin, jossa asiaa hoputtelin eteenpäin ei edes vastattu.
Ajattelinkin, että kunhan ruoka tuossa lämpenee ja olen syönyt, niin soitan suoraan dekaanille, jos hän saisi asiaan potkittua vauhtia ja joskus jopa valmistuisikin.
Suurin syy tähän suureen vitutukseen on se, että en saa enää mitään opintotukia, koska viimeiset tukikuukaudet on käytetty jo viime keväänä, johtuen siitä että olen käynyt AMK tähän pohjalle. Ainoa tuki jota saan on asumistuki ~220€, mutta eihän tämä kata kuin puolet vuokrasta, vedestä, sähköstä ja muista kuluista puhumattakaan. Tämän johdosta lähti jo autokin pari kuukautta sitten uusille omistajille ja kohta on nämäkin rahat käytetty.
Saisi paperit koulusta pihalle, niin hyötyisi siitä, että olen maksanut ennen opiskeluja useamman vuoden ja kesätöistä liittoon rahoja, eikä tarvitsisi miettiä, että saako ensikuun vuokria maksettua.