Kyllähän se asian muuttaminen alkaa siitä että myöntää ja alkaa työstämään juttuja. Itse ottaisin ensimmäiseksi tavoitteeksi noita kuivia päiviä saada viikkoon mahtumaan.. ja sen lisäksi jotain pientä aktiviteettia edes eli jotain kävelyä tms. pientä kuntoilua. Helpommin sanottu kuin tehty, myönnetäänOlen tässä vuosien saatossa kehittänyt jonkinlaisen työnarkomanian ja alkoholismin sekoituksen, missä koko elämäni pyörii näiden kahden asian ympärillä, eikä millekkään muulle ole aikaa.
Tajusin tämän muutama päivä sitten, kun eräs henkilö josta olen kiinnostunut lähestyi minua ja kyseli treffeille. Menin aivan lukkoon ja koko keskustelu oli aivan hirvittävä! Jotenkin teki mieli myöntää, että en ole ollut päivääkään juomatta kolmeen vuoteen ja kaikki "vapaa-aika" menee töissä, eikä minulla ole tahdonvoimaa lopettaa tätä elämäntapaa.
Monella kaverilla tuntuu vastaavat hommat menevän kuuri- ja kausiluonteisesti, ehkä se sitten on helpompi olla esim kokonaan ilman alkoa jos siihen on kehittynyt kovin vahva suhde? Toki riippuu valtavasti henkilöstä.

Maksan mielummin vähän enemmän valmiista kalusteesta.