Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 987
Ikinä ei ole erikseen tarvinnut niitä rullassa myytäviä roskapusseja (siis kotona ainakaan) käyttää. 40l kauppakassit toimivat tässä hyvin, ja niitä kertyy yleensä sopiva määrä suhteessa sisään kannettujen kassien ja roska-astian täyttyneiden kanssa.
Tulee vaan roskapussille melko suolanen hinta jos aina ostaa kaupasta muovikassin eikä käytä kestokasseja kauppareissulla.
 

Antwerp

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
172
Tulee vaan roskapussille melko suolanen hinta jos aina ostaa kaupasta muovikassin eikä käytä kestokasseja kauppareissulla.
No jaa. Jos tarvitsee keskimäärin 10 muovikassia per viikko, ja ne maksaa 20snt per kipale, tekee viikossa 2e. Ja samalla pussilla ostokset kotiin ja roskat astiaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 987
No jaa. Jos tarvitsee keskimäärin 10 muovikassia per viikko, ja ne maksaa 20snt per kipale, tekee viikossa 2e. Ja samalla pussilla ostokset kotiin ja roskat astiaan.
Joo ja roskapussit ostamalla saa opaut 50 kassia kahdella eurolla.
 

Antwerp

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
172
Joo ja roskapussit ostamalla saa opaut 50 kassia kahdella eurolla.
Marginaalisia summia. Onneksi ei tarvitse muistaa roudata mitään kangaskasseja aina erikseen kauppaan ostosten kuljetusta varten, eikä myöskään erikseen muistaa ostaa pusseja roskia varten. Me muovikassien vannoutuneet käyttäjät emme voi sietää kangaskassihemmoja!
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 766
Hautakivien kaataminen, töhriminen, hautapaikkojen häpäisy. Tällaista Lahdessa toista viikkoa. Taas näitä mitä ei voi käsittää millään. Piti käydä toteamassa oliko arpa osunut "omalle" kohdalle.

Roskapussit. Mistään ei tahdo saada kunnon MUOVISTA olevia roskapusseja. Kaikki on sellaisia ohutta höttömateriaalia mihin ei tarvii ku pikku vekki tulla ni koko paska hajoo atomeiks. Nyt jo kaks hajonnu pitkin laittiaa muutaman päivän sisällä.
Niin ja K-ketjulta löytyy myös Pirkka-roskapusseja jotka ovat sopivan kestäviä - mustaa ja valkoista tuon Rainbown ohella. Toki näkyvät sitten hinnassakin tuo pussien kestävyys.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 987
Marginaalisia summia. Onneksi ei tarvitse muistaa roudata mitään kangaskasseja aina erikseen kauppaan ostosten kuljetusta varten, eikä myöskään erikseen muistaa ostaa pusseja roskia varten. Me muovikassien vannoutuneet käyttäjät emme voi sietää kangaskassihemmoja!
No, kuitenkin yli 100e vuodessa. En itse pidä sitä marginaalisena kun sen voi niin pienellä vaivalla säästää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 987
Lopetin kauppakassien käytön roskiksena kun ekan kerran kävi perinteiset, eli kassissa oli pieni viilto (jostain metukkapaketista tullut tms) ja oli sitten sangon pohja täynnä paskalitkua.
Ei noi halvimmat rullakassitkaan ole sen parempia. Just joku Rainbow 25l (vai mikä se pienin on) on sellaista silkkipaperia että se ei kaipaa ku pikku vekin ni hajoo ihan atomeiks. Saatika jos sattuu kahva katkeamaan niin sitten on helvetti irti ja sitomisyritysten jälkeen se on niin riekaleina että itkettää.
Sen sijaan Rainbow 30l kassit on jo 1000 kertaa parempia ja kestävempiä.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Työpaikka vituttaa. Tekisi mieli vaan jäädä sopimuksen loputtua työttömäksi, toisaalta mikään ei estä kun ei ole lainoja eikä lapsia.
Kyllä kai Suomessa voit jättäytyä oravanpyörästä pois. Töitä hamuavia on kuitenkin paljon joten voisi kuvitella että on ihan ok jos joitakuita ei hommat napostele.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Röökaajat vituttaa jokapäivä. Tässä on tullut jo niin monta vuotta haisteltua jokaisen kauppakeskuksen/kauppojen/rakennusten suupielellä seisovia tupakin imeskilejöitä, että alkaa tuntumaan siltä kuin tekisi itsekin mieli ruveta polttamaan. Nykyään melkein tuntuu aika ajoi siltä, että nyt olisi mukava vähän tuprutella ja oikein hakeuden sinne missä pääsee vähän haistelemaan. Miten näin pääsi käymään. Onneksi ajatus siitä turhasta rahanmenosta on ainakin vielä estänyt ostamasta:cigar2:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
860
Röökaajat vituttaa jokapäivä. Tässä on tullut jo niin monta vuotta haisteltua jokaisen kauppakeskuksen/kauppojen/rakennusten suupielellä seisovia tupakin imeskilejöitä, että alkaa tuntumaan siltä kuin tekisi itsekin mieli ruveta polttamaan. Nykyään melkein tuntuu aika ajoi siltä, että nyt olisi mukava vähän tuprutella ja oikein hakeuden sinne missä pääsee vähän haistelemaan. Miten näin pääsi käymään. Onneksi ajatus siitä turhasta rahanmenosta on ainakin vielä estänyt ostamasta:cigar2:
Katselepas, mihin ne tupakantumpeille tarkoitetut astiat on sijoitettu. Aika usein siihen sisäänkäynnin lähelle.

Oma tupakanpoltto loppui kuukausi sitten. Juurikin sen hinnan takia. Ei viitsi rahaa tunkea siihen enää. Suomesta en tupakkaa ostanut koko kesänä, koska ulkomaan reissuilta sai aina tuotua sen pari kartonkia. Päätös olikin helppo kun nuo halvat tupakat loppuivat.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 010
Röökaajat vituttaa jokapäivä. Tässä on tullut jo niin monta vuotta haisteltua jokaisen kauppakeskuksen/kauppojen/rakennusten suupielellä seisovia tupakin imeskilejöitä, että alkaa tuntumaan siltä kuin tekisi itsekin mieli ruveta polttamaan. Nykyään melkein tuntuu aika ajoi siltä, että nyt olisi mukava vähän tuprutella ja oikein hakeuden sinne missä pääsee vähän haistelemaan. Miten näin pääsi käymään. Onneksi ajatus siitä turhasta rahanmenosta on ainakin vielä estänyt ostamasta:cigar2:
Itsehän olette häätäneet meidät tupakoitsijat ulos, häh....? :cigar:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 722
Hyvä hetki lopettaa?
Ties kuinka monetta kertaa? No ainakin on vähentynyt vuosien varrella. Viimeks tais olla taukoa vuoden päivät sähkötupakan avulla, sitten kävi yks juttu, kasetti hajosi enkä jaksanu sitten säätää sähkötupakkaromun kanssa. Nyt sitten laitteet parantuneet, mutta pitäis uusia laitteet ja sekoitella litkut itse. Joo no ei ole ylivoimaista, motivaation puutetta:smoke:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 722
Työkaveri lopetti laakista. Ehtinyt tupakoida reilut 25 vuotta. Työpaikka muuttui savuttomaksi, niin se lopetti siihen, kerralla. Jos haluaa lopettaa se onnistuu, kaikki muut on tekosyitä.
Mä olenkin hyvä keksimään tekosyitä vaikka mille. Enkä mä edes halua lopettaa, vituttaa vaan rahan meno. Haudassa ehtii lepäämään.

Sitten on muutama kaveri jotka on lopettaneet, yks on alkanut nuuskaamaan, ja sitten on niksoissaan kun ei saa nuuskaa mistään. Toinen kaveri ei ole ikinä polttanut, ja vetää nuuskaa silloin kun sitä saa, muuten sitten nicoretteao_O Yhdestä lopettaneesta epäilen että polttelee jossain salaa... onhan näitä.:confused:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 722
Kasvata omat tupakat? Pröblem solved.
Jos se olis niin helppoa, niin olisi varmaan aika yleistä:D En tiedä minkälainen pelto pitäis olla että riittäisi ympäri vuoden. Sisällä jos kasvattais, niin varmaan tulis mieleen jotain muutakin viljellä:bored:
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 566
Marginaalisia summia. Onneksi ei tarvitse muistaa roudata mitään kangaskasseja aina erikseen kauppaan ostosten kuljetusta varten, eikä myöskään erikseen muistaa ostaa pusseja roskia varten. Me muovikassien vannoutuneet käyttäjät emme voi sietää kangaskassihemmoja!
Itse vaihdoin kestokasseihin ihan siitä syystä että niihin menee merkittävästi enemmän tavaraa. Tuollainen laatikkomainen Prisman kassi vetää sisäänsä helposti kukkurallisen korillisen ostoksia ilman että tarvitsee pelätä jonkun teräväreunaisen leikkelepaketin viiltävän sitä hajalle.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Toinen kaveri ei ole ikinä polttanut, ja vetää nuuskaa silloin kun sitä saa, muuten sitten nicorettea
Itse ihmetellyt että miksi Nicorettea myydään kaikille ja sitä saa jopa mainostaa? Nuuskaa tai sähkötupakkaa ei saa mainostaa (no nuuskaahan ei saa edes myydä, siitähän voi saada todella kovat tuomiot Suomessa)..mistä ihmeestä tämä johtuu? Mullakin on ollut kavereita jotka käyttää nuuskaa ja sillon kun ei ole saatavilla niin Nicorettea. No,kai tässä joku idea on taustalla. Mut ketjun aiheeseen niin just nyt mua ei vtuta mikään, anteeksi siis ketjussa vierailu :cool:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 722
Itse ihmetellyt että miksi Nicorettea myydään kaikille ja sitä saa jopa mainostaa? Nuuskaa tai sähkötupakkaa ei saa mainostaa (no nuuskaahan ei saa edes myydä, siitähän voi saada todella kovat tuomiot Suomessa)..mistä ihmeestä tämä johtuu? Mullakin on ollut kavereita jotka käyttää nuuskaa ja sillon kun ei ole saatavilla niin Nicorettea. No,kai tässä joku idea on taustalla. Mut ketjun aiheeseen niin just nyt mua ei vtuta mikään, anteeksi siis ketjussa vierailu :cool:
Sitten se nicorette ei ole mitään halpaa. Yritin etsiä tuolle ikärajaa, YO apteeksissa luki että lääkärin reseptillä alle 18 vuotiaille, ja onhan se nikotiinituote kuitenkin. Muutaman vuoden takaisia linkkejä vaan löysin, niin eipä asia auennut. No lääkeyhtiöt kiittää ja rahastaa jälleen kerran, siinä sivussa kun laittoivat kaikenlaisia estoja e-savukkeille med EU.
Itse nuuskaa kokeillut tasan 2 kertaa, enkä keksinyt mikä siinä on se idea, tietty jos itse polttaa niin ei kai se sitten vaikuta.

Nyt sitten vituttaa kun pitäisi veroluonteisia laskuja maksella, eräpäivä meni jo.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Katselepas, mihin ne tupakantumpeille tarkoitetut astiat on sijoitettu. Aika usein siihen sisäänkäynnin lähelle.

Oma tupakanpoltto loppui kuukausi sitten. Juurikin sen hinnan takia. Ei viitsi rahaa tunkea siihen enää. Suomesta en tupakkaa ostanut koko kesänä, koska ulkomaan reissuilta sai aina tuotua sen pari kartonkia. Päätös olikin helppo kun nuo halvat tupakat loppuivat.
Tottahan tuo osittain, mutta esim. Isolla omenalla selvästi sivummalla ne tupakka katokset, mutta pakko suurimman osan poltella ihan siinä oven edustalla. Monesti myös työntekijät kantavat niitä tupakkaroskiksia siihen oven viereen, kun onhan se liian pitkä matka kävellä sinne nurkan taakse tauolla tupruttelemaan :love:.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
Ei nyt varsinaisesti vituta mutta vei kyllä mehut tänään pelkkä työpäivä..

Postilla kun on töissä niin aina on kiire enemmän tai vähemmän.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Starttasin aamulla auton ja laitoin mittariston valot päälle. Toinen ajovalo simahti siinä. Töistä lähtiessä huomasin, että bensatankki vuotaa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Kaupan (Iso Omena) pulloautomaatti söi taas rahat, prkl! Voisi olla edes sen verran järkevä automaatti, että sanoisi TOIMINTAHÄIRIÖ ennen kuin lastaan pulloja ja tölkkejä läjäpäin.:rage:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 722
Kaupan (Iso Omena) pulloautomaatti söi taas rahat, prkl! Voisi olla edes sen verran järkevä automaatti, että sanoisi TOIMINTAHÄIRIÖ ennen kuin lastaan pulloja ja tölkkejä läjäpäin.:rage:
Sama kävi mullekin kerran, tosin prisma ja toinen kaupunki. Valitin infotiskillä ja sain puuttuvas massit, arviolta mitä olin automaattiin tunkenut. Ainahan nuo paskana on:grumpy:

Huomisesta alkaen vituttaakin sitten niin maan perkeleesti vähintään seuraavan viikon:sangry:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
K*rpä ottassa, joku perjantain vatutus-momentus :(
Vituttaa kun tuttaville soitettaessa pitää lopettaa puhelu koska eukko puhelimessa tahtoo välttämättä kattoa jotain perkeleen irina myrskyn evakointi uutisia telkasta, soittaa sitten kuulemma myöhemmin, tekopyhät paskat

- soittavat VAIN silloin kun tarvitaan jotain
- vastaavat puhelimeen vain kun ovat korkeintaan paskalla=on ns. luppoaikaa
- välittävät jostain irina myrskystä jossa delaa 20 hemmoa mutta eipä liikuta pennin jeniä kun afrikassa delaa muksu kerran minuutissa :rage:

Vituttaa mihin tämä yhteiskunta on menossa, edes ilmaiseksi ei kelpaa esim. toimiva monitoimi dvd-soitin taikka upo-uusi oppiva kaukkari, pitää laittaa ilmoon että maksan 5egeä ja tarjoan pullakahvit jos vaivaudut tulemaan hakemaan nämä pois!!

Vituttaa räkätautiset valittaja ihmiset, kyllä nämä kusipäät itkee kun on räkätauti/kuumetta kun on tullut "vahingossa" kun perse paljaana kuljetaan -10c pakkasella, ei ole kaulaliinaa, ei pipoa ei hanskoja, nyt on perkele syksy, sen mukaan pukeudutaan, kyllä samat hemmot tuomitsee lihavat tyypit:"omaa syytä miksi ovat läskejä, meidän verorahoilla menee lihavuusleikkaukseen" sitten kusipäät itse tahallaan nuolee lidl:n paskaset lattiat ja menee ea-polille itkemään että on angiinaa ja tarvii HETI antibioottikuurin.

Ei mene kaikille jakeluun että sitä saa mitä tilaa, sitä niittää mitä kylvää :nb:
 

CalEpitan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 702
vituttaa kaikenlaiset kermaperseet jotka itse valitsevat uransa, työnsä, ja sitten jaksaa ruikuttaa siitä netissä
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
733
Hmm... Zyxelin NBG4604-kotireititin kosahti jotenkin ja muuttui pysyvästi kytkimeksi. Edes reset-napin painaminen tai virtojen poistaminen ei auta asiaan. o_O Sinne meni samalla myös sitten WLAN-tukiasema kotona.

edit: typoja...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 824
Mistään ei saa ostettua hyvää telkkaria joka olisi riittävän tyhmä.

Nyt on sitten android-tv. Onpahan hifi käyttöliittymä pleikkarin ja tietokoneen inputin vaihtamiseen.
No joo, suurinosa noiden käyttöliittymistä aika oksettavaa paskaa.
 
Viimeksi muokattu:

Jager65

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
303
2 Kissaa hukassa 2vk (jos on elossa)ja pimeä ulkona, kun perse ja loukut maksaa 80e 1kpl perkeleen pimeys.Tekis mieli myydä, nämä tietokone romut vittuun, kun pelit on nykyjään paskoja,(siis muut) vituttaa pelata bäfää, päivästä toiseen, kun mitää ei enää sekin anna.Uus metro tulee 2018 jaksaako tuota odottaa en tiedä,pikkasen olis vähä valopilkkua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 987
2 Kissaa hukassa 2vk (jos on elossa)ja pimeä ulkona, kun perse ja loukut maksaa 80e 1kpl perkeleen pimeys.Tekis mieli myydä, nämä tietokone romut vittuun, kun pelit on nykyjään paskoja,(siis muut) vituttaa pelata bäfää, päivästä toiseen, kun mitää ei enää sekin anna.Uus metro tulee 2018 jaksaako tuota odottaa en tiedä,pikkasen olis vähä valopilkkua.
Miksi kissat on ulkona ilman valjaita?
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
känny soi ja soi, pitää väkisin pitää äänettömällä kun idiootti soittaa 24/7 eikä mun spurgussa ole mustaa listaa :(
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Miksi kissat on ulkona ilman valjaita?
niin tämä,ne on prkleen liukkaita otuksia jos haluaa ulos ja osa on vielä tyhmiä sellaisia ettei osaa arvioida että mitä voi käydä jos ikkunana takana on lintuja ja ne haluaa saada ne kiinni.:rofl::think::kahvi:
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
känny soi ja soi, pitää väkisin pitää äänettömällä kun idiootti soittaa 24/7 eikä mun spurgussa ole mustaa listaa :(
Joku prepaid liittymä taitaa maksaa joku >5€ eli vaihda simmi?.Pitäisi kysyä että kenet olet suututtanut jos se noin tekee?.Joskus analogipuhelin modeemiaikaan porukka teki toisilleen ihan v*ttuilessaan tota.Nykyään taas spammataan emailitili täyteen.:rofl::think::kahvi:
 
Viimeksi muokattu:

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Melbac: eräs sekakäyttäjä sai numeroni vahingossa (muuten salainen), soitteli mulle 20*/vrk. sitten soitin takaisin:
- Heippa, olit soittanut minulle?
"Enkä ole soittanut kellekkään"
- Ahaa, sori sitten varmaankin väärä numero.
(menee 3minsaa)
Puhelin soi
vastaan...

"mää tarvisin tietokoneapua, tietokone on lukossa"
- Jooh en enää duunaa niitä, en voi auttaa.
"etkö voisi tulla käymään"
- En voi sillä selvä
"etkö voisi neuvoa puhelimessa mitään"

Tuo vastine oli kaikkea muuta kuin kirjoitettaessa selvää, puheen tyyli koko ajan:"nhmä phthietkhone mkulla tlkhukossa"
ja tuohon kuntoon (ex intti-kaveri) ei pääse muuta kuin kunnon sekakäytöllä jota se oli jo intissä :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 722
känny soi ja soi, pitää väkisin pitää äänettömällä kun idiootti soittaa 24/7 eikä mun spurgussa ole mustaa listaa :(
Osta uus luuri, ei niitä älyhommia ole pakko käyttää, pistät mustalle listalle vaan sen nistin. Mulle taas yks sukulainen soittelee - tai siis yrittää soittaa- ties mihin aikaan vuorokaudesta, vaikka mä olen tehnyt selväksi ettei kiinnosta sen ongelmat klo 5am, joten puhelin sellaisilla asetuksilla ettei siihen edes voi soittaa kuin muutama henkilö, jos nyt oikein kova hätä on.

Edit: siis vastaan sitten kun mulle sopii, illasta aamupäivään turha yrittää.

Toinen numero on sitten sellainen että harva tuttu edes tietää sitä, ns "työ numero". Salaisia toki kummatkin.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Mun kolmenkympin nokiassakin on estolista olemassa, minkämoisessa luurissa sitä sit ei ole?
Nokia tekee nykyään kakkaa. Munkin 30e:n music expressissä on estolista, toki paska kalvonäppis myös. mutta 80e:n c2-01:ssä ei ole :(
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 325
Nyt alkaa sitten menemään yli tää jatkuva päivittäminen, päivittäminen ja päivitys:
Dropbox - Screenshot_2017-09-11-23-47-51.png

Täytyykö vittu jo jostakin skypen päivityksen saatavuudesta ilmottaa sähköpostilla? Ihan oikeasti vittu. Ja miksi tälläiseen androidluuriin puskee n.15kpl päivityksiä per päivä? Automaatille kun jättäis päivitykset niin akku olisi viimeistään iltapäivällä tyhjä.

Windowsissa vituttaa avastin toiminta, kys paskakasa alkanut huomauttaa, että hiljanen tila on päällä. Jossei ole päällä niin mielenrauhaahan ei tule.

Eikö tässä maailmassa saa enää mitään rauhaa tietotekniikan puolesta? Millonhan seiskan käyttö kielletään.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Bapsu: ei se lopu ikinä, pankki-automaattienkin kanssa pettää pokka kun "syötä kortti" kehotteen sijasta clinkuttaa dossin prompti "C:/>" :vihellys:

Itse instasin win7:n koneeseen, latasin _vain_ silverlight/flashp/adobereader/avast/netframe paketin ja _ehdottomasti_ rasti ruutuun "älä ikimaailmassa edes katsokkaan minnekkään päivityksiin päin"
Ja kone toimii erittäin hyvin, toista silloin kun sallin "tärkeät tietoturva wintööt päivitykset" jolloin kone laitettiin uusix 3kk:n välein :btooth:
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Kestovituttaa joka päivä telkkarista tulevat mainokset.

Jos tv-ohjelman pitäisi alkaa tasalta, se alkaa vasta viisi minuuttia yli. Ensimmäinen mainoskatko tulee melko varmasti 10 minuutin sisällä ohjelman alkamisesta kuin Manulle illallinen ja sitten kun vaihdat kanavaa mainosten ajaksi muualle, melkein joka kanavalta tulee mainoksia samaan aikaan :rage:

Pari kertaa ollut lähellä ettei kake ole lentänyt seinään.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Hyi. Miksi ihmeessä asennat Flashin ja Silverlightin koneeseen vuonna 2017?
Joku idiootti nettisitet vaatii tuon, muistaakseni esim. Aapeli pelisivu vaatii nuo molemmat :(
Itse en käytä mutta varmuuden ehkäisemiseksi tullut tavaksi...
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Digiboksi aikahan joku teki fiksusti linux pohjaiseen diggariin softan, aina kun kanavan logo "sammuu" niin menee jonnekkin 100-varmasti esim. tykätylle musakanavalle sen ajaksi...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 471
Viestejä
4 216 476
Jäsenet
71 060
Uusin jäsen
Olkiluodon pääinsinööri

Hinta.fi

Ylös Bottom