Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmeisesti valtakunnassa on kaikki hyvin, kun taas kerran muutaman päivän ajan media on täynnä rättejä ja egoistisia naama lehteen -mulkeroita.
Eipähän tarvitse nettilehtiä tai televisiota katsoa kuin ehkä ensi viikolla seuraavan kerran.
Sen välimerkin pistäminenhän kuuluu sille edessä olevalle henkilölle. Mistä sitä muuten tietää milloin edelläoleva on latonut kaikki ostoksensa hihnalle tai satunnaiset tupakit, muuten kuin siitä välimerkistä.
Olisit sanonut sille "natsille" että levitäppä kuule itse romut, ja kasaa takaisin kassiin.Itsepalvelukassojen tulon jälkeen on ruvennut vituttamaan. Siinä kun itse piippaa ostokset ja laittaa ne siihen toisen puolen tasolle ja suorittaa maksun -> seuraava tulee jo piippaamaan omiaan ennen kuin on kerennyt kassia napauttamaan auki.
Itse aluksi pakkasin ostokset suoraan kassiin, mutta ensimmäisen natsin satunnaistarkastuksen jälkeen (piti levittä kaikki takaisin tasolle) en ole niin tehnyt.
Olisit sanonut sille "natsille" että levitäppä kuule itse romut, ja kasaa takaisin kassiin.
Jos ei kelpaa, niin vaihtaisin kauppaa.
Itse ainakin kasaan kaikki sinne kassiin, eikä ole kertaakaan noita satunnaistarkastuksia osunut kohdalle.
Vaikka siksi, että itseäsi vitutti, etkä enään viitsi tämän takia pakata tavaroitasi etukäteenMiksi? Työtään hän vain teki. Joku aika sitten oli juttua noista itsepalvelukassoista ja niiden näpistyksiä lisäävästä vaikutuksesta. Kyllä mulle on ainakin aika usein osunut tuo tarkastus kohdalle.
Tuohon omaan ensimmäiseen viestiin lisäten: joskus on jopa käynyt sama niin, että on myös vapaita itsepalvelukassoja 5m päässä.
Ei se Lidl:n kassan nopeus ole niinkään kiinni siitä miten nopeasti sitä tavaraa liikutetaan vaan siitä että Lidl:ssä on hiton hyvin suunitellut viivakoodit ja niiden lukijat jolloin sen kassan ei tarvitse pyöritellä joka tuotetta vaan se kone lukee sen viivakoodin ihan sama miten päin sen tuotteen vetää siitä lukijasta läpi.Lidlissä taitavat ottaa aikaa siinä kassan läpi menossa. Sen verran kovasti niitä viskoovat. Joskus tehnyt mieli sanoa että en sitte maksa noita viskeltyjä ruokia. Mikkään koira oo.
Ei se Lidl:n kassan nopeus ole niinkään kiinni siitä miten nopeasti sitä tavaraa liikutetaan vaan siitä että Lidl:ssä on hiton hyvin suunitellut viivakoodit ja niiden lukijat jolloin sen kassan ei tarvitse pyöritellä joka tuotetta vaan se kone lukee sen viivakoodin ihan sama miten päin sen tuotteen vetää siitä lukijasta läpi.
En tiedä mistään digimarkista, mutta tarkotin sitä että niiden tuotteiden viikoodit on printattu niihin paketteihin niin että ne menee ainakin yhdellä sivulla koko matkan. Lisäksi ainakin tuossa paikallisessa Lidl:ssä siinä kassalla on pöydässä yksi lukija ja sitten samalla kohtaa pystyssä toinen jolloin siitä tuotteesta voidaan lukea sitä viivakoodia monelta sivulta yhtä aikaa. Tämä mahdollistaa sen että myyjä voi vain "heittää" sen tuotteen siitä lukijoiden ohi ja se viivakoodi saadaan yleensä luettua kun taas muissa kaupoissa sitä tuotetta pitää pyöritellä niin että se viivakoodi osuu siihen lukijan kohdalle.Mitä! Onko Lidlillä jo digimarkki käytössä?
Itse en koe moraalista tuskaa jos valehtelee sairastuneensa vastaavassa tilanteessa, jos siinä reissulla ei ole samalla jotain koulutuksia tai muuta tärkeetä. Turhaa vaivaa koittaa selittää miksi oikeasti ei kiinnosta, koittavat vaan hehkuttaa jollain "no mikset muka, firma tarjoaa juotavat!!" niinkuin se olisi muka joku hyvä asia kun se tarkoittaa vaan isompaa meteliä ja turhia keskustelunaloituksiaVituttaa kun näin loppuvuotta kohti motivaatio aivan hakusessa. Työpaikan "virkistyspäivätkin" vaatii matkustamista Helsinkiin ja yöpymistä siellä sekä ylisosiaalista kissanristiäisissä hölynpölyn kuuntelemista, joka taas ei suoraan sanottuna kiinnosta pätkän vertaa. Tällaiselta epäsosiaaliselta juntilta tuollaiset virkistyspäivät toimivat lähinnä päinvastoin, vie sen viimeisenkin motivaation ja kiinnostuksen hommiin. Onneksi kohta on sentään joululomat.
"Ei pysty, on muuta menoa." Aika perse firma, jos edellyttää jotain yli yön reissuja, ellei sellaiset kiinnosta.Vituttaa kun näin loppuvuotta kohti motivaatio aivan hakusessa. Työpaikan "virkistyspäivätkin" vaatii matkustamista Helsinkiin ja yöpymistä siellä sekä ylisosiaalista kissanristiäisissä hölynpölyn kuuntelemista, joka taas ei suoraan sanottuna kiinnosta pätkän vertaa. Tällaiselta epäsosiaaliselta juntilta tuollaiset virkistyspäivät toimivat lähinnä päinvastoin, vie sen viimeisenkin motivaation ja kiinnostuksen hommiin. Onneksi kohta on sentään joululomat.
Ei kai ne ihmisiä heittele?Mainitse ensi kerralla etukäteen että haluat ostoksiasi ja itseäsi kohdeltavan ihmisarvon mukaisesti.
Itse en koe moraalista tuskaa jos valehtelee sairastuneensa vastaavassa tilanteessa, jos siinä reissulla ei ole samalla jotain koulutuksia tai muuta tärkeetä. Turhaa vaivaa koittaa selittää miksi oikeasti ei kiinnosta, koittavat vaan hehkuttaa jollain "no mikset muka, firma tarjoaa juotavat!!" niinkuin se olisi muka joku hyvä asia kun se tarkoittaa vaan isompaa meteliä ja turhia keskustelunaloituksia
Eikö olekin mukavaa kun pidetään väkisin hauskaa? Elämme ekstroverttien tyranniassa.Vituttaa kun näin loppuvuotta kohti motivaatio aivan hakusessa. Työpaikan "virkistyspäivätkin" vaatii matkustamista Helsinkiin ja yöpymistä siellä sekä ylisosiaalista kissanristiäisissä hölynpölyn kuuntelemista, joka taas ei suoraan sanottuna kiinnosta pätkän vertaa. Tällaiselta epäsosiaaliselta juntilta tuollaiset virkistyspäivät toimivat lähinnä päinvastoin, vie sen viimeisenkin motivaation ja kiinnostuksen hommiin. Onneksi kohta on sentään joululomat.
Luureissa on tietääksen ON/OFF kytkin..Koita siinä vietellä vapaapäivää kun työt tulee kotiin ja melkeinpähän tuo duuniluuri on pidettävä jossain määrin ainakin lähistöllä.
Eikö olekin mukavaa kun pidetään väkisin hauskaa? Elämme ekstroverttien tyranniassa.
Melkeinpä joudun olemaan tavoitettavissa. Tokikin mulla on korvaavaa vapaata aina listoilla säännöllisesti juurikin tämän takia, mutta katkaisee se nyt nörtteilyn aina välilläLuureissa on tietääksen ON/OFF kytkin..
Jos ei ole ns. puhelinvastuuta ja se ei näy palkassa, niin puhelin kiinni vaan. Työaika on työaikaa, vapaa-ajalla ei tehdä töitä.Koita siinä vietellä vapaapäivää kun työt tulee kotiin ja melkeinpähän tuo duuniluuri on pidettävä jossain määrin ainakin lähistöllä.
Ihan kiva että naapurilla on harrastus. Ja ihan hyvin soittaa kitaraa. Laulusta en ole samaa mieltä.
Mutta vois nyt vittu vaihtaa biisiä välillä. Onneks ei soita/laula kun pari tuntia päivässä ja senkin tekee päivällä ettei nyt sentään yöllä möykkää ja pidä naapureita hereillä kun tässä talossa on varmaan käytetty kananpaskaa ja pahvia seinämateriaalina.
Ostaskohan haitarin tai säkkipillin. Joku kolmas naapuri vois vaikka rummut ostaa niin on vittu bändi pystyssä.
Valehtelijalla selkäranka?Haaviston epäoikeudenmukainen kohtelu keltaisessa lehdistössä (ja vähän muissakin) vituttaa tänään. Ei ole oikeutta selkärankaan tai omaantuntoon tässä maassa!
Naapurin koirat. Jumalauta saatana että muutan tänne pöndelle omakotitaloon omaan rauhaan ni eiköhän vittu naapurissa ole kaks jotain vitun pulloharjaa jotka viskataan joka päivä pihalle ja ne alkaa sen vitun tauottoman räksytyksen jota kestää niin kauan kun ne siinä pihalla on. Vittu soikoon. Onneks ne on muuttamassa ku joku vaan ostais ton tönön pois. Mutta miten helvetissä ne jaksaa ite kuunnella sitä ku mä asun sentää naapurissa ja mulla on jo hermot ihan riekaleina.
Ottasin ton koska vaan sen sijaan että tossa aidan takana räksyttää kaks pulloharjaa kolmatta tuntia putkeen.Tuossa vastapäätä olevassa asunnossa on myös koira. Aina kun ne lähtee sitä ulkoiluttamaan, koira haukkuu ja vinkuu niin, että rappukäytävä soi. Pihalta myös kuuluu sama. Ja takasin tullessa. Ihanaa kerrostaloelämää.
Naapurin koirat. Jumalauta saatana että muutan tänne pöndelle omakotitaloon omaan rauhaan ni eiköhän vittu naapurissa ole kaks jotain vitun pulloharjaa jotka viskataan joka päivä pihalle ja ne alkaa sen vitun tauottoman räksytyksen jota kestää niin kauan kun ne siinä pihalla on. Vittu soikoon. Onneks ne on muuttamassa ku joku vaan ostais ton tönön pois. Mutta miten helvetissä ne jaksaa ite kuunnella sitä ku mä asun sentää naapurissa ja mulla on jo hermot ihan riekaleina.
Porukoiden naapurissa on ollut tuollaiset samanlaiset paskakasakoirat niin kauan kuin muistan. Pari vuotta sitten yksi koirista ja nimenomaan se pahin räksyttäjä kuoli, mutta sitä iloa ei kauan kestänyt kun naapurin nuijat menivät ja hommasivat uuden samanlaisen tilalle. Tässä kun jo +5v tullut asusteltua yksin ihan toisella paikkakunnalla niin aina kun palaa kotiseudulle käymään niin sitä jotenkin havahtuu siihen, että miten helvetissä porukat kestävät ja itse on aikoinaan jaksanut kuunnella sitä tauotonta haukuntaa .
Suurin vikahan noissa tapauksissa on yleensä omistajissa. Saatana kun tuollaiset nuijat saisi vastuuseen.
Ylipäätään koko soittoäänen päällä pitäminen muualla kuin kotona. Puhelimissa on värinähälytys ihan syystä.iPhonen oletussoittoääni. Ärsyttävä xylofonikilkatus. Vaihtakaa se pois, hyvä ihmiset. En tiedä kumpi on pahempi, tämä vai Nokia Tune.
Ainakaan meillä ei lidlin viivakoodeja paineta mitenkään erikoisesti. Eron täytyy olla lukijassa.En tiedä mistään digimarkista, mutta tarkotin sitä että niiden tuotteiden viikoodit on printattu niihin paketteihin niin että ne menee ainakin yhdellä sivulla koko matkan. Lisäksi ainakin tuossa paikallisessa Lidl:ssä siinä kassalla on pöydässä yksi lukija ja sitten samalla kohtaa pystyssä toinen jolloin siitä tuotteesta voidaan lukea sitä viivakoodia monelta sivulta yhtä aikaa. Tämä mahdollistaa sen että myyjä voi vain "heittää" sen tuotteen siitä lukijoiden ohi ja se viivakoodi saadaan yleensä luettua kun taas muissa kaupoissa sitä tuotetta pitää pyöritellä niin että se viivakoodi osuu siihen lukijan kohdalle.
Fordin huollosta väittivät että ei ole, no suoraansanottuna vitun väliä, kun vika korjaantui uudella akulla.@Junaski Etuistuimien välisessä, taaemmassa kannellisessa tavarakotelossa on pohjalla tila, jossa avain tunnistuu vaikka sen patterit olisivat lopussa.
Ylipäätään koko soittoäänen päällä pitäminen muualla kuin kotona. Puhelimissa on värinähälytys ihan syystä.