Käyttäjien kotelo- ja työpöytägalleria

Nice, olisko linkkiä millainen? Kiinnostaisi laittaa kans.
Tuo on toteutettu Raspberry 4 + HyperPixel 4.0 - Hi-Res Display for Raspberry Pi näytöllä ja itse tulostetulla kotelolla. Helpommalla pääsee, kun hankkii esim. 7” Tabletin tms. Android käyttöjärjestelmällä varustetun kosketusnäytön ja ajaa siinä Fully Kiosk Browser Lockdown | Android Kiosk Mode App sovelluksen kautta Home Assistantista näkymiä.

Itsekkin olen päivittämässä tuota isompaan, tuo 4” on tuohon käyttöön vähän snadi.

Tuo on toteutettu Raspberry 4 + HyperPixel 4.0 - Hi-Res Display for Raspberry Pi näytöllä ja itse tulostetulla kotelolla. Helpommalla pääsee, kun hankkii esim. 7” Tabletin tms. Android käyttöjärjestelmällä varustetun kosketusnäytön ja ajaa siinä Fully Kiosk Browser Lockdown | Android Kiosk Mode App sovelluksen kautta Home Assistantista näkymiä.

Itsekkin olen päivittämässä tuota isompaan, tuo 4” on tuohon käyttöön vähän snadi.
Kiitoksia erittäin kattavasta vastauksesta. Tuo pieni koko lähinnä hiveli silmää. Noita tablet / kiosk paketteja löytyykin jo kotoa seinältä.

Jätetään tähän niin ei mene enempää offtopicin puolelle😁

Olipas homma ekaa kertaa vertical mount tuli tehtyä perjantaipuhteeks.

17371382786764424753483816070586.jpg

Moikka!

Oon pitkään siirtänyt oman couch potato setupin postaamista, koska paljon ois vielä tekemistä ja parannettavaa. Rahatilanne on kuitenki aika tiukilla, joten tämä tuskin tulee ihan lähiaikoina valmistumaan nii päätin sitte laittaa vihdoinki tänne. 😅

Ensimmäinen custom loop mitä tullut ikinä tehtyä, helpompiaki koteloita ois varmaan ollut, mutta tykkään tuosta paljon! Joitain suht hankalia mutkia piti tehä, mutta oon kyllä tyytyväinen miten suoraan sain kaikki putket laitettua sekä lähes kaikki kaapelit piilotettua näkyvistä. I5 10600k, Asus RTX 2080 super yms. Näyttönä Samsungin 65" 120Hz telkku. 😊

20250120_214034.jpg
20250120_213030.jpg
20250120_213118.jpg

Miten kannattaa pöytälevy ruuvata kiinni sähköpöydän runkoon? Ihan suoraan ruuvilla puuhun, vai jollain propuilla/ankkureilla? Levynä tulee noin 3cm paksu massiivipuu.

Miten kannattaa pöytälevy ruuvata kiinni sähköpöydän runkoon? Ihan suoraan ruuvilla puuhun, vai jollain propuilla/ankkureilla? Levynä tulee noin 3cm paksu massiivipuu.
Itse vastaavassa tilanteessa aikoinaan käytin sähköpöydän (Elfen Ergodesk Basic II) mukana tulleita ruuveja ja levynä oli myöskin massiivipuu.

IMG_20230328_153212.jpg

IMG_20230328_153303.jpg

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
265 356
Jäsenet
75 625
Uusin jäsen
KanScout

Hinta.fi