Hehe, katsoin tuota ketjua ja aika huvittavan näköinen se on. Lähinnä myyjän kannalta...
Säännöt eivät taida kieltää etteikö saisi jotain tuotteista tarjota vaikka se tarjous olisi alle myyjän määrittämän hinnan.
Ensimmäinen viesti on asiallinen tarjous ja seuraavassa viestissä aletaan heti haukkumaan toista lukutaidottomaksi jne.
Antaa olla vaan huvittavaa. Täysin asiatonta tulla tarjoamaan alle hinnan, koska olen heti erikseen kieltäynyt tinkaamasta. Mikä siinä voi olla niin vaikeaselkoista?
Jokaisen joka osaa lukea, pitäisi pystyä ymmärtämään ettei alennuksia sen jälkeen tipu. Kenenkään luetunymmärtämisen tason ei pitäisi olla niin surkea. Itsekin pidän todennäköisempänä,
että kyseessä on suurimman osan kohdalla röyhkeydestä. Tuo on vääränlaista sitkeyttä. Se herättää pahaa verta.
Mitä nämä kohdat säännöissä sitten tarkoittavat mielestäsi, kerran väität ettei säännöissä ole erikseen kielletty tarjoamasta. Minä sen joka tapauksessa kielsin omalta osaltani. Mikä saa vielä sen jälkeen tinkaamaan?
- Hinnasta valittaminen on kielletty
- Kerjääminen on kielletty
@Sampsa ja muut moderaattorit ottakaa nyt kerralla kantaa tähän asiaan, niin tätä ei tarvitse enää käydä läpi. Jos annatte tuon linjan jatkua, niin kertokaa se suoraan. Sen jälkeen en enää kyseenalaista tätä toimintaa. Muitakin kauppapaikkoja on, mutta hiljaisempia tai muilla tavoilla vaivalloisempia käyttää.
Tämä asia on käsitelty parissa tunnissa. Ei tarvitse jatkaa päiväkausia. Minua ei kiinnosta käydä asiaa läpi noiden sivustahuutelijoiden kanssa.
Vuokraa kirppikseltä pöytä ja myy ne roinat siellä, saat itse päättää hinnan ja joko ostetaan tai ei sillä hinnalla. Hintapyyntö-tarjous systeemi onkin sitten voimassa kirjaimellisesti jokaisessa myyntikanavassa, missä myyjä ja ostaja on henkilökohtaisesti tekemisissä toistensa kanssa.
Tuon "lievän" ylireagoinnin perusteella kuulostaisi vähän siltä, että sulle sopisi paremmin sellainen missä ei olla tekemisissä.
Sehän erillisellä tinkauskiellolla ilmoituksessani oli tarkoituksena, etten olisi tinkaajien kanssa tekemisissä ainakaan kyseisten osien kaupassa. Sinullekin toistona: Mikä tässä on niin vaikeaselkoista? Onko tavaroiden omistusoikeudessa mielestäsi jotain vikaa?
Ylireagointi sen takia, koska näitä tapauksia on ollut liikaa. Pelkästään iotechissä 30-50. Moderaattorien olisi aika laittaa jotain rotia tähän touhuun. Murossa vastaavaa ei ollut vielä 10 vuotta sitten ja sitä ennen käytännössä ollenkaan. Aikamoinen romahdus on tapahtunut.
Jos aiheutan moderaattoreissa ärsytystä, niin antakaa vapaasti minulle vaikka pysyvät bannit ensi perjantaista lähtien, mutta hoidan ensin kaksi kauppaa loppuun.