Corsair SF600 Platinium
Shakmods Cables
Mistäs nuo kaapelit olet ostanut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Corsair SF600 Platinium
Shakmods Cables
Ostin ihan tuolta IO-Techin myyntipalstalta koko lailla tasan vuosi sitten. Corsairin mukana tulee ITX-setteihin paremmin sopivat lyhyet kaapelit, jotka epäilin olevan liian lyhyet tähän Nano S:ään niin laitoin samantien erilliskaapelit. Olin vain n. 95% varma, että ovat yhteensopivat mutta ei muuta kuin kovaa ajoa ja ei onneksi savut noussut.Mistäs nuo kaapelit olet ostanut?

Ostin ihan tuolta IO-Techin myyntipalstalta koko lailla tasan vuosi sitten. Corsairin mukana tulee ITX-setteihin paremmin sopivat lyhyet kaapelit, jotka epäilin olevan liian lyhyet tähän Nano S:ään niin laitoin samantien erilliskaapelit. Olin vain n. 95% varma, että ovat yhteensopivat mutta ei muuta kuin kovaa ajoa ja ei onneksi savut noussut.
Taitaa olla täältä alunperin:
Shop Product Pages -
En koskaan testannut mut mielestäni luin aikoinaan, että ei riittäis 24pin emon takaa vietynä.On sen verran hintaa, että kannattanee ostaa SF600 Platinum tän SF450 Goldin tilalleOotko yhtään katsonut niitä alkuperäisiä kaapeleita, että riittäiskö ne?

Vaihdoin prossua ja cooleria. Ei meinannut bootata ensin niin räpelsin kuvan ottamisen jälkeen vielä coolerin irti ja siinä rytäkässä irtosi myös prossu emosta ja prossun irtisaaminen coolerin pohjasta oli yllättävän hankalaa. Laiskuus iski enkä putsannut tahnoja pois ja laittanut uusia ja nyt prossu käy liian kuumana joten varmaan pitäisi.
![]()
Aorus B450i Pro Wifi
AMD Ryzen 5 3600
Scythe Mugen 5 Black Edition
G.Skill SniperX 2x8GB 3400CL16 B-DIE
MSI RTX2070 Armor
Corsair SF600 Platinium
Shakmods Cables
Fractal Design Define Nano S
2x120mm Corsair Maglev
2x140mm Corsair Maglev
Ihan hyvin tuolla ilma vaihtuu, luulen vaan että toi coolerin asennus on vähän sinne päin tällä hetkellä kun pieni kenttäpaniikki oli päällä, kun ei kone bootannut. Aiemmin oli 2600 ja SilentiumPC:n halpiscooleri tuolla ja pysyi lämmöt oikein mainiosti kurissa.Ei tämä nyt yhtään helpottanut kun olen alkanut kaipaamaan ilmavampaa ja viileämpää koteloa QBX:n tilalle ja Nano S ollut mietinnässä![]()
Ja jos ei muuten niin ainakin oma SF450 Gold on todella äänekäs vrt. SF600 Plat.
Ei minun SF450 kulta pidä oikein mitään ääntä? Ilmavirran suhinan kuulee jos laittaa korvan aivan viereen.Ja jos ei muuten niin ainakin oma SF450 Gold on todella äänekäs vrt. SF600 Plat.
muuton myötä pöydän leveys kutistettu alle puoleen edellisestä. Noh mennään niillä korteillä mitkä jaettu.
pitäisi vaan löytää fiksun näköinen pöytälevy nykysen tilalle.
![]()
Nyt tuli Puolasta näyttöteline, niin sai kaiuttimetkin pöydälle. Pitää vielä ostaa pidemmät Dp ja näyttöjen Usb kaapelit, etteivät roiku tuolla takana häiritsevästi.
![]()
Amazon.de. Putorsen Gsmt-262 hintaan 89€. Oli haastavaa löytää 32" kaareville näytöille teline Suomesta (ja hintaakin oli ~150€ pintaan) niin tilasin sitten tuolta. On halvempia ja kalliimpiakin malleja saatavilla, valitsin kultaisen keskitien.Ihan mielenkiinnosta mikä näyttöteline, mistä ja mihin hintaan?
Semmonen. Hiiri vaihtumassa Razer Basilisk Ultimateen ja Harman Kardonin kajarit joihinkin muihin vielä tällä viikolla.
Hieno setuppi!
Mikä kotelo tuo on, näyttää aika kivalta?

Lian Li O11 Dynamic XL.mikä kotelo tämä on?
Minkäs varren hommasit näytölle?Tuli vastaan kohtuuhintainen sähköpöytä, joten pitihän sellainen hankkia, kun on jo pidempään haaveillut. Oheislaitepäivitystä tuli samalla tehtyä. Näytölle tuli säädettävä varsi Acerin kauhean punamustan orkkisjalustan tilalle. Hiireksi ja näppikseksi Logitechin MX-sarjaa. Edellinen setuppi löytyy ekalta sivulta, ei tosin ihan viimeisin versio: Käyttäjien kotelo- ja työpöytägalleria Vielä tekisi mieli päivittää Logitechin muovipurkit vaikka pikku-Geneleceihin, kun on niiden ääneen tykästynyt. Pääsääntöisesti tulee työhuoneessa kyllä käytettyä noita Sennheiserin langattomia luureja.
![]()
Tuon Multibrackets M Deskmount Spring Single -monitoriteline, musta 79,90Minkäs varren hommasit näytölle?

Vain siksi että tiedän mitä tämä custom loop pitää sisällään, vaadin sinulta osalistauksen tähän itse loopista. Ihan vain sitä silmälläpitäen, että jos vastaavan kotelon omistajat haluavat tietää "kuinka paksu mahtuu", kotelo kun on markkinoilla varsin tuore ja varteenotettava hintaansa nähden. Myös sen takia että tiedän, ettei tämän buildin vesikamoissa ole varsinaisesti rahaa kauheasti säästetty..Noniin. vihdoinkin saatu pääkonekin päivitetty vesille.
3900x, aorus x570 pro, 2x16gb crucial 3600mhz, gtx 1080ti strix. Kotelona Silentiumpc regnum rg6v evo tg argb
Inwin A1 Plus laitettu vesille. Samalla ensimmäinen custom loop!
![]()
Uskopuhetta, mutta uskotaan.Vain siksi että tiedän mitä tämä custom loop pitää sisällään, vaadin sinulta osalistauksen tähän itse loopista. Ihan vain sitä silmälläpitäen, että jos vastaavan kotelon omistajat haluavat tietää "kuinka paksu mahtuu", kotelo kun on markkinoilla varsin tuore ja varteenotettava hintaansa nähden. Myös sen takia että tiedän, ettei tämän buildin vesikamoissa ole varsinaisesti rahaa kauheasti säästetty..
Hieno on
Kiitos! Itsekin ajattelin "sitten joskus" tehdä saman mutta ITX-kokoluokassa. Hyvin tuo yksi D5 pyörittää koko rumbaa, kotelon ja Moran välissä on vielä Alphacoolin pikaliittimet, jotka vähän vielä rajoittaa virtausta. Mitään sen tarkempaa virtausmittaria minulla ei ole, mutta tuo virtausilmaisinrupelli pyörii vain vähän hitaammin samoilla kierrosnopeuksilla kuin edellisessä 360 SE + 360 PE -loopissa. Nytkin pyörii 35% maksiminopeudesta, ja vaikuttaa olevan riittävä.Hieno on
Ulkoinen Mora ollut myös mielessä, voisi kotelokin olla aika pieni. Jokin näppärä pienempi loota esim. laitetasolla ja Mora alahyllyllä vois olla nasta.
Riittääkö yksi pumppu kierrättämään ulkoiseen Moraan nesteet vai pitääkö olla 2xD5 ?
Kiitos! Itsekin ajattelin "sitten joskus" tehdä saman mutta ITX-kokoluokassa. Hyvin tuo yksi D5 pyörittää koko rumbaa, kotelon ja Moran välissä on vielä Alphacoolin pikaliittimet, jotka vähän vielä rajoittaa virtausta. Mitään sen tarkempaa virtausmittaria minulla ei ole, mutta tuo virtausilmaisinrupelli pyörii vain vähän hitaammin samoilla kierrosnopeuksilla kuin edellisessä 360 SE + 360 PE -loopissa. Nytkin pyörii 35% maksiminopeudesta, ja vaikuttaa olevan riittävä.
Mullakin se hetken ehti kummitella mielessä, sitten tulikin kauppapalstalla vastaan tuo Mora niin siitä se sitten lähtiRohkaisevaa tietoa että yhdestä D5 riittää noinkin hyvin isolle radille ja pitemmille letkuvedoilleMora kummittelee selkäytimessä, tosin nykyisin sen verran laiska purkailemaan looppia että saas kattoo milloin jaksaa (tai täytyy) päivittelyyn ryhtyä.
Pöydät on vissiin Jyskin Abbetved? Onko tuosta minkälaiset mietteet? Itse ajattelin tuollaisen hommata.Johtohelvetti pitäisi vielä siistiä, muuten kyllä varsin tyytyväinen.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.