Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komea!Eiliseen postaukseen lisäyksenä vielä kuvaa ramien saavuttua
Kiitti paljon! Livenä on vielä hienompi, jotenkin ihmissilmän dynamiikalla valot näyttää pehmeämmiltä ja miellyttävämmiltä.Komea!
Mulla on tosiaan 60cm syvä pöytälevy tuossa. Saattaa näyttää vielä sitäkin ohuemmalta mittasuhteiden takia, kun leveyttä on yli 3 metriä. Vasemmalla on työkone, keskellä cs-näyttönä benq 240hz tn-paneeli ja oikealla 4k 144hz ips-paneeli g-syncillä tarinapeleihin. Kiinnitän näytöt vielä seinään varrellisilla seinätelineillä. Omassa käytössäni 60cm pöytälevy riittää hyvin, enkä halua uhrata huonetta syvyyssuunnassa enempää pöytäpinta-alalle. Olen jo pari vuotta vedellyt 60cm pöydällä ja tottunut siihen. Jalat eivät ota mulla seinään.Olen miettinyt tuollaista kelluvan pöydän asentamista, mutta kun sen syvyyden pitäisi olla se 80cm, niin miten mahtaa onnistua... Tuo näyttää kovin ahtaalta istua kun itse tykkään pitää jalat aika suorina koneella istuessa. Hyvältä se näyttää, mutta käytännön mukavuuden pitää olla myös kunnossa...
Sehän on nimenomaan normaalitila työpäivinäPöytä kaipaa hiomista ja unohdin pyyhkiä pölyt. Kahvikuppi ei saa normaali olosuhteissa olla tietokonepöydällä.
katso liitettä 1053646
Ikea pelastaa työpäivät edullisesti
Mahtaako toi 2.näyttö osata kääntyä pystyynn? Itse olen tykästynyt siihen että 2.näyttö on ns. pivottina. Vie vähemmän tilaakinMainitsinkin tuolla toisaalla että mulle tulee uus näyttö niin tässä hän nyt esittäytyy vanhan työjuhdan rinnalla:
Oikealla siis tää mun uusi hieno 1440 ASUS, eroa ei tässä huomaa mutta herramunjeesuksenPERKELE tuo on upea!!! Vanhassa näytössä hertsejä PUOLET tuosta vanhasta niin sitä eroa ei voi olla huomaamatta, lisäsnä 1080 reso VS 1440 on ihan huomattava. Väritkin on omaan silmään ihan mukavat tuossa uudessa pienellä säätämisellä.
Tilaahan kaks tollasta lotjoa vie aika reippaast että jopa 180cm levee pöytä alkaa tuntua ahtaalta.
En ole ihan 100% varma pidänkö nyt tätä kahta näyttöä vai menenkä vain yhdellä. Aika näyttää.
Lianin mini koppana vai isompiTän illan kasaus, 13700k / 4070 ti pelikone.
Lian li o11 mini on koppa. Ylhäällä ja alhaalla 3x lian li 120mm sl-tuulettimet, pystyssä 2x 140mm sl-tuulettimet nzxt aio:n pullina. Kopan takakyljen alla on aio:n push-tuulettimina nzxt 280 aio:n mukana tulleet 140mm tuulettimet. Contact frame ja noctua nt-h1 tahnat. Todella viileä ja hiljainen kone!Lianin mini koppana vai isompi
Onks tos atx vai m-atx lankku?Lian li o11 mini on koppa. Ylhäällä ja alhaalla 3x lian li 120mm sl-tuulettimet, pystyssä 2x 140mm sl-tuulettimet nzxt aio:n pullina. Kopan takakyljen alla on aio:n push-tuulettimina nzxt 280 aio:n mukana tulleet 140mm tuulettimet. Contact frame ja noctua nt-h1 tahnat. Todella viileä ja hiljainen kone!
ATX-lankku ja SFX-virtalähde. Oon tosi tyytyväinen lopputulokseen ja vähän harmittaa että tää kone ei ole jäämässä omaan käyttöön!Onks tos atx vai m-atx lankku?
Kotelo vaihtui Coolermaster NR200P Maxiin, samalla päivittyi prossu r5 3600 -> r7 5700x, muistit 16gt->32gt ja kotelon mukana 850w poweri ja 280mm aio.
Uutta pöydällä myös Alienware AW3423DWF, juuri täydellisen kokoinen 160cm leveälle pöydälle.
Kaiuttimina Ruark Audion MR1 MK2 aktiivikaiuttimet
Sit keräillään taas pari kuukautta et ois varaa päivittää RTX3070 RX7900XTX:ään.
Haaveena olis rakentaa kyseiseen koteloon custom loop mutta se jää nähtäväksi millä aikataululla.
Mulla on tommonen liinasysteemi jonka olen töistä saanut kun purkanut vanhaa rautaa pois kentältä.Millä vedit kotelon kiinni pöytälevyn pohjaan?
Laita kuvaa sieltä jos viitsit. Itsekkin miettinyt sähköpöytää ja ja sama kotelo olisi itsekin tarkoitus laittaa levyn alle.
Nyt alkaa olla sopiva feng shui tässä.
Koneesta vielä money shot, onpa kyl paskainen lasi:
En voi väittää vastaan, isompi pöytä olis pop mutta ei mahdu mihinkään. Otetaan tästä kaikki irti mitä saadaan.Aika tiivis tunnelma
Omia henkilökohtaisia rakennelmia tulee säännöllisen epäsäännöllisesti tänne postattua tavalla tai toisella, mutta ajattelin lähestyä tätä aihetta eri tavoin!
Poikani täytti tammikuussa 9 vuotta ja hän ei ole tietenkään voinut välttyä isänsä intohimolta. Hänen oma setup on nykyään seuraavanlainen:
Prosessori: 7700k delid @5ghz
Jäähdytys: Ilma. En muista enää, eikä niin tärkeä tieto että menisin tarkistamaan.
Emolevy: ROG MAXIMUS IX HERO (wi-fi)
Muistit: Crucial Ballistix DDR4 3200 MHz 16gb kit (2x8GB)
Näytönohjain: Asus STRIX GTX 1080 A8G
SSD/kiintolevy(t): 120GB SSD + 240GB SSD + 480GB SSD
Näytöt: BenQ XL2411Z 24" 1920x1080 144hz TN + Asus VS239H 1920x1080 23" 75hz IPS
Näyttöteline: Deltaco GAM-040 monitorin pöytäkiinnike kahdelle näytölle
Kotelo: LC-Power Air Wing (tähän hänen eka budjettisetup tuli muinnoin kasattua, on luultavasti seuraavana vaihtolistalla)
Virtalähde: Seasonic 600w bronze (tarkkaa mallia en muista)
Hiiri: NOS M-600 V2 RGB
Hiirimatto: Deltaco Gaming GAM-066 RGB
Näppäimistö: HyperX Alloy Origins Core (punaisilla kytkimillä)
Ratti&Polkimet: Logitech G29
Ohjain: PS5 DualSense Red
Kaiuttimet: Pikku Cerwin-Vega! pöntöt ja SMSL kiinavahvistin
Kuulokkeet: Deltaco Gaming GAM-069
Mikrofoni: BM-800 kondensaattorimikrofoni + teline + pop-filter -setti
Iso osa on minulta perittyjä komponentteja tietysti, kuten deliddaamani 7700k yksilö. Käytettyjä bongaillaan tarpeen tullen, kuten juuri toinen näyttö ja 1080 GTX korvaamaan entisen 970 GTX:n. Hänen rakkaimmat läheiset kuten kummisetä @0ltsu, ystävämme @Sasos ja monet muut nimeltä mainitsemattomat (varjot) ovat yhdessä pitäneet vähintäänkin yhtä suurella painoarvolla huolta että poikani pelipikselit liikkuvat monitorilla. Kiitos teille ja muille tämän viestin bongaaville henkilöille (juuri te varjot), jotka tiedostavat olleen mukana hänen harrastuksessaan pienelläkin panostuksella, näiden nopeasti kuluvien vuosien aikana.
Itse ostin Suomesta, Hifistdiolta, merkki on Sieveking.Itteeni hirvittäs pitää konetta tuolla asiasta toiseen, monella nähnyt vastaavia kuuloketelineitä. Mistä saa hommattua?
Kovasti tekisi mieli vaihtaa vielä Noctuan U12A tuohon prossulle ja ihmetellä muutenkin parempia kotelotuulettimia kattoon