Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vissiin uskoo, vaikea sanoa kun ei oikein ole sellaisia yhteisiä kavereita, joiden kanssa näitä tulisi käytyä läpi.
Joo, ei vaikuta mun kavereihin, mutta tuntuu se paskalta kun toinen mustamaalaa eikä ite voi oikein mitenkään puolustaa itteään vaikuttamatta syylliseltä tai että yrittäisin väistellä omaa vastuuta.
Tuolle nyt ei minkään voi, joutuu sietämään ja sitten selittelemään muille, jos jotain eteen tulee asioiden tiimoilta, mitä ne sitten onkaan. Ootahan vaan kun alkaa huoltajuusneuvottelut, ja jos exälläs ei ole töitä niin sitten se yrittää sun lompakolle niin paljon kun pääsee ja kehtaa Ja vaikka duunia olisikin, niin se on nähty että kaiken yrittää viedä mitä irti saa.
No tässähän tää onkin, heti "tauon" alettua muutin jo pois, niin tässä maksellaan jo elareita. Nyt vasta käsitin, että se olikin oikeasti se ero, ja yks on roikottanut mua koko ajan. Maksan minimimäärän elareita, mutta likka joutuu toistaiseksi jäämään akan luo, koska mun tulevaisuus on hämärän peitossa. Ainoa asia mikä on varmaa on se, että milloin mun vuokrasopimus muuttuu toistaiseksi voimassaolevaksi.
Mulla ei käytännössä tällä hetkellä ole mahdollisuutta saada likkaa itselleni, ellei ex mokaa kunnolla.
Unirytmin kääntö aiheuttaa jännästi vaikeutta välillä enemmän välillä ei lainkaan. Olin toissa yönä töissä 22-06, nukun 7:30-13:15, oon hereillä 6h, nukun 22-02 ja nyt oon ollu vähän yli 5h hereillä. Huomenna aamulla pitäis kuuteen mennä duuniin ja pää on kyllä jossain omassa galaksissaan tällä hetkellä. Ehkä tää tästä vaikka aamuvuorot ei oo mun juttu.
Joo, yövuoro omakin suosikki. Rahantulon lisäksi aika kuluu aina nopeesti yön aikana.
Näinhän se on, että tuo keskeytyvä kolmivuoro ei ole valkoisen miehen työaikamuoto. Joskus tuli tuotakin tehtyä, ja se kyllä ketutti. Nyt kun tekee keskeytymätöntä lyhyelläkierrolla niin näin vanhempanakin jaksaa eri tavalla.Itselläkin yölisä oli vain 2 €. Yö ei niinkään tökkinyt vaan aamuvuoro, eli tapasin herätä keskellä yötä. Vuorot meni AAAAA, 2 vapaata, YYYYY, 2 vapaata, IIIII, 2 vapaata ja taas alusta. Eli aina viikko samaa vuoroa ja viikonloppu lomaa. Yö alkoi sunnuntaina 22.00.
No mitä? Juurihan sä sanoit että niitä on huonosti saatavilla? Totesin vaan, että saahan niitä nyt vähän joka paikasta. Samalla logiikalla phillipsikin on paska kun et jaksa ostaa ruuvaria sille.
Sen ymmärrän että alkuperäisen postaajan konekierteesen tarkoitettuja ruuveja voi olla haastava löytää just siihen kyseiseen reikään sopivana.
No ei ne ruuvin kannat nyt joka vuosi vaihdu, että ei kannata ottaa stressiä. Torxit on olleet iät ja ajat jo käytössä ja myynnissä. Samoin myös ristipääruuveja saa edelleen kummallakin kannalla jos niitä haluaa ostaa. En oikeen nyt ymmärrä mikä tuossa on niin hankalaa.
Sen ymmärrän että alkuperäisen postaajan konekierteesen tarkoitettuja ruuveja voi olla haastava löytää just siihen kyseiseen reikään sopivana.
En nyt vaan kykene ymmärtämään että mikä hemmetin ongelma tuo esittämäsi asia on mutta jos se on ongelma niin anna mennä vaan.
Edit: ainiin, muistin semmoisen, että akka jätti sähköpostilla. Ei ollut selkärankaa jättää kasvotusten.
Sit ilmotin, että haluan virallisen sopimuksen tapaamisista, niin hän oli sitä mieltä että se on turhaa, koska eihän hän voi kieltää mua tapaamasta liikkaa, koska yhteishuoltajuus. Ja että saan nähdä häntä aina kun haluan. Ja kuinka hän on ollut tyytyväinen tähän meidän järjestelyyn, jossa likka mulla joka toinen viikonloppu ja sitten olen käynyt sen pari kertaa viikossa kattomassa likkoja. Mutsikin oli samaa mieltä, että pikimiten paperit kuntoon.
Unohdit Dressmann! Sieltä ois löytyny halvat "kertakäyttöhousut" . Mutta hyvä, että liityit pomojen kerhoonAamulla vitutti kun muistin tarvitsevani viikon kuluttua mustaa pukua ja parin kuukauden kortisonikuuri on turvottanut kehoa siihen malliin ettei puvunhousut enää istuneet. Kävin sitten kiertämässä Hennesit, Brothersin, Aaron'sin ja Mark & Spencerin uusien mustien ja 100's-villaisten housujen toivossa ja halvimmat housut olivat 90 euroa.
Tässä vaiheessa ajattelin jo luovuttaa, mutta päätin vielä käydä Sokoksella ja yllätykseksi löysin rekistä mustan ja harmaan Bossin täysivillainen puvun minun koossa. Molemmat olivat vielä 50 prosentin alennuksessa ja pakkohan niitä oli kokeilla. Molemmat istuivat täydellisesti. Ikinä ennen ei ole rekkipuku istunut kuin nakutettu, mutta tällä kertaa lahkeet, hihat, rinta, vyötärö ja kaikki istuivat yhtä hyvin kuin suoraan pukeutumisoppaasta. Sinne meni 600 euroa mutta eipä enää vituta.
Edit. Tai oikeastaan kyllä tuo kortisoni vituttaa. Turvottaa, hikoiluttaa ja vie yöunet.
Oho, unohdin sen listasta. Sieltä tosiaan löytyi nuo "halvat" melkein satasen housut.Unohdit Dressmann! Sieltä ois löytyny halvat "kertakäyttöhousut" . Mutta hyvä, että liityit pomojen kerhoon
Joo, ei itsekään ole kuin hautajaisissa käyttänyt mustaa pukuaOho, unohdin sen listasta. Sieltä tosiaan löytyi nuo "halvat" melkein satasen housut.
Muut puvut ovatkin ihan italialaisia pukuja, mutta harvemmin vain on käyttöä mustalle puvulle niin siinä on Hennesin puku kelvannut ja en ole jaksanut panostaa. Pakko myös myöntää, että heidän villaiset puvut ovat ihan hyviä. Halpoja, hyvällä leikkauksella ja istuvat minun ruholle suoraan rekistä ihan OK.
Juu, olen nyt kehittänyt itselleni tällaisen videopeli riippuvuuden. Ehkä riippuvuus on väärä sana, enemmän kuitenkin pakkomielle, vai onko sama asia?
Tuhlannut tähänkin roskaan aikaa tuhansia tunteja, ja mitä olen siitä saanut? En mitään! Elänyt jossain ihme toivemaailmassa kuvittelemassa, että tässä lähdetään johonkin kisoihin kohta... not gonna happen.
Tai olisi väärin sanoa, etten saanut tästä mitään. Parit hyvät kaverit tavannut, ja on kyllä ajoittain ollut hauskaakin
Heräsin vaan tuossa about viikko sitten tähän, että nyt tämä alkaa olla ongelma ja se haittaa sun muuta elämää.
Pitkää ikää Merkelille!Merkel on voittamassa Saksan vaalit.
Läppäreihin liimattavat tarrat. Minkä helvetin takia joka laitteessa pitää olla vähintään se kolme tarraa? Varmaan johonkin näytekappaleisiin nämä ovat ihan ok. Vituttaa repiä näitä irti, kun toiset valmistajat laittavat vielä tarroihin sellaiset liimat, että varmasti jää sotkua.
Läppäreihin liimattavat tarrat. Minkä helvetin takia joka laitteessa pitää olla vähintään se kolme tarraa? Varmaan johonkin näytekappaleisiin nämä ovat ihan ok. Vituttaa repiä näitä irti, kun toiset valmistajat laittavat vielä tarroihin sellaiset liimat, että varmasti jää sotkua.
Joo. Niissä vituttaa sitten muut asiatMacBookissa ei ole.