Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja perusmuro, 17.10.2016.

1. Cereal killah

Cereal killah

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Se tunne kun tajuaa että norjalaisena se tienaa ehkä tuplasti, ehkä kolme kertaa, ehkä neljä kertaa enemmän...

2. Meik

Meik

Rekisteröitynyt:
    23.12.2016
    Telian toiminta edelleen. Toimihan tämä liittymä jo 3-4 kk ilman ongelmia. Katsotaan mitenkä ne nyt koittaa kun sinne huomenna saan yhteyksiä.
    Laajakaista pätkii siis, turha uneksia pelaamisesta, netflixistä, hommien hoitamisesta tällä paskalla. Jos tämä viesti tulee perille niin plussaa. :dead:

3. perato

perato

Rekisteröitynyt:
    28.10.2016
    8:15 - 21:45 päivä koulua + harjottelua oli tiedossa, klo 10 tulee viesti isältä, että kissa on viety piikille(sillee vähä yllättäin, eilen viel näin sen ja ei ollut puhetta että olis etes lääkäriin menos). 17v 3kk sitte sain kissan synttärilahjaksi ku sitä hartaasti toivoin. Allergiat iski pari vuotta myöhemmin ja sittemmin jäi vanhempien tykö asustelemaan, mutta oma kissa tuo silti oli koko tämän ajan. Ei ollu helpot 11 tuntia ton uutisen jälkee voi sanoa. Hoitoalalla vielä harjottelussa, et vähä pakko padota työnteolla kaikki. Sit vasta ku pyörän selkää hyppäs nii pysty oikeesti päästää vähä tunteita ulos. Sitte vielä kämpän kautta avokki mukaa ja kotia hautaamaan karvakaveri.

Lexy, kekkeruusi ja Memory tykkäävät tästä.
  4. Busso

Busso

Rekisteröitynyt:
    04.11.2016
    Sama homma täällä. Tulin itseasiassa oikein kattomaan tänne että olenko ainut, no en ole.

5. Mauska

Mauska

Rekisteröitynyt:
    13.12.2016
    Jaksamisia @perato :( Itse joutunut nyt myös tyttöystävän kanssa hyvästelemään kissat lähiaikoina ja se on kyllä aikamoinen tunteiden sekamelska kun vanhan ystävän joutuu laittamaan pois. Onneksi kuitenkin kertyi kunnioitettava ikä kissalle, että on ainakin varmasti hyvä määrä muistoja kaverista!

perato tykkää tästä.
  6. MikkiK

MikkiK

Rekisteröitynyt:
    20.12.2016
    Offtopic edelleen, anteeksi kaikille siitä. Mutta halusin vastata tähän vielä, ja ihan julkisesti.

Olen ollut itse kiusattu sekä kiusaaja. Jälkikäteen olen pyytänyt myös anteeksi, mutta se ei varmasti paranna niitä yläasteen aikana tehtyjä haavoja.

Mä olen nyt miettiny kohta ~40min, mitä muuta mä tähän vastaisin. Mutta en keksi mitään. Koska eipä kiusaamiseen ole ikinä mitään hyvää syytä.

Töissä mä olen aina yrittänyt olla kaikkien puolella, vaikka mä "pomona" olenkin varmaan ihan täys kusipää.

7. Myrkky

Myrkky

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Pahoitin sitten tänään itselle tärkeän ihmisen mielen. Tarkoitus oli vähän näpäyttää omalla käytöksellä, ei mennyt kovin hyvin ja nyt ei ole enää itselläkään kovin hieno olo:tdown: En vaan osannut ennakoida reaktiota.

Memory tykkää tästä.
  8. Memory

Memory

Rekisteröitynyt:
    28.12.2016
    Samaa vikaa rahikaisella, usein hakkaan hemmetin nolona päätä seinää että minkä vatun tein kusipää :( dämmi!
    Mulla menee noista peräti yöunetkin :facepalm:

Myrkky tykkää tästä.
  9. Myrkky

Myrkky

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    No tämä, tarkoitus ei ollut niin paha kuin teko. Nukahtamaan varmaan pystyn, mutta tiedän kyllä että aamuyöstä herään miettimään asiaa ja, no tehty mitä tehty. Vielä kun tilanne on sellainen ettei mokomaa käytöstä voi edes pyytää anteeksi tai mitenkään hyvittää. No pitää yrittää tavatessa kysyä onko kaikki ok.:sori: Voisihan sitä vähän miettiä miten kohdella ihmistä jolla kaikki ei ole ok kun sen tietää:facepalm:

Memory tykkää tästä.
  10. Memory

Memory

Rekisteröitynyt:
    28.12.2016
    Pitää välillä ajatella itseäänkin, aina ei kestä olla kaatopaikkana. Ei tavallisen sivarin tartte olla mikään psyka joka kuuntelee ja imee kaikki toisten ongelmat, ei sitä kukaan kestä. Eikä toi ole tavisten velvollisuus, ei ikinä :(

11. Myrkky

Myrkky

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Onhan se noinkin. Itsekin saanut kaikenlaista kestää. Viime vkl oli lähellä etten sanonut oikeasti pahasti, vaikkakin näin että toisen käytös oli täysin erilaista mitä normaalisti, no pidin turpani kiinni silti. Tänään sitten pieni näpsy kun vieläkin vitutti. Sanoisin etten ikinä nähnyt yhtä nopeaa poistumista tilanteesta tämän tapauksen kohdalla. Naamasta näin että nyt on itku lähellä ja sitä se olikin.:(

Yritäppä tässä nyt keskittyä mihinkään positiiviseen kun tälläiset asiat jää häiritsemään:grumpy:

Memory tykkää tästä.
  12. Busso

Busso

Rekisteröitynyt:
    04.11.2016
    Miksei?

13. Memory

Memory

Rekisteröitynyt:
    28.12.2016
    Omalla kokemuksella millään ei voi korvata tekoaan koska se mitä sanoit/teit, osui ja upposi 100:lla ja molemmat tietää sen :(

OT/ mää kerran korjasin broidin perheen joulukorttiin ennen lähettämistä alle textin "mä en ole mikään ilmanen atk-huoltaja, viekää omat romunne liikkeeseen ja maksakaa työstä kunnolla koska on varaa. minä mikään huolto-firma ole"

Sitten postiin, "vähän" kaduin kun seuraavan kerran menin pokkana kaffelle, karmeat rääkymiset tuli "ei tuollaista saa laittaa/kieltä käyttää" yms...

Nytten kuitenkin ollaan vedetty kunnon rajat, kumma kyllä, broidin eukko ei enää lähetä joulukorttia :eek:

Broidi on ok. mutta ämmä on saatanan esikartanon emäntä :grumpy:

Myrkky tykkää tästä.
  14. Myrkky

Myrkky

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tilanne on niin mutkikas ko. henkilön kanssa ettei tietyistä asioista edes voi puhua ja sellainen johtaa sitten tälläisiin tilanteisiin jossa tulee ylilyöntejä puolin ja toisin.

Memory tykkää tästä.
  15. Memory

Memory

Rekisteröitynyt:
    28.12.2016
    Sitten jos on mies vs mies niin tulee "ylpeys" momenttikin mukaan :(

Myrkky tykkää tästä.
  16. Myrkky

Myrkky

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Nyt on mies vs. nainen tilanne. Itse olen kukkoillut enemmän ja vähemmän viimeaikoina, käyttäytymällä täysin vastoin tapoja ja odotuksia, siis muuttanut kaikkia normaali tapojani ja tekemisiäni selittämättä yhtään mitä missä milloin.

Tosin nyt tapahtui jotain odottamatonta, ja sain tilannetta korjattua olemalla enemmän empaattinen kuin mulkku:)

Memory ja Happy tykkäävät tästä.
  17. Memory

Memory

Rekisteröitynyt:
    28.12.2016
    Näitä tilanteita tulee, määkin joskus dellasin niin pahasti etten saanut öisin nukuttua ja aina kun näin kaverin niin sen jälkeen melkein hakkasin päätä seinään "minä senkin vatun sikapää, mitä menin tekemään"
    Ei häpeältään pääse karkuun...

Itse olen huomannut että liian väsyneenä PYSY KOTONA! jos lähdet vaikka pakosti liikelle niin teippaa turpasi kiinni, olen tosi skitso potkimaan kaikkia jotka tulee vastaan ja haukkumaan pystyyn ellen teippaa turpaani kiinni, heti 2-3h:n unien jälkeen olen taas kuin kullattu enkeli,wtf :(

Myrkky tykkää tästä.
  18. Terevis

Terevis

Rekisteröitynyt:
    01.11.2016
    Ai mikä vituttaa tänään? No Vittu sinä siellä ruudun toisella puolella.

Talbot, JuoppoJarmo, Ryydike ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  19. Zefram Cochrane

Zefram Cochrane The Engineer Make ATK Great Again Team Intel Team NVIDIA

Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Pilkunviilaajat.;)

20. Taika-Jim

Taika-Jim

Rekisteröitynyt:
    01.12.2016
    Naiset... saatananperkele, tässä ollut tilanne päällä jo pidemmän aikaa. Tänään kysyy ruuhkassa autolla ajaessani, että pitäskö muuttaa vähäks aikaa erilleen. Oottaa sekunnin ja sanoo, että no, eikö sulla oo mitään mielipidettä. No on, helvetti, mutta kun pitää väistellä noita spandexhomoja ja näkymättömiä emopunkkareita, niin ei oikein saa hetijust järkevää kokonaista lausetta muodostettua. Jätin sen duuniin, tokas vaan ovenraosta, että jaa, mieti sitten.

Se asumuseroajatus ei niinkään vituta, vaan on oikeastaan aika helpottavaa. Katotaan sitten meneekö lusikat lopullisesti jakoon. Siitäkin varmaan kysyy mielipidettä kun oon hammaslääkärissä tai aamuyöllä tiistaina klo 3.49

21. CombatWombat

CombatWombat

Rekisteröitynyt:
    27.09.2017
  22. outonaapuri

outonaapuri Pro Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tuo on muuten ihan vitun ärsyttävää kun kaikki pitää puhua juuri sillä hetkellä kun vähiten olisi a: aikaa b: jaksamista. Mulle eukko ennen meinasi alkaa kaiken puhumaan nukkumaan mennessä, joo o ei oikein ole vastaanotto parhaimmillaan ja saattaa hivenen herkällä olla tuo hermostuminen.

Ymmärsi sitten kun muutaman kerran tilanteessa / jälkikäteen tuumasin, että jos haluat jotain älykästä keskustelua niin jutellaampa joskus kun en ole puoliunessa tai juuri lähdössä töihin tjsp.

Freeze, Hezer, Kan Dee Dokata ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  23. Vipa^

Vipa^

Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Tänään tuli sitten tieto, että työsopparia ei jatketa.

Tämähän on vain win-win-win minulle, vaikka se nyt vituttaakin, ettei hommat jatkuneet.
    Jos olisi jatkunut duunit, hyvä. Jos saan uuden duunin, hyvä. Jos taas jään työttömäksi, niin jää enemmän aikaa lapselle. :)

Kan Dee Dokata tykkää tästä.
  24. Rebel

Rebel mä elän vieläkin Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    No, positiivinen asenne on aina plussaa!

Memory tykkää tästä.
  25. Jantteri12

Jantteri12

Rekisteröitynyt:
    08.05.2017
    Ovenkahvan asennus meni vituiksi tai siis kyllähän se toimii mutta meni vähän vinoon ja nyt harmittaa. Tottakai vaimokin sen huomasi ja valittaa. Saatana kun ei vaan osaa yksinkertaisia asioita välillä.

Oispa kaljaa

AleaIactaEst, ScepticalFIN ja Paalausmestari tykkäävät tästä.
  26. Busso

Busso

Rekisteröitynyt:
    04.11.2016
    Vesisade. Joka päivä.

27. Meik

Meik

Rekisteröitynyt:
    23.12.2016
    Emäntä veti herneet nenään "mitättömästä" aiheesta, tai ehkä olisi oma lausuttu lause silloin pitänyt paremmin tuoda ilmi mutta sainpahan ihmisen päivän ja ehkä toisenkin pilalle ja kyllähän tämä itseäkin vituttaa. Toinen jaksaa olla kiinnostunut edelleen vaikka kohta 6 vuotta yhdessä ollaan oltu. Ehkä opin itsekkin joskus, epäilen, mutta on tämä vaikeaa edelleen ymmärtää toista sukupuolta kuten kuuluisi. Vai eikö hän ymmärrä minua? No se on asia erikseen mutta minun sanomallani nyt mennään ja kirotaan nyt taas omaa tyhmyyttäni. :sori:

Onneksi huomenna töihin pikku saikun jälkeen, saa ajatukset muualle.

28. Fightinglove

Fightinglove

Rekisteröitynyt:
    28.10.2016
    Liian vähän sade päiviä, tuntuu, että joka päivä paistaa aurinko:rage:

29. Keijo666

Keijo666 Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Herätä töihin tähän aikaan. :rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:

30. Chekkit

Chekkit

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    15h työpäiviä, projektia pukkaa ja pitäisi vanhat saada valmiiksi ennen joulua. Uusien alottaminenkin tähän aikaan vuodesta on perseestä, työkaverit ei osaa mitään, kaikki pitäis itse tehdä.
    Tulis joulu ja loma.

Oravamedian käpy tykkää tästä.
  31. muppelo

muppelo

Rekisteröitynyt:
    25.11.2016
    Isomman kissan protesti: paskoo laatikon viereen vessan lattialle mun nenän edessä ja luikkii korvat luimussa karkuun :mad:

32. ScepticalFIN

ScepticalFIN

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Nyt toisen kerran kunnan hammaslääkärissä odottamassa vuoroa. Tässä odotellessa alkoi viimekäynti vituttaa, kun varasin lohjenneen hampaan takia ajan.
    Hammaslääkäri ilmoittaa, että aikaa on hoitaa 2 hammasta, niin aloitetaan tuolta vasemmalta ylhäältä (lohjennut oikealla).
    Aloin siinä pohtia, että olen nyt melko pitkään ollut tässä tuolissa.
    Minut nostetaan ylös ja sanotaan; "Noniin, se oli sitten siinä :)".
    Kysyin, että kuinka se lohjennut hammas? Johon lääkäri toteaa; "ai oliko sinulla joku hammas lohjennut?" :facepalm:

Josko nyt tärppäis...

runboy93 ja Memory tykkäävät tästä.
  33. Gigza

Gigza

Rekisteröitynyt:
    23.10.2016
    Helvetin työkkäri..

Jään työttömäksi ja ilmoitan tästä työkkäriin ja kelalle että saisin päivärahaa. (Ei kerinny liiton vaatimukset tulla täyteen.)
    kaikki menee hyvin tai ainakin luulin niin sitten saan työnantajalta työtodistuksen ja päätän soittaa työkkäriin ja kysyä haluavatko sen sinne ja haluavat kopion siitä sähköpostiin ja minähän lähetän sen.
    tämän jälkeen tekevät päätöksen. "Työttömyysetuuden maksamiselle ei ole työvoimapoliittista estettä. "
    ja samana päivänä sama henkilö tekee päätöksen "Perutaan xx.xx.2017 annettu 0A2-lausunto, tarkistetaan vielä päivämäärän oikeellisuus." Ja kaikki tämä on saman virkailijan tekemää. Puhelimessa vielä sano et hyvä jos lähetät sen ja eihän tässä mitään ongelmaa..

34. DonX

DonX Tukijäsen Team SER

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Taas alkaa teiden suolaus; Miksi ei vieläkään käytetä Sokeria ? Aiemmin olen jutellut elykeskuksen kanssa, ja siellä nauretiin, että ei toimi Suomessa....
    :rage:
    Kanadan pojjaat tässä näyttää mallia:

35. 9700 Pro

9700 Pro SER-mies Premium-jäsen Team SER

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Pläh, pitikin olla kattomatta toimitusaikoja kun tilasin vesijäähyn kennoon uudet tuulettimet, tulevat sitten vissiin vasta ensi viikolla. :shifty:

Eikun jaa, ehkä huomenna.. ehkä..

Viimeksi muokattu: 23.11.2017 klo 08:32
  36. muppelo

muppelo

Rekisteröitynyt:
    25.11.2016
    Luulen et sopivan paljon rahaa ja vaikutusvaltaa suolattuna sopivalla muutosvastarinnalla niin tässä ollaan.

37. Rebel

Rebel mä elän vieläkin Tukijäsen

Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Vhit.u! Emäntä plärää Black Fridayn jaettuja mainoksia + netti tarjouksia ja löytää kaikenlaista paskaa mitä pitäisi nyt ehdottomasti saada tilattua, kun niin halvalla! Kuulikko, HALVALLA :hammer:

oestrus taurus tykkää tästä.
  38. Consolefan

Consolefan

Rekisteröitynyt:
    20.05.2017
    No emäntä eikun tilaa ja maksaa ne itse. Jos ei ole rahaa, niin haaveilu ei maksa mitään.

39. muppelo

muppelo

Rekisteröitynyt:
    25.11.2016
    Monella kun on se yhteinen talous niin on se toisen ostokiima sillo sinultakin pois.