Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkoi vitutuskäyrä nousemaan ihan uudelle tasolle tämän uutisen lukemisen jälkeen. Siis ei jumalauta, hyvä ettei savu nouse korvista. Kaikkea se ihminen keksiikin tehdä jonkun vitun somehuomion takia.
Uusi Tiktok-trendi: vanhemmat satuttavat lastaan ja kuvaavat lapsen itkua
Tiktok-videotrendissä vanhemmat pyytävät lapsen mukaan ”leipomiseen”. Todellisuudessa lapsen otsaan isketään kananmuna. Asiantuntija pitää trendiä järkyttävänä.yle.fi
Vittu mitä kusipäitä kyllä.
Ilta meneekin sitten puhelin kädessä sohvalla tiktokia selatessa, pitäähän se nähdä mitä reaktioita tähän hassunhauskaan videoon tulee. Lapsi sitten vieressä ihmettelee miksi äiti tai isä ei ole koskaan läsnä.
Ikea on perseestä ja laatu samasta reiästä.. Lopetettiin ostaminen sieltä noin 5v sitten.Kolmas kerta kun ajan 2h päähän Ikeaan ostamaan tuotetta x koska aina loppu. Etitään ja se paikka löytyi mutta ei ollu yhtää. Sitten tuli pari muutakin kattoo ja katottiin että varastosaldo näyttää yhtä kappaletta. Etittiin myyjää ja joku toinen ehti just löytää ja niille kiikutettiin se viimenen kappale. Vituttaa. Viis minuttia aikasemmin ni oltais saatu.
Hinta/laatu edelleen voittamaton plus että siellä on paljon sellaista mitä ei muualta saa.Ikea on perseestä ja laatu samasta reiästä.. Lopetettiin ostaminen sieltä noin 5v sitten.
Sentään vaan kelloja. Toista se olisi minareetin kutsu.Olisinpa tajunnut kämppää valitessa, että kirkon kelloja soitetaan joka päivä -_-
Kyllä se on ihan hyvä mesta. Niinkuin sanottu paljon sellaisia innovaatioita mitä ei muualta saa ja krääsäosastolta tarttuu aina jotain mukaan..Koskaan käynytkään ikeassa tai ostanut sieltä yhtään mitään. Pitkä matka lähimpään ikeaan ettei oo koskaan tullut käytyä. Sen verran tiedän että sieltä saa laatu akkupattereita halvalla ja keittöt edullisia.
Ikeassa parasta on hinta ja laatu (+hinta/laatu).Kyllä se on ihan hyvä mesta. Niinkuin sanottu paljon sellaisia innovaatioita mitä ei muualta saa ja krääsäosastolta tarttuu aina jotain mukaan..
Paskaa, laatu sekundaa ja hinta noussut abaut 30% kolmessa vuodessa. Kalusteista nyt ensinnäkin.Hinta/laatu edelleen voittamaton plus että siellä on paljon sellaista mitä ei muualta saa.
Edelleen sieltä saa tuotteita ja innovaatioita mitä ei muualta saa.Paskaa, laatu sekundaa ja hinta noussut abaut 30% kolmessa vuodessa. Kalusteista nyt ensinnäkin.
Joo, jos haluaa itse koota ja rakentaa samaan hintaan mitä saa valmiita toisaalta. Innovaatiosta muistan vain vitutuksen koota Ikean kalusteita. Maksan mielummin vähän enemmän valmiista kalusteesta.Edelleen sieltä saa tuotteita ja innovaatioita mitä ei muualta saa.
Joo, jos haluaa itse koota ja rakentaa samaan hintaan mitä saa valmiita toisaalta. Innovaatiosta muistan vain vitutuksen koota Ikean kalusteita. Maksan mielummin vähän enemmän valmiista kalusteesta.
Keittiöt ehkä joo.Olin keväällä ostamassa Ikeasta sohvaa. Onneksi satuin vilkaisemaan tuotetiedot, kokoamisohje oli 78 sivua pitkä. Hintaa olisi ollut 800€, Askosta päädyin sitten tilaamaan 1100€ sohvan, kokoaminen vaati sen että laittaa jalat runkoon kiinni. Askon sohva luultavasti myös kestävämpi ja ylipäätään laadukkaampi.
Mutta olen siltikin sitä mieltä että Ikeasta löytyy ihan oikeasti hyviä juttuja halvalla, kunhan vaan tietää mitä ostaa.
Just. Et oo vissiin Ikeassa ihan hetkeen käynyt?Joo, jos haluaa itse koota ja rakentaa samaan hintaan mitä saa valmiita toisaalta. Innovaatiosta muistan vain vitutuksen koota Ikean kalusteita. Maksan mielummin vähän enemmän valmiista kalusteesta.
Mä kävin kattomassa tänään sohvia. Parin tonnin hintaluokassa (iso kulmasohva) ainoita sohvia markkinoilla joissa oli 10v takuu.Olin keväällä ostamassa Ikeasta sohvaa. Onneksi satuin vilkaisemaan tuotetiedot, kokoamisohje oli 78 sivua pitkä. Hintaa olisi ollut 800€, Askosta päädyin sitten tilaamaan 1100€ sohvan, kokoaminen vaati sen että laittaa jalat runkoon kiinni. Askon sohva luultavasti myös kestävämpi ja ylipäätään laadukkaampi.
Mutta olen siltikin sitä mieltä että Ikeasta löytyy ihan oikeasti hyviä juttuja halvalla, kunhan vaan tietää mitä ostaa.
Keittiöt ehkä joo.
Hehe. Löysit jotain halpisjuttuja ja paistinpannun ja hyllyjä. Kertoo paljon Ikea laadusta joo.Just. Et oo vissiin Ikeassa ihan hetkeen käynyt?
Tänään esimerkiks tarttui mukaan jo toinen tälläinen:
Tämmösiä on kaks kämpässä:ELLOVEN näyttökoroke ja laatikko, antrasiitti - IKEA
ELLOVEN näyttökoroke ja laatikko, antrasiitti Kun näyttö on oikealla korkeudella, selän ja hartioiden kuormitus vähenee. Tämä laatikolla varustettu näyttökoroke helpottaa työskentelyä, opiskelua ja luovia projekteja ja auttaa pitämään työpöydän siistinä.www.ikea.com
Näitä läksin hakemaan mutta oli loppu:FÖRNUFTIG ilmanpuhdistin, valkoinen, 31x45 cm - IKEA
FÖRNUFTIG ilmanpuhdistin, valkoinen, 31x45 cm Ilmanpuhdistin parantaa sisäilman laatua, joten hengität puhtaampaa ilmaa. Sisältää hiukkassuodattimen ja voidaan täydentää kaasusuodattimella. Puhdistaa ilmasta hajuja, siitepölyä ja epäpuhtauksia, kuten pölyä, savua ja kemikaaleja.www.ikea.com
Näitä löytyy täältä kymmenkunta:SNURRAD pyörivä tarjotin, läpikuultava - IKEA
SNURRAD pyörivä tarjotin, läpikuultava Älä unohda herkkuja jääkaapin perukoille! Tämä hylly pyörii ja lisäksi sen saa vedettyä ulos, joten pienetkään purkit eivät jää piiloon muiden ruokatarvikkeiden taakse. Kätevä lisä jääkaapin tai ruokakaapin varusteluun. Sopii useimpiin jääkaappeihin.www.ikea.com
Näitä pari kolme:BLANDA BLANK tarjoilukulho, ruostumaton teräs, 12 cm - IKEA
BLANDA BLANK tarjoilukulho, ruostumaton teräs, 12 cm Miksi tehdä asioista turhan monimutkaisia? Tämä pieni kulho on yksinkertainen sekä muotoilultaan että käyttötarkoitukseltaan. Ruostumaton teräs on helppo puhdistaa ja kestää käytössä kokonaisen eliniän – tai kaksi.www.ikea.com
Näitä on maustehyllynä keittiössä useita:BLANDA BLANK tarjoilukulho, ruostumaton teräs, 36 cm - IKEA
BLANDA BLANK tarjoilukulho, ruostumaton teräs, 36 cm Miksi tehdä asioista turhan monimutkaisia? Tämä valtava kulho on yksinkertainen sekä muotoilultaan että käyttötarkoitukseltaan. Ruostumaton teräs on helppo puhdistaa ja kestää käytössä kokonaisen eliniän – tai kaksi.www.ikea.com
Näitä on käytetty loppuun jo useita:MOSSLANDA Tauluhylly, valkoinen, 55 cm - IKEA
MOSSLANDA Tauluhylly, valkoinen, 55 cm. Haluat varmaankin, että lempiesineesi ovat näkyvillä. Tällä hyllyllä voit esitellä maalauksia, valokuvia ja muita esineitä.www.ikea.com
IKEA 365+ -ruoanlaittoastiat helpottavat ruoanlaittoa
Kaipaatko helpotusta arkeesi? Valitse IKEA 365+ -ruoanlaittoastiat ja ruoanlaitto sujuu leikiten. Tutustu ja vertaile vaihtoehtoja ja tule ostoksille tavarataloon tai verkkokauppaan.www.ikea.com
Kerro toki mistä saa vastaavia samaan hintaan.
Et vastannu kysymykseen.Hehe. Löysit jotain halpisjuttuja ja paistinpannun ja hyllyjä. Kertoo paljon Ikea laadusta joo.
Mihin kysymykseen..?Et vastannu kysymykseen.
Että mistä saa vastaavia tuotteita samaan hintaa.Mihin kysymykseen..?
Mihin kysymykseen..?
Riippuu tuotteista. Onhan noita halpismyymälöitä. Itse oletin kysymyksen olevan laadusta.Että mistä saa vastaavia tuotteita samaan hintaa.
Riippuu tuotteista. Onhan noita halpismyymälöitä. Itse oletin kysymyksen olevan laadusta.
Mitä? Laatu ei todellakaan ole sama vaikka näyttää samalle.Vastaava tuote kyllä yleensä sisältää sen että laatu sama.
Mitä? Laatu ei todellakaan ole sama vaikka näyttää samalle.
Meillä on sohvakalusto Ikealta. Ostettu 4v sitten, maksoi 900eur. Päällys on ikään kuin kolme numeroa liian suuri. Lautasista ilmeisesti tiskissä pinnoitteet kuluneet/irvistävät vuodessa, mitä lie savea ovat. En tiedä mitä sieltä enää kannatta ostaa. Hodarit ehkä."vastaava tuote" eli se että tuotteet ovat toisiaan vastaavia. Kyllähän tuollaisen määritelmään kuuluu laatu mukaan.
Saat mun puolesta vihata tai naureskella Ikealle ja sen tuotteille ihan niin paljon kuin haluat, mutta ei se muuta sitä että kyllä siellä on sellaistakin tavaraa mitä kannattaa ostaa.
Meillä on sohvakalusto Ikealta. Ostettu 4v sitten, maksoi 900eur. Päällys on ikään kuin kolme numeroa liian suuri. Lautasista ilmeisesti tiskissä pinnoitteet kuluneet/irvistävät vuodessa, mitä lie savea ovat.
Näin se on. Useita kalusteita olen koonnut Ikeasta. Halpaa "puutavaraa" on. Ei ole tarkoitus vaikuttaa mistä ostoksesi ostat. Kukin tavallaan ja itse en enää.Niin, siellä on myös paskaa myynnissä. En ole tainnut muuta sanoakaan.
Sinä taas tunnut olevan sitä mieltä että kun kerran olet Ikeasta paskan sohvakaluston ostanut, niin kaikki muukin siellä myytävä on paskaa. Näinhän se ei ole, ja noita esimerkkejä on laitettu mutta ei taida kelvata. Saat tosiaan olla ostamatta Ikeasta jatkossa yhtään mitään, ei vaikuta minuun. Minä taas ostan edelleen Ikeasta niitä juttuja mitkä toimii, ja esim. sohvat muualta kuin Ikeasta koska osaan vähän tutkia ja miettiä asioita. Jotkut sitä vaan ostaa Ikeasta sohvaa ja valittaa kun tuli paskaa.
Näin se on. Useita kalusteita olen koonnut Ikeasta. Halpaa "puutavaraa" on. Ei ole tarkoitus vaikuttaa mistä ostoksesi ostat. Kukin tavallaan ja itse en enää.
Luettelemiani tuotteita.Riippuu tuotteista. Onhan noita halpismyymälöitä. Itse oletin kysymyksen olevan laadusta.
Kolmas kerta kun ajan 2h päähän Ikeaan ostamaan tuotetta x koska aina loppu. Etitään ja se paikka löytyi mutta ei ollu yhtää. Sitten tuli pari muutakin kattoo ja katottiin että varastosaldo näyttää yhtä kappaletta. Etittiin myyjää ja joku toinen ehti just löytää ja niille kiikutettiin se viimenen kappale. Vituttaa. Viis minuttia aikasemmin ni oltais saatu.
Jos Ikeassa on tuotteen saldo kovin vähissä ja haluaa juuri sen tuotteen, niin se kannattaa tietysti tilata netistä Click & Collect -palveluun valmiiksi odottamaan. Näin varmistaa sen, että ei turhan päin ajele myymälään ja sitten varastossa ei olekaan yhtään mitään.
Jos Ikeassa on tuotteen saldo kovin vähissä ja haluaa juuri sen tuotteen, niin se kannattaa tietysti tilata netistä Click & Collect -palveluun valmiiksi odottamaan. Näin varmistaa sen, että ei turhan päin ajele myymälään ja sitten varastossa ei olekaan yhtään mitään.
Tuo Click & Collect on myös sikäli näppärä, että ei tarvitse kilometritolkulla kävellä siellä isossa varastosssa. Ja sitten jollain huonosti toimivilla ostoskärryillä roudata kamaa johonkin parkkipaikan perälle. Isoille tuotteille on näppärä tuo Click & Drive.
Click & Collect -palvelu
Haluatko uudet IKEA-huonekalusi kotiin nopeasti käymättä tavaratalossa? Click & Collect -palvelumme avulla voit ostaa verkossa ja noutaa tilauksen valitsemanasi ajankohtana. Sano hej helppokäyttöisyydelle ja kokeile vaikka heti!www.ikea.com
En toki ajanut Ikeaan pelkästään sitä tuotetta hakemaan, mutta se oli matkan varrella sinne minne olin menossa. Tuoteen varastosaldo näytti vihreää koko viikon kun sitä seurailin mutta saldot tipahti juuri sinä lauantaina kun sinne menin. Ja koska tuotetta oli juuri viikolla saapunut varastoon en uskonut että tuote myös loppuu ihan samantien. Näemmä loppui.Itse saattaisin maksaa jopa vitosen postikuluja ja tilata ihan postin kuljettamana, kuin käyttää 4h + montako kymppiä bensoihin sitten meneekään euroa matkoihin.
Itse huuhtelen omat korvat parin kuukauden välein. Eli sama kuin siulla, vaikku ei etene.Korvat vituttaa vaihteeksi. Nuo eivät itsellä oikein tuppaa puhdistumaan omia aikojaan ja korvatulppien käyttö on vielä vähän lisämaustetta. On tuo ex huuhtonut noita nytkin ja olen jo muutaman kuukauden pyytänyt että josko voisi huuhtoa. Aina vaan tuntuu olevan niin paljon hommaa kun sinne menee, että ei ehdi.
Viime viikolla sai sitten olla jo suihkussa tarkkana, että ei kauheasti suihkutellut korvaan, koska vesi ei tahtonut tulla pois kuin sadetanssilla. Tein sitten sen vihoviimeisen virheen omien korvien kanssa, ja laitoin liuottavaa tippaa. Sen jälkeen onkin sitten ollut jo toista päivää korvakäytävä täysin tukossa.
Ja miksikö en vain mene terkkariin tai työterveyteen huuhdottamaan? Siksi että nuo korvat ovat suunnilleen yksi herkimpiä paikkoja omassa kropassa ja en luota oikeastaan juuri kenenkään helläkätisyyteen tuossa, sen verran monta kertaa on mm. lapsena revitty vaikkua kaiken maailman koukuilla ulos, että vastaanotolta on poistuttu korvakäytävät verillä. Tärykalvokaan ei loputtomiin ota vettä vastaan, vaan ärtyy, joten kaikkea ei tahdo edes saada pois.
Mutta ehkäpä se siitä, kyllähän tuo liuottava tippa oikein tuntuu menevän paakun läpi ja kutittaa, mutta ei tuo vaan periksi anna, vaikka ruutalla laskisi vettä korvaan.
Itse huuhtelen omat korvat parin kuukauden välein. Eli sama kuin siulla, vaikku ei etene.
Korvat vituttaa vaihteeksi. Nuo eivät itsellä oikein tuppaa puhdistumaan omia aikojaan ja korvatulppien käyttö on vielä vähän lisämaustetta. On tuo ex huuhtonut noita nytkin ja olen jo muutaman kuukauden pyytänyt että josko voisi huuhtoa. Aina vaan tuntuu olevan niin paljon hommaa kun sinne menee, että ei ehdi.
Viime viikolla sai sitten olla jo suihkussa tarkkana, että ei kauheasti suihkutellut korvaan, koska vesi ei tahtonut tulla pois kuin sadetanssilla. Tein sitten sen vihoviimeisen virheen omien korvien kanssa, ja laitoin liuottavaa tippaa. Sen jälkeen onkin sitten ollut jo toista päivää korvakäytävä täysin tukossa.
Ja miksikö en vain mene terkkariin tai työterveyteen huuhdottamaan? Siksi että nuo korvat ovat suunnilleen yksi herkimpiä paikkoja omassa kropassa ja en luota oikeastaan juuri kenenkään helläkätisyyteen tuossa, sen verran monta kertaa on mm. lapsena revitty vaikkua kaiken maailman koukuilla ulos, että vastaanotolta on poistuttu korvakäytävät verillä. Tärykalvokaan ei loputtomiin ota vettä vastaan, vaan ärtyy, joten kaikkea ei tahdo edes saada pois.
Mutta ehkäpä se siitä, kyllähän tuo liuottava tippa oikein tuntuu menevän paakun läpi ja kutittaa, mutta ei tuo vaan periksi anna, vaikka ruutalla laskisi vettä korvaan.
Käytä tota säännöllisesti, itellä auttanut. AUDISPRAY ADULT 50 ML