Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Jos on varaa muutaman tuhannen vanteisiin niin eikö niitä voi pitää jossain rengashotellissa?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Ja tähän kuuluu vastata että miksi pitää olla 2000e sarja ja häkkivarasto? Jos on häkkivarasto niin halvimmat peltivanteet ja jos on 2000e sarja niin sitä säilytetää OMAKOTITALON varastossa minne nisteillä ei ole asiaa :p
Vähän heikosti tarjolla Kampissa noita omakotitaloja, mutta vinkka jos löydät.

EDIT: Itse en siis asu Kampissa, enkä sinne halua edes, tykkään OKT-asumisesta ja vaihdan itse renkaani. Joku kuitenkin tykkää eri asioista kuin minä, ja sitä varten saattaa ”joutua” vaihdattamaan renkaat. Pitää osata myös ajatella kuplan ulkopuolelta. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
335
4v vanha Samsungin pyykinpesukone hajosi. Laatu peli
Meneeköhän tuo vielä virhevastuun piikkiin, jos jaksaa tarpeeksi valittaa? Luulisi nyt että pesukoneen pitäisi kestää yli 4-vuotta.

Meidän Samsung hajosi kesällä. Vuoden oli ollut käytössä. Silloin tietty meni takuun piikkiin, ja hommat hoituivatkin näppärästi. Mutta ei tälläisten juttujen lukeminen lisää luottoa että olisi hyvän valinnan tehnyt. :D Tietty halpa konehan tuo oli.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
501
Itse välttelen kauppojen irtopulla/pasteijapiirakka-hyllyjä tuostakin syystä. Toki asiakkaat myös ottavat tuotteita noista paljain käsin ja eivät millään voi käsittää tehneensä väärin jos henkilökunta huomauttaa. Parhaimmat tapaukset pyörtävät ostopäätöksensä ja pistävät tuotteen takaisin hyllyyn. Paljaon käsin sekin
Tämä. Itse en voi ostaa näitä paistopisteiden tuotteita juuri tuosta syystä.
Pahinta on, että sain tämän kammon siitä kun oma äitini harrastaa tuota tuotteiden klähmimistä. Olimme yhdessä kaupassa ja hän yritti tunkea pesemätöntä kättään kaappiin ja läppäisin sen pois ihan refleksinä. Hänen ilmeensä oli kyllä näkemisen arvoinen.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
1 964
Mielestäni jos ei säilytä renkaitaan rengashotellissa, niin melkein samalla vaivalla kyllä vaihtaa ne renkaat allekin, kun joutuisihan niitä muutenkin siirtelemään auton takakontin ja varaston välillä. Ei maksa mitään, ei tarvitse jonottaa sopivaa aikaa ja itse vastaa työn laadusta. Toki kaikilla ei ole mahdollisuutta eikä halua tehdä sitä itse ja jokainen toimikoon parhaaksi katsomallaan tavalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Ilmastomuutos vouhotus on pelkkää kusetusta, kun tuli tuollainen takatalvi. Ainakin 1,5 astetta pitänyt lämmetä ja paskat. Demarin prkl piti paskapuheita vappuna ja oli silloinkin kylmä kuin mikä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 201
Vakavasti puhuen ilmastomuutos ei tarkoita lämpimämpää säätä vaan sään ääri-ilmiöiden lisääntymistä: myrskyt, kuivuus yms.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Taloyhtiön idiootit taas asialla. Ei siinä mitään, jos ei halua lajitella jätteitään. Sitten voi kai heittää kaikki sinne sekajätteeseen.
Meillä kuitenkin parhaat valopäät heittää nyt muoviroskia siihen biojätepönttöön :facepalm:. Se on vielä kaikkein kauimmainen niistä astioista...

Jollain tavalla vaan vituttaa tuollainen vitullinen idioottimaisuus.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Meillä kuitenkin parhaat valopäät heittää nyt muoviroskia siihen biojätepönttöön :facepalm:. Se on vielä kaikkein kauimmainen niistä astioista...
Tuo on kyllä monille haastavaa. Tuossa kun vein lasipurkkeja keräysastiaan niin oli joku fiksusti heittänyt omat lasipurkkinsa kansineen päivineen muovipussissa sinne :facepalm: Mitä sitä turhaan heittää niitä peltikansia viereiseen astiaan kun "sama auto ne kumminkin sieltä hakee" :rolleyes:
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 012
Itseä vituttaa pantittomat juomatölkit. Ihan kiva että ne on oikeassa paikassa, mutta kun sinne taloyhtiönroskiin viedään se jätesäkillinen kerrallaan. Yhtäkään ei ole rutattu/puristettu/painettu läjään, jolloin se ~200l roskis on aina täynnä. Samaa harrastaa osa ihmisistä pahvilaatikoiden kanssa. Sinne vaan, turha niitä purkaa/taitella jne.
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 284
Itseä vituttaa pantittomat juomatölkit. Ihan kiva että ne on oikeassa paikassa, mutta kun sinne taloyhtiönroskiin viedään se jätesäkillinen kerrallaan.
Miten tuo tölkkien kierrätys pitäisi muuten oikeasti tehdä, itse olen vienyt pantittomatkin tölkit pullonpalautuskoneisiin. Olen ajattelematta olettanut että siellä ne seassa kierrättyy hyötykäyttöön, mutta olisiko metallinkeräys niille oikeampi paikka?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
291
Miten tuo tölkkien kierrätys pitäisi muuten oikeasti tehdä, itse olen vienyt pantittomatkin tölkit pullonpalautuskoneisiin. Olen ajattelematta olettanut että siellä ne seassa kierrättyy hyötykäyttöön, mutta olisiko metallinkeräys niille oikeampi paikka?
Parempi se palautusautomaatti on. Ei tartte lajitella metalleja jne. Samaa alumiinia ne on ku pantillisetki. Viivakoodi vaan on vääränlaine
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
501
Minulle tuli sanomista kun olen viskonut viinipulloja lasinkeräysastiaan. Kuulemma pitäisi viedä ne alkoon kun niissä on pantti. Sitten aloin viskoa ne sekajätteeseen. Siitäkin tuli sanomista. Ja kierrätysohjeet yliviivaustussilla korostettuna missä käskettiin lajittelemaan lasi lasinkeräys-astioihin.
Kaikki tämä taloyhtiömme puheenjohtajalta.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
hammaslohkes ja jäätävät hermokivut. odotella et pääsee soittaa kipupäivystyksee pääsiskö sinne ja sekin 100km päässä
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Taloyhtiön idiootit taas asialla. Ei siinä mitään, jos ei halua lajitella jätteitään. Sitten voi kai heittää kaikki sinne sekajätteeseen.
Meillä kuitenkin parhaat valopäät heittää nyt muoviroskia siihen biojätepönttöön :facepalm:. Se on vielä kaikkein kauimmainen niistä astioista...

Jollain tavalla vaan vituttaa tuollainen vitullinen idioottimaisuus.
Laittakaas jo pari nukea tähänkin maakuntaan :D
Jos perussuomalaiset joutuvat istumaan eduskunnassa oikealla, lopetan muovin kierrätyksen ja heitän ne biojätteeseen
Vihervasemmiston masinoima hanke siirtää perussuomalaiset eduskunnassa kokoomuksen oikealle puolelle ja leimata puolue näin joksikin "äärioikeistoksi", sai minun lähipiirissäni aikaan muovin kierrätyksen lopettamisen. Muovit heitetään nyt sekajätteeseen, ja mikäli sopivaa pönttöä ei ole tarjolla, niin sitten vaikka biojätteeseen.
Melkein tekis mieli tilata tuo kuukausi, että pääsee lukemaan. Miks tän maakunnan pitää olla vittu täynnä idiootteja...
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
501
Nää puheenjohtajat kyllä vituttaa. Siihen paskanakkiin päästyään kusi nousee kohisten päähän.

Eräs PJ tuli jo muutettaessa avautumaan, että ei saa peruuttaa oven eteen, kun lapset voi jäädä alle.
Minäkin sain lapun muuttopäivänä muuttoauton ikkunaan kun olimme kantamassa kamoja sisään. Piha ei ole parkkipaikka ja niin edelleen. Tuo onnistui vielä jättämään lapun niin sniikisti ettei kukaan kerennyt nähdä tyyppiä vaikka siinä ravasi porukkaa koko ajan. Sen jälkeen olen saanut näitä lappuja jo useampia, aina kun olen tehnyt jonkun rundin huonekalukauppaantai ostanut jotain muuta isompaa jota en ole jaksanut raahata autohallista. Joka kerta yhtä ninjamaisin ottein. En tiedä miksi salailee käytöstään kun kaikki tietävät kuka niitä autoja käy laputtamassa?
Noita lappuja on myös säännöllisesti viskottuna pitkin pihaamme, eli laputtaa muitakin asukkaita vaikka taloyhtiössämme ei ole minkäänlaista ongelmaa pihalle parkkeeraavien kanssa. Itse vien ne kohteliaasti piharoskikseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 705
Eräs PJ tuli jo muutettaessa avautumaan, että ei saa peruuttaa oven eteen, kun lapset voi jäädä alle.
Jos ajasi etuperin niin jäisköhän niitä lapsia vähemmän auton alle. Varmaan ei olisi pj voinut perustella mitenkään järkevästi.
Tuossa joku vuosi sitten kaveri muutti kerrostaloon, ja mä olin lainapakulla kuskina sille. Juurikin oven eteen peruutin ja ei siinä pitkään kestänyt kun joku tuli mussuttamaan ettei nyt siihen voi autoa jättää tms. Sanoin vaan että tervetuloa talkoisiin niin se auto siirtyy siitä nopeammin pois. Ei se kyllä tullut auttamaan.
 

root

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 317
Jos ajasi etuperin niin jäisköhän niitä lapsia vähemmän auton alle. Varmaan ei olisi pj voinut perustella mitenkään järkevästi.
Tuossa joku vuosi sitten kaveri muutti kerrostaloon, ja mä olin lainapakulla kuskina sille. Juurikin oven eteen peruutin ja ei siinä pitkään kestänyt kun joku tuli mussuttamaan ettei nyt siihen voi autoa jättää tms. Sanoin vaan että tervetuloa talkoisiin niin se auto siirtyy siitä nopeammin pois. Ei se kyllä tullut auttamaan.
Samoin on käynyt meikäläiselle muuttaessa. Näitä pihapoliiseja täytyy vain laittaa kuriin hellästi mutta päättäväisesti. Nykyisessä kämpässä naapuri, vanhempi herrasmies, naureskeli tälle touhulle. Oli talon alkuperäinen asukas. Kuulemma 70-luvun alussa melkein koko rappu muutti valmistuneeseen taloon yhdessä päivässä. Ahdas portaikko, kahdeksan kerrosta, eikä silloin ollut hissiä. Kukaan ei kuulemma valittanut alaovella olleista autoista.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Mopojen pärinä näin keväällä ja kesällä. Kauhea saatanan pärinä ja elvailu kun voi ajella. Toivottavasti kaatuvat ja halvaantuvat. Saatana kun täällä ei saa edes nukkua!
Luulisi tosiaan, että nykyään saataisiin sitä ääntä vähän hiljaisemmaksi. Porissa on nykyään Ferrari ja Lamborgini välillä keskustassa, mutta ne juuri ja juuri pääsisivät sen pärinäletkan melutasoille, jos oikein revittelisivät :facepalm:.

E: varmaan oon tulossa vanhaks, kun nämäkin vituttaa enemmän
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
291
Pieni vitutuksen aihe ja oma syy ku luen, mutta hesen facebook julkasujen kommentit, ku porukka itkee hinnasta/siitä että tuote ei näytä samalta ku mainoksessa/Yleisesti miten hese on paska kusipääriistäjä lafka/yleistä palautetta, jonka kun laittais menee sinne ravintolaan suoraan, niin kaikki pääsis helpommalla ja homma hoituis nopeemmi...
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Kerjäläiset :shifty::facepalm:
*ittu, joka ikinen kerta kun menen lidin ohitse niin sama jäbä istuu maassa kilisytellen kertakäyttämukia jossa kolikoita huutaen samalla
"sorry, hello, excume, food, pliis, eat" kuin duracell pupu, kyynärsauva vieressä, välillä se konttailee pitkin katuja, sitten kun bossin mersse tulee paikalle niin oikein juostaa sinne sisälle.
Pitäisi kerrankin katsoa että "ai *ittu, sulla on enemmän mania kuin mulla, annas parit eurot".
Sitten se känny välillä soi, parempi älykänny kun mun wanha paska nokialainen näppäri :rage:
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 348
Sukulaiselta rahat loppu. On se kumma, että rahaa ei ole vaikka kaveri on painanut duunia teini-ikäisestä asti ja vielä eläkkeelläkin.

Ei kai tässä muutakaan voi. Tämä vain sotii omia arvoja vastaan.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Lapaluun ja selkärangan välissä ihan vitun kipeä kohta. Ei kärsi päätä kääntää, kättä nostaa tai persettä pyyhkiä, saatikka maata sängyssä kun heräilee pitkin yötä vihlontaan. Ainoa asento jossa suhtkoht mukava olla on istuminen. Vituttaa kuin pientä oravaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Pieni vitutuksen aihe ja oma syy ku luen, mutta hesen facebook julkasujen kommentit, ku porukka itkee hinnasta/siitä että tuote ei näytä samalta ku mainoksessa/Yleisesti miten hese on paska kusipääriistäjä lafka/yleistä palautetta, jonka kun laittais menee sinne ravintolaan suoraan, niin kaikki pääsis helpommalla ja homma hoituis nopeemmi...
Pätee varmaan kaikkiin ns. ison profiilin firmoihin...suomi/fese/maailma on täynnä kusipäitä jotka sitten omalla nimellään ja naamallaan vinkuu jossain eri firmojen päivityksissä. Ei sinänsä ole minun feedissä nämä, mutta näkyy joskus näitä "sponsored" tms. tyylisiä juttuja puoliväkisin.

Ja koska firmat joutuvat PR-syistä nöyristelemään näitä urpoja, niin he saavat siitä sitten jotain alkeellista voimaantumisen tyydytystä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 321
Lapaluun ja selkärangan välissä ihan vitun kipeä kohta. Ei kärsi päätä kääntää, kättä nostaa tai persettä pyyhkiä, saatikka maata sängyssä kun heräilee pitkin yötä vihlontaan. Ainoa asento jossa suhtkoht mukava olla on istuminen. Vituttaa kuin pientä oravaa.
Kipukoukkua tms voisi kokeilla. Itsellä auttanut lihasjumeihin kun ei pysty omin käsin kunnolla hieromaan. Tosin oikeassa olkapäässä/infraspinatuksessa ollut kuukauden jotain kramppia tms mitä tuollakaan ei saa pysyvästi hierottua pois. Joka yö herännyt pari kertaa kipuun mikä vähenee pienellä hieromisella.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
@Junaski sirkat voisi auttaa jos johtuu jumista.
Niin mitä piti syömäni?.
Kipukoukkua tms voisi kokeilla. Itsellä auttanut lihasjumeihin kun ei pysty omin käsin kunnolla hieromaan. Tosin oikeassa olkapäässä/infraspinatuksessa ollut kuukauden jotain kramppia tms mitä tuollakaan ei saa pysyvästi hierottua pois. Joka yö herännyt pari kertaa kipuun mikä vähenee pienellä hieromisella.
Juu on vaan niin perkeleen hellä, että tänään kun tökkasin sormella että mihin kohtaan se oikeasti koskee niin meinasin pudota tuolilta.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 321
Joku venytyskin voisi auttaa mutta sekin luultavasti sattuu perkeleesti. Lämminhaudetta kannattaa kokeilla, lämminhän rentouttaa lihaksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Kannattaa sit olla varovaine sirdaludi kaa. Ittel vie tajun 3-4 tunniks jo 1 tabu n. 20min otosta
Ite joskus aikoinani sain sirdaludeja, niin eivät "toimineet" juuri mitenkään. Muistaakseni moninkertainen annos määrättyyn verrattuna ei paljoa tuntunut missään.

Mutta totta tuo että aina kannattaa olla varovainen tällaisten lääkkeiden kanssa jos ei ole aikaisempaa kokemusta, eikä esim. nappaa nappeja kitusiin ja lähde auton rattiin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Relaksantit vetää meikäläisen ihan nuudeliksi, ja kävely on yhtä skibidiä, joten niitä en syö mielellään.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Vitun puhelinmyyjät ja ylipäätään kaikki suoramarkkinointipaska. Yritä siinä pitää numeroa turvassa, kun jopa vuokranantajat kaupittelevat asukkaiden yhteystietoja.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Itellä on varmaan vähän jotain vastaavaa vaivaa, kun ihan selkärangan vierestä vetää toisinaan jumiin. Autolla en mielellään aja pitkään, kun siitä tuntuu yleensä tulevan.
On tosiaan vittumainen tunne alkaa hieroa sitä jumia auki.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Ite joskus aikoinani sain sirdaludeja, niin eivät "toimineet" juuri mitenkään. Muistaakseni moninkertainen annos määrättyyn verrattuna ei paljoa tuntunut missään.

Mutta totta tuo että aina kannattaa olla varovainen tällaisten lääkkeiden kanssa jos ei ole aikaisempaa kokemusta, eikä esim. nappaa nappeja kitusiin ja lähde auton rattiin.
Minulla ei kanssa mitään vaikutusta. Päinvastoin, oli erittäin vaikea saada unta.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
930
Muuurrrrrrrrr!!!!!!! Kuvassa siis MUN pöytäni jonka äijä valtas omaa koneenkorjaustaan varten.... tun ....kku!!!!!
IMG_20190512_164428.jpg


Lattia on sotkuinen johtuen viime viikon "operaatio olohuone ympäri" ja en vain ole jaksanut rajujen astma/allergiaoireiden takia pöllyttää yhtään ylimääräistä nyt.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Muuurrrrrrrrr!!!!!!! Kuvassa siis MUN pöytäni jonka äijä valtas omaa koneenkorjaustaan varten.... tun ....kku!!!!!

Lattia on sotkuinen johtuen viime viikon "operaatio olohuone ympäri" ja en vain ole jaksanut rajujen astma/allergiaoireiden takia pöllyttää yhtään ylimääräistä nyt.
Toihan näyttää osittain ihan omalta kämpältä eli laitteita/johtoja/ruuveja ympäri kämppää.Aina välillä kunnon puolukka p*llussa pyörimistä ympäri kämppää että mihin v*ttun nyt laitoin jonkun asian kun tulee sijoitettua niitä mihin sattuu.Tälläkin hetkellä ottanut emot pois koneista kun alkavat rämisemään kun tehnyt diy:t tuulettimien kiinnityksissä ja koska koneet pysyvät viileämpinä kesähelteillä.:rofl::think::kahvi:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 622
Osa nettisivuista pelittää ja osa ei, ei mikää maailmanloppuvitutus, mutta ärsyttäähän se aina jos netti ei pelitä kunnolla. Eipä kyl oo ennen tämmöstä ollut, että osa sivuista toimii ilman ongelmaa ja osa ei aukia ollenkaan. Esim. io-techi aukeaa mistä vaan, yle uutiset ei. Google kuvahaku toimii, paitsi jos pitää mennä jonnekki sivulle.
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
930
@perato, tuo ole vielä mitään... Mulla 75% sivuista ei toimi niinkuin olettaisin.... Perkeleen paskaa koodausta ja ruudunlukija.....
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
969
Luulisi tosiaan, että nykyään saataisiin sitä ääntä vähän hiljaisemmaksi. Porissa on nykyään Ferrari ja Lamborgini välillä keskustassa, mutta ne juuri ja juuri pääsisivät sen pärinäletkan melutasoille, jos oikein revittelisivät :facepalm:.

E: varmaan oon tulossa vanhaks, kun nämäkin vituttaa enemmän
Kyllä ne mopot tehtaalta tullessaan onkin hiljaisempia, mutta kun noilla perhanan räkäpää teineilla on tapana irrottaa kaikki mahdolliset äänenvaimentimet niistä ja sit huudattaa niitä paskojaan keskellä yötä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 404
Kyllä ne mopot tehtaalta tullessaan onkin hiljaisempia, mutta kun noilla perhanan räkäpää teineilla on tapana irrottaa kaikki mahdolliset äänenvaimentimet niistä ja sit huudattaa niitä paskojaan keskellä yötä.
Kaiken kruunaa se kun kaasua pitää pumpata kokoajan. Valoissa ajossa ym. Vaikka on uudet vehkeet jotka käyvät kyllä tyhjäkäyntiä ilman sitä kaasua sitä pitää kokoajan käyttää.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 946
Viestejä
4 214 753
Jäsenet
70 982
Uusin jäsen
Lahtaaja

Hinta.fi

Ylös Bottom