DjSunki
S Y N T H W A V E
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuten hillitty ja hyvä, mutta hieman kokonaisuutta ahdistaa kun hylly on noin lähellä näyttöä
Ah kappas nyt kun isomalta ruudulta näkee, niin eipäs tuo ollutkaan hyllyn alla vaan edessä Luurin näytöltä tihrustelin niin näytti että olisi ollut toisin.Oli joo näyttö aiemmin jonkinverran alempana toki myös näytöstä tuohon hyllyn reunaan on ~15cm syvyyssuunnassa
Se oli vain kuvanotto hetkellä, pidän juomaa aina vasemmalla puolella ettei käy vahinkoja koneelle.Pahassa paikkassa lonkero. Hommaa pikku pöytä/teline//tms. viereen niin saat juomille oman paikan.
Toivottavasti taas hetken olisi tyytyväinen
Jalustana tämä ja DAC on ifi ZEN DACSiisti setup. Onko nuo genelecin jalustat valmistajan omat, vai jotkin tarvikkeet? Mikä muuten tuo dac on?
Niin ja ledi vaatii tosiaan sen transistorin/fetin toimiakseen normaalilla emolla, ei siis riitä pelkkä liittimien vaihto.
Samoin kuulokeliitäntä vaatii pikku kytkennän että emo tunnistaa liittimen paikallaan olon.
USB menee suoraan vain johdotuksella, samoin firewire.
Käytin alkuperäisen etupaneelin ja sen liittimen ja vaihdoin liittimeen johdot riittävän pitkiksi. Voi ne tietysti jatkaakin mutta meni aika helposti.
Emoilla on varmaan eri toteutuksia. Omalla alkuperäisellä asus jotain ei toiminut suoraan. Nykyisestä en tiedä kun kytkentä oli jo niin käytin sitä.Joissakin lähteissä mainittiin, että power led saattaa toimia ihan ilman mitään kummempaa virittelyä. Ja niinhän se vaan lähti pelaamaan Z370-emon kanssa ihan laakista. Tällä hetkellä on virtakytkin ja virtaledi kytkettynä. USB:t ja audiot sitten, jos jaksaa.
oli tarve: liikuteltava keskusyksikkö, että korotettuna lattiasta, jotta kaikki koirankarva pöly ei lattialta imeydy koppaan niin helposti.
Virittäjä kun lähtee pelkän ajatuksen kanssa liikenteeseen. Syntyi ihmisen näköinen ratkaisu:
Vähän naftiksi jäi ikean kukkavaunu. Helpotin tuskaani lisäämällä keittiöstä yhden vegelaudan, jossa enemmän pinta-alaa. Pitänee paremmalla ajalla helläsärön vähentämiseksi keksiä muu ratkaisu.
Saa antaa vinkkejä jolla parantaa lopputulosta.
Lopputulema. PC liikkuu nätisti ja 8cm korotus lattiasta . minä olen tyytyväinen.
olin katsonutkin juuri tuota kun tilausta tein. Muistakin verkkokaupoista tuo oli loppunut =( ÅKERBÄR Kukkavaunu, sisä-/ulkokäyttöön/sinkitty, 31 cm - IKEA tämä oli naurettavan edullinen. Just joku levy vaan lisäksi jos ei mahdu oli mielessä sillon. Myös mietin kun järeät renkaat että tarviiko jo stopparitkin alle.Mites joku pyörällinen siirtoalusta? Esim: Kuljetusalusta Wagner MM1327 en kattonut mittoja yhtään, mutta noissa varmaan olisi sopivan kokoisia.
oli tarve: liikuteltava keskusyksikkö, että korotettuna lattiasta, jotta kaikki koirankarva pöly ei lattialta imeydy koppaan niin helposti.
Virittäjä kun lähtee pelkän ajatuksen kanssa liikenteeseen. Syntyi ihmisen näköinen ratkaisu:
Vähän naftiksi jäi ikean kukkavaunu. Helpotin tuskaani lisäämällä keittiöstä yhden vegelaudan, jossa enemmän pinta-alaa. Pitänee paremmalla ajalla helläsärön vähentämiseksi keksiä muu ratkaisu.
Lopputulema. PC liikkuu nätisti ja 8cm korotus lattiasta . minä olen tyytyväinen.
Mites tällänen?oli tarve: liikuteltava keskusyksikkö, että korotettuna lattiasta, jotta kaikki koirankarva pöly ei lattialta imeydy koppaan niin helposti.
Puuilosta saa 200kg kestävän siirtoalustan naurettavan halvalla (12,90). Eihän tuo mikään nätti ole, mutta bonuksena kestää muuttaessa liikutella vähän jytkympääkin tavaraa.
Calvine siirtoalusta MDF 200kg
Kätevä siirtoalusta on oiva apuri tavaroiden siirtelyyn.www.puuilo.fi
Sieltä saa myös sisustuskalvoa, jolla päällystin oman siirtoalustan valkoiseksi.Puuilosta saa 200kg kestävän siirtoalustan naurettavan halvalla (12,90). Eihän tuo mikään nätti ole, mutta bonuksena kestää muuttaessa liikutella vähän jytkympääkin tavaraa.
Calvine siirtoalusta MDF 200kg
Kätevä siirtoalusta on oiva apuri tavaroiden siirtelyyn.www.puuilo.fi
Mikä ihmeen prossujäähy tuo on??
LiitoNarkki paikallaan. Joko tällä saa virallisen fanboy-statuksen?
Pienesti modattu Aerocool Mirage 5.Mikä ihmeen prossujäähy tuo on??
Eikö tuo Unifin kytkin menis ilman virtalähdettä jos sen laittaisi PoE-ketjussa tukarin ja injektorin väliin? Menee sit vaan piuhat uusiksi Nätti kyl!
Jos haluut olla tylsä, mielikuvitukseton ja tehä niinku kaikki muutkin, ni ALEX Laatikosto, valkoinen, 36x70 cm - IKEAMitä Ikean laatikostoja käytätte tietokonepöydissä? Olisi uusi diy tietokonepöytä mietinnässä.
Vähän aina ollut haasteina harrastaa kaikenlaisten PC-osien kanssa, mutta yrittää pitää pienessä asunnossa sotku/testisetuppi mahdollisimman siistinä. Pieni loma tulossa niin piti keksiä jotain uutta. Ei tämä nyt täydellinen ole mutta ihan jees pitää parikin viikkoa tuossa, ettei tarvitse aina illalla kasata ja nukkumaan mennessä purkaa pois. Kellarissa on tuollainen Dimastechin oikea testipenkki custom-vesijäähyllä, mutta eihän se mihinkään järkevästi mahdu. On minulla muut koneet toki kasattu ihan koteloihin.
Emo ei nojaa seinään ja pöytään vaan alle on viritetty Ikean puinen tablettiteline ja toimii aika hyvin tuossa etenkin kun kalliimmissa emoissa on kaikenlaista armoria etu- ja takapuolella. Emossa on toki myös integroidulle näytönohjaimelle portti, jos alkaa tuo näytönohjain tuossa ahdistamaan. Vielä kun saisi näyttikselle sellaisen telineen, jossa se pysyy pystyssä suoraan pöydällä eikä vaakatasossa "väärinpäin".
Eikö tuo Unifin kytkin menis ilman virtalähdettä jos sen laittaisi PoE-ketjussa tukarin ja injektorin väliin? Menee sit vaan piuhat uusiksi Nätti kyl!
Onko tuo musta palikka injektorin vieressä kompakti DP-KVM?
Mä sahasin itse hyllylevyn ylijäämästä saman konseptin mukaisen.
Lediä ja loistoa? Vai sittenkin hillitty ja väritön? Tähän ketjuun voit postata kokoonpanostasi kuvia. Ketjuun voit halutessasi myös esitellä työpöytäympäristösi.
Jokaisessa kasaamassani (eli yhdessä) sähköpöydässä on tullut tuo verkkopussi mukana että saa ne sähköpöydän kaapelit sinne. Luulen että tässäkin kuuluu pöytään.Mistä olet tuotan "verkkopussukan" ostanut? Kuinka iso tuo on noin suurinpiirtein ja onko hyvä? Etsin jotain tuontapaista.