@James_Potkukelkka ... tuolta sitten kättä pidempää sen uuden vag auton omistamisen ongelmiin, niin olet sen jälkeen itse oma herrasi.
Ross-Tech: Home
Nykyisten aikojen suoranainen tolkuttomuus pistää vituttamaan. En enää edes käsitä tätä maailmaa, siksi järjetön se jo on. Darwinismi kun ei enää toimi, niin tulos on sitten tämä. Enkä minä sitä Darwinismiakaan niin kovin halua takaisin, julmia aikoja ne olivat. Mutta että luovuttaa nyt päätäntävalta yhteiskunnassa ... no se. Täytyy vain enemmän miettiä sitä, että miten sitä itse selviäisi jatkossa mahdollisimman hyvin. Viisas katsoo eteensä, vai miten se nyt olikaan.
Lopetimme paikallislehden tilauksen. Uutisoinnin taso alitti täydellisesti riman nyt sen yhden kerran liikaa. Jos lehdestä ei viitsi enää lukea muuta kuin sarjakuvat, niin onhan se järjetöntä maksaa tuollaisesta lehdestä rahaa. Koko toimittajakunta näemmä koostuu tietynlaisista sangen idealistisista ihmisistä, etupäässä vieläpä nuorista naisista, ja lopun voinette sitten jo arvata. Ei vain vanha mies jaksa enää. Valitsen mieluummin kuplautumisen tähän omaan todellisuuteeni. (Vaimokaan ei tunnu olevan eriä mieltä)
Tuonkin rahan voi jatkossa laittaa vaikka nettiliitännän lisänopeuteen. Mietin vakavasti kaapeli tv:n peruspakettia ja sen mukana saatavaa 100 megan kiinteää nettiä. Pelkkä perustamiskustannus on yli 2000 euroa, mutta sen jälkeen se sitten olisi. 24/2 (toteutuu noin 18) maksaa sekin jo täällä 45 euroa kuukaudessa. Sama kai tuosta olisi maksaa vielä 15 euroa lisää, ja nelinkertaistaa tuo nopeus. Kuitu ei näemmä koskaan tule tänne saakka. Ei ainakaan niin, että sitä kytkettäisiin yksityisiin talouksiin. Kohta 15 vuotta sitä on tuotakin nyt odottanut, pitäisi kai jo vihdoinkin ymmärtää tuokin asia oikein.
Jos autoilun kulut karkaavat jatkossa käsistä, myyn kesämökin pois. Kotimaan matkailu tuossakin kaikkein eniten häviää, mutta se ei ole minun murheeni. Viihdyn oman pääni sisällä, enkä tarvitse muuta kuin ongen ja tietokoneen. Pystyn lopettamaan liki kaiken kuluttamisen, mutta se tarkoittaa myös sitä, että lopetan liki kaiken maksamisen myös. Pihalla oleva täysalumiininen auto voi olla vaikka elämäni viimeisin auto, jos niikseen tulee. Osaan ja pystyn huoltamaan sen kokonaan itse. Vanhana äijänä lopulta maalailen sitä telalla ja hopean värisellä Hammerite maalilla, ja sitä rataa. Myös taloa lämmitän vaikka rypsi tai rapsi öljyllä, säätää ilmamäärän vain riittävän suureksi, niin palaa se tuokin aine. Aina se myyjä löytyy, kun rahalla maksaa.
Aion todellakin ruveta täysipäiväiseksi Römpän Ukoksi.
T -.-