Ittellä aivan samoja ollu ku käytin otrivia. Olin "koukussa" varmaan 6kk kunnes tuli kesä ja laitoin pingviini ilmastoinnin päälle (varmaan kuivatti ilmaa ja siitä tuli helpotusta).
Toinen pikainen auttaminen (ei tosin kauaa vaikuta) ittellä on tehdä vähän vatsalihaksia. Se jotenkin aukaisee sinukseja ja on helpompi hengittää.
Joo mulla on kans pingviini itellä, olen sitä välillä nyt käyttäny ja hengittäny sitä ilmaa välillä.
Kiitos tuosta vinkistä, koitan tuota vatsalihasten tekoa jos siitä olisi jotain apua. Varmaan jonkinlainen adreanaliini tai dopamiinipiikki helpottaa tuota tunnetta.
Nyt ei voi käyttää ilmastointia kun makuuhuoneessa on äkkiseltään +18 astetta lämmintä, niin hiukan viiloinen on omaan mieleen äkkiseltään.
/etsin kaapista äsken mun ionisoivan ilmankostuttimen, niin annan sen olla nyt tästä hetkestä ajan minimiteholla myös. En tiedä onko siitä hyötyä, mutta suun kautta kun tulee hengitettyä, niin jos ei ihan kurkku kuivaisi.
Olen tänään myös aloittanut alkoholin juomisen, kun senhän pitäisi supistaa verisuonia. Toki tämä alkuunsa otti alkunsa siitä kun minua alkoi vituttamaan tämä oire ja kesäloma alkoi sopivasti syyskuussa.
/sekä myös 2mg vahvuista nikotiinivapea olen käyttänyt samaan aikaan. Senkin pitäisi kai supistaa verisuonia.
/aloitin eilen myös syömään kuuriluontoisesti buranaa 400/600 mg vahvuista siten että 3 kertaa päivässä. En tiedä onkä tässä nyt järkeä, mutta muistelin että burana myös supistaa verisuonia, toki voin olla väärässäkin.
/tuli mieleen että lopetin kahvin juonnin pari viikko sitten myös, että olen siirtynyt juoman kofeiinitonta kahvia. Ainoa kofeiini mikä on tullu, niin on tullu vihreästä inkivääriteestä. Netin mukaan kofeiinikin supistaa verisuonia.
En tiedä onko tästäkin osasyy sitten tullut, kun elimistö ei saa tarpeeksi kofeiinia mitä yleensä on tottunut saamaan.. Kyllä tämä nenä on ihmeellinen keksintö ihmiselle.
/off-asiaa:
itselläni oli aiemmin myös hirveää kutinaa varpaiden välissä joskus, käytin siihen lamisin-voidetta 1,5 viikoa se parani sitten.
Sen jälkeen kynteen tuli jotain vikaa ja leikkasi lyhyemmäksi, niin sieltä tuli mätää.
Olen nyt käyttänyt 5 päivää siihen Bacibact-voidetta 2 kertaa vuorokaudessa, että toivottavasti tuo nyt parenee sillä.
Että oikein hyvin mennyt kesäloma. ja toisekseen kesäloma mikä on syyskuussa niin sekin kyllä vituttaa.