Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
24/7 asiakaspalvelu-chat näyttää paremmalta mainoksissa kuin 2,5/5 ihmisasiakaspalvelu, (jos pääset jonon läpi). Loppujenlopuksi hyvin harvaa asiaa pystyy noissa AI-chateissa hoitamaan, ja siksi ne odotusmusan välissä kokoajan toitottaakin sitä netin itsepalveluportaalia. No se on tosiaan ihan kiva siinä tilanteessa että et ole liittymän omistaja.Puhelinoperaattori. Piti ottaa vastaan työnantajalta liittymänsiirto. Siihen tarvii jonkin siirtokoodin joka on siellä työnantajan pöydällä nyt ja simmi mulla toisessa puhelimessa. Chat palvelee 247, mene sinne kun puhelimeen ei vastata. Jos olet liittymän omistaja kirjaudut verkkopankkitunnuksilla ja jos olet liittymän käyttäjä kirjaudut puhelinnumerolla. Arvatkaapa antaako chat-robotti puhelinnumerolla kirjautuneiden jutella ihmisasiakaspalvelun kanssa, joka palvelee chatissa 247!?
Aloita työstäminen tästä, eli kunto kasvamaan niin alkaa tuo muu osa helpottamaan. Nukut todennäköisesti paremmin ja voit paremmin.Fyysinen kunto ja itseluottamus on aivan paska. Ihmiset ei kiinnosta. Masentaa ja stressaa ja ahdistaa.
Kahvi ja croissant 13,90€ABC kahvi 2,50€ munkki 3,20€ =5,7€.
Kahvi ja croissant 13,90€
![]()
Kahvi ja croissant 13,90 euroa – näin paljon kahvilla käynti voi nyt maksaa
Kahvilassa käynti koetaan arjen luksuksena, josta moni suomalainen ei luovu hintojen noususta huolimatta.www.is.fi
Hese.Hyvä kristus on kallista.
Joo. Meilläpäin sataa niin että ovat kuulemma kalatkin hukkumisvaarassa...Vitun sateet.
Toivottavasti vain yksi... Noihin säätiedotuksiin kun ei oikein ole luottamista ja sittenhän se vasta kiva ilma onkin kun on kosteaa ja kuumaa myrskyn jäljiltä (jos se myrsky sitten tulee).Kello on 21.00 ja ulkona on melkein 27 astettaOnneksi tätä paskaa kestää tasan yksi hikinen yö.
Toivottavasti vain yksi... Noihin säätiedotuksiin kun ei oikein ole luottamista ja sittenhän se vasta kiva ilma onkin kun on kosteaa ja kuumaa myrskyn jäljiltä (jos se myrsky sitten tulee).
Sama vika Tuusulassa, sisällä aamulla kosteus karvan vajaa 70% ja duunissakin oli koko päivän jotenkin aika nihkeä ilma sisällä ilmastoinnista huolimatta. Nytkin jäähdytysmasiinasta oikein lirisee vettä ja silti tuntuu ettei kosteus vähene sisällä pätkääkään. Taitaa tulla taas aika tuskainen yö.Helsingissä ainakin aamulla oli ihan helvetin kosteaa. Sisällä kosteus oli 70%, mikä on todella paljon ja tukalaa. Mutta kyllä kaikki viittaa siihen, että lämmöt tippuvat saman tien.
Ymmärrän, että peruuntunut keikka vituttaa.Depeche Mode konsertti peruttiin ilman mitään järkevää syytä. Aurinko paistoi koko päivän.
Ymmärrän, että peruuntunut keikka vituttaa.
Mutta se, ettei ollut mitään syytä, ei pidä paikkansa, vaikka kuinka jälkiviisasteltaisiin.
Keskustelua aiheesta täällä
ABC kahvi 2,50€ munkki 3,20€ =5,7€.
Huhhuh mitä hintojaKahvi ja croissant 13,90€
![]()
Kahvi ja croissant 13,90 euroa – näin paljon kahvilla käynti voi nyt maksaa
Kahvilassa käynti koetaan arjen luksuksena, josta moni suomalainen ei luovu hintojen noususta huolimatta.www.is.fi
Olisit ilmoitanut vaan että ei oikeen pysty syödä tai juoda niin saa aika nopeasti aikaa.Hampaasta irtos herneenkokoinen paikka.
Ei muuten mutta edellinen paikka kesti varmaan 25v mutta viimeisin hyvä jos kaksi vuotta.
Onneks ei sentään särje mutta syöminen ja juominen pitää tehdä varovasti.. nyt vaan jännätään koska saa ajan paikkaukseen..
Huhhuh mitä hintojasitten ihmetellään kun kauppa ei käy. Joo,tiedän että Suomessa työvoima ym. sivukulut ovat kalliita mutta onhan nuo aika huikeita hintoja! ABC kahvit naurattaa kun on tienpäällä ja itse kaataa kahvit, jonottaa kassalle ja sit saa maksaa 2,5€. Kyseessä muuten hyvä tuote jos miettii keitetyn kahvin hintaa ( "Yhden kotona keitetyn kahvikupin hinnaksi tulee noin 0,06 euroa." Noutokahvi vai kotona keitetty? Katso kuinka paljon säästät vuodessa useamman vuoden vanha linkki mutta siltikin). Mä ostin muutamaankin otteeseen kesälomalla jonkun olut-tuopin tai muita juomia mutta jäi mieleen kun rouvan kanssa olin liikkeellä ja ostin jotain perus-ipaa ja vaimolle siiderin ja näille tuli hintaa 21€. Mietin siinä kun olin nuo maksanut että Alkosta (joka sekin on kallis Eurooppalaisella tasolla) olisin voinut ostaa jonkun viinipullon, pari olutta ja pari siideriä tuolla rahalla (toki siis taskulämpimiä). Mutta olihan se ravitsemusliikkeessä kylmänä tuopista nautittuna hyvää, mutta kallista.
Ja jos joku nyt sanoo että tuo vain on kallista täällä, niin joo, ymmärrän kyllä mutta kai tähän ketjuun saa purkaa näitä asioita jotka tympäisee??
Sama.. juuri soittelee MB:stäKusiset puhelinmyyjät ruvennut soittelemaan yksityisistä numeroista.
Ja jos joku nyt sanoo että tuo vain on kallista täällä, niin joo, ymmärrän kyllä mutta kai tähän ketjuun saa purkaa näitä asioita jotka tympäisee??
Tänään vituttaa kaikki.
Eli pitääkö se vaan keskeyttää heti puhelun tultua tylysti homma koska molempien aika menee hukkaan? Äskeinen puhelu kesti 1:45min..
Vs. palvelujohtaja Jukka Heikkinen Pohjois-Karjalan terveyspalveluista vastaavalta Siun sotelta sanoo, että Hoffmeyerin tapauksessa ei ole toimittu Siun soten ohjeistuksen mukaisesti.
– Asiaa selvitetään sisäisen tutkinnan kautta, Heikkinen toteaa.
Sama vika, on alkanut oppia tunnistamaan nuo muutamassa sekunnissa ja kieltäytymään kohteliaasti. Itse en enää vastaa omalla nimellä tuntemattomiin numeroihin ja jos vastapuoli kysyy "Oliko xxx puhelimessa?" niin tietää jo että on joku turha kaupustelija ja vastaan jo siinä vaiheessa suoraan että "jos yrität myydä jotain niin ei kiitos" ja yleensä siinä vaiheessa vastapuoli luovuttaa ja toivottaa päivänjatkot.Mulla tapana keskeyttää puhelinmyyjät ja asiallisesti todeta että nyt ei tule kauppoja, kannattaa soitella seuraavalle. Lähes poikkeuksetta tuumaavat että okei, kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
Mulla tapana keskeyttää puhelinmyyjät ja asiallisesti todeta että nyt ei tule kauppoja, kannattaa soitella seuraavalle. Lähes poikkeuksetta tuumaavat että okei, kiitos ja hyvää päivänjatkoa.
Yllättävän paljon nuo soittelevat ihan randomilla ilman mitään ennakkotietoja vaikka luulisi että edes jotain optimointia tuossa jo nykyaikana tehdään. Hyvä esimerkki on puhelinliittymän kaupustelijat, jopa samalta operaattorilta mistä nykyinen liittymä on. Ensin luvataan "takuulla löytyy halvempi ja parempi liittymä sinulle" ja sitten kun hetken juttelee niin soittajalla ei ole mitään käsitystä millainen liittymä minulla sattuu olemaan ja mitä maksan kuukaudessa siitä. Itselläni siis esimerkiksi on sellainen liittymä joka täyttää kaikki tarpeeni, on edullinen eikä sitä ole ollut myynnissä vuosikausiin. Silti yritetään halvimpana vaihtoehtona kaupata sellaista liittymää joka tulisi minulle vähintään 5e/kk kalliimmaksi kuin nykyinen. Itsellä siis sattuu olemaan sellainen liittymä jossa on 50Mbps data (puoli-ilmaiseksi) ja nykyään on tarjolla joko jotain käsittämättömän hitaita tai sitten monen sadan megan liittymiä vaikka tuo 50M riittää itselleni ihan hyvin. Itse soittelen erittäin vähän ja viestittelen muilla medioilla kuin tekstareilla joten mitään tekstaripakettiakaan en tarvitse. Nykyään vaan ei ole mitään edes suunnilleen vastaavaa liittymään vastaavaan hintaan.Pakko kompata! Niiden myyjien (en tiedä päteekö tää kaikkiin) palkka muodostuu pääasiassa komissioissa, eli ne saa jonkun osan siittä myydystä diilistä. Eli se on niille myyjellikken tuotttoisampaa kun he pääsevät seuraavan uhr... asiakkaaseen kiinni.
Itellä on pääasiassa toiminu, kun he on aloittanut sen myyntipuheen, niin: Minä "Anteeksi, saanko keskeyttää?", Myyjä "Joo, toki", Minä "En ole kiinnostunut ostamaan xxx", Myyjä (saattaa kysyä pari tarkentavaa kysymystä, mut pääasiassa jatkuu seuraavasti) "Kiitos ja hyvät päivän jatkot!". Toki niitä amatöörejäkin löytyy tuolta alata keleesti, jotka ei tajua parastaan tyyliin telkussa pyörinyt sarja "Vitun puhelinmyyjät", jossa se ns. "pomo" muistaakseni painotti, että pitää vaan jatkaa sitä myyntipuhetta, vaikka asiakas sanoisi mitä. Sitten ne elinmyyjät pahoittimielensä kun asiakas löi luurin korvaan... Jännä juttu...
Luulis tuon puhelinmyyjä homman olevan sen verran yksinkertaista, että typerinki "pomo" ymmärtäis, että se on "massapommitusta" ei mitään tarkkusammuntaa, tai no nykyisin taitaa olla paremmat "asiakasprofiilit" käytössä... Kiitos sos.media, hakukoneet (Alphapet/Google), jne. Ahhhh.. Meinas unohtua lainsäädäntö yksityisyydestä, joka tulee n. 10-vuotta perässä.
Välillä niitä myyjiä toki kannattaa kuunnella, jos sattuu itsellä soppari vaikka kännyliittymästä loppumassa, niin sieltä oikeasti saattaa tulla hyvä tarjous.