Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
471
Telia: Puhelu meni viime keskiviikkoillalla kesken poikki ja (matkapuhelin)verkko katosi totaalisesti. Tältä alueelta. Menin Länsikeskukseen ja siellä se kyllä toimi. Tänne tuli vasta seuraavan päivän puolella takaisin. Telia ilmeisesti päätti "korjata" ongelmaa vielä lisää maanantaina. Taisivat vaan lähettää mestarin sijaan metsurin paikalle, kun verkko katosi totaalisesti taas. Vieläkin "kuuluvuus 0 palkkia" tasolla. Oi kiitos vaan.

Paitsi Telia:n kuuluvuuskartan mukaan kaikki (2G -> 5G) toimii ihan 100%. Tietysti. Eikä minkäänlaisista häiriöistä ole "tietoakaan"...

Edit: Testattu ja verkko (& liittymä) löytyy, kun menee tarpeeksi lähelle, lähintä tukiasemaa. Pysyy, kun tulee takaisin. Ja sitten katoaa johonkin ala-oven ja koti-oven välillä. Eikä tule takaisin, ennenkuin menee taas tarpeeksi lähelle, sitä lähintä tukiasemaa. Vau. Metsurit todellakin asialla.= Don't fix it, if it ain't broke.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
749
Espoossa on tänään ollut todella kova tuuli. Lähdin salille ja ajoin auton reunimmaiseen parkkiruutuun jossa on kaide vieressä. Auton ovea avatessa tuuli tarrasi oveen niin lujaa kiinni että se paiskautui kaiteeseen ja oven reuna aivan solmussa. Vituttaa. Vakuutukset pitäisi olla hyvät, mutta eipä tuolta vakuutusyhtiöstä viikonloppuna ketään saa kiinni. Toivottavasti selviää omavastuulla.

Vitutusta pahensi rouvan jälkiviisastelu aiheesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 755
Lidl yritti taas huijata, viimeks annoin olla, tällä kertaa otin kuvan hyllyn reunasta missä näkyy oikea hinta, ja kassalla eri. Oli heti todistusaineistoa saada hinta kohdalleen.

Siitä sitten kotiinpäin, ja kuinkas ollakaan, TAAS poliisi heitti ympäri ja pysäytti. Normaalia liikennevalvontaa mukamas kun kysyin että mitä tää jatkuva pysäyttely oikein on. Auto tai ajotapa ei herätä mitään epäilyksiä.
 
Liittynyt
13.08.2021
Viestejä
411
Vasta täysin rempattuun pikkuvessaan olin viimeisiä listoja laittelemassa ikkunan ympärille niin jiirit menin leikkaa väärinpäin eikä kauppa ole auki :itku:

Tehkäämme näistä taulu tms.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
544
Vasta täysin rempattuun pikkuvessaan olin viimeisiä listoja laittelemassa ikkunan ympärille niin jiirit menin leikkaa väärinpäin eikä kauppa ole auki :itku:

Tehkäämme näistä taulu tms.
Tuosta nyt ei tarvitse hermostua. Noita mokia sattuu taatusti kaikille, joilla vasara pysyy kädessä. Minäkin olen onnistunut mokaamaan monesti. Kerran piti 2"x4" 5metrisistä sahata kymmenen kappaletta tiettyyn mittaan. Sahauksen jälkeen kaksi kpl oli liian lyhyitä. En tiedä missä moka kävi ja miksi.
 
Liittynyt
13.08.2021
Viestejä
411
Tuosta nyt ei tarvitse hermostua. Noita mokia sattuu taatusti kaikille, joilla vasara pysyy kädessä. Minäkin olen onnistunut mokaamaan monesti. Kerran piti 2"x4" 5metrisistä sahata kymmenen kappaletta tiettyyn mittaan. Sahauksen jälkeen kaksi kpl oli liian lyhyitä. En tiedä missä moka kävi ja miksi.
Juu ei toki. Vähän muutenkin pinna kireällä. Lapsen syöpähoidot, vaimon kitinät yms. Lumiesteet repes viime viikolla tms. Sori.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 755
Saatanan saatana. Taas on lumiesteet katotta vääntyneet paskaks ja katossa reikiä. Vittu sentään kun niitä saa olla joka vuosi uusimassa ja kattoa paikkaamassa.
Paljonko sitä lunta muuten oli katolla senteissä noin suunnilleen?

Kun itse mietin noita lumiesteitä, niin sillä vaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 145
Paljonko sitä lunta muuten oli katolla senteissä noin suunnilleen?

Kun itse mietin noita lumiesteitä, niin sillä vaan.
Olihan tota varmaan puolisen metriä. Tuntuu melkein että noista on enemmän haittaa kun hyötyä. Jo toiset esteet jotka tulee alas. Vesivek laittais kokosivulle esteet n.1100e hintaan joissa olis sitten takuu. Ite kun noita räpeltää niin ei voi koskaan olla varma onko ktarpeeks hyvin kiinnitetty ja onko laadukkaat vääntymättömät esteet.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 683
Olihan tota varmaan puolisen metriä. Tuntuu melkein että noista on enemmän haittaa kun hyötyä. Jo toiset esteet jotka tulee alas. Vesivek laittais kokosivulle esteet n.1100e hintaan joissa olis sitten takuu. Ite kun noita räpeltää niin ei voi koskaan olla varma onko ktarpeeks hyvin kiinnitetty ja onko laadukkaat vääntymättömät esteet.
Ei se Vesivekin latvialainenkaan tiedä, korjaavat sitten jos eivät pysy.

Ostaa vankimmat saatavavilla olevat esteet ja vetää katemateriaalin alle kunnon tartunnat kiinni kattotuoleihin sekä pulttaa lumiesteet kiinni reiluilla täkkipulteilla.
Ennemmin tulee koko katto alas, kuin lumiesteet, jos vielä jännittää niin lyhentää kannakeväliä, niin yksittäisen kannakkeen kuorma pienenee.

Tosin jos Vesivek tekee tämän 1100 € per lape, niin kannattaa heti ostaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 145
Ei se Vesivekin latvialainenkaan tiedä, korjaavat sitten jos eivät pysy.

Ostaa vankimmat saatavavilla olevat esteet ja vetää katemateriaalin alle kunnon tartunnat kiinni kattotuoleihin sekä pulttaa lumiesteet kiinni reiluilla täkkipulteilla.
Ennemmin tulee koko katto alas, kuin lumiesteet, jos vielä jännittää niin lyhentää kannakeväliä, niin yksittäisen kannakkeen kuorma pienenee.

Tosin jos Vesivek tekee tämän 1100 € per lape, niin kannattaa heti ostaa.
Vesivekistä on kyllä hyviä kokemuksia. Kävivät juuri rännit laittamassa ja ei kauaa nokka tuhissut ja suomalaisia asentajia. Sitten kun yhdessä päädyssä oli pisaravuoto ja hemmo tuli korjaamaan niin pyydettiin samalla tarjouslumiesteistä ja katon paikkuusta. Kaveri lykkäs väliaikaiset paikat ilmatteeks ja löi tarjouksen sähköpostiin ja se oli ton hintanen ja tostakin varmaan osasta saa vielä kotitalousvähennystä. Pittää vaan kysyy paljostako.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 755
Olihan tota varmaan puolisen metriä. Tuntuu melkein että noista on enemmän haittaa kun hyötyä. Jo toiset esteet jotka tulee alas. Vesivek laittais kokosivulle esteet n.1100e hintaan joissa olis sitten takuu. Ite kun noita räpeltää niin ei voi koskaan olla varma onko ktarpeeks hyvin kiinnitetty ja onko laadukkaat vääntymättömät esteet.
Olihan sitä sitten tavaraa katolla. Sulla muistaakseni aika iso talo vielä. Mulla silmämääräisesti noin 40cm, mitkä tulleet jo kaikki alas.
Pitääkin muistaa kysellä tarjouksia ennen syksyä mielellään tuolta ja paikalliselta.

Vituttaa taas ajatellakin että laittaa rahaa johonkin mikä ei sitten toimi ja tulee lisää vahinkoja, meneekö edes kotivakuutukseen moiset. Sitten taas se turvallinen liikkuminen pihalla - jos olis kestävät esteet mitkä kanssa pysyisi katolla.

Okei, nää kuuluis jo tuonne koti ja asuminen puolelle, mutta pieni OT sallittakoon taas :)

Ai niin, ettei ihan ot, niin vituttaa kun väsyttää. Piti nousta tavallista aikaisemmin ylös ja nyt olo on kun haudasta nousseella eikä uskalla ottaa pikku torkkuja kun menis rytmi kokonaan sekaisin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 145
Olihan sitä sitten tavaraa katolla. Sulla muistaakseni aika iso talo vielä. Mulla silmämääräisesti noin 40cm, mitkä tulleet jo kaikki alas.
Pitääkin muistaa kysellä tarjouksia ennen syksyä mielellään tuolta ja paikalliselta.

Vituttaa taas ajatellakin että laittaa rahaa johonkin mikä ei sitten toimi ja tulee lisää vahinkoja, meneekö edes kotivakuutukseen moiset. Sitten taas se turvallinen liikkuminen pihalla - jos olis kestävät esteet mitkä kanssa pysyisi katolla.

Okei, nää kuuluis jo tuonne koti ja asuminen puolelle, mutta pieni OT sallittakoon taas :)
Ei mee kotivakuutukseen ei. Meilläkin vissiin suurin virhe siinä että ei ole koko talon sivulta estettä niin se aiheuttaa epätasaista sulamista ja tippumisia ylhäältä ja ne repii ne telineet alas. Kävin tossa yks päivä lapioimassa vähän lunta pois ja se on kyllä niin helvetin painavaa että ei ihmekkään että se kun lähtee liikeelle niin siinä tulee kaikki mukana.
Tosin meillä 10v sitten uusittu katto ja muovikate niin jos vettä jostain menee se valuu kyllä pois. Mutta kyllä silti kyrsii mennä reikiä paikkailemaan. Saa nähä nyt mitä tulee noille tehtyä..
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Työkkäriltä/kuntakokeilusta työtarjous ja se työ ei sovi kyllä missään mielessä mulle. No eikait siinä, tuhlataan rektyroijien aikaa sitten.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 935
Oli sattumalta Kutonen HD kanava auki telkkarista taustalla ja mainoskatkolla tuli ensin rahalaitos.fi, sitten bondora ja vielä lopuksi omalaina.fi pikavippimainokset.

Nämä on vituttanut niin kauan kun niitä on tullut mainoksena televisiosta tai radiosta.

Eduskunnan pitäisi säätää joku laki, joka estäisi näiden näyttämisen.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 610
Ihmisten käytös taas pistää vähän vituttamaan. Tuli tossa kaupassa piipahtaessa näyhtyä taas niin huikeeta suoritusta asiakkaalta että huh huh.. :mad:

Kassalla on jonossa kuus ihmistä ja tyhmempikin näkee että kassatätinä on justiinsa hommat aloittaneen näkönen nuori likka, ikää jotain parin kympin verran. Niin mun edellä oleva noin 50v akka (vois sanoa nainen, mutta toi akka nyt osuu paremmin tässä tapauksessa) alkaa suht kovaan ääneen valittamaan kuinka nyt voi olla noin vaikeeta saada niitä tuotteita skannattua, miten tämä nyt voi kestää näin kauan ja pitäisikö nyt jonkun muun tulla tekemään tuo homma. Tuota vinkumista jatkoi siinä hetken aikaa ja sen huomasi että kassalla alkoi pikku hiljaa jonkinlainen paniikki hiipimään puseroon. Siinä kohtaa oli pakko avata suunsa ja todeta sille akalle että kait sitä nyt vähän vois miettiä mitä päästelee suustansa, kun toinen näyttää vasta opettelevan tota hommaa. Akka käänty ympäri ja alko mulle käytöstavoista mussuttamaan. Totesin vaan että mä saatan näyttää kusipäältä, mutta sä käyttäydyt kun sellanen. :)
Akka tuijotti mua muutaman sekunnin ja hiljeni, ei sanonu enään sanaakaan, tuijotti vaan murhaavasti ostoksiaan pakatessaan. :D

Näytti se kassatäti aika helpottuneelta siinä kun mun ostoksia skannaili, että kaipa se päivän hyvä työ tuli taas hoidettua. :)
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 767
Voi vittu mitä paskaa, eka sairastin flunssaa pari kolme viikkoa ja nyt tuli heti perään korona. On nämä mukavia kun on astma ja kestää ikuisuuden parantua. En kerennyt edes henkeä vetää välissä kun uusi tauti jo kimpussa. Ja sen tuntee kropassa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
908
Ostin 2 pyöränrenkaan sisuria. Toisen puhjenneen tilalle ja toisen varalle. Molemmissa venttiili falskaa.....huoh.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
908
Kivasti tuiskannut lunta talon oven eteen niin että kii laittaessa sitä menee kynnyksen väliin.
 

Seven

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.03.2022
Viestejä
68
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
989
Elämäm koulu -taustaiselle yliopistojen rooli yhteiskunnassa on varmasti vaikea ymmärtää.
Juu, varmasti näin on. Mistä päättelit että olen elämämKoululainen? (Liittyy tämä vitutukseen yhtä paljon kai kuin viesti johon vastasin) :cool:

Arvostan isosti yliopistoja ja niiden tutkimuksia vaikka ihan kaikkia tieteenaloja en niin isosti osaa arvostaa.
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 724
Just näin. Yliopistoissa tehdään 100% tieteellistä kovaa tutkimusta ja yhtään penniä ei tuhlata höpöön. Jos muuta väittää on eläm koululainen.
Joskus se höpö voi olla läpimurto.

Sinistä lediä tutkittiin koska piti olla aihe tutkielmalle. Mutta lusikalla ja kauhalla...

Oli kaupassa ilmeisesti ukrainalainen nainen lapsensa kanssa ja jäi sellainen fiilis että Suomen hinnat oli pieni järkytys. Olisin helposti voinut maksaa heidän ostokset mutta jotenkin ei tullut hyvää hetkeä. Jäi harmittamaan.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
329
Onnistuin päräyttämään kuumemittarin paskaksi... en tiedä mitä vittuperkelettä tuolla on sisällä - ei elohopeaa kuitenkaan, mutta sitä on v*ttu kaikkialla ja todella perseestä putsaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 199
Onnistuin päräyttämään kuumemittarin paskaksi... en tiedä mitä vittuperkelettä tuolla on sisällä - ei elohopeaa kuitenkaan, mutta sitä on v*ttu kaikkialla ja todella perseestä putsaa.
Ei tainnut olla digitaalinen mittari? Mikä se sitten oli?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
429
Köyhyys ja asuntojen hinnat... Eivätkä ne edes täällä ole kaallita, tai en edes oikeastaan ole köyhä... Kaipa sitä pankista vain pitäisi vielä enemmän yrittää kinua lainaa...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 145
Auto pomppas katsastuksessa ruostevaurion takia :rage:!
Onnea. Mä sain juur kuulla että pitää tehä tohon romuun 700e remppa että saa kattastuksesta läpi. Joku perkeleen parinkympin nippeli mitä ei saa erikseen vaan joutuu ostaa puoli autoa uusiks.
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Onnea. Mä sain juur kuulla että pitää tehä tohon romuun 700e remppa että saa kattastuksesta läpi. Joku perkeleen parinkympin nippeli mitä ei saa erikseen vaan joutuu ostaa puoli autoa uusiks.
Itelläkin se korjaus tulee ilmeisesti maksamaan 300-450€ riippuen kuinka paljon päätän korjauttaa. Onneksi ei sentään tuota 700€. Jaksamista :).
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
749
Jatketaan autolinjalla: Jatkuvat kiveniskeämät tuulilasissa. Ei 10v sitten lasit ollut näin heikkoja? Tänään yksi kiveniskeämä lasin reunassa jota en ole huomannut lähti leviämään kohti lasin keskiosaa.

En aja edes muiden takavaloissa kiinni. Adaptiivinen cruise pitkällä välimatkalla pitää siitä huolen.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 099
Helvetin porot. Maailma ympärillä vapaana, mutta pakko joittenkin ängetä tänne aidatulle tontille jostakin..
Tontin ympäri kulkee poroaitaa, mutta talvella nyt pääsee jostain hyppäämään tänne puolelle. Mutta eivät sitten pääse pois.. Suap häätää sitte kun aukasee portin.

Pitänee huomenna kattoa mistä perkuleesta nyt taas ovat reitin keksineet, joistain kohin olen jo korottanut aitaa reippaasti (n. 2m korkia aita normaalisti)

Ei siinä muuta, kun paskovat pihalle sitte ja mukava koiran kanssa lenkille lähteä, kun poro heti siinä lähellä ja hepuli alkaa..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 199
Norovirus kiertänyt toista viikkoa koko perheen. Itse olin tosin ilmeisesti vain tartuttaja koska kaikki muut ovat oksentaneet ja ripuloineet ja kuumeilleet. Itsellä se meni kahden päivän vatsakipuna ensimmäisenä.
 
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
1 890
Jatketaan autolinjalla: Jatkuvat kiveniskeämät tuulilasissa. Ei 10v sitten lasit ollut näin heikkoja? Tänään yksi kiveniskeämä lasin reunassa jota en ole huomannut lähti leviämään kohti lasin keskiosaa.

En aja edes muiden takavaloissa kiinni. Adaptiivinen cruise pitkällä välimatkalla pitää siitä huolen.
Lyijyn käyttö kiellettiin ja tuulilaseista tuli kulutustavaraa. Joka hemmetin syksy tai kevät saa olla korjauttamassa iskemiä.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
989
Teinin kevarissa ajokaudella paloi 5 takakumia. Nyt kuulemma piti venttiilit outoa ääntä niin alakerran laakerithan siellä rallatti. Keväällä pyörää ostaessa ajattelin ettei parin tonnin pyörästä voi paljoa takkiin tulla mutta 500€ huolto/remppa keväällä ja 500 renkaisiin plus nyt koneremppa niin alkaa jo ohimosuoni pullistua harrastuksen rahoittamisesta. :cry:
Päivitys. Teini sai ajokortin ja lainaillut tonninpommi työmatka-autoa. Pari kertaa vesiletku irronnut paisarista kun vedetty pitkät ajat rajoitinta vasten, tämä korjattu asiallisella klemmarilla. Nyt sitten takavaimennin irti revennyt ja muu putkisto linussa kun kuulemma oli vähän kovaa mennyt hidasteeseen. Tosin konehuone ja etulokarit täynnä lunta niin hieman on ulkoiltu asvalttitieltä. Melkein tekisi mieli laittaa totaali ajokielto vuodeksi mutta tarvitsee korttia amiksessa. Itse en muista kortin saaneena kauheasti laina vehkeitä rankaisseeni ja omatkin hajosi kovassa käytössä mutta ei raakaan ajoon. Sitten oli ajossa kakkosautona yksi takaveto Datsuni joka kesti ihan mitä vaan...:rolleyes:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 450
Purkutyömaa naapurissa, ja ovessa on lappu jossa lukee että melua aiheuttavat työt tehdään 8 - 18 välisenä aikana. Vitut tekevät kun aloittavat jo aamukuudelta, eivätkä ole vieläkään lopettaneet. Puretaan pytinkiä aamukuudesta iltayhdeksään, ja pidetään perjantai vapaata, ei ole mitään väliä naapuritalojen asukkailla. Haistakoot pitkän vitun.
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Miten tyhmä ihmisen pitää olla jos itkettää tahallaan pieniä lapsia ja kehuu asialla omalla naamallaan ja nimellään netissä ikään kuin olisi tehnyt jonkun sankari saavutuksen jolla pitää oikein kehua koko maailmalle. Minäpä tässä vähän vittuilin viisi vuotiaalle laitoin oikein itkemään kunnolla sellainen mies minä olen. :vihellys:
 

Seven

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.03.2022
Viestejä
68
Miten tyhmä ihmisen pitää olla jos itkettää tahallaan pieniä lapsia ja kehuu asialla omalla naamallaan ja nimellään netissä ikään kuin olisi tehnyt jonkun sankari saavutuksen jolla pitää oikein kehua koko maailmalle. Minäpä tässä vähän vittuilin viisi vuotiaalle laitoin oikein itkemään kunnolla sellainen mies minä olen. :vihellys:
Vahva veikkaus, että kyseessä oli ihan vain vitsi.
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Vahva veikkaus, että kyseessä oli ihan vain vitsi.
Vähän vaan itselläni rasahtaa kun joku alkaa kehua itkettäneensä pieniä lapsia tahallaan, koska itse asuin lapsuuteni lähiössä missä pyöri sellaisia 40+ miehiä, jotka tulivat viereen ilman mitään syytä heiluttamaan nyrkkiä pään viereen ja uhkaamaan viisi vuotiasta minua turpaan vetämisellä. Sen jälkeen päätin, että aikuisena katsele enää näitä tapauksia pätkääkään lasten itkettäminen ja pelottelu ei ole minulle mikään vitsi.

Myös sellaiset ihmiset, jotka ymmärtävät näitä tapauksia vituttavat kaikenlaisia kiusaajien ymmärtäjiä täälä riittää varsinkin suomessa.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
989
Elämäm koulu -taustaiselle yliopistojen rooli yhteiskunnassa on varmasti vaikea ymmärtää.
" Hän toteaa, että tutkimus lähti liikkeelle alun perin vitsistä, eikä ole keskuksen perustutkimusta. "
Vaikutti vitsiltä, maistui ja haisi vitsiltä ja oli vitsi... Kyllä se vaan elämämKoulu kiertokouluna vastasuuntaan vaan antaa oikeat vaistot. :thumbsup: Kesällä varmaan pakko hakeutua kesä yliopistoon sivistäytymään ettei vastaava tapahtuisi. Mut joo, edelleen näen todella tärkeäksi että maksamani veroeurot käytetään myös näin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
Metsä/talo varjostaa ajoväylää/etupihaa sopivasti ja takapihan ja muiden naapuston pihojen ollessa keväisen lumettomia meillä on 10 cm jääkausi. Kävin lapiolla hakkaamassa koemontun, saattoi olla enemmänkin kuin arvioitu 10. Ei talvella tullut höylättyä tarpeeksi tarkkaan (rivarissa asuttiin tätä ennen, nyt ok) ja sulamista/jäätymistä/autolla jyräämistä ja siinähän on. Aurinko hellii aamupäivällä hetken kys. kohtaa mutta loppupäivän lämmöt jää saamatta. Lähteehän se siitä mutta jaksaisi luistella siinä enää.

Ensi talveksi pitää uusia kola joka on sohlo ja keksiä joku millä pinnan saa nuoltua vähän tarkemmin. Mönkijä/traktori overkill mutta ehkä joku pieni lumilinko tjsp.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 920
Viestejä
4 243 504
Jäsenet
71 262
Uusin jäsen
bobion

Hinta.fi

Ylös Bottom