Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 026
ite käyny kolalla ottaa siistiksi omanruudun ainakun luntatullut, niin pysyny ruutu ja sivustat tasasena. pienivaiva siitä että auto on hyvin eikä montussa
Olen ottanu ittekki. Pääs vaan nuoskat jäätymään siinä niin ei lähde kolalla hyvin.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
346
Pienten lasten lelut ilman äänenvoimakkuuden säätöä. Sitä yhtä ja samaa sireenin nappia painellaan tuhat kertaa niin että korvissa soi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Pienten lasten lelut ilman äänenvoimakkuuden säätöä. Sitä yhtä ja samaa sireenin nappia painellaan tuhat kertaa niin että korvissa soi.
Jotkut taitaa vähän fiksailla niitä leluja niin että äänet hiljenee tai ei kuulu ollenkaan. Tietty jos jonkun sukulaiset tuo lahjapaketissa, niin se on vähän haasteellisempaa. Mutta @outonaapuri tuossa jo antoikin hyvän idean.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 026
Joskus muinoin eräs tuttu kertoi tarinaa lahjaksi saadusta rummuttelevasta pupusta joka meinas saada joulunpyhinä haulikosta...
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Ite oon ihan lapsille sanonutkin että menee hermot ääniin, nyt ne lähtee. Ei ne oo olleet moksiskaan
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
346
Muutamasta katosi paristot kummasti:vihellys:

Vielä muutama haasteellisempi, vilkkuvalot niin huomaavat jos paristot puuttuu ja kaiutin jossakin lelun sisällä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
458
Naapurissa duunarit hioo seiniä! Perkele keskellä joulua, kun itse makaan krapulassa. Menisivät kotiin niinku muutkin normaalit ihmiset jouluna, saatana.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 026
Pitkät vapaat jotka loppuu tähän viikkoon, eli 1.1 töihin. No ei se niin vituta että työt jatkuu mutta se että tässä nyt 3 päivää kuumetta, ehkä jo onneksi paranemaan päin. Miksi nämä vitun taudit iskee aina vapaitten aikaan?
Tää on ihan normaalia että "kunnon duunari" sairastaa aina vapaalla. Mutuilisin että liittyy jollain tavalla stressiin joka laukee kun vapaa alkaa.

Itte olin puolikuntonen tossa viikon. Töissä olin kun arvioin olevani liian terve saikulle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Täysin turha herätys ennen aamu viittä, eipä siinä sitten saanut enää nukahdettua vitutuksen johdosta. Veikkaan että sama toistuu huomenna, ja ylihuomenna:dead: Miltähän psykoosi mahtaa tuntua, ehkä sekin tulee tässä vielä koettua:grumpy:
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
8
TV (Samsungin 64 tuumanen plasma) hajos ja uuteen ei ole raahaa. Saakohan kotivakuutukseen?
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Canonin laser-ulostimesta loppui musteet. Kaapista löytyi runsas vuosi sitten ostettu mustekasetti, mutta se oli tietenkin maanantaikappale. Yritin palauttaa ostopaikkaan mutta eivät antaneet rahoja takaisin, koska takuu mennyt viikko sitten.. ei vittu!
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
TV (Samsungin 64 tuumanen plasma) hajos ja uuteen ei ole raahaa. Saakohan kotivakuutukseen?
Onko wanha, ettei olisi tyyppi vika eli elkot ne elkot? onko toi plasma sellainen projektori jossa halogeenilamppu jne..?
Muuten jos kolvi kädessä pysyy niin auki ja pullistuneet elkot vaihtoon, hinta. 0.50e-10e :) + vaivat :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Canonin laser-ulostimesta loppui musteet. Kaapista löytyi runsas vuosi sitten ostettu mustekasetti, mutta se oli tietenkin maanantaikappale. Yritin palauttaa ostopaikkaan mutta eivät antaneet rahoja takaisin, koska takuu mennyt viikko sitten.. ei vittu!
Kaunko se muste muuten kestää? Sillä vaan että mulla uutena ostettu joku peruslaser jossa edelleen alkuperäinen kasetti, eikä hirveästi ole printtailtu. Tästä on jo monta vuotta aikaa kun tuo laite tuli ja edelleen toimii.

Tänään nyt ei muuten vituta mikään, tai no postauksen ajan mukaan huomenna voi olla darra, mutta sillä se lähtee millä on tullutkin.

Kertakaikkiaan omituinen päivä 24h aikajanan mukaan. Kaikkea sitä..
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Kaunko se muste muuten kestää? Sillä vaan että mulla uutena ostettu joku peruslaser jossa edelleen alkuperäinen kasetti, eikä hirveästi ole printtailtu. Tästä on jo monta vuotta aikaa kun tuo laite tuli ja edelleen toimii.

Tänään nyt ei muuten vituta mikään, tai no postauksen ajan mukaan huomenna voi olla darra, mutta sillä se lähtee millä on tullutkin.

Kertakaikkiaan omituinen päivä 24h aikajanan mukaan. Kaikkea sitä..
Kyseessä Canonin halpa ja paska mustesuihku-ulostin. Edellinen kaupasta ostettu mustesetti kesti toista vuotta melko satunnaisella mustavalko-printtailuilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Kyseessä Canonin halpa ja paska mustesuihku-ulostin. Edellinen kaupasta ostettu mustesetti kesti toista vuotta melko satunnaisella mustavalko-printtailuilla.
¨
Ok, mulla halvin mahdollinen Canonin lazeri. En pitäisi paskana kun on noin pitkään kestänyt ilman kasetin vaihtoa. Ihmettelen että miten se noin kauan kestää. Vamaan sitten kun muste loppuu niin kasetin hinnalla saa uuden vastaavan, jää nähtäväksi.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Miksi ihmisiä vatuttaa? olen tuumaillut että koska ihminen=inhimillinen niin siksi ihmistä vituttaa.
robo ei ole inhimillinen eikä sitä koskaan vituta, robolla ei ole aivoja vaikka yritetään.
itse on huomannut että huonosti nukuttu yö on vaarallinen, sitten on nuppi kovana ja naapurit vaarassa, pakko vetää uutta unta taikka on jo vaaraksi muille kun lähtee liikenteeseen..

Naisista en kommentoi pennin vertaa, olen sinkku 50vee, kaveri on sinkku 50v, toinen on sinkku 80v, toinen sinkku 70v.
Kaverien naiset ovat pyhiä, en tiedä miksi ja mikä on, ensin kaveri haukkuu eukkonsa, sitten kun teet sen virheen että menet kaverin vitutustulvaan mukaan että niin ovatkin niin sitten kaveri vetää herneen nenäänsä että mitäs sää meinaat? se on mun eukko ja mä rakastan sitä o_O

Olen tullut siihen lopputulokseen että vaikka liitoissa tapahtuu mitä niin ne kuuluu ns. rakkaudeen ja pysy-poissa meidän elämästä kyltti on nakattu kavereiden väliin, no can do tapaukset nää :(
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Oli asia sitten mitättömän pieni tai järjettömän suuri niin kyllä aina on lupa valittaa! Ei kai siihen hirveästi pysty vaikuttamaan, mikä juuri itseä vituttaa:bored:;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Oli asia sitten mitättömän pieni tai järjettömän suuri niin kyllä aina on lupa valittaa! Ei kai siihen hirveästi pysty vaikuttamaan, mikä juuri itseä vituttaa:bored:;)

Nyt kun noin lyhyesti kirjoitit niin... tuossa pari päivää sitten sitten sanelin exälle miten täällä ollaan jos ollaan ja käyttäydytään. Hieman vitutti viime aikojen jutut. Tyyliin painuu vittuun asap klo x jos ei osaa olla. Itse asiassa toimi ja kannatti vähän avautua muutamasta aiheesta. Sitten kun tuo käveli perässä selittämään sitä ja tätä niin turpa kiinni ja hittoon siitä. Meni viesti perille.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Muutamalla muullakin tuntuu nuo naisasiat kiristelevän leukaperiä täällä. Itse asumuserossa, ei vielä avio. Se mikä vituttaa, on kun kaveripiirissäkin näitä eroja tulee nyt ihan liukuhihnalta. Mitäpä sanot tai teet, kun kaveri ja sen vaimo on kavereita? Pitääkö ottaa puoli? Mitä helvettiä kommentoi, kun kumpikin vuoronperään purkaa tuntojaan? Tavallaan vituttaa olla Dr. Phillinä ihmisille, mutta avautumista varmaan tekee itekkin. Sekin vituttelee.

Jotenkin nyt on niin nahkoilla, että pienetkin jutut saa aikaan itkupotkuraivarin. Vaikka se, että uuni ei syty ekalla tulitikulla. Tai se, hiiren usb ei mene ekalla kerralla oikeinpäin. Tai välillä tekis mieli puukottaa silmään kaikkia autisteja kaupassa, kun se maksaminen ei suju sekunnissa. Kun pitää somettaa tai jtsp siinä maksutapahtuman hetkellä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Muutamalla muullakin tuntuu nuo naisasiat kiristelevän leukaperiä täällä. Itse asumuserossa, ei vielä avio. Se mikä vituttaa, on kun kaveripiirissäkin näitä eroja tulee nyt ihan liukuhihnalta. Mitäpä sanot tai teet, kun kaveri ja sen vaimo on kavereita? Pitääkö ottaa puoli?
Ei ennen kuin jompi kumpi sitä vaatii. Sitten se on pakko ottaa. Yleensä vaativa puoli on se, jota ei kannata valita.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Tai välillä tekis mieli puukottaa silmään kaikkia autisteja kaupassa, kun se maksaminen ei suju sekunnissa. Kun pitää somettaa tai jtsp siinä maksutapahtuman hetkellä.
Itseä kyrsii nämä ihan huolella. Kun vielä itse on siinä kassan toisella puolella kun nämä sankarit kälättävät puhelimessa ja kysyvät kaiken maailman urpoleenojen kuulumisia vaikka maksaa pitäisi ja jonoa kertyy selän taakse :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Muutamalla muullakin tuntuu nuo naisasiat kiristelevän leukaperiä täällä. Itse asumuserossa, ei vielä avio. Se mikä vituttaa, on kun kaveripiirissäkin näitä eroja tulee nyt ihan liukuhihnalta. Mitäpä sanot tai teet, kun kaveri ja sen vaimo on kavereita? Pitääkö ottaa puoli? Mitä helvettiä kommentoi, kun kumpikin vuoronperään purkaa tuntojaan?
Sellaista on liikkeellä. Joku päivä sitten luin jonkun uutisen, että avioerot sattuvat usein joulun ja juhannuksen aikoihin. Yhden kaverin melkein erosta kuulin aivan yllättäen kun omaani tilitin, sitten toisen kaverin kaksi viimeistä suhdetta on päättynyt hyvinkin nopeaan. Ja näissä jutuissa on vielä se että on niitä tuttuja ja kavereita, joten todellakin saa miettiä mitä sanoa kenellekin. Sekä tietty se että muistaa pitää turpansa kiinni siitä mitä on keneltäkin ja mistäkin kuullut...

Olikohan niin että 50% liitoista päätyy eroon, joku lähdekin tälle varmaan on mutten nyt jaksa etsiä kun ei niin paljon jaksa kiinnostaa syystä että vituttaa edes ajatella asiaa.
 

DonX

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
289
Biologisen lääkkeen testi siirtyy... piti alkaa jo Joulukuussa; En ole saanut botoks-hoitoja sitten viime syyskuun.
Nyt on sitten migreeniä koko ajan. 2 vuorokautta 2-4 migreeniä tahdilla mennään.
:darra:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Miksi ihmisiä vatuttaa? olen tuumaillut että koska ihminen=inhimillinen niin siksi ihmistä vituttaa.
robo ei ole inhimillinen eikä sitä koskaan vituta, robolla ei ole aivoja vaikka yritetään.
itse on huomannut että huonosti nukuttu yö on vaarallinen, sitten on nuppi kovana ja naapurit vaarassa, pakko vetää uutta unta taikka on jo vaaraksi muille kun lähtee liikenteeseen..

Naisista en kommentoi pennin vertaa, olen sinkku 50vee, kaveri on sinkku 50v, toinen on sinkku 80v, toinen sinkku 70v.
Kaverien naiset ovat pyhiä, en tiedä miksi ja mikä on, ensin kaveri haukkuu eukkonsa, sitten kun teet sen virheen että menet kaverin vitutustulvaan mukaan että niin ovatkin niin sitten kaveri vetää herneen nenäänsä että mitäs sää meinaat? se on mun eukko ja mä rakastan sitä o_O

Olen tullut siihen lopputulokseen että vaikka liitoissa tapahtuu mitä niin ne kuuluu ns. rakkaudeen ja pysy-poissa meidän elämästä kyltti on nakattu kavereiden väliin, no can do tapaukset nää :(
Eikös se ole aina ollut vähän niin, että "omia" saa haukkua, mutta vahingossakaan ei kannata toisen "omia" edes mainita:shifty:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
726
Eksä meinaa rikkoa tapaamissopimusta ja olla luovuttamatta lasta sopimuksen mukaan koska "lapsen etu ja psyyke".

Meillä on tulossa uusi kierros jo muutenkin tapaamissopimuksen uusimiseksi, niin miksi lähteä riskeeraamaan?
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Eksä meinaa rikkoa tapaamissopimusta ja olla luovuttamatta lasta sopimuksen mukaan koska "lapsen etu ja psyyke".

Meillä on tulossa uusi kierros jo muutenkin tapaamissopimuksen uusimiseksi, niin miksi lähteä riskeeraamaan?
Minulla exä on rikkonut sopimusta koko vuoden ajan, eli yhdessä sovitun sopimuksen mukaan meillä pitäisi olla 50-50 oikeus tavata lapsia vuorollaan kummankin luona, mutta käytännössä olen tavannut lapsiani vain joka toinen viikonloppu ja hän haluaisi niin menevän jatkossakin.

Olen varannut helmikuun puoliväliin tapaamisen lastenvalvojan kanssa ja saa nähdä miten sitten käy. Itsehän haluan (myös lapset), että sopimusta jatketaan entiseen malliin, mutta ei enää vain joka toinen viikonloppu.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
726
Luulenpa, että noita rikkomisia ei katsota hyvällä, eli voi olla hyvät mahkut saada vähän parempikin sopimus aikaiseksi.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
@Vipa^

Meinaan kyllä ottaa puheeksi asian, mutta toisaalta **tuttaa etten ole aiemmin reagoinut asiaan ja ilmoittanut siitä lastenvalvojalle.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
107
Esimiesharjoittelijan tapa puhutella minua kolmannessa persoonassa on alkanut nyppimään. "Menisikös Mika tekemään tätä ja tuota ja tekisikös Mika näin". Olen 34-vuotias ja vielä suunnilleen järjissäni. Minulle ei tarvitse kahdenkeskisessä keskustelussa puhua kuin pikkulapselle tai dementoituneelle vanhukselle.

Esimies on ihan mukava tyyppi ja tullaan muuten hyvin juttuun mutta tuo alentuva puhetyyli kyllä harmittaa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
14
8 km/h ylitys 60 km/h alueella ja rikesakko 170 €. Ei sillä ettenkö ylinopeutta olisi selvästi ajanut, mutta sakon suuruus on kyllä järjetön. Noh, johan tässä 13 vuotta ehti autoillakin ennen ensimmäistä ylinopeussakkoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
8 km/h ylitys 60 km/h alueella ja rikesakko 170 €. Ei sillä ettenkö ylinopeutta olisi selvästi ajanut, mutta sakon suuruus on kyllä järjetön. Noh, johan tässä 13 vuotta ehti autoillakin ennen ensimmäistä ylinopeussakkoa.
Mulle tuli sama kun 50 alueella 60. Se vitutti myös. Ihan järjetön sakko rikkomukseen nähden.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Ehkä first world problem, mutta tuo Yamahan music cast kaijutin/sovellus... Ihan järkyttävää kuraa. Logiikka ei ole selvinnyt ollenkaan. Saan toimimaan välillä wifillä, välillä bluetoothilla. Esim. volumesäätö puhelimesta toimii vain, kun appi on aktiivisena näytöllä radiokuuntelussa. Spotifystä toimii joskus. Just semmosia featureita, että tekis mieli valella koko pönttö bensalla ja heittää palavana virtajohdosta naapurin katolle.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
8 km/h ylitys 60 km/h alueella ja rikesakko 170 €. Ei sillä ettenkö ylinopeutta olisi selvästi ajanut, mutta sakon suuruus on kyllä järjetön. Noh, johan tässä 13 vuotta ehti autoillakin ennen ensimmäistä ylinopeussakkoa.
Mulle tuli sama kun 50 alueella 60. Se vitutti myös. Ihan järjetön sakko rikkomukseen nähden.
Valtio saa rahaa, sehän näissä tuntuu olevan tarkoituksena. Eli ajatelkaa positiivisesti että olette auttaneet rahavaikeuksissa olevaa valtiotamme. Liikennerikkomukset on helppo tapa nyhtää rahaa kun "automaattimaisesti" pystytään pienellä vaivalla kirjoittamaan lappuja. Lisäksi suurin osa liikenteessä ajelijoista omistaa jotain niin silloin korvaaminen sattuu.

Toisaalta jos miettii että joku hajottaa autoja/julkisia paikkoja tai varastaa jostain tai muuta vastaavaa niin siitä ei valtio helposti saa rahaa, vaikka rikkeinä ainakin omasta mielestä isompia ja selkeämpiä kuin pieni ylinopeus.. Mutta nuo asiat pitäisi tutkia ja toisaalta tekijänä on kuitenkin joku pers'aukinen joten häneltä ei oteta rahaakaan (päinvastoin,joka kuukausi edelleen annetaan se 500€ kouraan). --> oikeudenmukaisuus, missä pelaa?
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Valtio saa rahaa, sehän näissä tuntuu olevan tarkoituksena. Eli ajatelkaa positiivisesti että olette auttaneet rahavaikeuksissa olevaa valtiotamme. Liikennerikkomukset on helppo tapa nyhtää rahaa kun "automaattimaisesti" pystytään pienellä vaivalla kirjoittamaan lappuja. Lisäksi suurin osa liikenteessä ajelijoista omistaa jotain niin silloin korvaaminen sattuu.

Toisaalta jos miettii että joku hajottaa autoja/julkisia paikkoja tai varastaa jostain tai muuta vastaavaa niin siitä ei valtio helposti saa rahaa, vaikka rikkeinä ainakin omasta mielestä isompia ja selkeämpiä kuin pieni ylinopeus.. Mutta nuo asiat pitäisi tutkia ja toisaalta tekijänä on kuitenkin joku pers'aukinen joten häneltä ei oteta rahaakaan (päinvastoin,joka kuukausi edelleen annetaan se 500€ kouraan). --> oikeudenmukaisuus, missä pelaa?
Nykyään sakot ei ole sitä varten että turvattaisiin liikennettä vaan että rahoitetaan valtion kassaa. Näin on muutamakin henkilö sanonut uutistoimittajille.:facepalm:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 482
Viestejä
4 163 799
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom