Myyty Kautinalustat /Kuopio

Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Myytävä tuote: Kautinalustat
Hinta: 15€ 10€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Amazon.de
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:


Tämmöiset: https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B07D3KNW9N/

Paikkakunta: Kuopio
Toimitustapa: Nouto/toimitus Kuopion alueella.
Maksutapa:
Käteinen/mobilepay


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.08.2018
Viestejä
232
Jos jaksat postittaa, ja alustat on ehjät ja siistit olohuone käyttöön, niin hp + postit.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Jos jaksat postittaa, ja alustat on ehjät ja siistit olohuone käyttöön, niin hp + postit.
Ne on käyttämättömät vielä paketissaan.
Voin laittaa kuvan ja kyllä postituskin onnistunee jos sulle riittää että myyntipakkauksessaan postitan ja ei ole kiire lähetyksellä (La-Su töitä niin ei ehdi ennen maanantaita ainakaan postittamaan. Parhaiten onnistuisi ke-to akselilla noiden postiin vieminen.).
 
Liittynyt
08.08.2018
Viestejä
232
Ne on käyttämättömät vielä paketissaan.
Voin laittaa kuvan ja kyllä postituskin onnistunee jos sulle riittää että myyntipakkauksessaan postitan ja ei ole kiire lähetyksellä (La-Su töitä niin ei ehdi ennen maanantaita ainakaan postittamaan. Parhaiten onnistuisi ke-to akselilla noiden postiin vieminen.).
Tämä sopii minulle, laita maksutiedot yv llä kunhan joutaa!
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Perutaan tarjous, kun ei ole kuulunut myyjästä.
Joo ajattelin laittaa maksutiedot samalla kunhan olen päässyt ottamaan kuvat alustoista. Tällä hetkellä kierron viimeistä yövuoroa olen tekemässä ja olin siinä uskossa että ei ollut kiire näillä.
Oli tarkoituksena välivapailla ottaa kuvat ja laittaa maksutiedot mutta pääsi unohtumaan tykkänään ja sitä pyydän anteeksi vilpittomästi.

Mutta no harm done ainakaan täällä päässä. Ilmottele jos mieli muuttuu ja haluatkin nämä vielä jossain välissä.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
19
Jätetään NappiNapalle etuosto-oikeus, kun näistä ensin kyseli. Jos ei mene hänelle, niin tarjotaan hp + postit.
 
Liittynyt
08.08.2018
Viestejä
232
Joo ajattelin laittaa maksutiedot samalla kunhan olen päässyt ottamaan kuvat alustoista. Tällä hetkellä kierron viimeistä yövuoroa olen tekemässä ja olin siinä uskossa että ei ollut kiire näillä.
Oli tarkoituksena välivapailla ottaa kuvat ja laittaa maksutiedot mutta pääsi unohtumaan tykkänään ja sitä pyydän anteeksi vilpittomästi.

Mutta no harm done ainakaan täällä päässä. Ilmottele jos mieli muuttuu ja haluatkin nämä vielä jossain välissä.
Ei näillä kiire olekaan, mutta ajattelin että jos sovitaan postitus ke-to niin varmaan maksu ja yksityiskohdat hoitaa viimeistään tiistaina. Kyllä minulle nämä kelpaa, kunhan hoidetaan asiat sovitusti?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 862
Viestejä
4 206 822
Jäsenet
70 991
Uusin jäsen
DRiot

Hinta.fi

Ylös Bottom