Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CDON automaattinen aspa -> "Ota yhteyttä Adlibrikseen joka toimittaa tavaran"Bongasin eilen CDON:sta kirjan halvemmalla kuin mitä sitä Adlibriksellä myydään. Syytä en tiedä miksi näin oli. Ei mikää mahdoton ale, 25% varsinaisesta hinnasta. Päätin tilata, ja pistin kaveriks halvan kirjan jota säästelly just tämmöstä varten, et menee just postikulujen yli. Tänää sit tuli vaan ilmoitus, että tilauksen se kirja on mitätöity jota just havittelin. Adlibriksen ja CDON:n kanssa ku toimii nii kaikki on odotettavissa, mutta pakko oli kyl pistää tulikivenkatkuista palautetta välittömästi. Ja tämähän alennus tuli vielä kohdennetun mainnonnan kautta puhelimen appin mainoksissa (Tuttu kansi, tavallista halvempi hinta, heti klikkasin).
CDON automaattinen aspa -> "Ota yhteyttä Adlibrikseen joka toimittaa tavaran"
Adlibris aspa -> "no sun tilaushan on CDON:sta, miks tänne kirjotat"
Mihinkään ei voi olla tosiaan kiire Adlibrisksen kanssa eikä ole koskaan ollutkaan, toimitukset tulee kun tulee vaikka mitä lukis toimitusajasta. Mutta onhan tää koko juttu jo ihan selkeä puljaus, kun kohdennetussa mainonnassa on kirja joka on wishlistillä tavallista alemmalla hinnalla ja se yks kaks sit mitätöidään tilauksesta.Adlibriksen aspa on ihan luokattoman huono. Viimeksi asioin aspan kanssa kun kirjelähetyksenä lähetetty kirja oli pahasti myöhässä. Pyysin hyvitystä tai uudelleenlähetystä mutta aspan mukaan minun pitäisi palauttaa kirja saadakseni rahat takaisin ja linkitti palautusohjeita. Yritin selittää asian mutta aspa ei yksinkertaisesti ymmärtänyt (tai ei halunnut ymmärtää) ennen kuin uhkasin ottaa yhteyttä luottokorttiyhtiöön. Kirja kuitenkin sitten loppujen lopuksi saapui perille, joten en päässyt viemään asiaa loppuun saakka.
Seiska käytössä? Mulla kaatuili ja kadotteli hiirtä jatkuvalla syötöllä, varsinkin lepotilan jälkeen. Kymppiin kun siirryin ni loppu ongelmat.Razerin Synapse vituttaa. Kaatunut 2 kertaa 2 päivän aikana, kunhan saan (ja osaan) tallentaa profiilit hiireen, niin poistan koko kikkareen. Harmi vaan kun paras hiiri mitä omistanut, ja softa on tuommoinen kikkare.
Virhevastuu voimassa. Takaisin vaan myyjälle.Vuosi sitten ostettu imuri päätti hajota ja muistaakseni liike josta tuon ostin ei ole mikään paras takuu asioissa. Pari viikkoa on tullu mentyä myös 2-5h yö unilla jotka nekin pätkissä joten vituttaa muutenkin jo vaikka viime yö tuli nukuttua kohtuu hyvin..
Virhevastuu voimassa. Takaisin vaan myyjälle.
Kymppi. Kummasti kun rekisteröidyin, niin loppui kaatuilu.Seiska käytössä? Mulla kaatuili ja kadotteli hiirtä jatkuvalla syötöllä, varsinkin lepotilan jälkeen. Kymppiin kun siirryin ni loppu ongelmat.
Pieni asia, kun toisilta löytyy syöpiä ja vaikka mitä oikeasti ikävää... ei niin kehtaisi aina kaikesta kitistä....
Matkahuolto rikkoi netistä ostamani uuden 4-osaisen ja oikeasti hyvin lujassa valmistajan suojakuoressa toimitetun perhovavan aivan päreiksi. Liekö jäänyt trukin alle vaiko mitä, mutta vapa oli murtunut poikki jopa oman korkkikahvansa alta. Kovan suojakuoren lävitse kohdistuneet voimat eivät ole olleet mitään pieniä, eivätkä myöskään pelkästä kovakouraisesta reteästä käsittelystä syntyneitä vahinkoja. Vapa oli siis suoraan sanoen tuhottu aivan täysin. Vähän silleen kuin että jos oravan päälta ajettaisiin katujyrällä. Joka jumalan pätkä oli täysin murtunut hyvin monesta kohdasta, ja vapa oli täysin muusina siinä omassa kotelossaan. Ja kova kotelokin oli litissä kuin olisi jäänyt jonkin paperikoneen telan väliin ja mennyt siitä lävitse. Sanon nyt rehellisen vainoharhaisena ihan suoraan, että en oikein usko, että millekään paketille voi "vahingossa" tapahtua ihan noin kauheita. Joku on nyt purkanut siihen pakettiin omaa pahaa mieltään ja oman elämänsä vitutustaan oikein kunnolla. Vapa oli kuitenkin minun, ja minä myös maksoin siitä sen kuljettamisesta paikasta toiseen. Maksoin siis ne särkijöiden palkatkin. En ole ollenkaan huvittunut tuosta pikku käytännön "pilasta", mitä tuolle minun uudelle vavalleni nyt tehtiin.
No, minä niistä jäänteistä otin kuvia ja lähetin niitä eteenpäin pitkin ja poikin matkahuollon organisaatiota, ja täytin netissä kaavaketta ja kyselin vielä liki kuukauden hiljaisuuden jälkeen myös peräänkin tätä asiaa. Tulihan sieltä sitten se korvaus päätös... johonkin kuljetuslakiin perustuen korvauksia tuli kokonaista 20 euroa / kilo jonkin oudon ja omituisen tariffin mukaan. Perhovavasta. Sain siis tuosta koko isosta aikaa vievästä selvittely rumbasta yhden kaksikymppisen, ja ne maksetut rahtikustannukset, jotka nekin olivat vielä sitten väärin ja muutaman euron alakanttiin laskettuja. Oli sen vavan hinta nyt vähän suurempi kuitenkin. Aika paljonkin.
Lopettaisivat tuollaisen "korvaus" -ohjelman... on kuin olisi saanut kaupan päälle vielä ilmaisen vittuilunkin. Siltä se nyt tuntui.
T -.-
Tulihan sieltä sitten se korvaus päätös... johonkin kuljetuslakiin perustuen korvauksia tuli kokonaista 20 euroa / kilo jonkin oudon ja omituisen tariffin mukaan. Perhovavasta.
Tai vastaavasti älä hitossa lähetä mitään minkä hinta ylittää 20€/kg.Eli kannattaa tilata 40 kilon ja 200 euron halpispesykone ja toivoa, että rikkovat - > Profit?
Tai vastaavasti älä hitossa lähetä mitään minkä hinta ylittää 20€/kg.
Yhtään arvokkaammalla tavaralla näköjään suositeltavaa.Tai sitten maksaa hieman enemmän ja vakuuttaa lähetyksen.
Lopputulema oli, että tilaus peruttu ja rahat takas. Jäi nyt kyl kaivelemaan kuitenki tää, et mainostetaan halvalla ja sit perutaan. "sori siitä" oli molempien kommentti. On muuten tuote siellä edelleen samalla hinnalla vaikka ei voida toimittaa.CDON automaattinen aspa -> "Ota yhteyttä Adlibrikseen joka toimittaa tavaran"
Adlibris aspa -> "no sun tilaushan on CDON:sta, miks tänne kirjotat"
Mä hoidin tän niin että myin heti kärkeen koko kikkareen poisEi jumalauta mitä pelleilyä... Näytönohjaimen mukana tullut Call of Duty: Modern Warfare. Ei oo ikinä codit kiinnostanu, mutta tästä oon nähny positiivisia juttuja niin aattelin nyt testata kun kaupantekijäisinä sai.
-Ensin pitää asentaa Geforce Experience. Ei liity kyllä mitenkään pelin toimintaan, mut ok, asennellaan.
-Geforce Experienceen pitää tottakai tehdä tunnukset, noh, tympeetä paskaa mutta tehdään nyt.
-Aktivoin pelin Geforce Experiencessä. Saan onnittelun pelin aktivoimisesta.
-Seuraavaksi peli pitääkin aktivoida uudestaan Battle.netissä
-Battle.nettiin pitää tehdä tunnukset. Alkaa vituttaan koska turhaa paskaa yhden pelin testaamisen takia.
-Seuraavaksi ladataan Battle.net clientti.
-Pelin lataaminen kestää kaksi päivää koska heillä ei vissiin serverit oikein toimi.
-Saan pelin vihdoin asennettua. Käynnistän pelin.
-Peli vaatii sisäänkirjautumisen, vaikka mua kiinnostaa vain yksinpelin. Tähänkin tarvi eri tunnukset.
-Pelaan peliä muutaman tunnin, ihan kivalta vaikuttaa
-Seuraavana päivänä en voi pelata peliä ollenkaan, siis yksinpeliä, koska netti ei ollut toiminnassa.
-Tätä seuraavana päivänä olisi ollut hetki aikaa pelata, mutta peli halusikin ladata 20 gigaisen päivityksen joten meni sen odotteluksi.
-Nyt peli on päivitetty mutta kaatuu ~heti.
-Ironisesti yksi useimmin mainituista korjauksista on "poista Geforce Experience". Ei auttanut, eikä mikään muukaan mitä kokeilin.
-Ajattelen kokeilla jos Activisionilla olisi edes hyvä support. Supporttiin kirjautuminen vaatii tunnukset, onneksi tähän käy samat kuin itse peliin kirjautuessa.
-Kirjautumisen jälkeen pakko täyttää henkilötietoja.. Haistakaa nyt p****!
JA MITÄ TÄÄLLÄ SUPPORTISSA ON? "onhan jäähdytys kunnossa" "Päivitä näytänohjaimen ja äänikortin ajurit"???????? Tuota varten tarvivat sisäänkirjautumisen ja henkilötiedot?? Ei edes minkäänlaista "jos ei ollut apua niin tästä pääset chattiin" tai mitään vastaavaa vaan nuo on tasan ainoat ohjeet kaikkiin pelin kaatumisiin
Joo, on ehkä aika first world problem vitutukset, vaan eipä tämä ole ainoa asia mistä nykyään pitää tehdä niin saakelin vaikeeta ihan turhaan.
Ite jo tämmönen about paappa-osaston kaveri (+40v) ja tän takia tykkään konsoleista pelikäytössä. Koska pelaan harvoin, niin se on helpointa ostaa vaan joku peli Pleikkarille ja pelata sitä muutaman kerran ja unohtaa. Mitään ei tarvi tehdä, korkeintaan asennat jonkun update paketin.Ei jumalauta mitä pelleilyä... Näytönohjaimen mukana tullut Call of Duty: Modern Warfare. Ei oo ikinä codit kiinnostanu, mutta tästä oon nähny positiivisia juttuja niin aattelin nyt testata kun kaupantekijäisinä sai.
-Ensin pitää asentaa Geforce Experience. Ei liity kyllä mitenkään pelin toimintaan, mut ok, asennellaan.
-Geforce Experienceen pitää tottakai tehdä tunnukset, noh, tympeetä paskaa mutta tehdään nyt.
-Aktivoin pelin Geforce Experiencessä. Saan onnittelun pelin aktivoimisesta.
-Seuraavaksi peli pitääkin aktivoida uudestaan Battle.netissä
-Battle.nettiin pitää tehdä tunnukset. Alkaa vituttaan koska turhaa paskaa yhden pelin testaamisen takia.
-Seuraavaksi ladataan Battle.net clientti.
-Pelin lataaminen kestää kaksi päivää koska heillä ei vissiin serverit oikein toimi.
-Saan pelin vihdoin asennettua. Käynnistän pelin.
-Peli vaatii sisäänkirjautumisen, vaikka mua kiinnostaa vain yksinpelin. Tähänkin tarvi eri tunnukset.
-Pelaan peliä muutaman tunnin, ihan kivalta vaikuttaa
-Seuraavana päivänä en voi pelata peliä ollenkaan, siis yksinpeliä, koska netti ei ollut toiminnassa.
-Tätä seuraavana päivänä olisi ollut hetki aikaa pelata, mutta peli halusikin ladata 20 gigaisen päivityksen joten meni sen odotteluksi.
-Nyt peli on päivitetty mutta kaatuu ~heti.
-Ironisesti yksi useimmin mainituista korjauksista on "poista Geforce Experience". Ei auttanut, eikä mikään muukaan mitä kokeilin.
-Ajattelen kokeilla jos Activisionilla olisi edes hyvä support. Supporttiin kirjautuminen vaatii tunnukset, onneksi tähän käy samat kuin itse peliin kirjautuessa.
-Kirjautumisen jälkeen pakko täyttää henkilötietoja.. Haistakaa nyt p****!
JA MITÄ TÄÄLLÄ SUPPORTISSA ON? "onhan jäähdytys kunnossa" "Päivitä näytänohjaimen ja äänikortin ajurit"???????? Tuota varten tarvivat sisäänkirjautumisen ja henkilötiedot?? Ei edes minkäänlaista "jos ei ollut apua niin tästä pääset chattiin" tai mitään vastaavaa vaan nuo on tasan ainoat ohjeet kaikkiin pelin kaatumisiin
Joo, on ehkä aika first world problem vitutukset, vaan eipä tämä ole ainoa asia mistä nykyään pitää tehdä niin saakelin vaikeeta ihan turhaan.
Tää on vittumaista, isäukolla meni muutama vuosi takaperin Loopin 700 euron vapa myös aivan päreiksi. En muista millä firmalla kuljetus hoitui, mutta heidän vakuutukseen se kuitenkin meni.Pieni asia, kun toisilta löytyy syöpiä ja vaikka mitä oikeasti ikävää... ei niin kehtaisi aina kaikesta kitistä....
Matkahuolto rikkoi netistä ostamani uuden 4-osaisen ja oikeasti hyvin lujassa valmistajan suojakuoressa toimitetun perhovavan aivan päreiksi. Liekö jäänyt trukin alle vaiko mitä, mutta vapa oli murtunut poikki jopa oman korkkikahvansa alta. Kovan suojakuoren lävitse kohdistuneet voimat eivät ole olleet mitään pieniä, eivätkä myöskään pelkästä kovakouraisesta reteästä käsittelystä syntyneitä vahinkoja. Vapa oli siis suoraan sanoen tuhottu aivan täysin. Vähän silleen kuin että jos oravan päälta ajettaisiin katujyrällä. Joka jumalan pätkä oli täysin murtunut hyvin monesta kohdasta, ja vapa oli täysin muusina siinä omassa kotelossaan. Ja kova kotelokin oli litissä kuin olisi jäänyt jonkin paperikoneen telan väliin ja mennyt siitä lävitse. Sanon nyt rehellisen vainoharhaisena ihan suoraan, että en oikein usko, että millekään paketille voi "vahingossa" tapahtua ihan noin kauheita. Joku on nyt purkanut siihen pakettiin omaa pahaa mieltään ja oman elämänsä vitutustaan oikein kunnolla. Vapa oli kuitenkin minun, ja minä myös maksoin siitä sen kuljettamisesta paikasta toiseen. Maksoin siis ne särkijöiden palkatkin. En ole ollenkaan huvittunut tuosta pikku käytännön "pilasta", mitä tuolle minun uudelle vavalleni nyt tehtiin.
No, minä niistä jäänteistä otin kuvia ja lähetin niitä eteenpäin pitkin ja poikin matkahuollon organisaatiota, ja täytin netissä kaavaketta ja kyselin vielä liki kuukauden hiljaisuuden jälkeen myös peräänkin tätä asiaa. Tulihan sieltä sitten se korvaus päätös... johonkin kuljetuslakiin perustuen korvauksia tuli kokonaista 20 euroa / kilo jonkin oudon ja omituisen tariffin mukaan. Perhovavasta. Sain siis tuosta koko isosta aikaa vievästä selvittely rumbasta yhden kaksikymppisen, ja ne maksetut rahtikustannukset, jotka nekin olivat vielä sitten väärin ja muutaman euron alakanttiin laskettuja. Oli sen vavan hinta nyt vähän suurempi kuitenkin. Aika paljonkin.
Lopettaisivat tuollaisen "korvaus" -ohjelman... on kuin olisi saanut kaupan päälle vielä ilmaisen vittuilunkin. Siltä se nyt tuntui.
T -.-
No se virallinen tulos tulee kuitenkin vaaleista, ite en anna hirveesti painoarvoa noille mielipide mittauksilleTämän päivän YLE:n kannatusmittauksen tulos vituttaa ja samalla ilahduttaa. Politiikka on ristiriitainen asia!
Aina voi sanoa, että liikuta luitasi jotta muutkin pääsevät etenemään.Kassajonossa ollaan tehokkaan tiiviisti, mutta kassan kohdalla jätetään pahimmillaan yli 1,5 metrin turha hajurako.
Aina voi sanoa, että liikuta luitasi jotta muutkin pääsevät etenemään.
Eilen viereisen kassan asiakas päätti siirtää ostoskärryt minun kassan eteen, etten minä ja seuraava asiakas päässyt pakkaamaan tavaroita (ruuhka-aika kaupassa).
Tönäsin ostoskärryt käytävälle poistuvien asiakkaiden tielle ja sanoin, että sori mutta et voi viedä kahden kassan pakkaustilaa. Näytti suuttuvan, mutta itseäni lähinnä huvitti.
En vaan huomasin kun kassa alkoi tunkemaan seuraavan asiakkaan ostoksia samalle puolelle kun omat ostokset ja vielä itse yritin pakata nopeasti.Kai ennen kärryjen tönäisyä toteutit oman neuvosi eli liikuttamaan luitaan? Tämän tosin voisi tehdä myöskin ystävällisemmin sanoin. Normaalisti asia tämän jälkeen etenee suunnilleen niin että kärryt siirtyvät edestäsi pahoittelujen kera ja ketään ei olisi vituttanut.