Hyppivät ja pomppivat webbipaskeet jotka vielä refreshaavat itsensä kun lataus on muka lopussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistään ei saa ostettua hyvää telkkaria joka olisi riittävän tyhmä.
Nyt on sitten android-tv. Onpahan hifi käyttöliittymä pleikkarin ja tietokoneen inputin vaihtamiseen.
Miksi kissat on ulkona ilman valjaita?2 Kissaa hukassa 2vk (jos on elossa)ja pimeä ulkona, kun perse ja loukut maksaa 80e 1kpl perkeleen pimeys.Tekis mieli myydä, nämä tietokone romut vittuun, kun pelit on nykyjään paskoja,(siis muut) vituttaa pelata bäfää, päivästä toiseen, kun mitää ei enää sekin anna.Uus metro tulee 2018 jaksaako tuota odottaa en tiedä,pikkasen olis vähä valopilkkua.
niin tämä,ne on prkleen liukkaita otuksia jos haluaa ulos ja osa on vielä tyhmiä sellaisia ettei osaa arvioida että mitä voi käydä jos ikkunana takana on lintuja ja ne haluaa saada ne kiinni.Miksi kissat on ulkona ilman valjaita?
Joku prepaid liittymä taitaa maksaa joku >5€ eli vaihda simmi?.Pitäisi kysyä että kenet olet suututtanut jos se noin tekee?.Joskus analogipuhelin modeemiaikaan porukka teki toisilleen ihan v*ttuilessaan tota.Nykyään taas spammataan emailitili täyteen.känny soi ja soi, pitää väkisin pitää äänettömällä kun idiootti soittaa 24/7 eikä mun spurgussa ole mustaa listaa![]()
känny soi ja soi, pitää väkisin pitää äänettömällä kun idiootti soittaa 24/7 eikä mun spurgussa ole mustaa listaa![]()
känny soi ja soi, pitää väkisin pitää äänettömällä kun idiootti soittaa 24/7 eikä mun spurgussa ole mustaa listaa![]()
Mun kolmenkympin nokiassakin on estolista olemassa, minkämoisessa luurissa sitä sit ei ole?
Itse instasin win7:n koneeseen, latasin _vain_ silverlight/flashp/adobereader/avast/netframe paketin
Hyi. Miksi ihmeessä asennat Flashin ja Silverlightin koneeseen vuonna 2017?
Kerro sitten paljonko kustantaa.Jep, soittelin isännöitsijälle ja muistit aivan oikein
Noh, toivotaan kotivakuutuksesta jotain korvausta. Kuulostaa vaan niin tyhmältä soittaa sinne; "tiättekö, ikkuna on vain itsestään haljennut, mä haluan rahaa teiltä". Tai tältä se tuntuu, vaikka kerronkin totuutta, niin kyllä tämä niin valehtelulta kuulostaa![]()
Ihan hyvä kikka. Itse pyrin välttämään viimeiseen asti suoraa töllön katselua. Jos haluan katsoa jotain niin laitan nauhalle (heh,siis boksille toki) ja aloitan esim 15min myöhemmin niin voi skippailla mainokset.Digiboksi aikahan joku teki fiksusti linux pohjaiseen diggariin softan, aina kun kanavan logo "sammuu" niin menee jonnekkin 100-varmasti esim. tykätylle musakanavalle sen ajaksi...
lle_26: Fuck, just tää on tätä. Mitä enemmän sitä yrittää niin sitä enemmän tulee turpiin
Määkin sain unelma duunista potkut koska diggasin tehdä sitä, joka näkyi mm. iloisena tekemisenä ylitöitä ilman palkkaa![]()
lle_26: Välillä pitää ajatella itseäänkin. Olin aikoinaan vaparina atk-firmassa ilman mitään palkkaa ym. setvimässä skitsoa varastoa ja
Olen 3kk koeajalla ja 5. viikko menossa, mulla oli päivällä tehtävänä hyllyttää tavaroita mitä asentajat jättää miljoonalaatikoihin ja ylipäänsä siivota verstasta. Pomo meni jossain vaiheessa penkomaan roskia roskakatoksesta ja löysi kaikennäköistä, syytti siitä minua, korjasin etten ollut minä. Pomo sitten sanoi mulle, että;
"Kyseleppäs noilta työkavereiltas kuka on heittänyt tän jätesäkin roskiin" (jätesäkissä paljon hyllytettävää tavaraa, mutta joku laiskana heittäny roskien mukana pois)
"Ei taida olla mun homma" tokasin, koska mun mielestä työntekijänä ei oo hyvä ilmiannella muita pomoille.
Siitä se sitte suutahti ja sanoi miettivänsä mun tarpeellisuutta firmalle. Tähän sanoin tehneeni työt omasta mielestäni hyvin ja kunnolla.
"Ei tästä tule mitään jos kokoajan vänkäät vastaan"
Kylläpä vitutti ja vieläkin jälkilämmöllä.
Olen 3kk koeajalla ja 5. viikko menossa, mulla oli päivällä tehtävänä hyllyttää tavaroita mitä asentajat jättää miljoonalaatikoihin ja ylipäänsä siivota verstasta. Pomo meni jossain vaiheessa penkomaan roskia roskakatoksesta ja löysi kaikennäköistä, syytti siitä minua, korjasin etten ollut minä. Pomo sitten sanoi mulle, että;
"Kyseleppäs noilta työkavereiltas kuka on heittänyt tän jätesäkin roskiin" (jätesäkissä paljon hyllytettävää tavaraa, mutta joku laiskana heittäny roskien mukana pois)
"Ei taida olla mun homma" tokasin, koska mun mielestä työntekijänä ei oo hyvä ilmiannella muita pomoille.
Siitä se sitte suutahti ja sanoi miettivänsä mun tarpeellisuutta firmalle. Tähän sanoin tehneeni työt omasta mielestäni hyvin ja kunnolla.
Ymmärsinkö oikein että sut on palkattu varastomieheksi pitämään huolta firman verstaasta ja kun pomos kehottaa sua pitämään tontistas huolta niin vastaat "ei taida olla mun homma"?
Ymmärsinkö oikein että sut on palkattu varastomieheksi pitämään huolta firman verstaasta ja kun pomos kehottaa sua pitämään tontistas huolta niin vastaat "ei taida olla mun homma"?
Tais ite työnantaja viedä niitä roskikseen, koska haluaa luoda jostain kumman syystä syyn kenkäistä sut pellolle.
No, varsinkaan koeajalla ei ehkä kannattaisi vängätä vastaan jos asia itsessään ei mikään ylivoimaisen vaikea ole hoitaa.Ja vittu, asentaja olen itsekin, en pomo. Ihan vittu älyttömältä tuntuu että pomo ei voi ite ottaa asiaa aamulla esille vaan nakittaa sen mulle. Ihan munatonta touhua.
Hmm, oon kyllä käsittäny että jos kenkää tulee niin ei saa karenssia..
Niin, emmää ole ikinä saanut potkuja. Tai edes ollut työttömänä. En vaan ole kuullut että kukaan olisi karenssia saanut potkut saatuaan, sehän on eri asia jos itse lähtee.