Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 719
Omaisuutta on enemmän kuin velkaa.
Tuo on siitä jännä, että se omaisuus on melko varmasti huvennut hotellien, kiinteistöjen ja resorttien ollessa tyhjänä. Velka sen kuin kasvaa. Päästään vielä mittaamaan kuinka paljon sitä oikein olikaan enemmän.

Kurssiaan puolestaan on nostanut teknologiayhtiöt, lääkefirmat ja verkkokaupat. Ei mikään hotelli/golf palvelu.

edit: tai tarkennetaan, että velan pääoma ei varsinaisesti kasva jos maksaa korot pois koko ajan. Sitä korkoa saa sitten maksaa 2% korolla noin 7m€ joka vuosi. Kyllä tästä vielä hyvä tulee! :D
 
Viimeksi muokattu:

dude86

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
1 719
Tuo on siitä jännä, että se omaisuus on melko varmasti huvennut hotellien, kiinteistöjen ja resorttien ollessa tyhjänä. Velka sen kuin kasvaa. Päästään vielä mittaamaan kuinka paljon sitä oikein olikaan enemmän.

Kurssiaan puolestaan on nostanut teknologiayhtiöt, lääkefirmat ja verkkokaupat. Ei mikään hotelli/golf palvelu.

edit: tai tarkennetaan, että velan pääoma ei varsinaisesti kasva jos maksaa korot pois koko ajan. Sitä korkoa saa sitten maksaa 2% korolla noin 7m€ joka vuosi. Kyllä tästä vielä hyvä tulee! :D
Tippuihan se varallisuus, mutta ilmeisesti vielä kuitenkin 2,5 miljardia, jos paikkansa pitää ja velkaa reilun miljardin luokkaa, jos en väärin muista. Tietysti pankkien pitäisi hieman kovistella saataviaan, kun sitä omaisuutta vielä on, mutta täyttä hintaa ei niistäkään kiinteistöistä nyt saa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Tippuihan se varallisuus, mutta ilmeisesti vielä kuitenkin 2,5 miljardia, jos paikkansa pitää ja velkaa reilun miljardin luokkaa, jos en väärin muista. Tietysti pankkien pitäisi hieman kovistella saataviaan, kun sitä omaisuutta vielä on, mutta täyttä hintaa ei niistäkään kiinteistöistä nyt saa.
Pitää muistaa että jos ja kun Melania ottaa avioeron, niin siinäkin palaa dollareita jonkun verran. Se ei kyllä vituta yhtään, paitti Donaldia.
Onkohan tämä nyt oikea ketju tälläiselle...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Mikähän se tänään vituttaisi. No parina aamuna hirveitä painajaisia ja väsyttää. Pientä stressiä eikä mitään huvittaisi tehdä. Sitten olen maailman paskin kokki, no syön tuota pari päivää vielä, en edes tiedä miksi sitä pitäis kutsua. BB loppuu tänään, eipä ole iltaisin mitään odotettavaa. Talvi masentaa ja pariksi päiväksi luvattu sadetta niin ei tarvi ulkona oleskella joten nyhjään sitten sisällä. Ja mitähän vielä...
 

dude86

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
1 719
Mikähän se tänään vituttaisi. No parina aamuna hirveitä painajaisia ja väsyttää. Pientä stressiä eikä mitään huvittaisi tehdä. Sitten olen maailman paskin kokki, no syön tuota pari päivää vielä, en edes tiedä miksi sitä pitäis kutsua. BB loppuu tänään, eipä ole iltaisin mitään odotettavaa. Talvi masentaa ja pariksi päiväksi luvattu sadetta niin ei tarvi ulkona oleskella joten nyhjään sitten sisällä. Ja mitähän vielä...
Vituttaa kun telkkarista tulee pelkkää paskaa ohjelmien muodossa. Tällä viikolla katoin paikallisen seuran lätkämatsin, mutta sitä ennen TV on ollut kiinni kuukausia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 867
Vituttaa kun telkkarista tulee pelkkää paskaa ohjelmien muodossa. Tällä viikolla katoin paikallisen seuran lätkämatsin, mutta sitä ennen TV on ollut kiinni kuukausia.
Sama juttu. Mä en katon tunnin telkkaa viikossa. Sunnuntaisin Friiltä klo 21 murha"dokkarin". Ei sekään mitään kultaa ole, mutta kuuluu sunnuntain rentoutumiseen takkatulen äärellä.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Tänään vituttaa loppumaton Trump-mölinä Suomenkin medioissa ja keskustelufoorumeilla. Samalla siihen toiseen korruptoituneeseen paskaan suhtaudutaan kritiikittömästi kuin Messiaaseen.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
737
Heti kun vähän lunta maassa, niin paikallisilla amiksilla hirveä sukuelinralli menossa kauppakeskuksen kattoparkissa. Aika monta hengenvaarallista läheltä piti -tilannetta tuli todistettua. Kasvakaa aikuisiksi. Onneksi en asu tuolla päin.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
275
Heti kun vähän lunta maassa, niin paikallisilla amiksilla hirveä sukuelinralli menossa kauppakeskuksen kattoparkissa. Aika monta hengenvaarallista läheltä piti -tilannetta tuli todistettua. Kasvakaa aikuisiksi. Onneksi en asu tuolla päin.
Vehkeitäänkö ne siellä heiluttelee? :srofl:
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 596
Aiemmin kirjoitin kierrätyksestä. Jummalauta kun ottaa päähän yksi taloyhtiön asukkaista. Meillä molokit pihassa ja tämä kaveri tekee jotain remppaa kämpässään, tehnyt jo monta viikkoa ei siinä mitään. Nyt hän on tyhjentänyt patjoja, vaneria, helvetin isoja sängyn osia, kaikkea remppamateriaalia sekäjätteseen, joka on nyt jo piukassa ja tyhjennys kahden viikon päästä.. Joudutaan tän ääliön takia maksaa ylim tyhjennys jo toista kertaa kuukauden aikana. Saisko lainmukaan laskuttaa vain yhtä asuntoa?

Itse kierrätän juuri sen verran kun taloyhtiöissä tai asunnoissa on mahdolista (kierrätyspisteet pihassa) eli minään kierrätyspoliisina en itseäni pidä. Jos ei oteta tuota ylimääräistä ääliötä huomioon niin en ymmärrä miten paljon sekajätettä jengi saa aikaiseksi. Tuo on aina eniten täynnä vaikka astia on myös muoville ja biojättelle (sekä metalli, lasi, lehdet ja kartonki) . Normi ihmiselle ei tule useita kasoja sekajätettä viikossa. Minusta jos on mahdollista kierrättää niin on vain kusipäistä olla kierrättämättä. En nyt puhu yhdestä kahdesta lipsahduksesta vaan tuo miten kaikki aina sekäjätteseen. Maksaa muuten eniten tyhjentää.
Argh.
 

Raaka

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
640
Heti kun vähän lunta maassa, niin paikallisilla amiksilla hirveä sukuelinralli menossa kauppakeskuksen kattoparkissa. Aika monta hengenvaarallista läheltä piti -tilannetta tuli todistettua. Kasvakaa aikuisiksi. Onneksi en asu tuolla päin.
Tämähän se täälläkin.

Kiva olla illalla kävelyllä lastenvaunuja työntäen ja katsoa kun vastaan tulee auto heitto-vastaheitto-menetelmällä. Tässä sitä sitten miettii että jos tuo lähtee lapasesta, niin tässä ei ole mitään estettä auton ja jalkakäytävän välillä. Ei jaksa edes laskea, että monetko jäljet viime talvenakin löytyi jalkakäytävän penkasta kun auto lähtenyt lapasesta.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Ihmisten käsitys rahasta.
"ei mulla ole antaa kuin 20e joululahjaksi pojalleni, niin pienet tulot"
nooh vaihtoi sitten adsl:n 100megaisen 30e/kk ->mokkulaan 100megaiseen(tod. 5megaa) 18e

Sanoin sitten että koneesi on fitun hidas, sulle pappa lupasi kaupassa 100megaa mokkulalla ja täältä tulee 5megaa, valita
"en mää nyt kehtaa kun sekin mies sanoi että hän on niin ystävällinen ja blääh blääh blääh, nuolen varpaatkin"

Ihme touhua, näköjään riippuu mistä roikkuu.
toisille 20e on iso raha mutta kun kyseessä on oma viitseliäisyys niin satanenkin on pienet pennoset :(
sitten itketään "miksi mun kone on hidas? sä olet laittanut tänne jotain viruksia" huokaus...
auta sitten näitä ..
 

dude86

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
1 719
Ihmisten käsitys rahasta.
"ei mulla ole antaa kuin 20e joululahjaksi pojalleni, niin pienet tulot"
nooh vaihtoi sitten adsl:n 100megaisen 30e/kk ->mokkulaan 100megaiseen(tod. 5megaa) 18e

Sanoin sitten että koneesi on fitun hidas, sulle pappa lupasi kaupassa 100megaa mokkulalla ja täältä tulee 5megaa, valita
"en mää nyt kehtaa kun sekin mies sanoi että hän on niin ystävällinen ja blääh blääh blääh, nuolen varpaatkin"

Ihme touhua, näköjään riippuu mistä roikkuu.
toisille 20e on iso raha mutta kun kyseessä on oma viitseliäisyys niin satanenkin on pienet pennoset :(
sitten itketään "miksi mun kone on hidas? sä olet laittanut tänne jotain viruksia" huokaus...
auta sitten näitä ..
Onhan noissa eroa. Itse päätin säästää vitosen kuussa puolittamalla netin nopeuden, kun nopeampaa en tarvi, mutta se on sitten oikeasti 50MB.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
419
Vituttaa nettisivut, jotka siirtävät kursorin automaattisesti sivuston hakukenttään ja näin kusevat selaimen "search as you type"-toiminnallisuuden.
Tämän jälkeen teen haun Ctrl-F kautta ja haku löytää ensimmäiseksi hakukentän, koska ehdin jo kirjoittaa hakemani sanan tai osan siitä kyseiseen kenttään.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Vituttaa näppäimistön PIKA-toiminnot, kun kirjoitan mailia tms.
niin juuri kun olen melkein valmis
niin kosketan wintööt näppäintä ja koko teksti muuttuu mustaksi, sitten samalla sekunnilla
näppää spacea ja kappas, koko helvetin paska on mac larenin auton tuulilassa,
kohta lähtee tämä perkeleen qwerty ikkunasta pihalla :mad:
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 284
Vituttaa näppäimistön PIKA-toiminnot, kun kirjoitan mailia tms.
niin juuri kun olen melkein valmis
niin kosketan wintööt näppäintä ja koko teksti muuttuu mustaksi, sitten samalla sekunnilla
näppää spacea ja kappas, koko helvetin paska on mac larenin auton tuulilassa,
kohta lähtee tämä perkeleen qwerty ikkunasta pihalla :mad:
Tuohon on onneksi myös pikatoiminto Ctrl + Z.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Vituttaa, väsyttää, viluttaa, nälkä, ajatuskin että pitäis vielä painua ulos tänään niin meh...
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Uus läppäri, lisäsin uuden rammikamman ja samalla kurkkasin m.2:n peitelevyn alle, kotelo kiinni ja tajusin peitelevyn olevan edelleen pöydällä. Uudestaan avaamaan ja huomaan että vittu, yks ruuvi on pyörähtäny vituralleen kasatessa ja kanta paskana, hyvin vedetty :facepalm:

Lievää väkivaltaa käyttäen sain ruuvin irti, vastakappaleineen vielä pohjalevyssä kiinni, meni taas ihan niinku piti :beye:

No, homma kuitenkin nyt paketissa ja uus rammi toimii, mutta yksi ruuvi puuttuu pohjasta. Mistähän sellasenkin sitten uuden löytäis, jos edes pysyy se kierre siellä haperossa paskamuovisessa kannassaan kiinni...

samalla huomasin, että vaikka koneessa on paikka toiselle nvme:lle (jolle olis käyttöä), ei sille ole siellä kiinnitysruuvia eikä suojalevyä :btooth:

On noissa business-koneissa huoltoluukut ihan syystä, mutta kun rahaa ei ole rajattomasti niin pitää pelata kuluttajatuotteiden kanssa... :sori:
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
501
Meidän lähikauppaan tuli uusi myyjä jonkun aikaa sitten joka ei suostu myymään minulle tupakka- tai alkoholi-tuotteita.
Olen esittänyt hänelle ajokorttini ja passini mutta hän on sitä mieltä että ne eivät kuulu minulle vaan vanhemmalle sisarukselleni. Muilta myyjiltä samasta kaupasta saan ostettua ihan normaalisti. En oikeasti tajua mikä tuota vaivaa kun ikää minulla on kuitenkin se 2 kertaa se vaadittava 18-vuoden ikä.
 

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 049
Meidän lähikauppaan tuli uusi myyjä jonkun aikaa sitten joka ei suostu myymään minulle tupakka- tai alkoholi-tuotteita.
Olen esittänyt hänelle ajokorttini ja passini mutta hän on sitä mieltä että ne eivät kuulu minulle vaan vanhemmalle sisarukselleni. Muilta myyjiltä samasta kaupasta saan ostettua ihan normaalisti. En oikeasti tajua mikä tuota vaivaa kun ikää minulla on kuitenkin se 2 kertaa se vaadittava 18-vuoden ikä.
Pitäiskö sun kysyä vaikka myymäläpäälliköltä onko toi joku uus linjaus vai mistä on kyse?
 

dude86

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
1 719
Meidän lähikauppaan tuli uusi myyjä jonkun aikaa sitten joka ei suostu myymään minulle tupakka- tai alkoholi-tuotteita.
Olen esittänyt hänelle ajokorttini ja passini mutta hän on sitä mieltä että ne eivät kuulu minulle vaan vanhemmalle sisarukselleni. Muilta myyjiltä samasta kaupasta saan ostettua ihan normaalisti. En oikeasti tajua mikä tuota vaivaa kun ikää minulla on kuitenkin se 2 kertaa se vaadittava 18-vuoden ikä.
Laita kauppiaalle palautetta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Meidän lähikauppaan tuli uusi myyjä jonkun aikaa sitten joka ei suostu myymään minulle tupakka- tai alkoholi-tuotteita.
Olen esittänyt hänelle ajokorttini ja passini mutta hän on sitä mieltä että ne eivät kuulu minulle vaan vanhemmalle sisarukselleni. Muilta myyjiltä samasta kaupasta saan ostettua ihan normaalisti. En oikeasti tajua mikä tuota vaivaa kun ikää minulla on kuitenkin se 2 kertaa se vaadittava 18-vuoden ikä.
Kyllähän sieltä kauppias tai myymälävastaava löytyy. Ilmoitusta sinne suuntaan vaan niin paperinazi saa joko kenkää tai oppii käyttäytymään. Eihän tuo nyt noin voi mennä.

No jos jotain positiivista, niin oot varmaan aika nuoren näköinen sitten :) :vihellys:

Tänään vituttais sitten että nukkunu taas huonosti ja väsyttää, joten varmaan tulee mentyä turhan aikaiseen nukkumaan. Sitten pitäis keksiä jotain syötävää huomiseksi, käydä kaupassa, enkä keksi mitään järkevää. Vielä niin paska ilma etten viitti edes lenkille mennä.
 
Liittynyt
30.09.2020
Viestejä
230
Tuli alkuviikosta otettua osumaa maan kanssa, leuka edellä tietty :rolleyes:Naama ollut vähän kurjan näköinen, mutta paranemaan päin. Leuka osuman toiselta puolelta kipuillut vähän hankaloittaen syömistä. Sekin tuntui olevan paranemaan päin vaikka vähän vaihtelua siinä oli. Noh pehmeää leipää, keittoja ja rahkaa mennyt mutta tänään sitten pari tuntia sitten syömisen aikana leuassa korvan vieressä pamahti jotain... Siinä meni sitten jäljellä olleessa puolikkaassa juustoleipäsessä varmaan kymmenen minuuttia saada loppuun, ei paljon pureskelu onnistunut. Kyllä se nyt näyttää siltä, että huomenna voi joutua lähtemään päivystykseen kun veden juominenkin tuottaa kipua:woot: Muuten varmaan lähtisi samantien jos kipu olisi jatkuvaa, mutta odotellaan nyt jos se siitä tasottuisi.

Vähän tämä oma ”vain pää kainalossa lekuriin” tyyli saattanut nyt kostautua, mutta omassa mielessä tosiaan kipuilu mennyt tärähdyksen piikkiin ja haaavathan paranee ajan kanssa :facepalm:
 

mti

Team AMD
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
446
Tuli alkuviikosta otettua osumaa maan kanssa, leuka edellä tietty :rolleyes:Naama ollut vähän kurjan näköinen, mutta paranemaan päin. Leuka osuman toiselta puolelta kipuillut vähän hankaloittaen syömistä. Sekin tuntui olevan paranemaan päin vaikka vähän vaihtelua siinä oli. Noh pehmeää leipää, keittoja ja rahkaa mennyt mutta tänään sitten pari tuntia sitten syömisen aikana leuassa korvan vieressä pamahti jotain... Siinä meni sitten jäljellä olleessa puolikkaassa juustoleipäsessä varmaan kymmenen minuuttia saada loppuun, ei paljon pureskelu onnistunut. Kyllä se nyt näyttää siltä, että huomenna voi joutua lähtemään päivystykseen kun veden juominenkin tuottaa kipua:woot: Muuten varmaan lähtisi samantien jos kipu olisi jatkuvaa, mutta odotellaan nyt jos se siitä tasottuisi.

Vähän tämä oma ”vain pää kainalossa lekuriin” tyyli saattanut nyt kostautua, mutta omassa mielessä tosiaan kipuilu mennyt tärähdyksen piikkiin ja haaavathan paranee ajan kanssa :facepalm:
Kannattaa mielestäni ehdottomasti käydä hammaslääkärillä tutkituttamassa asia, jos siellä on kuitenkin jotain ihan rikki tai sijoiltaan. Jos leuka on kuitenkin suorassa ja avautuu kiertymättä sivulle, niin tuskinpa sieltä mitään on ainakaan todella pahasti sijoiltaan, mutta ei tuo pamaus ja sen jälkeinen kova kipu ihan normaaliakaan ole. Tässäpä nyt jotakuinkin ensimmäinen googletuksen tuoma linkki aiheesta vielä lisäksi: Leukanivelen kipu ja toimintahäiriöt - Erikoishammaslääkäri Amemori.

Mullahan ei tosin ole kokemusta varsinaisesta leukanivelen välilevyn sijoiltaan menosta, mutta itsellä se kyllä rutisee ja paukkuu aiemman narskuttelun seurauksena tuottamatta käytännössä lainkaan kipua, ja toisaalta jonkinlainen ymmärrys on asiasta olevinaan aiempien opintojen pohjalta.
 
Liittynyt
30.09.2020
Viestejä
230
Kannattaa mielestäni ehdottomasti käydä hammaslääkärillä tutkituttamassa asia, jos siellä on kuitenkin jotain ihan rikki tai sijoiltaan. Jos leuka on kuitenkin suorassa ja avautuu kiertymättä sivulle, niin tuskinpa sieltä mitään on ainakaan todella pahasti sijoiltaan, mutta ei tuo pamaus ja sen jälkeinen kova kipu ihan normaaliakaan ole. Tässäpä nyt jotakuinkin ensimmäinen googletuksen tuoma linkki aiheesta vielä lisäksi: Leukanivelen kipu ja toimintahäiriöt - Erikoishammaslääkäri Amemori.

Mullahan ei tosin ole kokemusta varsinaisesta leukanivelen välilevyn sijoiltaan menosta, mutta itsellä se kyllä rutisee ja paukkuu aiemman narskuttelun seurauksena tuottamatta käytännössä lainkaan kipua, ja toisaalta jonkinlainen ymmärrys on asiasta olevinaan aiempien opintojen pohjalta.
Joo, huomenna täytyy asiaa tutkailla. Jos tilanne silloin vielä sama että veden nieleminenkin sattuu niin voi olettaa ettei kiinteämpikään muona enää kovin pienellä kivulla onnistu ja on ainakin syytä kysyä jotain toimintaohjeita. Itselläkin narskuttelutaustaa, mutta nyt ei ilmeisimmin ole tilanne päällä koska tällä hetkellä se olisi varmasti herättänyt kipuun yöllä. Tuon poksahduksen jälkeen kipu alkoi säteilemään myös takaraivolle nieltäessä, että kyllä tässä nyt vähän jo jännittää:redface:
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
989
Teinin puhelin tippui mopoillessa ja meni pirstaleiksi, korjaus tottakai saman hintainen kuin uusi. Ei muuta kuin kauppaan hakemaan uutta.
Olishan tuolla 200€ budjetilla voinut vaikka kivat pikkujoulut itselleen järjestää tai muuta turhaa mutta kun näytti elämä suistuneen raiteiltaan niin muukaan auta.
Onneksi on sovittu että tuo 200€ on luurin hintaraja koska se menee paskaksi ihan yhtälailla kuin applen uusin, ei siis tarvetta maksaa enempää samasta ominaisuudesta.

Tänään vituttaa jatkuva köyhtyminen ja se että piti veroprosenttia nostaa loppuvuodeksi kun jatkuva köyhtyminen näytti jo parantumisen merkkejä. Ikinä ei hyvä.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Teinin puhelin tippui mopoillessa ja meni pirstaleiksi, korjaus tottakai saman hintainen kuin uusi. Ei muuta kuin kauppaan hakemaan uutta.
Olishan tuolla 200€ budjetilla voinut vaikka kivat pikkujoulut itselleen järjestää tai muuta turhaa mutta kun näytti elämä suistuneen raiteiltaan niin muukaan auta.
Onneksi on sovittu että tuo 200€ on luurin hintaraja koska se menee paskaksi ihan yhtälailla kuin applen uusin, ei siis tarvetta maksaa enempää samasta ominaisuudesta.

Tänään vituttaa jatkuva köyhtyminen ja se että piti veroprosenttia nostaa loppuvuodeksi kun jatkuva köyhtyminen näytti jo parantumisen merkkejä. Ikinä ei hyvä.
Jos niitä laitteita menee enemmänkin rikki, niin eikö kannattaisi opettaa muksulle huolellisuutta? Itse kun olin mopoikäinen, niin ei olisi tullut mieleenkään pistää puhelinta tai mitään muutakaan arvokasta sellaiseen taskuun, josta jotain voisi pudota.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
989
Jos niitä laitteita menee enemmänkin rikki, niin eikö kannattaisi opettaa muksulle huolellisuutta? Itse kun olin mopoikäinen, niin ei olisi tullut mieleenkään pistää puhelinta tai mitään muutakaan arvokasta sellaiseen taskuun, josta jotain voisi pudota.
Tämä oli eka tuollainen kämmi, oli kuulemma jäänyt vetoketju auki.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
989
Sillon kun minä olin teini ja puhelin saattoi hajota välillä omaa tyhmyyttä, niin korvaavaksi sain vaan jonkun vanhan romun. Uuden sai sitten joskus kun itse keräsi rahat ostoa varten tai sai armollisesti joululahjaksi.

Minusta olisi hyvä että saa vähän aikaa kärvistellä romulla niin oppii arvostamaan taas eri tavalla kalliita leluja.
Nyt ei kotona laatikossa ollut vara luureja niin en nähnyt järkeväksi ostaa satasen luuria rangaistukseksi että saisi myöhemmin 200:n luurin. Vahinko mikä vahinko, jos uusii vuoden sisään niin ei ole enää vahinko :tdown:
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
989
Ikävä on kova niitä aikoja kun akut ja puhelimet kestivät eivätkä maksaneet kättä ja jalkaa.
Silloin puhelimella soitettiin ja vastattiin puheluihin, joku hurja lähetti tekstiviestejäkin mutta se oli enemmän tyttöjen juttu. Nyt ei kuulemma voi olla varma onko kaveri kotona kun ei tavoita chatissa/instassa/jossain, kyselin ihan perinteistä soittamista mutta ei jaksa.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
989
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 240
Sillon kun minä olin teini ja puhelin saattoi hajota välillä omaa tyhmyyttä, niin korvaavaksi sain vaan jonkun vanhan romun. Uuden sai sitten joskus kun itse keräsi rahat ostoa varten tai sai armollisesti joululahjaksi.

Minusta olisi hyvä että saa vähän aikaa kärvistellä romulla niin oppii arvostamaan taas eri tavalla kalliita leluja.
Tällainen Top Gear -henkinen rangaistus. "Ostamasi auto paskoi alleen. Nyt joudut ajamaan loppumatkan kolmen valtion halki tällä vanhalla Yugolla." :rofl:
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
989
Tällainen Top Gear -henkinen rangaistus. "Ostamasi auto paskoi alleen. Nyt joudut ajamaan loppumatkan kolmen valtion halki tällä vanhalla Yugolla." :rofl:
No joo, vahinkoja sattuu ja kun ei ole aiemmin juuri näitä tapahtunut niin pappa betalar ja elämä jatkuu. Edellinen luuri otti osumaa kun oli unohtunut auton lasikatolle (makaa sisällä katsoen videoita lasin läpi) ja aamulla motarilla huomasin peilistä kun jotain irtonaista lähti autosta. Pysähdyin etsimään irto-osaa ja ei vituttanut lainkaan kun luuri löytyi tien vierestä pikkuisen kolhiintuneena vs. tonnin remppa autoon.
Tämä sattui aikaan jolloin sukulainen oli Nokialla/Microsoftilla ja saatiin uusia luureja rajattomasti "rnd-testikäyttöön". :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 446
Onnistuin murtamaan oikean käteni. 4 viikkoa pelkällä vasurilla ei kuulosta järin houkuttelevalta. Saikunkin lätkäisi kun ei kipsauksen takia voi käyttää hiirtä. Joululoma alkoi vähän turhan etukäteen.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
413
Kaks viikonloppua käyttäny ja tapellu auton abs ongelmien kanssa. Perjantaina sain uusilla osilla kaiken kuntoon ja pelaamaan niin eiköhän tänään ajaessa taas pamahda abs-varoitusvalo tauluun. Kai se on ens viikonloppuna taas käytävä tuon kimppuun
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 524
Viestejä
4 202 528
Jäsenet
70 916
Uusin jäsen
Ketzu

Hinta.fi

Ylös Bottom