Ei jumalauta mitä pelleilyä... Näytönohjaimen mukana tullut Call of Duty: Modern Warfare. Ei oo ikinä codit kiinnostanu, mutta tästä oon nähny positiivisia juttuja niin aattelin nyt testata kun kaupantekijäisinä sai.
-Ensin pitää asentaa Geforce Experience. Ei liity kyllä mitenkään pelin toimintaan, mut ok, asennellaan.
-Geforce Experienceen pitää tottakai tehdä tunnukset, noh, tympeetä paskaa mutta tehdään nyt.
-Aktivoin pelin Geforce Experiencessä. Saan onnittelun pelin aktivoimisesta.
-Seuraavaksi peli pitääkin aktivoida uudestaan Battle.netissä

-Battle.nettiin pitää tehdä tunnukset. Alkaa vituttaan koska turhaa paskaa yhden pelin testaamisen takia.
-Seuraavaksi ladataan Battle.net clientti.
-Pelin lataaminen kestää kaksi päivää koska heillä ei vissiin serverit oikein toimi.
-Saan pelin vihdoin asennettua. Käynnistän pelin.
-Peli vaatii sisäänkirjautumisen, vaikka mua kiinnostaa vain yksinpelin. Tähänkin tarvi eri tunnukset.
-Pelaan peliä muutaman tunnin, ihan kivalta vaikuttaa

-Seuraavana päivänä en voi pelata peliä ollenkaan, siis yksinpeliä, koska netti ei ollut toiminnassa.
-Tätä seuraavana päivänä olisi ollut hetki aikaa pelata, mutta peli halusikin ladata 20 gigaisen päivityksen joten meni sen odotteluksi.
-Nyt peli on päivitetty mutta kaatuu ~heti.
-Ironisesti yksi useimmin mainituista korjauksista on "poista Geforce Experience". Ei auttanut, eikä mikään muukaan mitä kokeilin.
-Ajattelen kokeilla jos Activisionilla olisi edes hyvä support. Supporttiin kirjautuminen vaatii tunnukset, onneksi tähän käy samat kuin itse peliin kirjautuessa.
-Kirjautumisen jälkeen pakko täyttää henkilötietoja.. Haistakaa nyt p****!
JA MITÄ TÄÄLLÄ SUPPORTISSA ON? "onhan jäähdytys kunnossa" "Päivitä näytänohjaimen ja äänikortin ajurit"???????? Tuota varten tarvivat sisäänkirjautumisen ja henkilötiedot?? Ei edes minkäänlaista "jos ei ollut apua niin tästä pääset chattiin" tai mitään vastaavaa vaan nuo on tasan ainoat ohjeet kaikkiin pelin kaatumisiin
Joo, on ehkä aika first world problem vitutukset, vaan eipä tämä ole ainoa asia mistä nykyään pitää tehdä niin saakelin vaikeeta ihan turhaan.